GM EV1 iz 1996 izgleda bolje
Prvi Tesla Semi kamioni krenuli u akciju
- poruka: 20
- |
- čitano: 5.576
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Dok se sjetim svog prvog kompa i HDD-a od niti jednog gigabajta (nisam star) , a danas... 5TB-a ko iz p, superbrzi ssd-ovi, optane od Intela... Sjeti se samo na kaj su nam mobiteli licili prije 10 godina, a tek brzina neta... Videi u 4k HDR... :)
iako se slazem sa ovime o Cvetojevicu..
(1.) Lijep je život Musk sebi stvorio, pišu se knjige, izvlači ogromna lova od SAD-a, a ja tu ne vidim ništa spektakularno
(2.) razlog tomu je slabe i skupe baterije, dok se ta dva parametra ne poprave, nema ništa od velikog pomaka za čovječanstvo.
kontradiktoran si sam sebi, posto Musk barem pokusava promijeniti ovo drugo, a spocitavas mu prvo dok radi na drugom
Ajde please pogledaj i istrazi koliko je MUSK (SpaceX i TESLA) dobio od SAD-a (pisem kako ti pises) i ono sto je dobila za sto je dobila.
Isto tako, onda please pogledaj koliko SpaceX i Tesla imaju zaposlenih ljudi u AMERICI a ne u Kini / Meksiku / Indoneziji or whatever.
Sto se tice "specifikacije na papiru"
Da li si ikada vozio EV auto? Da li si recimo proveo 5 dana sa EV autom, da vidis kako sve to funkcionira? Koliko kosta sve to? Struja? Servis? Odrzavanje?
Sve ti je na Internetu, ali doslovno sve, a ovo gore sve kaj si napisao je toliko debilno da bi klinci u petom razredu (5) napisali bolji esej o temi ako bi to dobili za zadatak.
I djeca u vrtiću znaju što koči razvoj el. vozila.
Samo jedna sitna sitnica:
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
.................
Ma sve je super i za pet. Idila. Nema problema. Samo što nije. Sutra će. Bolje neko ikad. Revolucija. Nastavi niz ....
Meni je percepcija vrlo dobra i zapažam samo jedan krucijalni problem, a koji se vuče više od stoljeća:
Samo jedna sitna sitnica:
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BATERIJA
BAT.................
I djeca u vrtiću znaju što koči ..
BATERIJA
...
- a kočnice? :)
- trik, bit će 'prazan'.. tak rade i F1, manje goriva-manja težina. :)
(mada im nitko nije napomenuo... pa dalje sličnosti i razlike u idućem)
-nije usporedivo, hw+sw i automobili, tj bilo bi da se proizvode mikronski kanistri od 100l ili odgovarajuće baterije, ali za sad neki blesavi fizikalni zakoni to ne dozvoljavaju..
pošto nije usporedivo, ne treba ni uspoređivati, osim ako iz tog izvučemo nešto.. npr, nadu da će za 243 godina baterije biti bolje. Tad bi rekao, prije će džepni fuziijski reaktor biti rješenje i eliminirati problem baterije.
**
Njihov je cilj bio prevesti izvjesnu količinu baterija iz ..
-nisu li tako počeli i vlakovi, ugljen.. povijest se ponavlja.
-.. i ovako su imali sigurnost da neće ostati bez baterije ne putu. :)), brzi, efikasni, skupi.. i elegnanti za šofere, sve što se danas traži u bizu, nema gazde koji neće pohrliti i kupit par komada za razdragane djelatnike (šofere),... i kod macole već rezervirana janjetina.
glupo malo zvuči “semi kamion”
glupo malo zvuči “semi kamion”
Istina, ali stvar je u tome što su gospoda u Tesli bila izrazito maštovita što se tiče imena tako da se taj kamion zaista zove Semi. Da piše "Prvi MAN TGX kamioni..." ne bi bilo čudno, ovo je ista stvar budući da mu je to ime.
..pa opet, ne prevodi se pojedina riječ nego fraza ili ništa, upravo zbog problema-smisla a time i smisla značenja koje je ponekad pogrešno (hot dog).. sad nevažno za razumijevanje. Semitruck je šleper (tegljač) tj kao razlika od nekad klasičnog kamiona, nema teretno mjesto nego kao lokomotiva.. vagoni i vlak nisu istoznačnice i samim time što postoje, kad je primjereno treba ih i tako koristiti.
semi kamion je pogrešno, moguć humor autora ili googletranslate-automatika. Možda ćemo ga zvati 'sammy'.. možda mac, možda windoz :)) bsod ako im pauze na putu budu kao u testnoj vožnji.
Američke riječi zza određenu vrstu vozila ne idu uvijek pod ruku sa Europskim. Tako je njima truck, a u nas pickup, itd.
Ovo sa baterijama da će biti prazne na Ringu nije točno, već će one na punoj snazi zaista toliko trošiti, a to je za hiperauto malo. Vjerojatno će 650 km moći prijeći sa 500 ks (karikiram).
Rimac tvrdi da će njegov automobil moći odraditi dva kruga bez gubitka performansi što je boljka električnih automobila jer baterija ne može isporučiti istu snagu kada je puna i kada je prazna, a ne da će se baterija isprazniti kompletno u ta dva kruga.
Moj komentar je takav, kakav je. Bolno točan. Pogađa točno u sridu/srž problema. Sve ostalo je pusto filozofiranje i prodaja magle za gutače reklama i darivatelje subvencija.
PS
Rimac je Nurburgring vidio samo na televiziji, ali sad kad je dobio puste milione mogao bi kupit i kartu za malo ga pogledat uživo.