Futura it - iskustva

poruka: 1.198
|
čitano: 553.234
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Futura it - iskustva

Old Iggy

 

Sorry ali dosadan si više sa zakonskim regulativama.

 

Ako trgovina ne pravi probleme i da im doneses samo komponentu, bez računa bez jamstvenog, bez ičega već da samo po SN reklamiraš i ako oni to poštuju i zaprime. Who fucks briga zakonske regulative i što netko mora i zašto netko to mora meni dati.

 

Meni ne treba, meni je važno da se reklamacija primi i da to bude riješeno.

 

Nikada nigdje nisam imao problema da ne mogu reklamirati samo sa računom, i uvijek ali uvijek sam sve te papiriče bacao i čuvao samo račun.

 

Eto...toliko a ti i dalje tepi zakon i pričaj što netko nešto mora i zašto mora.. mene to ne zanima :D

 

NHF

Poruka je uređivana zadnji put sri 15.7.2015 19:16 (FakeDeath).
Moj PC  
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
FakeDeath kaže...

Old Iggy

 

Sorry ali dosadan si više sa zakonskim regulativama.

 

Ako trgovina ne pravi probleme i da im doneses samo komponentu, bez računa bez jamstvenog, bez ičega već da samo po SN reklamiraš i ako oni to poštuju i zaprime. Who fucks briga zakonske regulative i što netko mora i zašto netko to mora meni dati.

 

Meni ne treba, meni je važno da se reklamacija primi i da to bude riješeno.

 

Nikada nigdje nisam imao problema da ne mogu reklamirati samo sa računom, i uvijek ali uvijek sam sve te papiriče bacao i čuvao samo račun.

 

Eto...toliko a ti i dalje tebi zakon i pričaj što netko nešto mora i zašto mora.. mene to ne zanima :D

 

NHF

Nije problem što tebi treba ili ne (dapače, i meni je Futura u zadnje vrijeme izvrsna trgovina).

Problem je što npr. sutra može propasti, kupac ne mora imati račun, može imati problema prijavom kvara direktno servisima ili ih netko jednostavno može prijaviti.

Na stranu to što su se mnogi naplatili kazni radi toga, zakonske obaveze su tu da bi se poštivale, lako ćemo princip ne hoda.

12 godina
offline
Futura it - iskustva

Sve to meni jasno, ali bezveze plašiš ljude i pišeš "to nije jamstvo".

 

Račun je dovoljan, točka :D

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Nemate brige oko kupovine u Futuri... ja sam kupio komp kod njih... narucio u ponedjeljak, stigao u srijedu u Zadar.

Moj PC  
1 1 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Ljudi ja bi sad iz Splita triba poslat u ZG cijeli komp zato šta je nešto pokvareno unutra...međutim ja to šaljem na svoj trošak...komp je dosta i dug i širok a i težak i ja jednostavno ne mogu pronać kutiju koja bi odgovarala za slanje. Komp ima oko 26kg. Šta da ja sad radim? Bacio sam originalnu kutiju...kako da pakiram nemam pojma...Mogu jedino sjest na bus i ić u ZG :/

 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Evo našao sam city express pakira i šalje pa ću isprobat nešto sa njima, ukoliko neko od vas ima neku drugu varijantu ili ideju slobodno recite. Hvala

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Futura it - iskustva

Koje kućište točno imaš?

 

 

 

od 15min

 

http://www.howtoship.com/make-a-larger-box/

 

Odeš u neku trgovinu i neka ti daju dvije,tri veče kutije. Izrežeš ih po mjerama kućišta, malkoc veče. Obljepiš sve, potrpaš brdo papira,novina,wc papira između kućišta i kutije...

 

Neb ništa rekao da ti to već nisam napisao

 

FakeDeath kaže...
Bruno555 kaže...

A ko ce mi dat originalno pakiranje? Bacia san kutiju prvi dan nakon sta mi je komp dosa, nisan lud da je drzin doma.

To je tvoj problem :D Ja sve kutije čuvam dok god imam garanciju. Ne zato jer ti trebaju za ostvarivanje garancije, već baš zbog tih stvari. Transporta...

 

Sada ćeš morati iskemijati kutiju, uzmi dvije velike kutije. Ubaci komp u jednu, izrezi tu jednu po dimenzijama kućišta, spoji sve, poljepi i na nju pukni drugu kutiju koju isto tako izrežeš i napraviš istih dimenzija kao kućište. Između kutije i kućišta natrpaj papira kako bi kućište bilo odvojeno od vanjeske kutije bar 5cm.

 

Ovisno o tebi, koliko ti lijepo i sigurno zapakiraš komp tako će i komp doći siguran na odredište.

 

Jesi zvao Futuru i pitao njih kako i šta?

