Ubuntu pitanje? zaključana tema

poruka: 49
|
čitano: 6.725
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
RE: Ubuntu pitanje?
777-EL-777 kaže...

pozdrav,imam problem s ubuntuom,tek sam pocetnik,pa da neotvaram drugu temu,samo bih pitao kako ovo rijesiti:...jucer sam si instalirao ubuntu (netbook remix(dual boot s win xp)),imam acer aspire one (to onaj vipov,nesjecam se punog naziva),uglavnom,nemogu se povezati wirelessom na svoju mrezu...tocnije neznam kako....na windowsu sve radi normalno,skeniram,imam oko 15-ak mreza u okolici,i spojim se na vlastitu (jasno podeseno je da se automatski spajam na nju),dok na ubuntuu prvo kliknem na ikonicu za povezivanje na gornjoj traci,odaberem wireless i--nista,sve je prazno,kao da nema nijedne...onda sam guglao i nasao naredbu sudo iwlist scan (koja bi mi trebala scanirati mreze u okolini), no ni ona neradi kaze mi otprilike "interface does not support..."...neradi... :(...

moze li mi netko pomoci,ili cu ocito morati odustati od ubuntua...bez interneta rad na nj nema smisla...

haha...toliko o jednostavnosti korištenja ubuntua...da si na sedmici vrlo bi jednostavno konfigurirao wireless mrežu u par koraka, a sad ćeš morati kopati po internetu i forumima...

15 godina
protjeran
Ubuntu pitanje?

Prekinite više sa sedmicom i Ubuntu-om.

Ako ne znaš čitati Windows sekcija ti je malo iznad pa idi tamo pričati i hvaliti win koliko ti srce želi.

Jer samo dijete i apsolutni neznalica može govoriti ovakve stvari kao ti. Napravi OS hvale vrijedan pa onda pametuj po forumima koji je bolji. Ili barem nauči nešto malo o postojećim. Ovako ispadaš presmješno. "Instaliraj sedmicu", "windowsi su zakon"... tako samo budale i neznalice pišu.

Prepolovit ću pučanstvo jer ne volim kretene
Poruka je uređivana zadnji put ned 20.12.2009 9:50 (Buffer Overflow).
Moj PC  
7 2 hvala 0
16 godina
neaktivan
Ubuntu pitanje?