Oov je prava stvar, koja pokazuje realnost. A, ne priče onih koji kao olfožike u automobilizam.
Kod bolida F1, problem je konstanto mjenanje pravila oko vožnje i dr. Zamislite da se u nogometu mjenjaju pravila svake sezone.
Oov je prava stvar, koja pokazuje realnost. A, ne priče onih koji kao olfožike u automobilizam.
Kod bolida F1, problem je konstanto mjenanje pravila oko vožnje i dr. Zamislite da se u nogometu mjenjaju pravila svake sezone.
Ja ne biram ni dobrog vozaca ni mocnog bolida. Ja cu izabrati ludog vozaca koji ima dijagnozu - tunnel vision. Odnosno, zapravo, svi tamo su vec dobri vozaci, jer da nisu ne bi ni dosli do formule 1. Tako da to mozemo zanemariti. Mocni bolid nista ne znaci, ako nisi lud u glavi i ne zelis ici do krajnjih granica. Dakle, ja biram ludog vozaca koji ne vidi puno oko sebe. Oni koji puno gledaju oko sebe i razmisljaju skloniji su tome da ce prvi stati na kocnicu. Moja filozifija prije spavanja .
naravno da ne vozi, ali u nijednom trenu nije ima toliko dominantan bolid kao što je ima hamilton.
tj zapravo nisam siguran da je ikad ima dominantan bolid, jer ferrari na nekim staza jos uvijek stoji bolje, dok je mercedes zadnjih 8 sezona ima F-22 a ostatak grida cessnu 172
Mozda najbolje pitati Sebastiena Loeba koji je prakticki vozio sve zivo i mrtvo, cak i f1! Rezultati mu sve govore! Vozac.
šteta ško stranačka iskaznica u tom svijetu ne znači ništa (jer formulaši, slijepi uz zdrave oči, ne prepoznaju njezinu karizmu). ostalo ionako nemamo pa nema veze.
p.s. sjetimo se grunfova poučka: "za pobjedu je važno ne izgubiti".
Je, zato i Russell prije 2 godine kad je mijenjao Lewisa i sjeo u njegov bolid je od začela došao u borbu za prvo mjesto (i da se nije dogodio problem sa, ako se ne varam, puknućem gume bi i osvojio) - sjetimo se samo razgovora između njega i walla kad ih je doslovno ispitivao kako se auto vozi i što mora pritiskati na volanu.
Ili sada Sainz kojeg bolid debelo izvlači (LeClerc sa puknutim prednjim krilom brži od njega).
Ili s druge strane Alonso koji je i dalje zvijer od vozača, ali je uvelike limitiran bolidom.
Ili Lewis koji slovi kao najveći u povijesti, a ove godine zbog slabijeg bolida može samo prašinu gutati za RB i Ferrarijem.
Naravno da je bolid tek jedan od elemenata, ali je debelo važan. Moraš imati ostale elemente posložene da iskoristiš potencijal bolida, ali on je alfa i omega u F1. A onda nakon njega dolazi koliko su ti gume potrošene i (ne)zagrijane. A onda sve ostalo.
Mozda najbolje pitati Sebastiena Loeba koji je prakticki vozio sve zivo i mrtvo, cak i f1! Rezultati mu sve govore! Vozac.
pa i nije bas neka osoba za pitat s obzirom kako se provea u formuli
on je strasan vozac, ali te dvije vrste voznje su sasvim drugacije, nije niti usporedivo.
Mozda najbolje pitati Sebastiena Loeba koji je prakticki vozio sve zivo i mrtvo, cak i f1! Rezultati mu sve govore! Vozac.
pa i nije bas neka osoba za pitat s obzirom kako se provea u formuli
on je strasan vozac, ali te dvije vrste voznje su sasvim drugacije, nije niti usporedivo.
Ma ne uopce, covjek je sjeo prvi put u f1 i bio je 1.5s iza najbrzeg, drugi put i zadnji u f1 8 mjesto, odvozio 82 kruga bez greske, u Reed Bullu su se krstili jer da je htio i sam je rekao da je mogao ici puno brze no kako nije upoznat s f1 drzao se safe zone! i sva sreca da nije otisao u f1.
Neistine: Ili nisi gledao 2007 ili svjesno lažeš.
Trebao? Mislim da bi bila kriminalna nepravda da je osvojio prvenstvo jer je cijeli McLaren dokazano varao i onda kažnjeni "samo" u konstruktorskom prvenstvu a pušteni da se natječu za vozačko što je apsurdno. Sami su prosuli ogromnu prednost u dvije zadnje utrke, dijelom vozačkim greškama, dijelom upitnim odlukama na Pit Wall-u.
Otkazao? Haha. Imao je katastrofalno loš prvi krug u Brazilu, nakon čega je ipak uspio završiti u bodovima. Kako to ako mu je bolid "otkazao"?
Pisati očite neistine je glupo.
Pišem po sjećanju. Ako neki podatak nije točan onda to nije laganje nego jednostavno zabuna. Možda nije u pitanju zadnja utrka nego neka druga ali znam da je to bila sezona u kojoj je anonimni klinac kojeg su mediji prije sezone uglavnom spominjali zbog boje kože, tu svoju debitantsku sezonu zaključio bodom manje od svjetskog prvaka i s bodom više od timskog kolege, aktualnog i dvostrukog svjetskog prvaka. "Varanje" McLarena na stranu i nakon otklanjanja tog varanja Hamilton je pobjeđivao. Ako su varali sve ostale nisu varali sami sebe a Hamilton je u debitantskoj sezoni bio bolji od timskog kolege, dvostrukog svjetskog prvaka. Takvo nešto nitko nikad nije, a vjerojatno ni neće više napraviti. Kao drugi vozač morao je propuštati timskog kolegu sve dok u timu nisu shvatili (a ne bi nikad ni shvatili da Hamilton nije jasno i glasno odbio propustiti Alonsa) da veće šanse za osvajanje titule imaju s drugim vozačem nego s prvim, svjetskim prvakom. A to je bila već 10. ili 11. utrka. Što bi bilo da je McLaren od početka sezone postavio Hamiltona kao prvog vozača ili barem ih jednako tretirao, valjda je jasno.
Ako već spominješ McLarenovu diskvalifikaciju u konstruktorskom prvenstvu i nazivaš je varanjem bilo bi lijepo da onima koji ne znaju o čemu se radi opišeš zašto je točno McLaren diskvalificiran. Da ne bi ljudi pomislili da je to "varanje" davalo vozačima ikakvu prednost ili da su kršena pravila utrka, bolid bio neregularan....