Silent Hill F

poruka: 12
|
čitano: 2.106
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Silent Hill F

Cudi me da ne postoji tema, a mislim da ce mnogi htjeti ovo odigrati....

 

Prvi dojam, nakon sat vremena igranja?

 

Hmm..... ok igra. Samo ok. Ni vidjelo silent hilla za sada, igra uopce nema taj feeling, nema taj settings, ovako vise vuce na neku indie japansku horror simulaciju, nego na silent hill. Combat izuzetno los i konfuzan, te dodge, te focus, te tempiranje pravog momenta kad sto treba stisnuti. Lik zapinje posvuda, odvalio sam R1 i R2 na konttroleru vec, ponekad jednostavno ma koliko ti stiskao, on ne reagira, lik stoji i hladi yaya, umjesto da udara po neprijatelju. Pa oruzja imaju izdrzljivost, pa ih moras popravljati.....Vise lici na bloodborne nego na silent hill. O nekim skrinjama, molitvama, mjenjanju itema za vjeru da ni ne pricam - to nije silent hill. Cijenim pokusaj prenosenja neke japanske tradicije, kulture i slicno, ali.....

 

Slijedece, iako jako doprinosi settingu sto je audio na japanskom, osim ako ne razumijete japanski, pogled ce vam biti fiksiran na titlove (na engleskom), a to opet ubije nekako imerziju gledanja cutscena.

 

Hardverski, UE5, treba li sto reci vise?

 

Radi, tu i tamo koji frame drop, nista prestrasno, 1080p native sve na max radi u nekih 80 fps, sasvim korektno, 1440p native drzi iznad 60 bez ikakvih problema, s dlss se stvar popravi, ali mislim da je ovo prva igra gdje vidim razliku, sve bude nekako mekse, zbluranije.

 

Interesantno je da u 1080p igra koristi 60-80% graficke i 20-30% procesora, neki bug, nesto, nemam pojma, na 1440p je to cca 97% iskoristenosti graficke i 40-50% cpu... mozda neki bottleneck, mozda samo losa optimizacija.

 

TSR i FSR izgledaju dosta lose, dlss izgleda korektno, zanimljivo je da igra nema nvidiin feature zvan FG, nudi samo standardne balanced-quality-performance presete. 

 

Na sasvim osrednjem hardveru kao moj, igru se moze igrati bez ikakvih problema i u 1080p i u 1440p rezoluciji, bez smanjivanja detalja, ili uopce koristenja upscalea. barem za sada.

 

Izuzetno nervirajuce su cutscene u 30fps. A kako u prvih sat vremena igre ustvari pola sata gledamo cutscene, i iste su integrirane i igru, vizualno bas smeta kad u sred neke scene koja se odvija na 80fps odjednom dropa na 30fps radi cutscene.

 

Da, dali sam spomenuo da fuck..ng cutscena jednostavno ima previse, i nisu pretjerano zanimljive za gledati?

 

Tako da, izgleda da je bila istina ono - ili cete biti odusevljeni, ili cete mrziti silent hill f. ja sam za sada negdje izmedju, s obzirom da je horror igra, ne moze biti losa, ali kad se sjetim da je to silent hill, malo me zasarafi u crijevima.

 

Zanima me, sto vi mislite, igra li tko, kakvi su dojmovi?

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.9.2025 15:12 (Damir22).
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Silent Hill F

Uff, hahaha, znači sa većinom se ne slažem, no zato je tu forum hehe :D

Razmišljao sam otvoriti temu, no forum je zadnjih godina dosta slabo aktivan (osim ako si voljan mjeriti spolovila na temi AMD vs NVIDIA i AMD vs INTEL). Drago mi je da ima ljudi koje ovo zanima 

Znači po trailerima mi se igra činila očajno, a ispala mi je totalno oduševljenje. 

