RONIS reklamacija

poruka: 29
|
čitano: 15.470
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
3 godine
neaktivan
offline
RONIS-užas

Kupio sam TV 16.1.2020. preko Ronis web shopa, TV mi je prestao raditi u 9. mj, poslao sam ga njima pod reklamacijom, oni mi ga vraćaju nakon skoro 2 mj i kažu da mu je izgorila matična ploča i da su ju zamijenili. Ja taj dan kada je došao TV, uključim ga u struju i TV ne radi, potpuno mrtav. Zovem ponovno njih oni opet dodju po njega i nazovu nakon par dana da je opet otišla matična ploča i da neće priznati reklamaciju da meni nešta u kući nije u redu sa strujom ( ja sam inače elektrotehničar i imam UPS i prenaponsku letvu i na istu tu utičnicu mi je spojen i komp i monitor i router i zvučnici i TV koji sam posudio tako da je laž da je problem kod mene, želim da mi poprave televizor i da mi ga vrate, sta da radim ?

Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
RONIS reklamacija

Nebitno jesi elektricar ili imas ovo ili ono. Salji na inspekciju.  Ako kazu da je do tvoje struje onda to valjda mogu i dokazat vjestacenjem.

 
8 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: RONIS-užas
Igor1000 kaže...

.. želim da mi poprave televizor i da mi ga vrate, sta da radim ?

 -što više od toga? .. popravak ili zamjena ili povrat novca i upravo to zatraži. Pošto te već odbijaju, prijavi..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
RONIS reklamacija

Ništa se nije promijenilo. Osjetio na vlastitoj koži: " RONIS JE UŽAS"

 
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: RONIS reklamacija

Sta si isto imao problem oko reklamacije, moze malo detaljnije ak nije problem

12 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Marcek555 kaže...

Sta si isto imao problem oko reklamacije, moze malo detaljnije ak nije problem

 Mada sam pročitao na ovom forumu kako je Ronis uredno zaprimao reklamacije i sve u kratkom periodu riješio, ja kao i Igor1000 imam potpuno suprotno iskustvo. Po kojemu ključu sam upao u ovu "skupinu" Ronis-klijenata neznam niti me zanima ali Ronisu zbogom zauvijek. Kod prihvata reklamiranoga artikla ispisali zapisnik i sve lažirali što se lažirati može. Neću navoditi pojedinosti ali radili su sebi u korist a meni naravno na štetu. Popravak je potrajao cijeli razumi rok. Želim novac nazad a i to će potrajati još jedan novi razuman rok i to u cijelosti. Savjet: Ovo vam može uništiti raspoloženje i nagristi vaše zdravlje. Odlučite sami.

11 godina
offline
RONIS reklamacija

Mogao si bar malo detaljnije onda napisati s čim su te to prevarili kod predaje reklamacije, čisto da netko drugi zna ako se nađe u toj situaciji

 
6 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Texpi kaže...

Mogao si bar malo detaljnije onda napisati s čim su te to prevarili kod predaje reklamacije, čisto da netko drugi zna ako se nađe u toj situaciji

 Čim su te to prevarili.... Pokušali ali uspjeli nisu! Tko bude pakirao artikal na reklamaciju bit će mu više nego jasno o čemu sam pisao.

14 godina
offline
RONIS reklamacija

Znači  vidim na njihovoj stranici jedan proizvod,ne piše da je na skladištu,  pošaljem im mail i pitam  dali imaju na skladištu.

Odgovor je došao da  je moguće naručiti i da stigne  za 2-3 radna dana.

Odlazim na njihovu stranicu  pogledati proizvod  međutim  cijena  je povećana  za 100 kn.

Totalno neprofesionalno i bezobrazno da su nakon mog upita povećali cijenu za 100 kn.

Iz principa ne želim sada   kupiti

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.8.2022 14:52 (Atomic-7).
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Koja...

Mislim, ocigledno su ljudi to imali po nekoj cijeni, na tvoj upit su provjerili s dobavljacem, mogu nabaviti, no nabavna cijena se promjenila, pa su oni promjenili i mpc...

Gdje je problem?

