Instalacija 15 Ubuntu Programa

poruka: 6
|
čitano: 1.952
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan

Ok ovako. Imam Ubuntu 7.10 i pokusavao sam instalirat programe onako kako ste objasnili ali ne radi... Kino mi ne radi amarok isto tako te i drugi programi..Molim vas pomozite jos sam pocetnik i tako da ne znam se odnavigirat u terminalu..Nemam internet konekciju pa dal moze i bez nje. I sa kojim prog bi mogao gledat divx-e jer mi movie player nece

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Imaš programe u DEB paketima? Ako da možda su napravljeni za stariju verziju pa ne rade na tvojoj 7.10... Internet konekciju si sredi pod hitno a za divx-e povuci "Ubuntu Restricted Extras" iz Add/Remove ili Synaptica.

- Hrvatski linux portal - www.linuxzasve.com

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Pokusavao pmocu deb file-ova al ipak ne radi.. A kako mislis restricted area?????? Pitanje mi je dali mogu pomocu onih deb file-ova i onih programa na dvd-u instalirat divx codec jer pise da ima al mi ipak ne radi??????

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

za internet ako koristiš adsl u terminal upiši: sudo pppoeconf te prek toga si sredi konekciju, jer dosta stvari moret ćeš skidat sa neta......

A za divx-ove pogledaj malo na netu koji se programi koriste pa isprobaj i odaberi onaj koji ti najviše paše

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan

Nemoj ni pomišljati na korištenje linuxa bez pristupa internetu.

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.

0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
RE: Instalacija 15 Ubuntu Programa
PROTECTOR kaže...

Nemoj ni pomišljati na korištenje linuxa bez pristupa internetu.

Da, nikako ne preporučujem korištelje ubuntua bez interneta.
Jedino ako imaš 3 DVD-a Debiana onda ti internet ne treba jer imaš sve na DVD-ovima.

There's too many self-Indulgent wieners in this city with too much bloody money!
1
Nova poruka