kada mi sa carine posalju mobitel,hoce li ga postar donijeti i ja cu njemu plaitti carinu ili moram ici u jedan od ureda?
kada mi sa carine posalju mobitel,hoce li ga postar donijeti i ja cu njemu plaitti carinu ili moram ici u jedan od ureda?
I sad si valjda isto opet u žurbi pa opet nisi pročitao što je pitao. Ovdje si ti onaj koji je zbunjen. Naime, na starom zahtjevu za dostavu računa je pisalo da ga treba vratiti uz račun, a i netko ovdje je slavodobitno pričao o tome kako je carini poslao račun, ispis s PayPala i poziv za carinjenje, kao da je napravio nešto jako pametno, a zapravo je samo carinicima bezveze zadao dodatni posao da pregledaju sve privitke, od kojih će dva potom ignorirati jer su nepotrebno i jer ih nigdje nisu ni tražili. To je kontekst poruke na koju si reagirao s posve pogrešnom reakcijom.
Što se Splita tiče, nisam znao da je čovjek iz Splita, ali govorio sam općenito za one kojima nije daleko doći tamo. Meni se nikad nije dogodilo da mi nisu htjeli dati paket na ruke.
U prvoj među onim porukama koje sam obrisao napisao si da si "taj ebay faq sam odavno savladao". S razlogom sam ti dao taj link, jer taj FAQ redovito ažuriram. Očito je da si zaostao u nekom paralelnom svemiru u kojem Hrvatska još nije ušla u EU. Stoga ponavljam - pročitaj FAQ prije nego ponovno kreneš nešto nekome ovdje savjetovati. Iskustva od prije ulaska u EU mogu se tek selektivno primjenjivati, jer su se neka pravila i principi funkcioniranja promijenila.
kada mi sa carine posalju mobitel,hoce li ga postar donijeti i ja cu njemu plaitti carinu ili moram ici u jedan od ureda?
Lijepo ti piše i FAQ-u, kao odgovor na pitanje Što se događa s paketom kad stigne u Hrvatsku?.
I sad si valjda isto opet u žurbi pa opet nisi pročitao što je pitao. Ovdje si ti onaj koji je zbunjen. Naime, na starom zahtjevu za dostavu računa je pisalo da ga treba vratiti uz račun, a i netko ovdje je slavodobitno pričao o tome kako je carini poslao račun, ispis s PayPala i poziv za carinjenje, kao da je napravio nešto jako pametno, a zapravo je samo carinicima bezveze zadao dodatni posao da pregledaju sve privitke, od kojih će dva potom ignorirati jer su nepotrebno i jer ih nigdje nisu ni tražili. To je kontekst poruke na koju si reagirao s posve pogrešnom reakcijom.
Što se Splita tiče, nisam znao da je čovjek iz Splita, ali govorio sam općenito za one kojima nije daleko doći tamo. Meni se nikad nije dogodilo da mi nisu htjeli dati paket na ruke.
U prvoj među onim porukama koje sam obrisao napisao si da si "taj ebay faq sam odavno savladao". S razlogom sam ti dao taj link, jer taj FAQ redovito ažuriram. Očito je da si zaostao u nekom paralelnom svemiru u kojem Hrvatska još nije ušla u EU. Stoga ponavljam - pročitaj FAQ prije nego ponovno kreneš nešto nekome ovdje savjetovati. Iskustva od prije ulaska u EU mogu se tek selektivno primjenjivati, jer su se neka pravila i principi funkcioniranja promijenila.
kada mi sa carine posalju mobitel,hoce li ga postar donijeti i ja cu njemu plaitti carinu ili moram ici u jedan od ureda?
Lijepo ti piše i FAQ-u, kao odgovor na pitanje Što se događa s paketom kad stigne u Hrvatsku?.
1. račun i ispis (čega, nego računa) je ista stvar. drugo, od mene su tražili opis proizvoda s eBaya (te cijenu tamo) i taj paypal račun. ako ne dolaziš osobno, to ćeš faksirat/poslati drugim putem. o čemu ti pričaš, dragi Bog zna.