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 19.7.2015 21:30 (FakeDeath).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Zalman Z-3 Plus ....city EX mi ne odgovara vec 2 dana....

 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Futura it - iskustva

Pa nazovi ih...odi kod njih... ili jednostavno sam zapakiraj, pobogu potrudi se malo pa bar je ta mala kućišta lako zapakirati nije to Fractal XL od 50kg da nemreš zapakirati :S

 

Pa da si svaki dan zapakirao jedan milimetar i potrošio 1min svaki dan, već bi zapakirao to...

Moj PC  
2 0 hvala 1
11 godina
offline
Futura it - iskustva

Konfiguracija naručena u 9 ujutro, sljedeći dan u 11 h na vratima.

Konfiguracija je došla složena u jednom paketu,kutije od komponeneata sa garancijama u drugom,sve po dogovoru.

Evo nakon 10 dana sve radi kako treba, ja sam zadovoljan i mislim da ću i u budućnosti naručivati u Futuri.

Moj PC  
5 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Evo komponentu sam poslao iz Splita u ponedjeljak, u Utorak je dosla u ZG Overseasom. Memorija je bila neispravna i zamijenili su je te su je testirali dva dana neprestano i danas poslali u Split. Sad ćemo vidjet kako ce radit jos cu vam javit. Sve u svemu svaka pohvala Futuri

 
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Futura it - iskustva

Evo jedna pohvala za trud...

 

Dakle, račun od grafe iz FUTURE sam zagubio pri selidbi, a kolega forumaš bi uzeo to od mene samo ako vrijedi gara...

 

Dakle, nazvao sam, poslao sam SN, sliku kutije, garu (od ASBISA) i dečko iz FUTURE se stvarno potrudio da uđe u trag artiklu...Na kraju uz dosta muke, poslao mi je račun na mail...

 

Hvala, + ovo nije prvi put da su mi izašli u susret...

Moj PC  
4 0 hvala 0
9 godina
offline
Futura it - iskustva

Super sto se potrudio, ali gara vrijedi i bez racuna :)

 
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Futura it - iskustva

Pa baš i ne :-) Pitao sam...

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.8.2015 14:34 (DarthMarkus).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Evo samo da se javim kompjuter radi super sve su popravili, još jednom pohvale i hvala Futuri.

 
4 0 hvala 1
9 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
DarthMarkus kaže...

Pa baš i ne :-) Pitao sam...

 Pa i da bas. To sto si pitao i dobio krivi odgovor nista ne znaci. Ni prvi ni zadnji.

http://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima, clanak 423, stavci 5-6-7. Eto ti mi nadji gdje pise da je racun bitan i ja cu se posut pepelom.

13 godina
offline
Futura it - iskustva

Imam problem, narucio sam kuciste i jucer popodne sam se par puta logirao na glspaket . eu i govorilo mi je da se paket moze poslati tek iduci dan, a bilo je 3 ipo sata popodne.

Danas se logiram i govori mi:

uputa GLS-u vezano za paket može se zadati do ponoći na dan prikupa. Sljedeća se uputa može zadati tek nakon prvog neuspjelog pokušaja dostave.


Nerazumijem, hoce li mi sad stici nova poruka? Ili ce mi doci paket?

Jer jucer mi nije dao potvrditi, nerazumijem zasto. Stiskao sam zavrsi sa desne strane, i zadnji put je "to bilo to" i dobio sam paket... Sto cu sad cekati ili?

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Futura it - iskustva

Za to nazovi trgovinu, pojma nemam o cemu pričaš, ne kuzim kakve dugmadi i potvrde :S Ili nazovi sluzbu za korisnike od GLSa te njih pitaj.

 

Ja kada primam paket preko GLSa, dobim poruku kada ce biti isporuceno i onda samo čekam paket i uvijek su dosli na vrijeme, bilo je par kasnjenja ali uvijek je doslo.

 

Šta ti piše na trackingu? https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 8:42 (FakeDeath).
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
FakeDeath kaže...

Za to nazovi trgovinu, pojma nemam o cemu pričaš, ne kuzim kakve dugmadi i potvrde :S Ili nazovi sluzbu za korisnike od GLSa te njih pitaj.

 

Ja kada primam paket preko GLSa, dobim poruku kada ce biti isporuceno i onda samo čekam paket i uvijek su dosli na vrijeme, bilo je par kasnjenja ali uvijek je doslo.

 Meni stigne Paket (sad broj paketa), s pouzecem (svota novca) je pripreljen. Posalje li se danas, dostava je sljedeci radni dan. Vise na glspaket.eu Lozinka: (sad daju lozinku tu)

Logiras se na stranicu sa brojem paketa i lozinkom.

Kad sam narucio graficku sve je radilo, sa desne strane ima botun izvrsi i stisao sam, i potvrdio kao... sve proslo super dobio paket sutra dan u 2 sata popodne a narucio bio dan prije mislim ujutro.

