i G27 i G29 su igračkice od volana
Šta po tebi onda valja?
Vjerojatno cilja na ovako nesto
https://fanatec.com/eu-en/bundles/
:))))))
Cjene su baš pristupačne. NOT
i G27 i G29 su igračkice od volana
Šta po tebi onda valja?
Vjerojatno cilja na ovako nesto
https://fanatec.com/eu-en/bundles/
:))))))
Cjene su baš pristupačne. NOT
f1 je skup sport
:)))))))
i G27 i G29 su igračkice od volana
Šta po tebi onda valja?
Thrustmaster, čak ne mora bit ni skuplji od Logitecha nego u istom cjenovnom rangu
No dobro, nećemo se sad prenemagati :)
Thrustmaster je kojih 10-20% bolji od Logitecha.
Tako da ako jedan spada u igračke, onda spada i drugi.
Bolje reci "Bolje izaberi Thrustmaster, jer je bolje izrađen i manja je vjerojatnost problema".
Ali, u drugu ruku, Thrustmaster ima vidljivo lošije pedale od Logitecha.
Thrustmaster, čak ne mora bit ni skuplji od Logitecha nego u istom cjenovnom rangu
i naravno za one dulbljeg džepa Fanatec
Bas me zanima di ces nac dobrog thrustmastera sa kvacilom za oko 200€ (ili ispod kolko kosta G29), jos isto gledam na redditu da je vec par njima otiso volan (i onaj drzac volana ili kak se vez zove). Zamisli, driftas i samo iscupas i volan i glavcinu + ako se vec uzima thrustmaster onda bi bilo red uzet i mjenjac za njega koji je 100€+...
Otišli ste u offtopic - ako želite raspravljati o dodacima za igranje preselite se u podforum za takve teme:
https://www.bug.hr/forum/board/dodatna-oprema-igre/61.aspx?sort=act
Pozz, imam priliku kupit rabljenu graficku koja je kupljena na amazon.de i jos je pod garancijom. Zanima me kako mogu ostvariti tu garanciju ako nisam vlasnik racuna preko kojeg je kupljena kartica?
Skoro pa nikako, bar ja nemam ideju kako.
Pozz, imam priliku kupit rabljenu graficku koja je kupljena na amazon.de i jos je pod garancijom. Zanima me kako mogu ostvariti tu garanciju ako nisam vlasnik racuna preko kojeg je kupljena kartica?
Sva sreća, još mi nije trebalo.
Ali mislim da se garancija rješava online, tako da vjerojatno trebaš pristup accountu kupca.
da, javiš se ticketomd da imaš RMA, oni ti pošalju sve podatke i ti samo isprintaš i lijepiš na kutiju.
Nedavno sam imao jedan paket za italiju, a drugi za njemačku i oba 2 puta je amazon platio poštarinu i tamo i natrag.
Koliko vidim akcija je nekakava na Amazonu, nema poštarine, ako se dostavlja unutar Njemačke. Pa eto za gastrabajtere koji nešto gledaju kupiti.
Pozdrav, kupujem novi laptop pa gledam i opciju naručivanja sa amazona.. Upao mi je u oko XPS 15(https://www.amazon.de/-/en/dp/B07D5S6Y2P/ref=sr_1_8?dchild=1&keywords=dell+xps&qid=1586372811&sr=8-8) za 700 eura.. Kaze stanje like-new.. Zanima me da li itko ima iskustva sa ovakvim naručivanjem sa amazona? Garanciju sigurno nemam, to mi je jasno, no kolike su šanse da dobijem neispravan laptop ili slično?Hvala
Da, sve se više i ja tako mislim.. mislio sam na ovog sellera sa 96% pozitivnim feedbackom, poslao sam mu mail pa ću vidjeti još dal zvuči uvjerljivo, al da, vjerojatno je pametnije izbjeći..
Hvala u svakom slučaju
Postoji li opcija na stranici od određenog artikla da mi dođe obavijest na mail kad mu je ili će biti cijena spuštena tj. akcija?
Postoji li opcija na stranici od određenog artikla da mi dođe obavijest na mail kad mu je ili će biti cijena spuštena tj. akcija?
Da.
Trebal si čekati da nestane se stranja pa bi dobio ovaj novi...
Trebal si čekati da nestane se stranja pa bi dobio ovaj novi...
Kakve imam srece, i ovaj cetvrti bude radio ista sranja... Vec si u glavi mislim da ce izgledat kao i onaj drugi sto sam dobio iz Linksa (tj. nakon prvog paljenja on sam dodaje gas, koci itd...). Ali eto, ako nece odma pocet zezat onda sigurno bude za par mjeseci ili godinu... Jedino nisam pitao support sto se tice garancije, dal ide kod njih politika kad se dobije novi volan (i vratim stari) dal dobijem i novu garanciju od 2 godine.
btw, moram pohvalit amazon a i sam logitech sto se tice podrske, znaci live chatao sam sa amazon podrskom, rekao problem (i sta sam probao od fixeva), proslijedio video i odma kaze da ce mi napravit replacement, s tim da mogu sadasnji volan zadrzat dok novi set ne dodje, i od onda imam 30 dana da posaljem stari volan, ja placam posti da oni to tamo dostave no amazon djelatnik mi je rekao da slikam racun i da ce mi on vratit novce od dostave na racun
Trebao si trazit refund od amazona i dobio bi ga. Meni se mis tako kvario 3 puta i skoro je istjecalo 2g, a njima nema produljenja garancije pa sam trazio da mi refundiraju a ne zamjene.
Trebao si trazit refund od amazona i dobio bi ga. Meni se mis tako kvario 3 puta i skoro je istjecalo 2g, a njima nema produljenja garancije pa sam trazio da mi refundiraju a ne zamjene.
Ne zelim refund, znaci radi se o G29 kojeg sam uzeo za 122€ sa dostavom (sa nekakvim kodom)... Znaci dobio bi 122€ i sa tim nist nebi mogao kupit osim onih prdekana od 360 stupnjeva ili kolko vec.
Evo sad sam nabrzaka opet isao na live chat sto se tice garancije, i da, dolazi sa novom i punom garancijom od 2 godine, znaci kad mi volan dodje na adresu od tad krece 2 godine garancija sto znaci da su promijenili politiku valjda od kad si ti to refundao...
Prije mislim da je to do logitecha, nego amazona.
Prije mislim da je to do logitecha, nego amazona.
Kak mislis ? Pa amazon valjda daje garanciju na stvar, osim naravno ako oni odbiju i moram direkt slat poruku logitechu. Ali eto dobro je na kraju da je 2 godine, jer 100% ce se ponovit neka stvar... poslije ako povuku g29 iz prodaje (sto su trebali odavno, napravit recall cijele serije G29) onda mozda dobijem i taj famozni G923
Kak mislis ? Pa amazon valjda daje garanciju na stvar,
Evo ti dio mog odgovora.
---
Thank you for your email and welcome back to Amazon.de.
Please accept my sincerest apology for the continuous defect on the same gaming mouse.
Since Amazon.de had already issued three replacements for it and the same issue happens every time, the best solution would be to return it back to Amazon.de for full refund.
Plus, we are not able to issue replacement for the fourth time.
I think that changing the gaming mouse to a new model would be the most fruitful decision.
---
Kak mislis ? Pa amazon valjda daje garanciju na stvar,
Evo ti dio mog odgovora.
---
Thank you for your email and welcome back to Amazon.de.
Please accept my sincerest apology for the continuous defect on the same gaming mouse.
Since Amazon.de had already issued three replacements for it and the same issue happens every time, the best solution would be to return it back to Amazon.de for full refund.
Plus, we are not able to issue replacement for the fourth time.
I think that changing the gaming mouse to a new model would be the most fruitful decision.
---
Aha, ti si mozda skuzio da sam sva tri puta trazio garanciju preko amazona ? Ali nisam.. 2 puta Links i sad prvi put amazon... Jedino sta si ti mogao napravit je kontaktirat direkt logitech i oni bi ti napravili zamjenu i vjerovatno nebi trazili mis nazad. Jer meni je logitech rekao da ako amazon ne prizna garanciju da se javim njima sa detaljima...
Aha, ti si mozda skuzio da sam sva tri puta trazio garanciju preko amazona ? Ali nisam.. 2 puta Links i sad prvi put amazon...
A to je onda nesto skroz drugo :)
Koji je najbolji middleman za dostaviti nešto s amazona.de? Tipa da dostave na neku adresu u Njemačkoj pa proslijede meni? Nisam imao doticaja s time pa ako me netko može uputiti..
Naravno da su što brži, što povoljniji i poudzani :D the usual.
Vecinom koriste svi mailboxde. Ja sam koristio i tiptrans al ne za njemacku. Mailboxde ti za svaki paket uzme oko 3 eura processing. Shipping je za vecinu tih paketa oko 10 eura. Konsolidacija sveg u jedno je 3 eura. Moras im dat neku punomoc i to je to.
Amazon renewed store. Ima tko iskustva s tim?
Evo dosao mi je novi volan, no imam pitanjca tih labela za vracanje starog volana.
1. Znaci ovaj prvi rezem, dam svoj potpis i to dajem direktno ovom u posti ?
2. Ovdje na ove crte samo svoj potpis dajem ili i kazem i koji je problem bio ?
3. I ovo znaci isto rezem i lijepim na kutiju ?
E sad jos, da li ovo zalijepit na kutiju od Logitecha ili da uzmem dodatnu kutiju ?
I kak se inace lijepi ovo ? Da li inace to moze napravit i sama posta ili ja moram isprintat a oni ce to zalijepit sa necim, ili ja pak moram i isprintat i zalijepit ?
Eh da, jel bi bilo pozeljno stavit i opciju sa trackingom ? Da se nebi slucajno negdje zagubila i da nebudu ovi mislili da jos nisam poslao...