Vodeno hladenje cpu i gpu

poruka: 6
|
čitano: 8.624
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan

Pozdrav ovako imam par upitnika nad glavom...

Htio bi vodeno hladenje ali problem je u tome sta mi u kuciste ne stane radiator kojim bi hladio cpu i gpu...

Pitanje je sljedece - dali postoji nacin da se radijator stavi van kucista koji ce biti dovoljan da hladi cpu i gpu.

Spec : 

Cpu - i7 4770k s.1150

Gpu - gigabyte gtx 760 oc windforce

Case - coolermaster haf 912 advanced

Zanimaju me preporuke za komponente koje trebam i koliko bi me sve to otprilike kostalo i di mogu nabaviti to ili naruciti i kako montirati sve to na kuciste i komponente...

Posto sam pocetnik u tome neznam nista o tome

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina

Uzmi Cooler Master Eisberg 240L za CPU ali koji se može prošiti na GPU dodavanjem GPU vodenog bloka i 2 fitinga ili neko gotovo rješenje sa EKWB EK-KIT L240

http://valid.canardpc.com/hwx19k
Poruka je uređivana zadnji put pet 14.11.2014 23:07 (mirzet1976).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan

Ok hvala a sad jos jedno pitanje

Ako bi uzimao od ek-a set dali onda da uzmem i blok za gpu pa sve spojim na taj set?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
odjavljen
Re: Vodeno hladenje cpu i gpu
bubach1989 kaže...

Ok hvala a sad jos jedno pitanje

Ako bi uzimao od ek-a set dali onda da uzmem i blok za gpu pa sve spojim na taj set?

Da, samo uz to uzmi i potrebne fitinge i još crijeva.

Professional Case and PC modder. Sponsored by: CoolerMaster,Inter-tech,ASBIS, LD Cooling, MG Vrbanus , iShop,Noiseblocker,Shuttle,In Win, Enermax, EKWB, ASUS,Lamptron, Aquatuning
13 godina
neaktivan

Aha a sad posto sam otisao na ek stranicu i kako oni imaju odabir da slozis sve po svojoj kofuguraciji zanimaju me koji bi dijelovi bili dobri a da nisu preskupi...

Posto nema full vodeni blok za moju graficku dali postoji sansa da stane i da ce pasati blok od neke asusove kartice koja ima full blok?