I jucer mi je ista takva poruka dosla za kuciste koje sam narucio, i logiram se na stranicu i pise da za danas se vise nemogu izvrsiti dostave ili nesto tako u tom smislu, i ja se mislim ok probudit cu se danas ujutro... međutim vise mi neda vec mi izbacuje poruku koju sam naveo,
broj paketa i lozinka vise nevrijede, sad neznam koga kontaktirati, niti hoce li mi stici poruka ni da li su poslali...




evo tracking ovaj:

pise da je u zadru HR0023, to je pozivni za zadar u 6 ujutro je zadru, u 7 pise da je "out for delivery". Izgleda da je sve ok! Nisam znao za ovu stranicu hvala fakedeath!

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 8:45 (Luka123).
12 godina
offline
Futura it - iskustva

daj gore ukucaj broj pošiljke...šta ti piše točno?

 

Ne znam te potvrde, to ja nikada nisam klikao ni dirao.

 

Edit: eto, problem je da problema nema :D

 

Ostavi se gluposti, lozinki, i klikanja neceg sto ne treba :D :D

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 8:46 (FakeDeath).
Moj PC  
1 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
FakeDeath kaže...

daj gore ukucaj broj pošiljke...šta ti piše točno?

 

Ne znam te potvrde, to ja nikada nisam klikao ni dirao.

 eto jesam


pise da je u zadru HR0023, to je pozivni za zadar u 6 ujutro je zadru, u 7 pise da je "out for delivery". Izgleda da je sve ok! Nisam znao za ovu stranicu hvala fakedeath!

edit: Evo stigla i poruka da ce dostava biti između 10 i 13 sati! , sad trk u banku po novce

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 8:51 (Luka123).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Futura it - iskustva
sandokan111 kaže...
DarthMarkus kaže...

Pa baš i ne :-) Pitao sam...

 Pa i da bas. To sto si pitao i dobio krivi odgovor nista ne znaci. Ni prvi ni zadnji.

http://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima, clanak 423, stavci 5-6-7. Eto ti mi nadji gdje pise da je racun bitan i ja cu se posut pepelom.

 idi pa probaj bilo gdje u ovoj državi ostvarit garanciju bez računa, slobodno maši tim zakonom pred njima pa nam javi kako si se proveo. 

13 godina
offline
Futura it - iskustva

Samo da javim stiglo mi je ima pola sata kuciste z3+ white, prezadovoljan sam uslugom i svime, jedino taj gls me malo zbunio jutros!

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
Indy76 kaže...

 idi pa probaj bilo gdje u ovoj državi ostvarit garanciju bez računa, slobodno maši tim zakonom pred njima pa nam javi kako si se proveo. 

A gdje je problem?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Futura it - iskustva

U mantri 'Ne možemo vam pomoći bez računa'.

 

Ne pričam konkretno o futuri, dapače. Redoviti sam kupac i sve žive šaljem tamo.

 

Ali eto, jutros u chipoteku odnio mobitel, kažem liku ne valja ovo, ono, evo tu je garancija... Prvo što je ispalio bilo je 'a gdje vam je račun?'. Garanciju na kraju nije ni pogledao.

13 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
sandokan111 kaže...
DarthMarkus kaže...

Pa baš i ne :-) Pitao sam...

 Pa i da bas. To sto si pitao i dobio krivi odgovor nista ne znaci. Ni prvi ni zadnji.

http://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima, clanak 423, stavci 5-6-7. Eto ti mi nadji gdje pise da je racun bitan i ja cu se posut pepelom.

 Zakon u Hrvatskoj vrijedi isto ko i Vasin diplomski...Puno stvari na papiru piše, a u praksi 0...Uostalom, na računu je datum kupnje, prevedeno od tada teče gara...To nisam vidio na "kutijskom" post it-u nigdje,a čisto sumljam da trgovci čuvaju svima račune u bazi...

Poruka je uređivana zadnji put uto 18.8.2015 15:10 (DarthMarkus).
9 godina
offline
Re: Futura it - iskustva
Indy76 kaže...

 idi pa probaj bilo gdje u ovoj državi ostvarit garanciju bez računa, slobodno maši tim zakonom pred njima pa nam javi kako si se proveo. 

 Jesam. I to vise puta i ne samo za sebe vec i "klijente". Evo ti mi reci gdje si dozivio ovaj problem, i ja cu ti ga rijesit s jednim dopisom.

Indy76 kaže...

U mantri 'Ne možemo vam pomoći bez računa'.

 Ali eto, jutros u chipoteku odnio mobitel, kažem liku ne valja ovo, ono, evo tu je garancija... Prvo što je ispalio bilo je 'a gdje vam je račun?'. Garanciju na kraju nije ni pogledao.

 Ta mantra dolazi od ljudi koji nisu educirani. Nema nista lose u needuciranosti, samo je problem ako iza te needuciranosti stoji bahatost i sigurnost. Kad ti on to kaze onda mu fino opet ponovis, ako ustraje, zovnes voditelja, ako ustraju, posaljes pismeni dopis i stvari se instant mjenjaju, a bahatost se opali po djepu.

DarthMarkus kaže...

 Zakon u Hrvatskoj vrijedi isto ko i Vasin diplomski...Puno stvari na papiru piše, a u praksi 0...Uostalom, na računu je datum kupnje, prevedeno od tada teče gara...To nisam vidio na "kutijskom" post it-u nigdje,a čisto sumljam da trgovci čuvaju svima račune u bazi...

 De nemoj ovakve stvari pisat i jos bit siguran u tako nesto. Zakoni se itekako postuju, ako nista, barem za ove "male". Da te mozda HT, HEP, FINA itd moze jebat jer ima dobre odvjetnike ili mu drzava omogucava pa se non stop izvlace na rupe u zakonu me ne bi cudilo, al rupe postoje svugdje. Al "mali trgovac" a to je vecina s kojima mi svi imamo posla nema te mogucnosti i drzava ce ga rado orebatit po ledjima ako se ne pridrzava zakona.

A sto se tice "kutijskog post-ita" neznam na sta mislis, ali u onim clancima je jasno propisano sto jamstvo mora sadrzavat. Ako ga nikad nisi vidio, ja cu ti rec. To je papir na kojem pise datum kupovine, gdje je kupljen, koliko traje jamstvo, serijski (ili slicno) broj artikla koji si kupio tako da se moze tocno identificirat artikl, sadrzi pecat firme gdje je kupljen. Nakon toga jos sadrzava uvjete i eventualno servise. Ti ako tako nesto ne dobijes trgovina je u prekrsaju. Ono sto se cesto radi je da trgovine ukomponiraju ovako nesto "u racun" te su vjerojatno odavde dosle zablude o "gdje je racun". Ali jamstvo samo za sebe ce ti svaki trgovac izdat ako ga zatrazis.

11 godina
odjavljen
offline
Re: Futura it - iskustva
DarthMarkus kaže...
sandokan111 kaže...
DarthMarkus kaže...

Pa baš i ne :-) Pitao sam...

 Pa i da bas. To sto si pitao i dobio krivi odgovor nista ne znaci. Ni prvi ni zadnji.

http://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima, clanak 423, stavci 5-6-7. Eto ti mi nadji gdje pise da je racun bitan i ja cu se posut pepelom.

 Zakon u Hrvatskoj vrijedi isto ko i Vasin diplomski...Puno stvari na papiru piše, a u praksi 0...Uostalom, na računu je datum kupnje, prevedeno od tada teče gara...To nisam vidio na "kutijskom" post it-u nigdje,a čisto sumljam da trgovci čuvaju svima račune u bazi...

 Meni je nekidan portio poslao račun od prije godinu ipo dana jer sam svog izgubia... U pdf-u, i vrijedio je ko garancija

Dont these talking monkeys know that Eden has enough to go around? Plenty in this holy garden, silly old monkeys, Where there is one you are bound to divide it Right in two!
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

Naručio konfiguraciju jučer navečer poslije radnog vremena, odma su me kontaktirali putem maila i stiglo sve složeno danas oko šest. Svaka čast.

 

Samo su za jednu komponentu napisali drukčije trajanje jamstva - na stranici piše drugačije i baš zato sam njih odabrao, sad ću vidjet hoće li to ispravit

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Futura it - iskustva

moram još jednom reć da ovo još nisam doživio niti u jednom informatičkom dućanu u Zagrebu. Dućan u kojem se maksimalno trude izić kupcu u susret.

Nakon odlično odrađenog posla ih zajebavam da mi nisu napisali lifetime jamstvo na kingston memoriju. Nakon maila mi odgovaraju da dođem kad mi paše ili će mi oni dostavit novi račun kad im je usput. Dođem ja tamo, čovjek se potrudio sve rješit, kontaktirat dobavljača/kingston štaveć, objašnjava mi kakvo je kingstonovo "lifetime" jamstvo i zašto mi je bolje ovo standardno koje su mi dali i na kraju mi daje da odlučim hoćemo li mjenjati račun. Odlučio sam uzet to kingstonovo makar je vjerojatno lošije, al eto kad sam se već bunio nek mi bude.

 

Stvarno jedan ugodan dućan, nakon par neuspješnih reklamacija u drugim dućanima te natezanja s njima nisam očekivao takvu susretljivost, moja preporuka!

Moj PC  
4 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice