GDI (Global Domain International)
Moze li se zaraditi? Na koji nacin? Koliko? Moze li novac na kreditnu karticu?
BUMP
WOT pokazuje crveno, a i zašto bumpaš nakon samo dva sata?
BUMP
WOT pokazuje crveno, a i zašto bumpaš nakon samo dva sata?
sorry zuri mi se da primim odgovor...
EDIT. http://website.ws/ je izvorna stranica GDI-a. Thawte Trusted je i na WOTu je zelena.
Naravno da se može zaraditi,pitanje je koliko imate volje,vremena i ideja.Evo ja sam danas zaradio 1 eur a tek sam početnik u ovome.Pišem blog o tome pa ako nekoga zanima neko pogleda,pročita i slobodno komentira.Ima dosta zanimljivih podataka za o ovoj temi.http://internetzarada29.blogspot.com/
Šta još nitko nije referirao na kruh i nedostatak istog bez motike?
Sinko, nema kruha bez motike...
Ma moze se nes sitno zaradit preko neta,ali ovaj gdi mi izgleda ko jos jedna od onih stranica kaj zahtjevaju od tebe da im das neku lovu.
Ma moze se nes sitno zaradit preko neta,ali ovaj gdi mi izgleda ko jos jedna od onih stranica kaj zahtjevaju od tebe da im das neku lovu.
The cake is a lie!
Za gdi najverojatnije da,za opcenitu zaradu na netu NE.
Za gdi najverojatnije da,za opcenitu zaradu na netu NE.
Pa naravno.
Dopustite mi da vam na trenutak skrenem vašu pažnju iz ove sive svakodnevnice i odvedem u svijet u kojem Vi kreirate vaš vlastiti život!
...
Što dobivate kada se prijavite u GDI?
...
- MOGUĆNOST DOŽIVOTNE ZARADE!
...
Protuvrijednost ovog paketa je 659,00Kn, a dobit ćete ga potpuno besplatno ako se prijavite odmah. Nemojte zaboraviti da imate 7 dana besplatnog probnog roka.
Za registraciju u GDI potrebna vam je kreditna kartica, American, Visa, Master, Discover ili Diners Club ili PayPal korisnički račun
Hell no! Zlato za budale...
Registrant Name: Jurica Ruzdjak
Administrative Contact Telephone: +385915131945
eto debila
Jeli se može napraviti blog na Blogger-u i da se tu skupljaju klikovi?...i na kraju mjeseca da mi google isplati novac?...oču moči staviti reklame od googla?