- Prvi Silent Hill i njegov nastavak SH3 su imali u centru religijski kult

 

- igraj ga kao stare SH igre i survival horror igre, dakle, lako je otrčat i dodgeat; ja sam puno dalje u igri i samo 1x sam popravljao oružje. Borim se samo s bossevima i možda riješio 4,5 enemya van toga. Ono kad su me baš stisli; ovaj problem što si napisao doslovno nisam imao (da ne reagira); jesi siguran da nisi ispucao staminu? Uglavnom, igraj kao original SH2, trči gdje ide. Igra ima manje akcije nego Silent Hill 2 Remake, što mi je veliki plus

- atmosfera mi je super; od početka, magla, ideš od A do B u tišini (SH2), igra filozofira baš kao i stare uz puno lorea razbacanog na dokumentima i nazirem polako što će biti na kraju

 

- zagonetke su odlične i nisu pre česte da imaš dojam puzzle igre, baš ima mixa psihološkog horrora, istraživanja i izbjegavanja neprijatelja/pokoji fight

- glavni pisac je Ryukishi07 kojem misterij i horror nisu novi i stvarno se potrudio, obratite pažnju kako igrate na odnose s likovima i što oni predstavljaju (opet, sl. kao SH2)

- vjerojatno naj-optimiziranija UE5 igra; nema shader compile, na mojoj konfi 1440p uz FSR4 radi >160FPS-a; igram na 120 locked da ne čujem ventove; bez upscalera je 60 lock uz trećinu slobodnog GPU-a; Radi puuuno bolje nego recimo Cronos od prije par tjedana, isto UE5. Ok, nema tako agresivno osvjetljenje, ali se puno više toga dešava na ekranu i mapa je daleko otvorenija; još jedna stvar koja me oduševila, razlike FSR4 quality i native doslovno nema/ne vidim, tek na balanced je maaalko primjetna.

- vjerno spaja "junk" SH1-4 s modernim

- sound dizajn je brutalan, ima puno introspekcije, tišine s efektima i bolesno-depresivne kulise u pozadini odsvirane na japanskim instrumentima točno kad treba

- e sad, igra je start nove niše priče u serijalu, i nije bila tajna da je radnja u 1960-ima, Japan. Igra se i amosfera miriše na one hardcore japanske horrorce što ti se zavuku pod kožu

Nakon cca 7 sati igra mi je 9/10. Minus bod jer boss fightove moraš u maniri "jednom te ubije da vidiš poteze i drugi put prolaziš" kliše.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.9.2025 16:00 (Lovac).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Silent Hill F

nakon instaliranja novih drivera, cutscene su sad u 60fps, tako da taj dio zanemarite.

 

ne kazem da je lose, ne kazem da ne valja, samo kazem, malo previse imam osjecaj da mi igra diktira tempo, ja volim sve istraziti, svuda zabiti nos, i ne sjeda mi najbolje taj koncept ogromne mape, ali ok.... vidjet cemo kako igra bude napredovala dalje.

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Silent Hill F

Samo igraj ;) I definitivno istraži svaki kutak i slijepi 'rukavac'. Ima loota.

EDIT: Moram paziti sa screenovima da ne spoilam


The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.9.2025 17:48 (Lovac).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Silent Hill F

dosao sam do prvog bosa, i bojim se da ce ovo biti uninstall....

 

ne kuzim potrebu stavljati te souls kerefeke u igre tipa silent hilla. mislim, sto ce im to?

 

izginuti milion puta dok eventualno ne nabodes i uspijes ga ubiti, tome stvarno nije mjesto u survival horroru. i ta fora da ti je napad i dodge definiran staminom, mislim, ti mozes udariti 2 puta, i onda si sitting duck, a boss naravno ima 5 poteza, jos jedna debilana koja nema mjesta u ovakvom tipu igara. ako si mu blizu, mozes mu poceskati yaya s 2 udarca, dodgati njegove napade ne mozes (jer nemas vise stamine), napasti ne mozes, pobjeci trcanjem ne mozes.....

 

uglavnom, igrat cu, koliko jos ne znam, ali bio bih jako jako bijesan da sam za ovo dao 80e.

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Silent Hill F

Ja sam negdje na 2/3 i dok priča počinje biti mračnija (jedna scene je baš ono, koji f-in qrc je ovo) i sve napetija, bossevi i mini-bossevi koje moraš su češći i tu dolazi do izražaja ne-responzivnost naše školarke. Definitivno je po pitanju combata gore nego prva polovina igre. Iako si do sad već jači nego na početku. To mi ni u remakeu SH2 nije sjelo (ili recimo zašto mi je Dead Space 3 najslabiji dio trilogije), počinje ih biti malo previše i ima previše dijelova koji su kao koridori pa psuješ dok rokaš razmaknicu da bi uz stenjanje dodgeala :D Želim reći sve je manje klasik mehanika za žanr, a sve više frustracija od koje želiš pobjeći. Combat je morao i mogao biti bolji.

Ako ti je prvi boss (pretpostavljam ona ženska na mostu) odbojan, bit će toga još... A 80eur svakako nikad ne bih dao. Ja sam svoju uzeo van Steama, skoro duplo jeftinije.

Čisto me zanima kako će biti do kraja, javim konačni sud dok okrenem.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Poruka je uređivana zadnji put sri 24.9.2025 23:28 (Lovac).
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Silent Hill F

ma rijesio sam ja bossa iz par pokusaja, ali mi smeta ta uzasna skriptiranost u borbi.....

 

u par momenata tocno primjetis da je "namjesteno", npr, long range napad, imas vremena vidjeti gdje ce udariti, dodgas na suprotnu stranu da izbjegnes, ali ne, udarac se krece zajedno s tobom, i cim se nadjes na drugom mjestu, dobijes po njuski.

 

i opcenito cijela mehanika mi ne sjeda, sve sto u osnovi radis je da trcis s jednog kraja mape na drugi. ono sto je primarno u igrama ovog tipa, neko istrazivanje, citanje dokumenata, trazenje zagonetki, hintova za rjesavanje istih, skupljanje komadica i itema ovdje ne postoji u tom obliku, igra te tocno navodi kuda trebas ici, sto tamo trebas raditi.... jednostavno nemas onaj osjecaj da si zapeo, da si unutar nekog prostora po kojem mozes slobodno istrazivati, isprobavati, kombinirati.... na mapi ti je doslovce oznaceno gdje moras ici. kad tome dodas da ako konstantno trcis i izbjegavas monstere, uvijek se pitas dali sam sto usput propustio, znaci ako ovo zelis igrati old school sistemom, nemas izbora nego umlatiti bas svaku gamad koja ti se nadje na putu - uzalud najcesce, jer je kolicina praznog prostora enormna, nicega tu nema,  a ako i ima, ili je neki besmisleni item, ili neki komadic papira bez ikakve zdrave logike zasto je on tu.

 

dakle, nedostaje taj element istrazivanja, nema onoga da negdje nisi zabio nos, propustio bitan item ili hint, i onda satima bauljas u krug i pokusavas shvatiti gdje ici, sto napraviti, ili kako rijesiti neku zagonetku.

 

a njih je premalo, hintovi su po meni na razini walktrougha, odmah ti je jasno sto trebas napraviti (a puzzle sam stavio na hard).....inventorij ne postoji, cutscena je previse, a svaka se svodi na isto - necu spojlati.

 

ne kazem da je igra losa, ali to jednostavno vise nije taj zanr kojeg su definirale igre poput silent hilla i resident evila.

 

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 0:07 (Damir22).
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Silent Hill F
Mislim da cu igrat ovo, ali ovo sta sam vidio mi lici kao da gledam one kasnije moderne Japanske verzije filma Krug...ovo bas i nema neke veze sa onim proslogodinjim sillent hill remakeom koji je bio odlican.
Temu pozivnica: https://temu.to/m/u9kmi7rv2wy Kod za -30% za nove korisnike: aam11835
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Silent Hill F

Nema (bar za sad), mislim da su na nekon intervju-u rekli da će biti zaseban story. 