2. tvoj FAQ je radjen ohoho godina nakon što sam ja debelo naručivao s Interneta (uglavnom eBay) a i kao takav, osim što je pun iskompeksiranih rečenica ("Ako ste inteligentni", "Pametnjakovići..", "Glupi odgovori..") još ga uvijek nisi uspio napisat kako valja. Nisi niti spomenuo da postoje izuzeci od necarinjenja pošiljaka malih iznosa (a to je za alkohol, duhan, parfeme), nisi spomenuo ni vrlo korisnu stvar kod praćenja pošiljaka, a to su mobilne aplikacije koje te notifikacijama izvještavaju kako se pojavljuje određeni događaj vezan za to praćenje, pa niti ne moraš pratiti pošiljku s neta.
Prodavača se ne mora pitati za naručenu robu, jer ako nije stigla unutar 45 dana, vrlo vjerojatno (gotovo sigurno) neće niti stići, pa se može odmah tražiti (uspješno) refund.
Računanje tečaja na webu nije potrebno, već će pametan čovjek promijeniti novac (HRK u USD) u svojem internet bankarstvu (preko mobitela to radim za 20ak sekundi) - a tako se može lako i plaćati. Zašto - zato jer se na konverziji dosta gubi, pogotovo na veće iznose i akumulirano kroz godinu dana, primjerice. Meni nije problem imati dolarski račun jer mi se isplati a i primam uplate od klijenata i u dolarima. Opaska da se mora imati stotinjak kuna više na računu je ništa drugo nego glupa (tvojim rječnikom tamo) jer se taj postotak viška novca na računu računa prema postotku potrebnom za rezervaciju sredstava (pravilo banaka kod kupnje), a ne u kunama. Ako je iznos kupovnog proizvoda velik, recimo 10ak tisuća kuna ili više, taj će iznos morati biti veći od 100 kuna, jer iznosi 2-3% (kako koja banka). Izjava o sukladnosti ne može biti bilo kakva za uvoznike (detalje nauči, pa napiši).
Btw, Banggood je - nakon već plaćene narudžbe - odbio poslati paket iz samo njima čudnih "sistemskih grešaka" razloga. To mi se dogodilo prvi put u povijesti naručivanja s neta. Ok, drugi put, no prvi put sam naručio od jednog relativno poznatog dućana (Cameta camera) koji je volio otkazivati narudžbe, vrlo vjerojatno jer nije mogao isporučiti proizvod, a u tom slučaju mu jedino to i preostaje. Za to je naravno dobio negativni feedback, a slično i od drugih. Šteta što nešto slično ne postoji i za bangood, pravo čudo da ga većina hvali.
Vjerojatno je to dakle razlog i banggoodovog otkazivanja narudžbe, pošto sam naručio jedan novi model, no detalje ću ubrzo saznati.
A tebi nemam što drugo reći nego manje bahatosti a više skromnosti jer nije baš da znaš puno o tematici (zapravo vrlo malo, moram priznati) a i debelo si zakasnio za nekima.
A tebi nemam što drugo reći nego manje bahatosti a više skromnosti jer nije baš da znaš puno o tematici (zapravo vrlo malo, moram priznati) a i debelo si zakasnio za nekima.
Kako je nekima zabavno imati 18 godina (ako uopće i toliko)
A tebi nemam što drugo reći nego manje bahatosti a više skromnosti jer nije baš da znaš puno o tematici (zapravo vrlo malo, moram priznati) a i debelo si zakasnio za nekima.
Kako je nekima zabavno imati 18 godina (ako uopće i toliko)
zar još ne znaš koliko godina imaš?
Ne mogu vjerovati da još uvijek ne možeš shvatiti da je čovjek pitao kamo da pošalje poziv za dostavu računa.
Pročešljaj temu eBay - pitanja i odgovori pa će ti biti jasno zbog čega se takve rečenice nalaze u njemu. Razlog nije nikakva iskompleksiranost, nego je razlog nevjerojatna lijenost nekih forumaša ili to što se neki prave pametnima svojim beskorisnim odgovorima.
Kao što piše na samom početku te teme "u komentarima u ovoj temi možete eventualno savjetovati što dopisati, promijeniti u pitanjima i odgovorima. Ako predlažete Pitanje i Odgovor, napišite ga u odgovarajućoj formi." pa umjesto da ovdje "pucaš u prazno", napiši u toj temi što točno treba dopisati, promijeniti.
"Savjete" koje dijeliš drugima prvo bi trebao primijeniti sam na sebi.
možete li pristupiti stranici?
EDIT:
Sad ide, nešto je izgleda do mene bilo
ima li netko kod za popust? Probao sam ovaj 91a3aa 15% pospusta ...ali više neradi :( ... a taman sam se namjerio na kupnju mobitela
da, jutros je radio... :( i taman sam ga htio iskoristiti... koliko često daju kupone od 15% :) ?
Prvi put sam ga vidio u povijesti, nemaju tako velike kupone. Uvijek možeš dobiti -10$ za iznos veći od 100$ ili 5% popusta uz b185f7
hehe izgleda da je taj popust od 15% njihova greška :). Čitam na http://forum.pcekspert.com da su počeli otkazivati te narudžbe...
Došao Cubot točno 21 dan od dana kada sam ga platio.
BiH,moja predraga država,ga je ocarinila,i to sa 74,50KM,što ispadne nekih 300kn,te
sveukupna cijena na nekih 300KM,što je još i dalje prihvatljivo,s obzirom da se u Eronetu gro lošiji mobiteli
prodaju i po cijeni od 500KM.
Ugl pozitivno iskustvo.
iz kojeg si dijela bih?
To znaci da ga nemaju na lageru meni je to stajalo 10 dana
Nekome stoji dan, nekome dva-tri. Trenutno proizvod dobivaju od dobavljača, kada dobiju odmah će ti poslati.
Je li ovo znači da uopće neće poslati predmet?
to ti je kad nije in stock, a to treba gledati prilikom kupnje ili malo i oni zafrkavaju pa ne navedu neke stavke.
Je li ovo znači da uopće neće poslati predmet?
to ti je kad nije in stock, a to treba gledati prilikom kupnje ili malo i oni zafrkavaju pa ne navedu neke stavke.
Kod nekih očito treba gledati i nakon kupnje, jer se po tome mogu ravnati kad će im poslati mobitele (kad ih dobiju, kad im budu in stock). Konkretno, crni model trenutno očekuju 19.10.
Nekome stoji dan, nekome dva-tri. Trenutno proizvod dobivaju od dobavljača, kada dobiju odmah će ti poslati.
Nece support im je blago receno retardiran, dva puta sam ceko da dobe od narudzbe i bilo im je in stock al mi nisu poslali onda sam reko da mi promejene narudzdbu na isti telefon u drugoj boiji i nek mi njega posalje. Rekli ok da bi ja za par dana pito na chatu kad ce poslat kaze da nemaju in stock, ja kazem da sam prije par dana promjenio narudzbu i da to sigurno imaju na lageru, ova pogleda i veli da narudzba nije promjenjena i kaze da ce ona sad promjenit. Nakon sta je kao promjenila opet nista par dana i na kraju kad su poslali vidim da je jos ona prva boja telefona koju sam trazio, tek nakon sta im je treci puta doslo. Sad se samo nadam da ce mobitel doc u urednom stanju jel s ovim supportom necu vise posla imat, ak nebude nesto ok odma prek paypla imam a ne da rade majmuna od mene.
Support preko chata nekada nije baš najbolji što i sam znam. Najbolje im je poslat mail s upitom na cservice@banggood.com gdje odgovoru roku 48h i odgovor je puno službeniji i točniji od chata.
Bangood je totalno nepouzdan web site za kupovinu.
Najprije mi je otkazana narudžba, tobože zbog sistemske pogreške, zatim je taj isti model odjednom postao rasprodan ("sold out"), pa bi pisalo da će biti dostupan sutradan (dakle danas), pa kontaktirah kineskinju na chatu da zašto ga još nema i kada će biti dostupan ona odgovara "u roku 15 dana". ( Btw na chatu se odgovara sporo, nekad i bezobrazno, kada se postavi neko smisleno pitanje, na odgovor se čeka do vječnosti. Od chata, kako je netko dobro primijetio, i nema neke koristi.)
Na taj te način prisiljavaju da uzmeš neki slabiji model a samo par dolara jeftiniji na koji oni vjerojatno imaju veću maržu. U svakom slučaju fali im primjeraka i neposlovni su.
Zbog toga sam naručio taj isti model s drugog sitea, cijena je 2-3 dolara samo skuplja, a isti model u drugoj boji je čak i jeftiniji od modela s BG-a.
Ne kužim čemu sve ove vaše pohvale za site...je li to skupljanje bodova ili šta
Ne kužim čemu sve ove vaše pohvale za site...je li to skupljanje bodova ili šta
Vjerojatno zato što većina nije imala takvih problema. Ja doduše nisam koristio chat, ali kada sam (svojom greškom potpomognutom paypalom) napravio duplu narudžbu sve se glatko riješilo preko maila. A narudžba mobitela mi je prošla bez problema. Pretpostavljam da takvi pohvale site.
Naručio sam mob 11.10. i odmah istog dana su mi ga poslali (Shipped). No do danas nisam dobio Tracking Number iako je danas 15.10.
Znači kad uđem u Order tracking, polje Tracking Number je prazno.
Je li to normalno?
Pošlaji im mail. Kada odeš na view order nemaš trackinge? Btw ja sam dan prije i meni je "Procesing".
Nekima su otkazali narudžbe koji su koristili -15% kod što je već objašnjeno zašto, trebao je ostati tajan kod i za ograničen broj ljudi.
Pošlaji im mail. Kada odeš na view order nemaš trackinge?
Upravo tako, kad odem na view order u polju tracking number nema ništa.Poslat ću im mail.
mogao bi i ti dobiti tih 15 posto jer ti je processing još aktualan.....
Ne kužim čemu sve ove vaše pohvale za site...je li to skupljanje bodova ili šta
Vjerojatno zato što većina nije imala takvih problema. Ja doduše nisam koristio chat, ali kada sam (svojom greškom potpomognutom paypalom) napravio duplu narudžbu sve se glatko riješilo preko maila. A narudžba mobitela mi je prošla bez problema. Pretpostavljam da takvi pohvale site.
većini su telefoni stizali što ne znači da nije bilo problema. zanemarimo li otkazivanje narudžbe (ne znam koliko je to često), neke telefone očito nemaju na lageru, za razliku od drugih sajtova. Mogli su se potruditi da ga stave brzo na lager, a čeka se do 15 dana što je previše. Drugo, umjesto otkazivanja narudžbe mogli su ponuditi da pošalju neki drugi, pa makar i par dolara skuplji telefon kao kompenzaciju za nastale probleme, a problemi nisu mali jer sam na novac čekao cca 2 dana a bez njega nisam mogao dalje naručivati.
mogao bi i ti dobiti tih 15 posto jer ti je processing još aktualan.....
ne radi to više, probao ja jučer...na kraju krajeva razlika 10-15% nije velika, samo je stvorila probleme.
većini su telefoni stizali što ne znači da nije bilo problema. zanemarimo li otkazivanje narudžbe (ne znam koliko je to često), neke telefone očito nemaju na lageru, za razliku od drugih sajtova. Mogli su se potruditi da ga stave brzo na lager, a čeka se do 15 dana što je previše. Drugo, umjesto otkazivanja narudžbe mogli su ponuditi da pošalju neki drugi, pa makar i par dolara skuplji telefon kao kompenzaciju za nastale probleme, a problemi nisu mali jer sam na novac čekao cca 2 dana a bez njega nisam mogao dalje naručivati.
Ne kažem da ljudi nisu imali problema, kažem da je očito da veći dio nije imao problema (dakle kao što kažeš, većini su telefoni stizali), zato vidiš pohvale. Jer često ljudi pišu iz samo svoje perspektive, što je za očekivati i normalno. Kada sam ja kupovao cubot nije bio na lageru, za dva dana je došao i poslali su ga. I ja stvarno nemam razlog za reći da je bilo grozno. Sada doduše mogu reći da postoji šansa da imaju problema.
Ima li koja stranica slicna banggoodu znaci sa jeftinijom elektronikom ali da je iz Europe ili jos bolje iz EU?