Teško je nešto suvislo napisati kada zi je tlak na 160. Nije stvar samo u novcu, nego u vremenu i pristupu. Hvala na odgovoru.
Teško je nešto suvislo napisati kada zi je tlak na 160. Nije stvar samo u novcu, nego u vremenu i pristupu. Hvala na odgovoru.
Meni osobno je ovo boldano često bitnije od novca, nema mi ništa mrže nego trošiti slobodno vrijeme kojeg ionako imam minimalno na tuđe greške i nesposobnost.
S obzirom na ova teška vremena u kojima se nalazimo i na to kaj su ti sami napisali da imaju problema s covidom, daj im bar dana da se poslože, ne mora se uvijek ići džonom na svakoga.
Sve što trebaju napraviti je raspakirati ambalažu, vidjeti da je laptop kao nov i vratiti novce. I neka ga onda servisiraju do mile volje ....
Bi li ti tako napravio? Preuzeo uređaj, a da ga ne isprobaš? Ja sigurno ne bih. I mene su kao kupca pojedini servisi pokušali prevariti (auto, laptop...), pa je sve trebalo isprobati u servisu i uvjeriti se da nisu napravili svoj posao kako treba. Ovo je obratna situacija i trebaju provjeriti laptop.
Zapravo, ja jesam preuzeo uređaj od dostavljača a da ga nisam raspakirao i uključio na cesti. :D
Ako ga ne mogu provjeriti u zakonskom roku - onda trebaju tako napraviti.
I dalje bih postupio poput njih. Oni taj laptop moraju vratiti u prodaju. Sutra ću ja možda naletjeti na taj isti laptop koji si vratio i koji možda neće biti tehnički ispravan, pa ćete čitati moje poruke o problemima sa servisom. Bolje je provjeriti da obje strane bude mirne.
Koji je zakonski rok za provjeru?
Zakonski rok za povrat sredstva je 14 dana. Tako da im je to rok i za jedno i za drugo. A nitko im ne brani da ga nastave provjeravati i nakon što vrate novce i prije nego što ga opet stave u prodaju.
S obzirom na ova teška vremena u kojima se nalazimo i na to kaj su ti sami napisali da imaju problema s covidom, daj im bar dana da se poslože, ne mora se uvijek ići džonom na svakoga.
Spori su oni i bez COVID-a. Takvo je moje iskustvo s njima u prodaji, a servis još nisam imao prilike isprobati.
Ljudi, ne znam za vas, ali ja Linksu za ove blagdane želim inspekcijski nadzor:
javi kako je prošlo, moglo bi biti i drugima korisno. u svakom slučaju želim ti što brži povrat novaca.
Svašta ljude razveseli u današnje vrijeme...
Ljudi, ne znam za vas, ali ja Linksu za ove blagdane želim inspekcijski nadzor:
javi kako je prošlo, moglo bi biti i drugima korisno. u svakom slučaju želim ti što brži povrat novaca.
LOL. Jučer u 20h poslao sam im mail da sam obavio prijavu. Danas ujutro u 09h dobijem (konačno) odgovor da su mi odobrili povrat novaca te da su im djelatnici na bolovanju pa je zato toliko potrajalo. Navodno će sjesti za nekoliko dana.
Zanimljivo kako se to posložilo s obzirom da sam im prije poslao hrpu mailova na koje nisam dobio odgovor. ;)
LOL. Jučer u 20h poslao sam im mail da sam obavio prijavu. Danas ujutro u 09h dobijem (konačno) odgovor da su mi odobrili povrat novaca te da su im djelatnici na bolovanju pa je zato toliko potrajalo. Navodno će sjesti za nekoliko dana.
Zanimljivo kako se to posložilo s obzirom da sam im prije poslao hrpu mailova na koje nisam dobio odgovor. ;)
Dobio povrat 17.12., nakon mjesec dana (umjesto propisanih 14). Ne znam koliko je prijava i pisanje po forumima pomoglo.