A ovo za istraživanje, fali dio kao bolnica, škola. Pa ne radi lift, a u kupaoni ispod tuša vidiš NEŠTO u odvodu. I tako par "hintova", par neprijatelja i puno misterije. Tog ovdje ima dosta manje. Meni je igra dobra, ali me ljuti. Ima dijelova koji su na razini i fakat bez komentara. Ali ima i dosta "na tračnicama" misterije dok je s druge strane combat kompleksni, a drveni (iako opcionalni). isto tako, postalo mi je naporno dok u "drugoj dimenziji" po 4. put moraš izbjegavati iste neprijatelje koje uglavnom ne možeš trajno ubit, a level dizajn je kvadrat s labirint koridorima.
Definitivno je igra puno bolja ako se gleda kao japanski horror nego ako ju uspoređujem s Team Silent nastavcima.

Za fanove žanra, svejedno bih rekao, morate igrati. Na žalost junk je dio iskustva, kad se krene psovati, ALT+TAB i maknem se malo na nešto drugo ili na nekog drugog. Odigrao sam i Cronos nedavno koji je isto onako; vrlo dobar, ali ima previše Dead Space kopiranja i krnji/junk combat da bih rekao odličan. Razlika je jedino što si ovdje više frustrirani jer bossevi zahtjevaju preciznost i refleks koji protagonist nema. Ali je 'f' barem originalniji.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Moj PC  
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Silent Hill F

meni se ovo stvarno vise ne igra.

 

sad sam u drugoj dimenziji, poslije skole, s onim vratima sto otvaras-zatvaras. tu sam izginio barem 30 puta do sad, svaka vrata koja otvoris novi enemy, s kojim se moras boriti, jer ne znas kud ides, niti sto trebas, a oni idu za tobom.

 

borba je uzas, udarac dva, onda serija stenjanja, nedo bog u tim uskim natrpanim prostorima da ides izbjegavati napad, uvijek ces zavrsiti ledjima okrenut, i zaglavljen negdje, stjeran u cosak. 

 

mislim, fora je kad nakon konzumacije "healtha" tvoj lik obrise usta, ali nije fora dok te za to vrijeme udaraju i ubijaju. ako su vec zeljeli napraviti combat sistem tezim, postojali su bolji nacini za to, a ne da lika s kojim igramo naprave toliko tromog, s losim reagiranjem na kontrole. ili monstere koji ocigledno varaju. jednog onog "licker like" tipa sam uspio uhvatiti u seriju od par udaraca, nakrkao sam se onog smeca sto ne trosi staminu, tako da sam ga uspio uhvatiti bas fino i izudarati, nakon 5-6 udaraca, on se odjednom spawna meni iza ledja.... znaci, udarac, u momentu dok ona zamahiva, on se teleportira meni iza ledja, i onda sam ja stjeran u cosak iz kojeg nema bijega vise.... i to nije neki teleport kao feature tog monstera, vec jednostavno skriptirano da ga ne sredis nabrzinu.

 

ja cu izgleda biti jedan od onih kojima je ovo tesko smece od igre, neki kvazi wannabe horror s elementima souls igara, za koji je netko mislio da ce se bolje prodavati ako mu nabiju "silent hill" u naziv.

