Do 1000kn se plaća 30kn neovisno o težini ako odabereš dostavu kući.Dolazi ti na kučnu adresu i imaš mogučnost preuzimanje u poslovnici u svome gradu.U oba slučaja plačaš gotovinom kod preuzimanja robe (cijena nečega + dostava ispod 1000kn,iznad 1000 ne plaćaš dostavu). Samo plaćanje ti određuješ,hoćeš kartično unaprijed(nije preporuka) ili kod preuzimanja robe kad ju vidiš.Odnosno plaćaš dostavu na kućnu adresu,kod preuzimanja u njihovoj poslovnici ne plaćaš njihovu internu dostavu a dolazi Overssas expres dostavom u roku maksimalnih 3 radna dana.Svakako budeš obavješten mailom kako god iskemijaš.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav, sad sam pokušao nešto na webshopu kupiti i dovršavam narudžbu, prođe mi autorizacija PBZ-a i onda stane na onom njihovom tmobile payway nešto nešto. Zna netko do čega je? Nisam se registrirao na stranici već idem kao gost, uredno upišem sve podatke, stavim na 6 rata online plačanje, potvrdim sa tokenom i neće već 3, 4 puta...
Pozdrav, sad sam pokušao nešto na webshopu kupiti i dovršavam narudžbu, prođe mi autorizacija PBZ-a i onda stane na onom njihovom tmobile payway nešto nešto. Zna netko do čega je? Nisam se registrirao na stranici već idem kao gost, uredno upišem sve podatke, stavim na 6 rata online plačanje, potvrdim sa tokenom i neće već 3, 4 puta...
Pa nazoves ih i pitas da vidis jel' kod tebe/banke ili oni imaju nekih problema.
Možda prelazi tvoj limit ili je uplata neuobičajena. Npr do sada si kupovao do 1000 kn,odjednom uplatiš za 10 000, onda ti banka iz sigurnosti ne propusti dok se ne javiš.
Pozdrav ljudi,
uzeo sam 144hz TN monitor i sve je super osim kvalitete boja. Kad gledam direktno u monitor, gornji dio slike ima dobru reprodukciju boja, ali kada gledam na donji dio se vidi žuta boja kad gledam pdf-ove ili stranice sa bijelom pozadinom.
Nisam imao tih problema sa prošlim monitorom sa IPS ekranom te me zanima mogu li vratiti monitor ako se ne priviknem na tu razliku u boji? I kakav je links što se tiče povrata robe? Uzeo sam ga prije 2 dana pa još imam tjedan dana da odlučim.
Imas jos tjedan dana? To neka interna linksova politika?
Ako si uzeo preko weba (kupnja na daljinu) imas 2 tjedna za povrat. To je vjerojatno nekakav bleeding, pogledaj zna li tko online za taj model da se vec tuzio, ako je serijski, to je tako, ako nigdje nema dokumentirano moguce i da je greska na samom monitoru. Pokusaj pitaj u sekciji za monitore valjda to prate ljudi koji se kuze u monitore pa ce vise znat.
Imas jos tjedan dana? To neka interna linksova politika?
Ako si uzeo preko weba (kupnja na daljinu) imas 2 tjedna za povrat. To je vjerojatno nekakav bleeding, pogledaj zna li tko online za taj model da se vec tuzio, ako je serijski, to je tako, ako nigdje nema dokumentirano moguce i da je greska na samom monitoru. Pokusaj pitaj u sekciji za monitore valjda to prate ljudi koji se kuze u monitore pa ce vise znat.
Mislio sam 14 dana od kupovine pa bi se do kraja sljedeceg tjedna odlucio dal da ga vratim.
Da
Misliš na ovaj?
Klošarska trgovina, za razliku od djelatnika, kupio Dell U2715H u njih jer sam računao da ću lakše ostvariti pravo na garanciju (vanka je bio 400kn jeftiniji), na kraju 2 puta vraćao monitor zbog obojanog piksela (i to na 2 različita mjesta, šta znači da su promijenili panel, ali ga nisu pregledali) da bi na kraju dobio neki vizualno rabljeni ekran sa mrtvim pikselom u kutu koji se jedva vidi. Ali toliko su me umorili i sa čekanjem dok se monitor vrati, da sam odustao od vraćanja i traženja garancije. Na kraju bih rekao da osim gluposti kao termalna pasta, kabel i slično, moja kuna neće završiti u poluprovjerenim i neozbiljnim HR trgovinama.
monitore je najbolje kupovati u trgovini i tamo fino otvoriti kutiju i isprobati ako sve radi
ja imam vrlo dobra iskustva s njihovim servisom jer barem meni sve što sam dao na servis su mi dali ili povrat novca ili novi proizvod
trebam jedan info, jesu li sve cijene iste na web-shopu i u trgovini bez obzira na vrstu placanja?
trebam jedan info, jesu li sve cijene iste na web-shopu i u trgovini bez obzira na vrstu placanja?
Da. Ako ćeš kupovati na rate links je dobar odabir. Ako plačaš odjednom u gotovini, ima i jeftinijih dućana.
Dobro mi je i kod njih što preko weba možeš naručiti da roba dođe u dućan u tvome gradu pa te poštarnia ispadne 0.