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
tako sam i ja smračio jer sam dobio laptop sa otvaranom kutijom, nevješto maskirano.
obukao sam vojnu odoru, namjestio borbenu facu ispred ogledala, laptop pod ruku i pravac na reklamacije sa idejom da im sve po spisku.
usput sam malo smirio puls i tlak, vožnja me opustila, mozak se vratio u normal mode i sine mi da nije ni mogao biti neotvaran ako su morali gravirati čćžšđ na tipkovnici.
umjesto šamaranja moram ih pohvaliti da je izvrsno obavljeno. 😀
tako sam i ja smračio jer sam dobio laptop sa otvaranom kutijom, nevješto maskirano.
obukao sam vojnu odoru, namjestio borbenu facu ispred ogledala, laptop pod ruku i pravac na reklamacije sa idejom da im sve po spisku.
usput sam malo smirio puls i tlak, vožnja me opustila, mozak se vratio u normal mode i sine mi da nije ni mogao biti neotvaran ako su morali gravirati čćžšđ na tipkovnici.
umjesto šamaranja moram ih pohvaliti da je izvrsno obavljeno. 😀
Postoji i ta mogućnost, ali bilo bi dobro naznačiti takvu stavku.
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
Meni se od toga diže kosa na glavi. Doslovno. Zato već tjedan dana razmišljam da platim odvjetniku 1-2 sata njegovog vremena i da s njim odem sebi kupiti novi laptop. Jer više ne vjerujem trgovcima. Možda je taj tvoj laptop već bio kod nekoga, taj se malo izgustirao, pa ga je vratio u roku od 14 dana (ako ga je kupio na daljinu).
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
Meni se od toga diže kosa na glavi. Doslovno. Zato već tjedan dana razmišljam da platim odvjetniku 1-2 sata njegovog vremena i da s njim odem sebi kupiti novi laptop. Jer više ne vjerujem trgovcima. Možda je taj tvoj laptop već bio kod nekoga, taj se malo izgustirao, pa ga je vratio u roku od 14 dana (ako ga je kupio na daljinu).
Nažalost oni to redovito rade. Vraćene proizvode prodaju kao nove. Osobno sam dosta toga kupio kod njih i barem 20% kupljenog je vidljivo bilo korišteno, poput tipkovnice bez unutarnje zaštitne folije i umetnutih baterija uz vidljive površinske ogrebotine... Po meni je to nekorektno i trebali bi to raditi kao što se vani radi, te proizvode označiti kao "open box" i staviti nekakav popust.
Da se razumijemo ovo ne radi samo Links dešavalo mi se i sa drugim trgovinama, zadnje što mi pada na pamet, APC UPS, kupio sam ih na stotine i znam u kakvom stanju novi dolaze i da baterija uvijek ima onu naljepnicu i nije spojena i onda mi stigne "novi" uređaj sa spojenom baterijom i bez one zaštitne folije preko sjajnog displaya. Nije mi se dalo gnjaviti sa reklamacijom, ali sam im rekao kod sljedeće narudžbe ako mi opet pošalju korišten proizvod da će ga dobiti nazad o svoj trošak.
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
Meni se od toga diže kosa na glavi. Doslovno. Zato već tjedan dana razmišljam da platim odvjetniku 1-2 sata njegovog vremena i da s njim odem sebi kupiti novi laptop. Jer više ne vjerujem trgovcima. Možda je taj tvoj laptop već bio kod nekoga, taj se malo izgustirao, pa ga je vratio u roku od 14 dana (ako ga je kupio na daljinu).
Nažalost oni to redovito rade. Vraćene proizvode prodaju kao nove. Osobno sam dosta toga kupio kod njih i barem 20% kupljenog je vidljivo bilo korišteno, poput tipkovnice bez unutarnje zaštitne folije i umetnutih baterija uz vidljive površinske ogrebotine... Po meni je to nekorektno i trebali bi to raditi kao što se vani radi, te proizvode označiti kao "open box" i staviti nekakav popust.
Da se razumijemo ovo ne radi samo Links dešavalo mi se i sa drugim trgovinama, zadnje što mi pada na pamet, APC UPS, kupio sam ih na stotine i znam u kakvom stanju novi dolaze i da baterija uvijek ima onu naljepnicu i nije spojena i onda mi stigne "novi" uređaj sa spojenom baterijom i bez one zaštitne folije preko sjajnog displaya. Nije mi se dalo gnjaviti sa reklamacijom, ali sam im rekao kod sljedeće narudžbe ako mi opet pošalju korišten proizvod da će ga dobiti nazad o svoj trošak.
Bio sam danas u poslovnici i jasno su mi dali do znanja da ništa od povrata, te citirali:
"Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik, a to su (printeri, monitori, računalni programi (software), stolna i prijenosna računala, mobiteli i smartphone uređaji, TV uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu).
Sretno svima u kupovini u Links.
Kupujte online i imate 14 dana da vratite sve osim softwarea makar oni napisali da laptopi, monitori etc ne ulaze u to. Zakon kaže drugačije od njihovih usranih disclaimera :)
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
Meni se od toga diže kosa na glavi. Doslovno. Zato već tjedan dana razmišljam da platim odvjetniku 1-2 sata njegovog vremena i da s njim odem sebi kupiti novi laptop. Jer više ne vjerujem trgovcima. Možda je taj tvoj laptop već bio kod nekoga, taj se malo izgustirao, pa ga je vratio u roku od 14 dana (ako ga je kupio na daljinu).
Nažalost oni to redovito rade. Vraćene proizvode prodaju kao nove. Osobno sam dosta toga kupio kod njih i barem 20% kupljenog je vidljivo bilo korišteno, poput tipkovnice bez unutarnje zaštitne folije i umetnutih baterija uz vidljive površinske ogrebotine... Po meni je to nekorektno i trebali bi to raditi kao što se vani radi, te proizvode označiti kao "open box" i staviti nekakav popust.
Da se razumijemo ovo ne radi samo Links dešavalo mi se i sa drugim trgovinama, zadnje što mi pada na pamet, APC UPS, kupio sam ih na stotine i znam u kakvom stanju novi dolaze i da baterija uvijek ima onu naljepnicu i nije spojena i onda mi stigne "novi" uređaj sa spojenom baterijom i bez one zaštitne folije preko sjajnog displaya. Nije mi se dalo gnjaviti sa reklamacijom, ali sam im rekao kod sljedeće narudžbe ako mi opet pošalju korišten proizvod da će ga dobiti nazad o svoj trošak.
Bio sam danas u poslovnici i jasno su mi dali do znanja da ništa od povrata, te citirali:
"Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik, a to su (printeri, monitori, računalni programi (software), stolna i prijenosna računala, mobiteli i smartphone uređaji, TV uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu).
Sretno svima u kupovini u Links.
Hvala ti na prenesenoj poruci.
Ovo je suludo. A za što daju povrat?
Ako misliš da imaš temelja za žalbu, žali se Ministarstvu gospodarstva.
http://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp
Mene je doslovno postalo strah kupovati bilo što skuplje od 100 kuna kod naših trgovaca informatičkom opremom.
Mogu pohvaliti Svijet medija. Kod njih sam kupio televizor. Trgovac je samoinicijativno izvadio televizor iz kutije i priključio ga na struju. Zajedno smo pogledali površinu ekrana, spakirali televizor natrag u kutiju i ja sam sretan otišao doma.
Cak potpises i izjavu da si preuzeo bez vidljivih ostecenja....
Apsolutno nebitno sto oni pisu u svojem pravilniku.
Cak potpises i izjavu da si preuzeo bez vidljivih ostecenja....
malo je off. ali takoder kupljen tv na bf u elipsu. bila je guzva i rekli su da ne stignemo sada otvoriti tv. da cim dodemo doma otvorimo tv i probamo ga. ako ne radi da odmah vratimo nazad. napomenuo je rok od par dana. tako da isto fer od njih.