Na masi shopova se nalaze backordered ili "na upit" proizvodi, stoji zadnja cijena po kojoj su isli dok su bili in stock..... Sto ne znaci da idu i dalje, prodavac ih nema, a to sto moze eventualno nabaviti nema nikakve obaveze da proda po staroj cijeni, koja moze biti i godinama stara....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
2 0 hvala 0
23 mjeseca
protjeran
offline
Re: RONIS reklamacija
Ne mora, no bilo bi okej staviti cijenu koju ćeš naplatit.
8 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Pa cuj, ljudi nisu azurirali cijene, mozda taj proizvod uopce vise nisu ni mislili nuditi, htjeli izaci u susret kupcu...

Da, cijene bi trebale biti tocne, no u slucaju kad proizvod nije dostupan, nebitno je sto pise....
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Damir22 kaže...
Pa cuj, ljudi nisu azurirali cijene, mozda taj proizvod uopce vise nisu ni mislili nuditi, htjeli izaci u susret kupcu...

Da, cijene bi trebale biti tocne, no u slucaju kad proizvod nije dostupan, nebitno je sto pise....

-realno, točno.. ali postoji i mogućnost da je to namjerno, s razlogom. Ne kao prevara nego zavaravajuće, no problem je što nitko to ne sankcionira...

 

** preskočiti, brbljanje.. ili čita tko želi.

 

-jer, nije važno koja roba, recimo popularne vga-gpu kartice.. nešto što ima cijenu recimo 1000€ ''reklamno'' u cjeniku može biti recimo 700€.. nedostupno. U čemu je trik-zavaravanje (prevara)? .. u googlanju, traženju, nabavanet itd.. jer ćeš tad traženjem dobiti tu cijenu, najnižu i naravno da ćeš tad upravo otvoriti tu web stranicu-cjenik te firme, ne drugu skuplju za istu robu.

-tad vidiš da je neodostupno i 'nikom ništa', ali prvi najvažniji korak svake reklame je obavljen, jer si došao na tu stanicu, ne na konkurentnu. Tad mada je ta roba nedostupna, vidiš ostalo koje je možda ista cijena kao ostale tgovine, dostupno.. to je tad obavljena svrha, najbolja reklama uz to besplatna. No to je zavaravanje, nepoštena praksa itd.

-stvar je vrlo jednostavna, kao što odgovarajući software (kasa) ne dozvoljava ulazak u minus-stanja robe (ne možeš kupiti više komada nego što je dostupno na skladištu, prekršaj..) jednako tako ta roba ako je nedostupna ili stanje nula ne treba ni biti izlistana u ponudi kao nabavanet ili google.. tj na online cjeniku ponuda od kud ovi vuku podatke, kao što se ne može u minus, tako jednako ne mora biti prikazana roba koje nema, nula ili nedobavljivo, no to se ne kontrolira, ne kažnjava, zašto .. nitko se nije sjetio? biz se sjetio i to zloupotrebljava kao najbolju reklamu jer dođeš na stranicu a tad ako nemaš neki drugi razlog kupiš ono što je recimo jednako dostupno na ostalima po istoj cijeni. Za razliku od fizičke prodavaonice koju možeš izabrati po adresi-udaljenosti, parkingu i sl. online ti je apsolutno svejedno kupiš li istu robu za istu cijenu na siteu a-b-c.. ne posotji neki razlog osim ako postoji itd.

 

-nije problem, nije ni nešto strašno kao prevara, no nije da trgovac to ne zna i da to upravo zato ne radi slučajno.. odnosno amater kojem ovaj post da tu ideju je već trebao propasti kao trgovac :)) ..

-s druge strane, zato što se izlistavaju robe koje jesu-nisu dostupne, ovisno o organizaciji weba moraš recimo 'ući u artikal' .. pa kod većih kao links vidjeti po poslovnicama dostupnost ako želiš fizičku kupnju itd. a to 'zamara' tj par minuta klikanja da bi vidio da robe nema, da je nema tad u cjeniku ne bi ni ulazio u 'trgovinu' nego već gledao iduću koja bi to po tom istom kriteriju tad imala dobavljivo ili na stanju.

-istina, problem je što oni to u slučaju webshopa ni nemaju na stanju nego direktno povezani s dobavljačem tek tad to naručuju ili 'povlače robu'.. pa im taj dio softa dozvoljava kao narudžbu ne kao kasu-naplatu-kupnju i teško je sad to sve natjerati na neko ferplay ponašanje ili pravila kad rade svi.. tj čak po osnovnim zakonskim temeljima, jednakosti svih pred zakonom, osoba koja krši neki zakon i bude kažnjena, može tražiti oslobođenje ako se isto pravilo ne provodi na svima koji jednako krše zakon, u ovom primjeru ostale trgovine koje rade jednako.. i dođemo do tog da treba kazniti sve ako mislimo kazniti jednog, tj da se to mora sustavno, s nekim prijelaznim rokom, da to država-sustav mora odraditi ... a nikog ne zanima dok se kupac ne buni u nekoj kritičnoj masi kad bi se to kao moralo riješiti. Primjer kad poneku ulicu godišnja akcija policije ili komunalaca očisti od zabranjenog parkinga i to traje jedan dan.. ostatak divlji zapad, na isti način se naplaćuje porez prostituciji itd.. pokupi-kazni i dalje nitko ništa ne vidi idući dan..

 

-važno, tj osim reklame pa da kupac 'uđe' u tu trgovinu, ne drugu-konkurentnu.. .. što da roba nije nedostupna? što da je dostupna? :) naravno dalje već znate-nagađate..

-tad trgovac naručeno-plaćeno mora isporučiti po istaknutoj cijeni.. tj morao bi a ponekad se izvuče, ovisi o sudcu-korupciji i sl. .. da je roba dostupna, tad mora, odnosno tad je to prekršaj ako neće itd.. no sve je ok ako robe nema? ako je nedostupna? -ne, nije.. jer to nije slučajno-greška nego način rada poznat trgovcima. Ta roba je zato u cjeniku i zato je ta roba nedostupna, dok do nje stoji dostupna ali naravno s višom cijenom, nikad nižom.. tj to bi tad bila slučajnost-greška.

-drugi razlog zašto ne može biti pogrešna cijena.. jer je takav sustav, tj cijena je povezana s kasom, kao što je to cijena artikla u fizičkoj trogvini na polici i na kasi, tj ovo je direktno i nemoguće je imati netočnu-različitu cijenu kao na polici u fizičkoj trgovini ako recimo trgovac nije stigao ispisati-poljepiti nove cijene s kase. ovo je trenutno-identično, ne dva paralelna cjenika.. time ne postoji druga cijena, jedna a to je tad cijena koja je u kasi-bazi. Ne može biti čak ni krivo obračunato npr bez pdv-a jer tad su sve ostale robe jednako pogrešne cijene, jer algoritam radi za sve jednako, jednan artikal-roba ili milijun, prikazuje cijenu s maržom, popustom, porezom.. i tad je sve točno ili je sve netočno, nema pola-pola. .. tako da to nikako ne može biti ok, nije ni slučajno nego kao najbolja reklama jer svaki kupac za svaku robu primarno ima kriterij cijena, pogotovo za komopnente-robe koje su iste neovisno o trgovini, tj nije to pizza-sladoled pa da ovisi o kuharu, ista identična roba, isti brand, isti distributer-jamstvo itd.. i tad je cijena jedini kriterij za kupnju.

-ako je jedini kriterij za kupnju netočan? .. to nikad nije slučajno, osim kao izuzetak kad je stvarno slučajnost-greška, no online sustav (pravi) to neće dozvoliti, znaju oni to .. nema slučajno-greške.

 

-što ako je roba dostupna? i cijena recimo 1kn? .. postoji problem, nedavno tema, nula kuna.. pošto u komercijali nije dozvoljeno nula kuna (tvornica za 1kn..) zbog poreza i ostalog, tad je to problem ostvariti dok 1kn ako nešto platimo možemo pravno i dobiti neovisno što je greška, na teret trgovca a on naplati od onog tko je odgovoran-kriv.

-u tom primjeru za nula kuna je plaćena dostava.. tako da nešto je plaćeno, piše roba.. tad je to muguće i dobiti, no dok se to u primjeru-stvarnosti ne dogodi usprkos pravilu-zakonu nije lako, natezanje ako trgovac ne želi odnosno tad se poziva na grešku itd. a realno zakon ne služi za to da netko dobije nešto đabe ili profit.. nego da za normalne kupnje bez takvih kerefeka imamo pravnu sigurnost. Kupac ne može kažnajvati, može samo država tj kupac u tom primjeru može samo tražiti-dobiti naknadu za štetu-trošak koju može dokazati.. cijenom nula kuna on nema štetu, tj problem kako to dokazati. .. a mogao bi recimo da je u pitanju kupnja auta, i da tad dok ga ne dobije koristi rentacar i taj račun priloži kao trošak, no time nije ništa zaradio, jer taj trošak plaća rentacaru, kupac ostaje na nuli, neoštećen tj bez neke 'zarade' i to je ok.. tj cijenom nula nema troška-zarade koju bi potraživao itd. U tom slučaju može tražiti i dobiti trošak dostave 30kn.. a to je nevažno u čitavoj prići. KAo u drugom primjeru gdje zamjena nekog jeftinog dijela kao usb kabel i sl. može imati trošak viši od nekoliko cijena kabla recimo 100kn što neke trgovine navedu u uvjetima a to je tad nonsens jer je jeftinije kupiti recimo 5kom potrebnog kabla ako je greškom kupljen pogrešan, dok se u većini slučajeva to svodi na to da se da trgovcu u ruke i on jednostavno zamjeni, sve za 10 sec.. osim kad se strogo držimo pravila i općih uvjeta za takav primjer.

 

-ima svega, svakakvih situacija, extrema.. svaki izuzetak je slučaj za sebe. Trgovci u pravilu nisu naivni-neiskusni, greške se ne rade često.. nedostupno je često i tad u pravilu niža cijena kao mamac za višu-istu kao ostale trgovine. Mamac-navlakuša, zavaravajuće.. pa i prevara? ovisi koliko strogi želimo biti a država je recimo u tome blaga, dok za deklaraciju postotka vune-sintetike u čarapama inspektor detaljno čita deklaraciju i traži ispravak veličine fonta ili kazna.. u jednom slučaju ništa u drugom benigne sitnice.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Re: RONIS-užas
Igor1000 kaže...

Kupio sam TV 16.1.2020. preko Ronis web shopa, TV mi je prestao raditi u 9. mj, poslao sam ga njima pod reklamacijom, oni mi ga vraćaju nakon skoro 2 mj i kažu da mu je izgorila matična ploča i da su ju zamijenili. Ja taj dan kada je došao TV, uključim ga u struju i TV ne radi, potpuno mrtav. Zovem ponovno njih oni opet dodju po njega i nazovu nakon par dana da je opet otišla matična ploča i da neće priznati reklamaciju da meni nešta u kući nije u redu sa strujom ( ja sam inače elektrotehničar i imam UPS i prenaponsku letvu i na istu tu utičnicu mi je spojen i komp i monitor i router i zvučnici i TV koji sam posudio tako da je laž da je problem kod mene, želim da mi poprave televizor i da mi ga vrate, sta da radim ?

 Je li se ovo na kraju uspjelo nekako rijesiti? Jesi sta slao inspekciji?

3 godine
neaktivan
offline
RONIS reklamacija

Prijavio inspektoratu i popravili ga...jos uvijek radi...

Moj PC  
8 0 hvala 2
14 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Damir22 kaže...
Pa cuj, ljudi nisu azurirali cijene, mozda taj proizvod uopce vise nisu ni mislili nuditi, htjeli izaci u susret kupcu...

Da, cijene bi trebale biti tocne, no u slucaju kad proizvod nije dostupan, nebitno je sto pise....

Očito to nitko nije baš tražio jako dugo,vrlo vjerojatno ,s obzirom da malo ljudi to kupuje osim ako se ne bave time malo više nego iz hobija. I možda par trgovina u HR to nudi. 

Pa valjda nisu skužili cijene,sve ok, i kod dobavljača njihovog je ta cijena,oni su taj proizvod  naručili isti dan  kad je poslan upit dakle bez obzira jel ću ga kupit, na kraju sam  ipak kupila i stiglo je za 2 dana.

Očito nisu bili u toku s cijenama  niti je  netko   jako dugo tražio proizvod.

15 godina
offline
RONIS reklamacija

Koji inspektorat, može link na kontakt? Prodali su mi pod "novi, tvornički zapakiran i neotvaran" mobitel kojem je naljepnica na kutiji rezana i zatim zatvorena selotejpom. Za sada se ne javljaju na telefon niti email.

Idi i radi nešto korisno!
 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Keso kaže...

Koji inspektorat, može link na kontakt? Prodali su mi pod "novi, tvornički zapakiran i neotvaran" mobitel kojem je naljepnica na kutiji rezana i zatim zatvorena selotejpom. Za sada se ne javljaju na telefon niti email.

 http://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

15 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Keso kaže...

Koji inspektorat, može link na kontakt? Prodali su mi pod "novi, tvornički zapakiran i neotvaran" mobitel kojem je naljepnica na kutiji rezana i zatim zatvorena selotejpom. Za sada se ne javljaju na telefon niti email.

 -a google ti ne padne na pamet? ili da je mingo, vlada-gov i sl. mjesto gdje se to nalazi? Kao i to da u srodnim temama postoji barem stotinjak postova-linkova na mingo.hr ...

 

-možda može i pitanje? kako su ti prodali? u trgovini ili na daljinu? tj ako si kupovao u trgovini tad već vidiš samu ambalažu prilikom kupnje i takve stvari su tad jasne-uočljive tj svrha originalne-tvorničke ambalaže je primarno ta da jamči sadržaj, nekorištenje i sl. (osim zaštite-pakiranja i reklame..), ako si dobio dostavom, opet je ista stvar, tj paket-dostava u kojoj mora biti originalna roba-ambalaža, neotvoreno. To su stvari koje se vide trenutno, u trenu kad preuzimaš, odnosno kod dostave to može biti 's odgodom' dok otvoriš paket.. tj nisu potrebne 'šerlokovske' metode kao neki rez na naljepnici.. dok trgovac može reći i opravdati otvaranje zbog potvrde jamstva, što je ugl rutina (i čak ne bi trebalo biti potrebno, kao potpis-pečat, ostatci starih rutina-pravila..).

-kako god bilo, reklamiraj, traži-pitaj trgovca i ako nisi zadovoljan ponuđenim, prijavi... na mingo, naravno ovisi što želiš i u čemu je problem dok svakako imaš pravo na novo-novo ili objašnjenje zašto je nešto otvoreno i ako odgovor bude jamstvo tad realno nemaš puno za dalje .. no i tad će mingo stati na tvoju stranu, čisto kao prednost-zaštita dok se tvoja izjava uzima kao vjerodostojna s pretpostavkom da nemaš razloga netočno navoditi itd. .. pa se to u pravilu na kraju riješi pozitivno za kupca.. samo je pitanje koliko ti se stvarno da s tim natezati, dok u interesu svih nas kao kupaca 'navijam' da ih tražiš-pritisneš kako bi time prestali s lošom praksom dok se istovremeno prigovor tad lakše uvaži-ispuni, kraće-jednostavnije i zato je potrebno u početku prakticiranja pravila malo cjepidlačit-gnjaviti ... dresirati trgovce na to što su pravila igre i kakav odnos prema kupcu mora biti, pa prijavi :) ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: RONIS reklamacija

Web shop Ronisa. Cijena je bila nešto niža od svih "legitimnih" dućana pa sam nazvao da provjerim je li nov i neotvaran. I rekli su da je nov, neotvaran, tvornički zapakiran (a frišku figu jest). Došao je u ogromnoj kartonskoj kutiji koja je uredno zapakirana i bez oštećenja. Ali kad sam je otvorio, unutra je bila manja kutija od mobitela koja ima spomenuti rez naljepnice i selotejp. Dok sam to primijetio dostavljač je već otišao. U međuvremenu su se javili na mail i rekli da ako mislim da ima nešto neispravno da mi ga mogu zamijeniti, evo teksta:

"Ispričavamo se zbog nastale situacije. Mobitel je bio naručen za Vas od dobavljača te po primitku istog odmah je predan na slanje prema Vama. Ukoliko mislite da sa uređajem nešto nije u redu možemo Vam ga zamijeniti."

Obećanje je barem nešto. Odlučio sam za sada ne prijaviti inspektoratu i probati, možda je stvarno mobitel ispravan. Samo mi ide na živce (1) laganje da nije otvaran i (2) svaljivanje krivice na nekog drugog (dobavljača), kao da se to ne tiče njih koji su mi prodali mobitel.