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Poruka je uređivana zadnji put čet 25.9.2025 17:10 (Damir22).
Moj PC  
1 0 hvala 0
17 godina
offline
Silent Hill F

Meni je igra počela odlično, no što sam više igrao, to se narativ raspadao i išao u teški junk apsurd (u vidu japanskih horrora, a ne Silent Hill naslova). Više mi nije stalo do nikoga, svaki sub-plot je skoro trash i samo sam jedva čekao end creditse. Najgore od svega, osuđen si na taj neki ending iako sam shvatio što bi moglo utjecati na isti. I sad ispada (dok sam odigrao i pogledao online) da sam bio u pravu, no za razliku od starih igara gdje su samo neki krajevi vezani uz NG+, ovdje su to svi osim defaultnog. Zahvaljujući tome što igra prema kraju ima dosta dijelova gdje forsira borbu i sve manje možeš istu izbjeći (čak te par put zatvori u "arenu") i borba je kao da su ju napravili Piranha Bytes genijalci, nema JE*ENE šanse da ovo više ikada odigram...

6/10 - solidan horrorčić ne dostojan imena, uzeti kad je -50%; uz poniznu ispriku ako mi je trebalo pre dugo za dovršiti (imao sam neke obaveze) i netko je kupio na temelju prijašnjih dojmova.

A sad na SH 2 i 3. Stare originale.

The sky above the port was the color of television, tuned to a dead channel.
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Silent Hill F

eto, necu reci "rekao sam ti", ali - jesam, rekao sam ti. :)

 

ja sam se prisilio igrati dalje, prebacio sam onaj klik u glavi, da jednostavno moras umirati dok ne prodjes, i amen. takodjer sam gameplay prebacio s kontrolera na tipk+mis, i borbe vise nisu bile toliki probkem. da, i dalje izginem, ali daleko manje nego prije.

 

ali, nije ni to problem.

 

osnovni problem je sto je igrac pasivan, igra diktira tempo, igra diktira smijer, mislim, svaka igra tog i slicnih zanrova to radi na neki nacin, ali ovdje je to ekstremno.

 

i bas zbog toga, atmosfera u igri je nepostojeca. nema tu nekih klaustrofobicnih prostora, mracnih hodnika, sumnjivih vrata, sve se svodi na trcanje okolo, izbjegni neprijatelja, ubij neprijatelja, pokupi usput nesto....

 

e tu i je najveci problem.

 

dok cak i najveci indie trash zanra pazljivo gradi logiku, suptilno te navodi da shvatis zasto si nesto pokupio, cemu bi to moglo sluziti, i na kraju gdje ces isto upotrijebiti - vizualni hintovi, dokumenti, narativ, dijalozi - ovdje to ne postoji. item si pokupio (a jako ih je malo), nema promisljanja za sto ti on treba, jer, ukoliko tocna lokacija gdje ce ga igra - dakle igra, ne igrac- upotrijebiti nije zaokruzena na mapi, onda je jednostavno dovoljno prici mjestu, kliknuti i voila predmet upotrebljen. 0 razmisljanja, 0 muke, 0 zadovoljstva.

 

dokumenti na koje nailazimo ponovo nemaju nikakvu logiku, zasto su bas tu, a sve i da to zanemarimo, opet nemaju nikakvu svrhu. necete naci random lutanjem papiric s bitnom informacijom, a kamoli da cete zaglaviti u igri jer niste pokupili neki item, ili procitali nesto, i sad vise ne znate kud dalje.

 

rjesenje neke zagonetke ne mora nuzno biti logicno, ali put do rjesenja mora, a ovdje tog nema.

 

cijeli taj japanski setting mozda je zanimljiv, ali kako ustvari pojma nemam o njemu, a igra nema neki lore, nesto sto ce pojasniti, objasniti, educirati.... jednstavno te prestane biti briga.

 

igra forsira razvucene cutscene, koje nicemu ne sluze. sve je kao slow motion, dok u igrama zanra cutscena sluzi da naglasi nesto, pojasni lore i pricu, ili jednostavno pruzi onaj aha momenat, ovdje su sablonski red trcanja, red ubijanja, red cutscena, i tako u krug.

 

sve u svemu, teski fail za ljubitelje zanra i tematike, ispodprosjecna igra sa losom mehanikom i osrednjom igrivosti za sve ostale.

 

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
0 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice