Monstrum jbt...
Ryzen Threadripper 3990X službeno dostupan za kupn
- poruka: 18
- |
- čitano: 3.386
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Najs, very najs, bio bi vrhunski upgrade da sam jos na CPU renderu (zakasnili su par godina sa threadovima na CPUovima ;)), ovako nazalost s obzirom da nema nijedna postena workstation ploca necemi trebati posto nije neka sreca za GPU rendering zbog nedostaka ploca sa 7 PCI-E slotova :(.
Ma i ovo sto imam mi je overkill teski...
Najs, very najs, bio bi vrhunski upgrade da sam jos na CPU renderu (zakasnili su par godina sa threadovima na CPUovima ;)), ovako nazalost s obzirom da nema nijedna postena workstation ploca necemi trebati posto nije neka sreca za GPU rendering zbog nedostaka ploca sa 7 PCI-E slotova :(.
Da, bilo bi zanimljivo opet napraviti usporedbu ... GPU-renderi su postali popularni u doba netom prije Zen arhitekture kad je Intel dodavao broj jezgri na kapaljku (4/8 u mainstreamu, 10/20 u HEDTu sa 6950X i bahatim dizanjem cijene flagshipa na 1.700$).
Koristim Coronu koja je CPU only a i VRay samo u CPU varijanti pa ne znam kakav je sad omjer u usporedbi sa Octaneom ili GPU VRayem na jednoj ili više grafičkih - možda su 3950X i 3970X ozbiljno "pokvarili" računicu :)
Za pravu usporedbu bi trebalo složiti baš potpuno jednaku "scenu" (kompletan 3D model) npr. u VRayu jer on ima i CPU i GPU verziju.
I prva verzija VRay benchmarka je imala različitu scenu za CPU (foto-aparat) i GPU (interijer sobe) kao i aktualna, eksterijer za CPU i interijer za GPU (dodatno još i različite mjerne jedinice).
Na koncu, ne mora čak ni biti isti render-engine, bitan je ukupni rezultat. Svi oni mogu dati jako dobar finalni rezultat (lijepu sliku :)) samo je pitanje u kojem vremenu. Tu je naravno i ona glavna razlika što GPU-renderi imaju neka ograničenja vezana na količinu memorije na grafičkoj (ili naslabijoj od njih ako ih je više).
Za GPU ima smisla samo neka jača grafička (od nVidije 1070GTX pa nadalje) a 1080 ili 2080, obične, Ti, Titan, Super ili kako se već sve zovu, i nisu baš nešto jeftine ... zato bi bilo zanimljivo usporediti ih za točno isti posao i mjeriti samo ukupno vrijeme.
Kao što sam već u prošlom postu napisao, ako već 3950X ili 3970X "kvare" računicu, onda ih 3990X potpuno izbacuje iz nje :)
Sjecam se vrlo dobro kad sam se frendovima hvalio kako imam 256mb ram memorije. a ova zvijer ima 256 kesha unbelievable
Najs, very najs, bio bi vrhunski upgrade da sam jos na CPU renderu (zakasnili su par godina sa threadovima na CPUovima ;)), ovako nazalost s obzirom da nema nijedna postena workstation ploca necemi trebati posto nije neka sreca za GPU rendering zbog nedostaka ploca sa 7 PCI-E slotova :(.
Da, bilo bi zanimljivo opet napraviti usporedbu ... GPU-renderi su postali popularni u doba netom prije Zen arhitekture kad je Intel dodavao broj jezgri na kapaljku (4/8 u mainstreamu, 10/20 u HEDTu sa 6950X i bahatim dizanjem cijene flagshipa na 1.700$).
Koristim Coronu koja je CPU only a i VRay samo u CPU varijanti pa ne znam kakav je sad omjer u usporedbi sa Octaneom ili GPU VRayem na jednoj ili više grafičkih - možda su 3950X i 3970X ozbiljno "pokvarili" računicu :)
Tesko da su pokvarili racunicu jer Nvidia OPTIX/RTX je u octaneu napravio opaki boost.
Nedavno sam testirao neke neke od mojih Arch-Viz scena u Octanu 2020.1 sa RTX off i RTX on i ubrzanje sa RTXom u tih 9 razlicitih scena koje sam testirao je bilo od 50%-315% ubrzanje zavisno od scene do scene (premda su neku ljudi prijavili i boost od cak 700-800% u njihovim scenama). Sto vise polygona, instanci i geometrije to je veci boost sa RTXom. Doslovno jedan checkmark/kvacica mi dodje kao da mi je neko poklonio jos 1-2-3 graficke :D.
Naravno treba imati RTX graficke (serija 20x0) ali ja sam se rjesio svih Pascala i Maxwella pa sad imam samo 6*1080ti i 4*2080ti modele i kad izadje serija 30x0 sa jos vise RT jezgri mogo bi odmak biti jos veci nego ikad prije. U tom slucaju odma prodajem 6 komada 1080ti jer sad mi jedna 2080Ti trosi 10W vise struje od 1080ti a 3x je brza, mogu zamislit onda kak ce biti sa 3080ti pogotovo ako jos uspiju i smanjiti potrosnju :).
Ne bu Mooreov zakon toiko trajao, još nekoliko (ultraskupih) nodeova i to je to za silicij
Vidim da dosta 3Daša fulava poantu. Ovo nije zamijenjeno za straight-forward 3D, neg za FX, situacije di GPU postane nedostatan. Mi ga upravo zato i uzimamo, jedva smo ga dočekali.
Vidim da dosta 3Daša fulava poantu. Ovo nije zamijenjeno za straight-forward 3D, neg za FX, situacije di GPU postane nedostatan. Mi ga upravo zato i uzimamo, jedva smo ga dočekali.
Nisam shvatio ko su to "Mi" i za sta je GPU nedostatan u GPU render engineu?
Vidim da dosta 3Daša fulava poantu. Ovo nije zamijenjeno za straight-forward 3D, neg za FX, situacije di GPU postane nedostatan. Mi ga upravo zato i uzimamo, jedva smo ga dočekali.
Nisam shvatio ko su to "Mi" i za sta je GPU nedostatan u GPU render engineu?
Kad imaš simualciju od dva terabajta neš je izrendat ni s Redshiftom ni Octaneom.
Vidim da dosta 3Daša fulava poantu. Ovo nije zamijenjeno za straight-forward 3D, neg za FX, situacije di GPU postane nedostatan. Mi ga upravo zato i uzimamo, jedva smo ga dočekali.
Nisam shvatio ko su to "Mi" i za sta je GPU nedostatan u GPU render engineu?
Kad imaš simualciju od dva terabajta neš je izrendat ni s Redshiftom ni Octaneom.
Zasto ne ? Pa tom logikom nemozes rendat ni sa nativ eneginemom ako nemas 2+TB RAMa u systemu ? Nebi iblo prvo put da sam rendao realflow simulacije sa Octaneom gdje su sim fileovi preko 500 Gb i vise.
Znaci OBJ replacement, mjenja file (*.0001, 0002, 0003) svaki frame, tako radi i sa CPU render engineom - nevidim problem.
Plus cinjenica da postoji Out of Core opcija pa kad nestane VRAMa koristi se sistmeski RAM.