Da li se slično desilo još nekome s Ronis-om? Jer ako ovo nije izolirani slučaj, mogla bi biti uhodana praksa, veliko tržište rabljenih uređaja koji se prodaju pod nove.

Idi i radi nešto korisno!
11 godina
offline
RONIS reklamacija

Prosli tjedan kupio od ronisa kuciste lian li dynamic evo rgb, nakon sto sam ga otvorio i sklopio cijeli pc , shvatio sam da to nije taj model kao na racunu , dobio sam non rgb varijantu. Kolko je pametno reklamirat i da se dobi neki postotak povrata novaca?

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 12:06 (matecro007).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: RONIS reklamacija

ako nije proslo 2 tjedna vrati nazad i dobijes full povrat, ili im pisi da su ti krivi poslali i objasni situaciju

 

p.s. kako nisi prije skuzio cim si ga raspakirao, nego si ga uspio i sloziti?

11 godina
offline
RONIS reklamacija

Pa vjerojatno je čovjek skužio tek kad je pokrenuo ventiće? Ako je ostalo sve isto.

 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Marcek555 kaže...

ako nije proslo 2 tjedna vrati nazad i dobijes full povrat, ili im pisi da su ti krivi poslali i objasni situaciju

 

p.s. kako nisi prije skuzio cim si ga raspakirao, nego si ga uspio i sloziti?

 Jedina razlika su led strips sa bocne i prednje strane i one su uz rub gore. Nisam obracno paznju na to, vise sam gledao dal je citavo.

slozio sam ga vec nebi ga mogo vratit u ovom stanju. Oni jos uvijek imaju na webu ime jednog kucista a slike drugog kucista. 

8 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
matecro007 kaže...
Marcek555 kaže...

ako nije proslo 2 tjedna vrati nazad i dobijes full povrat, ili im pisi da su ti krivi poslali i objasni situaciju

 

p.s. kako nisi prije skuzio cim si ga raspakirao, nego si ga uspio i sloziti?

 Jedina razlika su led strips sa bocne i prednje strane i one su uz rub gore. Nisam obracno paznju na to, vise sam gledao dal je citavo.

slozio sam ga vec nebi ga mogo vratit u ovom stanju. Oni jos uvijek imaju na webu ime jednog kucista a slike drugog kucista. 

 

Posto je njihova greska obavezno ih kontaktiraj

14 godina
offline
Re: RONIS reklamacija

o kojoj marki mobitela se tu radilo?

15 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
Samsung S23 Ultra
Idi i radi nešto korisno!
12 godina
offline
Re: RONIS reklamacija
matecro007 kaže...

Prosli tjedan kupio od ronisa kuciste lian li dynamic evo rgb, nakon sto sam ga otvorio i sklopio cijeli pc , shvatio sam da to nije taj model kao na racunu , dobio sam non rgb varijantu. Kolko je pametno reklamirat i da se dobi neki postotak povrata novaca?

postoji EVO RGB (O11DERGBW) i Dynamic EVO (O11DEW)

 

Noviji Evo RGB ima RGB trake gore i dolje dok stariji Dynamic ima naprijed i noviji Evo je nešto veći. Realno, oba moraju imati RGB traku :)

 

Cijena im je realno skoro ista ali ako ti je ok ovaj što imaš (obzirom da očito nisi ni kupovao zbog toga RGB-a jer nisi odmah skužio...) ja bi ih tražio povrat od 10-15e na račun te ispravak računa jer toliko budu izgubili love na povratu kućišta i slanju tebi novoga ako uopće imaju novi i stvar riješena. Ukoliko to ne žele, javi da preuzmu kućište i pošalju ti ono koje si platio.

 

 

16 godina
offline
RONIS reklamacija

Prije koju godinu kupio u trgovini Ronis baš fizički Samsung soundbar. Činila mi se nešto laganija kutija, dođem doma i - nisu spakirali subwoofer. Dođem drugi dan kao sory, ovo ono da bi nakon toga ispalo - daljinski od krivog Samsung soundbara. Uglavnom prodali izložbeni primjerak očito. Katastrofa trgovina iskreno i onih par mahera im je otišlo te im sad po poslovnici uglavnom patroliraju studenti (mislim ekipa je ljubazna, al jasno je da su tamo samo zato jer ne trebaju plačati nekog sa iskustvom).

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Moj PC  
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice