ne ne...
volim te - "szeretem" ovo -em na kraju je nastavak za "tebe"
ne ne...
volim te - "szeretem" ovo -em na kraju je nastavak za "tebe"
ne ne...
volim te - "szeretem" ovo -em na kraju je nastavak za "tebe"
-vidiš, ti si onaj koji zna madjarski.. :)) ja sam onaj drugi.
ili kad se već falimo lingvističim dosezima.. znaš, kućogazda.. :)))
Greška s moje strane; napisali su da će obnova koštati u milijardama, ali bez valute, pa pretpostavljam da misle na njihovu valutu, a ne Eure kako sam ja automatski pretpostavio.
@učo, zabrijao si jako. Taj Antonov je već jednom bio u komadima i trebao je završiti u šrederu, ali eto, igrom slučaja nije.
Končarev trafo je koštao manje od samog prijevoza. Samo naručitelj zna u kojim govnima je bio kad je platio taj Antonov, jer je za cijenu transporta mogao dobiti još jedan trafo i oba bi mu doplutala nekim brodom.
Da svijetu treba takav avion, netko bi ga imao i zarađivao s njim, ali nije isplativ. Vjerojatno samo održavanje dok stoji u hangaru košta da se usereš. Total money drain.
Kažeš da sam zabrijao, a u biti sam daješ odgovor (markirano). Jasno je da je takav avion skup, ali za neke situacije ne možeš samo tako gledati ekonomsku isplativost. Nije baš sve na svijetu zarađivanje, ima nešto i u humanosti i sličnim stvarima. Vjerovatno je taj trafo bio toliko potreban da se ipak isplatilo platiti Mriju da ga donese.
mda....
"feasibility study" ekonomisti svuda oko nas..
@učo, zabrijao si jako. Taj Antonov je već jednom bio u komadima i trebao je završiti u šrederu, ali eto, igrom slučaja nije.
Končarev trafo je koštao manje od samog prijevoza. Samo naručitelj zna u kojim govnima je bio kad je platio taj Antonov, jer je za cijenu transporta mogao dobiti još jedan trafo i oba bi mu doplutala nekim brodom.
Da svijetu treba takav avion, netko bi ga imao i zarađivao s njim, ali nije isplativ. Vjerojatno samo održavanje dok stoji u hangaru košta da se usereš. Total money drain.
Kažeš da sam zabrijao, a u biti sam daješ odgovor (markirano). Jasno je da je takav avion skup, ali za neke situacije ne možeš samo tako gledati ekonomsku isplativost. Nije baš sve na svijetu zarađivanje, ima nešto i u humanosti i sličnim stvarima. Vjerovatno je taj trafo bio toliko potreban da se ipak isplatilo platiti Mriju da ga donese.
Da, zabrijao si. I dalje briješ na najjače. Taj avion nije nastao niti iz humanih razloga, niti iz sentimentalnih, već iz megalomanskih. Ekonomska isplativost odnosno zarada je najbitnija stvar ljudima već desetljećima. Korisnike tog aviona vjerojatno možeš na prste nabrojat i upravo zato je već jednom bio rastavljen. A380 koji je zamišljen kao komercijalni zrakoplov je na kraju ispao neprofitabilan. Njegova jedna guma košta oko $100000. Zamisli koliko košta jedna za Antonov, treba ih cca 30 komada.
Što ti i Stric_Jura ne naručite novi Antonov? Jura riješi ekonomski dio, ti humanitarni, a svijet dobije taj jedan transportni avion koji mu je "neophodan".
P.S.
Šteta što Bandić nije živ, mogli bi odvoziti smeće iz Zagreba s tim avionom, jer koliko ga ima, ne stane u 3 Antonova. Bandić je jedini to mogao platiti.
@učo, zabrijao si jako. Taj Antonov je već jednom bio u komadima i trebao je završiti u šrederu, ali eto, igrom slučaja nije.
Končarev trafo je koštao manje od samog prijevoza. Samo naručitelj zna u kojim govnima je bio kad je platio taj Antonov, jer je za cijenu transporta mogao dobiti još jedan trafo i oba bi mu doplutala nekim brodom.
Da svijetu treba takav avion, netko bi ga imao i zarađivao s njim, ali nije isplativ. Vjerojatno samo održavanje dok stoji u hangaru košta da se usereš. Total money drain.