Jel ima ko iskustva sa zamjenom monitora u linksu? Ako naručim monitor kod njih preko webshopa i dobijem loš primjerak, a da to ne spada pod garanciju, jel mogu bez problema doći u trgovinu sa starim monitorom i tražiti zamjenu za isti takav u roku od 14 dana od dana kad sam ga dobio, kako zakon kaže, ili se moram natezat s njima i servisom?
Jel ima ko iskustva sa zamjenom monitora u linksu? Ako naručim monitor kod njih preko webshopa i dobijem loš primjerak, a da to ne spada pod garanciju, jel mogu bez problema doći u trgovinu sa starim monitorom i tražiti zamjenu za isti takav u roku od 14 dana od dana kad sam ga dobio, kako zakon kaže, ili se moram natezat s njima i servisom?
Mislim da se netko nedavno natezao sa njima oko monitora i da su uzeli dio vrijednosti. Uglavnom pretraži forum.
EDIT: https://www.bug.hr/forum/topic/monitori/potpuno-novi-monitor-stuck-pixel-moguci-povrat/260520.aspx?page=0&jumpto=5718658&sort=asc&view=flat (eto sjetio se da sam odgovarao tamo pa pronašao).
Ti imas pravo na povrat proizvoda kupljenog na daljinu u roku od 14 dana, ne na zamjenu. Znaci, ako bi htio "zamjenu" trebao bi napraviti povrat toga i kupnju novog, samo je pitanje hoce ti dati drugi primjerak ili taj isti..
Zanimljivo je to s mrtvim pikselima. Imam 3 AOC-a 32", 2 različita modela/tehnologije i nisam primijetio ni jedan mrtvi piksel.
Ni na 2 Samsunga 24", ni na Dellu 27". Ni na Acer 17" laptopu, ni na Lenovo 15.6" laptopu.
Jesam li jako sretan ili neki ljudi jako nemaju sreće?
Pa do sada sam i ja bio sretan - samo na jednom ASUS-u imam jedan "bad pixel", koji ima kontra boje.
Kad je sve crno - on je crven, kad je sve plavo - on je zelen, kad je sve zeleno - on je plav.
I tako, malo blesav pixel, al nema veze, ne smeta, u desnom cosku je. A i zbog toga sam dobio dodatni rabat od 70€,
pa me laptop umjesto 399€ ispao 329€ (ima tome vec 5 godina sad).
Pozdrav,
Naime, kupio sam danas ovaj AOC 31.5 Q3279VWFD8 u linksu i kad sam došao kući i spojio ga, primjetio sam da ima jedan crni i jedan sivi pixel. Kakve su mi opcije? Mogu li ići na nekakav povrat novca ili? Hvala
Kakve su mi opcije?
Opcije su ti da odeš u trgovinu ili ih nazoveš i pitaš možeš li ga vratiti.
Pozdrav,
Naime, kupio sam danas ovaj AOC 31.5 Q3279VWFD8 u linksu i kad sam došao kući i spojio ga, primjetio sam da ima jedan crni i jedan sivi pixel. Kakve su mi opcije? Mogu li ići na nekakav povrat novca ili? Hvala
Ako si kupio preko weba samo ga vrati natrag. Ako nisi, sumnjam da ce ti vratit radi tog, al pitaj.
Pozdrav,
Naime, kupio sam danas ovaj AOC 31.5 Q3279VWFD8 u linksu i kad sam došao kući i spojio ga, primjetio sam da ima jedan crni i jedan sivi pixel. Kakve su mi opcije? Mogu li ići na nekakav povrat novca ili? Hvala
1. Ako si ga kupio osobno u trgovini - vidi jamstvene uvjete, da li pokrivaju 2 mrtva piksela
2. Ako si ga kupio preko weba - vrati ga bez navođenja razloga i zatraži povrat novca. Ne spomini im piksele kao razlog vraćanja.
koji je rok za vracanje kupljene robe U TRGOVINI i jel itko ima iskustva s linksom u tim situacijama? (znaci ono kao sto je 14 dana online, da imas pravo vratiti "bez da oni pitaju zasto")
koji je rok za vracanje kupljene robe U TRGOVINI i jel itko ima iskustva s linksom u tim situacijama? (znaci ono kao sto je 14 dana online, da imas pravo vratiti "bez da oni pitaju zasto")
Nema roka nego kako ti trgovina da. Stono se kaze "dobra volja trgovca". Svak to skraja kako njemu pase.
koji je rok za vracanje kupljene robe U TRGOVINI i jel itko ima iskustva s linksom u tim situacijama? (znaci ono kao sto je 14 dana online, da imas pravo vratiti "bez da oni pitaju zasto")
I tih 14 dana "bez da pitaju zasto" su se ogradili sa:
https://www.links.hr/hr/article/tablica-umanjenja-iznosa-povrata
Pa kome ne odgovara kupovina kod njih, mogu kupiti na drugom mjestu.
I tih 14 dana "bez da pitaju zasto" su se ogradili sa:
https://www.links.hr/hr/article/tablica-umanjenja-iznosa-povrata
Pa kome ne odgovara kupovina kod njih, mogu kupiti na drugom mjestu.
Nemogu se oni ogradit od tog jer je zakonom propisano sto i kako. To sto netko pise, a kad se kosi s zakonom mogu objesit macku o rep.