Cak potpises i izjavu da si preuzeo bez vidljivih ostecenja....
malo je off. ali takoder kupljen tv na bf u elipsu. bila je guzva i rekli su da ne stignemo sada otvoriti tv. da cim dodemo doma otvorimo tv i probamo ga. ako ne radi da odmah vratimo nazad. napomenuo je rok od par dana. tako da isto fer od njih.
Primjer dobre prakse. Tako bi trebao raditi svaki trgovac koji prodaje monitore, laptope, tablete...
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
Meni se od toga diže kosa na glavi. Doslovno. Zato već tjedan dana razmišljam da platim odvjetniku 1-2 sata njegovog vremena i da s njim odem sebi kupiti novi laptop. Jer više ne vjerujem trgovcima. Možda je taj tvoj laptop već bio kod nekoga, taj se malo izgustirao, pa ga je vratio u roku od 14 dana (ako ga je kupio na daljinu).
Nažalost oni to redovito rade. Vraćene proizvode prodaju kao nove. Osobno sam dosta toga kupio kod njih i barem 20% kupljenog je vidljivo bilo korišteno, poput tipkovnice bez unutarnje zaštitne folije i umetnutih baterija uz vidljive površinske ogrebotine... Po meni je to nekorektno i trebali bi to raditi kao što se vani radi, te proizvode označiti kao "open box" i staviti nekakav popust.
Da se razumijemo ovo ne radi samo Links dešavalo mi se i sa drugim trgovinama, zadnje što mi pada na pamet, APC UPS, kupio sam ih na stotine i znam u kakvom stanju novi dolaze i da baterija uvijek ima onu naljepnicu i nije spojena i onda mi stigne "novi" uređaj sa spojenom baterijom i bez one zaštitne folije preko sjajnog displaya. Nije mi se dalo gnjaviti sa reklamacijom, ali sam im rekao kod sljedeće narudžbe ako mi opet pošalju korišten proizvod da će ga dobiti nazad o svoj trošak.
Bio sam danas u poslovnici i jasno su mi dali do znanja da ništa od povrata, te citirali:
"Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik, a to su (printeri, monitori, računalni programi (software), stolna i prijenosna računala, mobiteli i smartphone uređaji, TV uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu).
Sretno svima u kupovini u Links.
Hvala ti na prenesenoj poruci.
Ovo je suludo. A za što daju povrat?
Ako misliš da imaš temelja za žalbu, žali se Ministarstvu gospodarstva.
http://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp
Mene je doslovno postalo strah kupovati bilo što skuplje od 100 kuna kod naših trgovaca informatičkom opremom.
Mogu pohvaliti Svijet medija. Kod njih sam kupio televizor. Trgovac je samoinicijativno izvadio televizor iz kutije i priključio ga na struju. Zajedno smo pogledali površinu ekrana, spakirali televizor natrag u kutiju i ja sam sretan otišao doma.
Ovo je i meni bilo u Svijetu Medija za TV, fakat dobra praksa.
Upravo mi je dostavom stigao laptop DELL G15 5515 (https://www.links.hr/hr/prijenosno-racunalo-dell-g15-5515-ryzen-7-5800h-16gb-1000gb-ssd-geforce-rtx-3060-6gb-15-6-led-fhd-windows-10-pro-sivo-015000768) kupljen preko web shopa.
Pri otvaranju sam primijetio da nema naljepnice na kutiji, da nema naljepnice na pvc vrećici u kojoj se nalazi sam laptop, te otisak prstiju na srebrnoj naljepnici (CPU/GPU info).
Gospodi u Links sam poslao mail da mi pojasne ovo. Ne znam da li bi bilo najpametnije otići u njihovu poslovnicu. Kako ide priča sa povratom novca?
Meni se od toga diže kosa na glavi. Doslovno. Zato već tjedan dana razmišljam da platim odvjetniku 1-2 sata njegovog vremena i da s njim odem sebi kupiti novi laptop. Jer više ne vjerujem trgovcima. Možda je taj tvoj laptop već bio kod nekoga, taj se malo izgustirao, pa ga je vratio u roku od 14 dana (ako ga je kupio na daljinu).
Nažalost oni to redovito rade. Vraćene proizvode prodaju kao nove. Osobno sam dosta toga kupio kod njih i barem 20% kupljenog je vidljivo bilo korišteno, poput tipkovnice bez unutarnje zaštitne folije i umetnutih baterija uz vidljive površinske ogrebotine... Po meni je to nekorektno i trebali bi to raditi kao što se vani radi, te proizvode označiti kao "open box" i staviti nekakav popust.
Da se razumijemo ovo ne radi samo Links dešavalo mi se i sa drugim trgovinama, zadnje što mi pada na pamet, APC UPS, kupio sam ih na stotine i znam u kakvom stanju novi dolaze i da baterija uvijek ima onu naljepnicu i nije spojena i onda mi stigne "novi" uređaj sa spojenom baterijom i bez one zaštitne folije preko sjajnog displaya. Nije mi se dalo gnjaviti sa reklamacijom, ali sam im rekao kod sljedeće narudžbe ako mi opet pošalju korišten proizvod da će ga dobiti nazad o svoj trošak.
Bio sam danas u poslovnici i jasno su mi dali do znanja da ništa od povrata, te citirali:
"Iz povrata su isključeni svi proizvodi prema kojima se nije moguće odnositi kao da niste njihov vlasnik, a to su (printeri, monitori, računalni programi (software), stolna i prijenosna računala, mobiteli i smartphone uređaji, TV uređaji LCD/LED/Plasma, knjige, asortiman rabljene robe, proizvodi koje nije moguće dovesti u prvobitno stanje te proizvodi koji su od dana kupovine znatno promijenili cijenu).
Sretno svima u kupovini u Links.
A cek, povrat ide zbog sta otiska prsta na naljepnici uredjajA ?
Uglavnom, links mjenja skoro pa sve, osim ako si naletio na debila u poslovnici koji pojma nema pa recitira sta mu se kaze.
Svaki normalniji prodavac bude i laptop zamjenio u roku ako je naravno sve oke.
No iznenadenju nema kraja cijena bila im neka akcija 600 kn jeftiniji od najeftinije na nabavi reko to je to samo odabrati koji uzeti.
Tcl je vrtio demo dok xiaomi ne stojao je samo "menu"
4 djelatnika unutra ja sam na jedno 500m2, niš zovem djelatnika jel mi moze pomoci, covjek doslovno nema pojma ni šta je 60hz itd itd, mrmlja prica neke budalastine znaci kstastrofa.
Pitam ga mozete mi pokrenuti nesto na xiamiu da vidim sliku, mrmlja on nesto to je sve isto bla bla, znaci uzas, pitam ga mozete mi pustiti demo veli on pa neznam trebalo bi samo i proba on upalit i ugasit tv no i dalje meni.
Pitam ja njega opet jel imate daljinski pa da upalimo no opet on po svom nesto mrmlja to je sve isto iz demoa necete nista vidjeti bla bla, ja bio uporan i doslovno sam se s njim natezao 5min da mi dofura yebeni daljinski.
Dofura on neka dva naravno opet neko mrmljanje u bradu i naravno niti jedan daljinski ne radi jer naravno krive je donio, na kraju je rekao da nema daljinski, divno!
Zahvalio sam se i otisao u hgshop, tamo je bilo jedno 7-8 djelatnika kako sam ušao s ljeve strane s desne je odma trcao jedan od njih, nazalost nisu imali ova dva gore no bio je i jedan Grundig koji mi se svidio, covjek mi sve objasnio i još mi reko da neuzimam neku vecu seriju jer se masovno vracaju na reklamaciju uzeo kod njih tv. Hgshop bravo, Links sramota.
Meni riješili reklamaciju miša u rekordnom roku, bili izrazito ljubazni na mailu, također svaka pošiljka koju naručim je na mojim vratima u manje od 24 sata. Od mene Links ima sve pohvale i tamo naručujem manje više sve u zadnje vrijeme. Nikad nikakvih problema!
super, uvalili ti Grunding... još su ti slagali da ljudi bolje marke vraćaju..
to je trgovina.