Kažeš da sam zabrijao, a u biti sam daješ odgovor (markirano). Jasno je da je takav avion skup, ali za neke situacije ne možeš samo tako gledati ekonomsku isplativost. Nije baš sve na svijetu zarađivanje, ima nešto i u humanosti i sličnim stvarima. Vjerovatno je taj trafo bio toliko potreban da se ipak isplatilo platiti Mriju da ga donese.
Da, zabrijao si. I dalje briješ na najjače. Taj avion nije nastao niti iz humanih razloga, niti iz sentimentalnih, već iz megalomanskih. Ekonomska isplativost odnosno zarada je najbitnija stvar ljudima već desetljećima. Korisnike tog aviona vjerojatno možeš na prste nabrojat i upravo zato je već jednom bio rastavljen. A380 koji je zamišljen kao komercijalni zrakoplov je na kraju ispao neprofitabilan. Njegova jedna guma košta oko $100000. Zamisli koliko košta jedna za Antonov, treba ih cca 30 komada.
Što ti i Stric_Jura ne naručite novi Antonov? Jura riješi ekonomski dio, ti humanitarni, a svijet dobije taj jedan transportni avion koji mu je "neophodan".
P.S.
Šteta što Bandić nije živ, mogli bi odvoziti smeće iz Zagreba s tim avionom, jer koliko ga ima, ne stane u 3 Antonova. Bandić je jedini to mogao platiti.
Dragi kolega, ja možda na svijet ne gledam kao ti zato što smatram da jedna takva zvjerka od aviona zapravo treba svijetu, meni je jasno da Mrija nije nastala iz nekog sentimenta i čovjekoljubivosti, tu su prije bili vojni, a bogami i svemirski razlozi (transport Burana), ali jebi ga, ja bih za takav avion našao i humanitarnu svrhu. A što se tiče Končarevih transformatora koje je prenio tamo negdje (mislim na Filipine), bila je velika frka i nije se moglo gledati na cijenu jer bi stradanje tamošnje populacije bilo puno veće da nisu te transformatore dobili na vrijeme koliko se ja sjećam priče. I s obzirom da se nekakvo takvo sranje može dogoditi bilo gdje i bilo kada, kada lova nije u pitanju, dobro je imati jedan takav transportni alat koji može riješiti problem. A što se tiče sentimenta prema avionu kao takvom - pa neki ljudi vole automobile, neki brodove, a meni se sviđa ovaj avion, kao što mi se sviđao i Concorde, jednostavno se divim toj tehnologiji.
Dragi kolega, ja možda na svijet ne gledam kao ti zato što smatram da jedna takva zvjerka od aviona zapravo treba svijetu, meni je jasno da Mrija nije nastala iz nekog sentimenta i čovjekoljubivosti, tu su prije bili vojni, a bogami i svemirski razlozi (transport Burana), ali jebi ga, ja bih za takav avion našao i humanitarnu svrhu. A što se tiče Končarevih transformatora koje je prenio tamo negdje (mislim na Filipine), bila je velika frka i nije se moglo gledati na cijenu jer bi stradanje tamošnje populacije bilo puno veće da nisu te transformatore dobili na vrijeme koliko se ja sjećam priče. I s obzirom da se nekakvo takvo sranje može dogoditi bilo gdje i bilo kada, kada lova nije u pitanju, dobro je imati jedan takav transportni alat koji može riješiti problem. A što se tiče sentimenta prema avionu kao takvom - pa neki ljudi vole automobile, neki brodove, a meni se sviđa ovaj avion, kao što mi se sviđao i Concorde, jednostavno se divim toj tehnologiji.
Uz gomilu dokaza kako svijetu to ne treba tvoja magareća tvrdoglavost samo pokazuje koliko si inteligentan.
Ovo s humanitarnom svrhom je vrh socijalističke demagogije.
Koji kurac ne rentaš kombi od par kubnih metara prtljažnog prostora, napuniš ga suhom hranom i podijeliš ju beskućnicima? Eto humanitarne akcije, ali socijalizam tu pada u vodu jer:
1. rentanje kombija košta
2. nafta košta
3. hrana za napunit kombi košta
Tebi se to ne plaća, a nemaš kapitalistu koji bi to platio umjesto tebe. Ali istovremeno imaš ideju za koristiti najskuplji transportni avion na svijetu u humanitarne svrhe. Za popizdit
Dragi kolega, ja možda na svijet ne gledam kao ti zato što smatram da jedna takva zvjerka od aviona zapravo treba svijetu, meni je jasno da Mrija nije nastala iz nekog sentimenta i čovjekoljubivosti, tu su prije bili vojni, a bogami i svemirski razlozi (transport Burana), ali jebi ga, ja bih za takav avion našao i humanitarnu svrhu. A što se tiče Končarevih transformatora koje je prenio tamo negdje (mislim na Filipine), bila je velika frka i nije se moglo gledati na cijenu jer bi stradanje tamošnje populacije bilo puno veće da nisu te transformatore dobili na vrijeme koliko se ja sjećam priče. I s obzirom da se nekakvo takvo sranje može dogoditi bilo gdje i bilo kada, kada lova nije u pitanju, dobro je imati jedan takav transportni alat koji može riješiti problem. A što se tiče sentimenta prema avionu kao takvom - pa neki ljudi vole automobile, neki brodove, a meni se sviđa ovaj avion, kao što mi se sviđao i Concorde, jednostavno se divim toj tehnologiji.
Uz gomilu dokaza kako svijetu to ne treba tvoja magareća tvrdoglavost samo pokazuje koliko si inteligentan.
Ovo s humanitarnom svrhom je vrh socijalističke demagogije.
Koji kurac ne rentaš kombi od par kubnih metara prtljažnog prostora, napuniš ga suhom hranom i podijeliš ju beskućnicima? Eto humanitarne akcije, ali socijalizam tu pada u vodu jer:
1. rentanje kombija košta
2. nafta košta
3. hrana za napunit kombi košta
Tebi se to ne plaća, a nemaš kapitalistu koji bi to platio umjesto tebe. Ali istovremeno imaš ideju za koristiti najskuplji transportni avion na svijetu u humanitarne svrhe. Za popizdit
Nick kaže kako se s tobom baš i ne može normalno diskutirati bez potezanja inteligencije, magareće tvrdoglavosti i slično. Ja mislim svoje, ti misli svoje, u demokraciji smo pa možemo misliti kako hoćemo. EOD
Uz gomilu dokaza kako svijetu to ne treba tvoja magareća tvrdoglavost samo pokazuje koliko si inteligentan.
Ovo s humanitarnom svrhom je vrh socijalističke demagogije.
Koji kurac ne rentaš kombi od par kubnih metara prtljažnog prostora, napuniš ga suhom hranom i podijeliš ju beskućnicima? Eto humanitarne akcije, ali socijalizam tu pada u vodu jer:
1. rentanje kombija košta
2. nafta košta
3. hrana za napunit kombi košta
Tebi se to ne plaća, a nemaš kapitalistu koji bi to platio umjesto tebe. Ali istovremeno imaš ideju za koristiti najskuplji transportni avion na svijetu u humanitarne svrhe. Za popizdit
Ovakva zvijerka je itekako potrebna svijetu iako ne u velikim brojevima naravno jer je to veoma specijalizirani avion predviđen za velike terete.
To što ti misliš suprotno je upravo to, tvoje mišljenje i imaš pravo na njega naravno, ali taj avionček je našao svoje mjesto u svjetskoj industriji.
Ali, zanima me onako dali znaš što je to točno taj Antunov prevozio iz Hrvatske, kome i ono najbitnije zašto?
Ja osobno znam jer sam sudjelovao u izradnji tog transformatora i mogu ti reći da to čudo ne bi bilo moguće dostaviti na Filipine u tom roku upotrebom drugih prijevoznih sredstava. Antunov je bio jedino riješenje.
Pogotovo ako uzmeš u obzir okolnosti u kojima su tada bili Filipini i zašto im je trebao taj transformator u što kraćem roku.
Također vam mogu reći da je transformator završen tjednima prije predviđenog i većinom je stajao u KPT-u čekajući upravo ovu zvijerku.
A Mrija je zaista impresivan primjerak avioindustrije, vodio sam mlađeg brata kada je polijetao i kad se samo sjetim koliko sam sati uložio u izgradnju tog trafoa i koliki je bio, Antunov nije ni zaškripio pod svim tim silnim teretom.
Zaista tužna vijest za sve nas što je uništen.
@Granzon, @učo
Ako netko naruči novi Antonov, onda ste u pravu, u protivnom niste.
Vas dvojica da ste puni kao brod ne bi dali centa za novi Antonov, jer nije isplativo.
Jeste se voljni kladiti? Dajte neki dobar koeficijent.