Cyberpunk 2077 izdvojena tema

poruka: 6.048
|
čitano: 1.196.952
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Damir22 kaže...

Od prve napravljene igre pa sve do danas, uvijek si mogao raditi samo i iskljucivo ono sto je netko predvidio, i tocno onako kako je zamislio.

 

 A čuj, to ti je tak...

 

I svaka knjiga je napisana onako kako ju je pisac zamislio i dok je čitaš, pratiš priču kakva je, bez vlastitih izbora i promijena iste, samo je stvar koliko je pisac, (tj developer) sposoban napraviti dobru i kvalitetnu priču da je ne zatvoriš nakon prve pročitane stranice...

Tj rad je onoliko kvalitetan, koliko te uspije zadržati zaokupiranim...

 

Netko će dobru knjigu dva puta pročitati, a netko će dobru igru dva puta odigrati

 

EDIT:
Nisu ni knjige puno napredovale, samo su od papira postale pdf dokumenti

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.1.2021 20:24 (1BIT).
8 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Damir22 kaže...

Od prve napravljene igre pa sve do danas, uvijek si mogao raditi samo i iskljucivo ono sto je netko predvidio, i tocno onako kako je zamislio.

 

Koliko god igre evoluirale vremenom, osnovni koncept se nije promjenio. I dalje u svakoj situaciji mozes napraviti jedino ono sto je programer isprogramirao, i na nacin na koji je on to zamislio da se desi.

 

Dakle, neka slobodna volja, da igru igras na nacin koji ti zelis - ne postoji, logicno. Zamisli jedan resident evil, gdje ces zakljucana vrata, umjesto da setas kilometre, skupljas kljuceve i rjesavas puzzle, jednostavno rijesiti s okvirom iz puske....

 

Zivi svijet koji postoji i funkcionira neovisno o igracu i negovim djelima je opet jos jedna iluzija, opet, sve je isprogramirano i slijedi tocno odredjeni pattern, s kojim igrac, njegov stil igre i akcije nemaju nikakve veze ni utjecaja.

 

Znaci, ne radi se ovdje o tome da u nekoj igri nemas slobodnog izbora, niti o tome da tvoje akcije (ne) utjecu na svijet i radnju, vec se radi o tome koliko te igra uspije uvuci u svoj svijet, i stvoriti iluziju da su tvoje akcije i odluke bitne.

 

Neke u tome uspiju vise, neke uspiju manje, no u osnovi, i dalje se sve svodi na isto, uz blaze varijacije.

 

Svi izbori se svode na - ako ides tri puta desno, dva puta lijevo, u tocno odredjenom momentu ces doci/desiti ce se - to. Ukoliko ides tri puta lijevo, jednom ravno i jednom desno - opet ce se u istom momentu kao i prvi scenarij- desiti nesto drugo.

 

No broj "odredjenih momenata" i "desavanja" je konacan, limitiran i vrlo mali, ovisno o masti, volji i resursima programera.

 

Problem Cyberpunka nije u tome sto je losa igra. Bugovi se ispeglaju, poprave, novi sadrzaji se dodaju, sve je to manje bitno.

 

Problem Cyberpunka je u tome sto nije ono sto su igraci ocekivali, kako su oni to sebi zamisljali, i sto bi oni zeljeli da bude.

 

 Jedno je napraviti nesto sto je netko predvidio, a drugo je kad te programer postavi na tračnice iz kojih nemres nigdje.

Mogu ti opet navest jedan primjer iz Kingdom Come. Kuga u selu, a trebas informacije od lika kojih je tamo zatvoren i bolestan. Quest od tebe trazi da pomognes selu pa ce te oni pustit do lika da ti onda on da informacije koje ti trebaju. Znas kaj sam ja napravio ? Provalio sam u šupu u kojoj je on zatvoren, njega zaklao i ukrao papir sa tim informacijama.
Zaobišao sam hrpu toga i naravno ispao govno, al nema veze bitno da sam imao tu mogucnost.

Ne vidim smisao open world igre kada su misije skroz linearne. Cyberpunk mogu bez problema igra kak bi igro i Uncharted i opce zaboravit na taj open world dio jer mi ne pruza nikakve opcije u rjesavanju questova.

 

1BIT kaže...
Damir22 kaže...

Od prve napravljene igre pa sve do danas, uvijek si mogao raditi samo i iskljucivo ono sto je netko predvidio, i tocno onako kako je zamislio.

 

 A čuj, to ti je tak...

 

I svaka knjiga je napisana onako kako ju je pisac zamislio i dok je čitaš, pratiš priču kakva je, bez vlastitih izbora i promijena iste, samo je stvar koliko je pisac, (tj developer) sposoban napraviti dobru i kvalitetnu priču da je ne zatvoriš nakon prve pročitane stranice...

Tj rad je onoliko kvalitetan, koliko te uspije zadržati zaokupiranim...

 

Netko će dobru knjigu dva puta pročitati, a netko će dobru igru dva puta odigrati

 

EDIT:
Nisu ni knjige puno napredovale, samo su od papira postale pdf dokumenti

 

Zato su igre hvala bogu interaktivni medij.

Knjige su knjige, a igre su igre.

Ima igara bez price gdje radis sto zelis, a ima skroz skriptiranih igara gdje si na tračnicama i ima igara koje su nešto između.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.1.2021 20:55 (Santana).
9 godina
online
Cyberpunk 2077

nitko nije screenshotao ili kopirao ili zapamtio te informacije sa leaka? izbrisano je sada

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Cyberpunk 2077

Taken from a thread where supposed CDPR developer was speaking anonymously:

This is still very hush hush, but I'm fed up with this s*** so I'll disclose a few details.

CDPR hurt themselves to keep investors safe and sound. Now devs are hearing plans of a "No Man's Sky" style comeback due to late June. The first two patches should come out mid-March, despite what's been said by top execs. There will be major departures from the studio in the coming months. Dev morale is on an all time down and Sony is roasting our asses due to the gigantic volume of refund requests. There will be a meeting today with Sony execs to figure out a way to compensate players threatening with legal action. Sony Japan is specially furious.

More to come in the next couple weeks. Feels terrible, man.

There's no finger pointing as of now. Word on memos comes from the top. The directors and senior devs are taking the flak for the team in what I'd call "an honourable move". Just so you know, we still joke about a quest that got rewritten more than a dozen times, because a certain top dog wasn't "feeling it". It ended up being cut from the final product and should come on a later DLC next year.
There's people that get hired for whatever reason and stay in the company due to being "trusted by the top dogs". A good chunk of code is getting scrapped and rewritten from scratch. The intended game might be ready by June 2021.

That's already done and ready since February. It didn't get implemented because of a major UI bug that is still present in the retail copies. If you open your .dat files you'll find a lot of scrapped content still in there.
If you want a refund, please ask for it. It positively impacts us as devs, because we've warned the leads a MILLION times about that kind of s***. Most cosmetic overhauls should be ready by the 2nd big update, hopefully.
The update that is due to June will sort out all of the bugs. The code for the PS4/Xbox One is getting scrapped and done separately. PS5's code is an improvement on the PC due to the awesome dev kit Sony put together for this gen.

You'd be amazed by how much is already done. That "cut content so people finish the main quest" talk was all bulls***. Most apartments with "Closed (locked)" indications used to be lootable, we've scrapped 50,000+ lines of dialogue and I believe the June update will bring a whole lot of cut content back into the game.
Address the cut content as well. If they see that you guys are asking for s*** to be put back into the game, we might actually make the game we intended back in 2018. There used to be a huge underground part of the city that the public never got to see because it "looked ugly" to the execs. It was f***ing awesome and felt like the malkavian/nosferatu path on Vampire the Masquerade.

I don't want to hate on Keanu, but f***ing hell, our original Johnny was way cooler and sounded like a maniac. Think Foltest on crack. I don't appreciate his acting either, but he's a very nice man. Walked up to us personally to greet us on the first day and took time to personally thank us one by one when they wrapped up recording.

The word is his fee was actually manageable and the need for a Star Talent came from outside CDPR. The execs complied, because who the f*** knows? It sucks.

Our original Johnny was heavily inspired by David Hayter's Solid Snake from the first MGS and believe it or not, Cillian Murphy

There was a whole AI routine with minor gang violence in those areas. Stuff you could sit back and watch unfold or directly influence. There was also a lot of drug use with kids that eventually got cut due to inside censorship. There were priests and hare krishna side arcs that got cut due to censorship. Miles wrote a sidequest where a Max Tac officer offed himself and you could take its place but it created such a complex detour from everything tonally that it got cut as well. I hope it comes back, because it felt amazing to get into their headquarters and hack s***. You'd see the police trying to operate and breaking down mid-arrest due to your shenanigans.

Might sound weird, but the disaster launch was actually something beneficial, from our perspective. A cold shower sets priorities straight and so we're able to resume work on what was originally intended without having those f***ers breathing down our necks to publish.

I believe it was due to miscommunication and leads not setting goals like they should. The game was jumbled together for 2019's E3. The last dev comp before the scrap was 160Gb alone. There should be some whistleblowing in the coming weeks if the step downs

Series X was a mere rewrite of code and load orders. Next-gen's architecture is actually very good for ports. It's company policy to release when a game runs without debug hitches and the reason why it did baffles me and is the reason why I started this thread. It's a mix of hubris and deep incompetence from some big names around here. I'm going home for the holidays and really thinking about my friends who will be in the office for the next couple months redoing scrapped work without being able to say "I f***ING TOLD YOU!!! This is your fault, Boss". Next E3 will be bizarre for CDPR, I bet.

We've scrapped two whole arcs because the mission cleaned a save due to a bug with character placement. We've also scrapped a big portion of the underground and sewers because of bugs. Night City had three different types of cab besides Villefort and drivers would hold whole conversations and give quests. That also had to be scrapped.

Police pathfinding script worked wonderfully until somebody screwed the pooch. All I know it is already being fixed. It was a major oversight, of course.

Morgan Blackhand's backstory and a nod to the Coporate Wars. The DLC's will add a lot to the crazy and cool ideas Mike gave us when we began briefing the project. You guys should have the complete game by the end of next year, if everything goes well. I really gotta go now. Take care.

So yeah, the game was butchered

Moj PC  
14 0 hvala 9
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Santana kaže...

 

 

Zato su igre hvala bogu interaktivni medij.

Knjige su knjige, a igre su igre.

Ima igara bez price gdje radis sto zelis, a ima skroz skriptiranih igara gdje si na tračnicama i ima igara koje su nešto između.

 Bio ti na tračnicama ili ne, sve je opet fixno pisani kod, malo šira skripta

Cansee kaže...

nitko nije screenshotao ili kopirao ili zapamtio te informacije sa leaka? izbrisano je sada

 Evo izvoliš LINK

 

 

 

EDIT:
Samo da istaknem jednu stvar iz čitavog ovog teksta...

 

Znači ako želite supportat developere cyberpunk-a, tražite refund, te kad izađe drugi veliki update koji bi trebao vratiti hrpu sadržaja (underground itd.) koji je uklonjen iz igre, je ponovno kupite, a u međuvremenu rokajte po yoghurt verziji...

I to je poruka jednog od developera

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.1.2021 22:07 (1BIT).
8 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
1BIT kaže...
Santana kaže...

 

 

Zato su igre hvala bogu interaktivni medij.

Knjige su knjige, a igre su igre.

Ima igara bez price gdje radis sto zelis, a ima skroz skriptiranih igara gdje si na tračnicama i ima igara koje su nešto između.

 Bio ti na tračnicama ili ne, sve je opet fixno pisani kod, malo šira skripta

 Ma boli me ona stvar za skripte i kodove. Kak uopce mozes takve gluposti pricat. Ko da velis da su The Walking dead od taletale-a isto kao i Morrowind jer obje igre imaju skripte.
Razlike su velike. Cyberpunk ima misije isto i slobode kao i uncharted ili tomb raider.  Takve stvari nebi trebale bit u open world igrama. 
Pazi imas mogucnost u nekim misijama uc vise ulaza i to je to.

Vama je to oke i to je oke, al to nam nije bilo obecano.

Cyberpunk bi htio bi i cinematic linearna pucacina i open world rpg velike slobode u isto vrijeme.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put ned 3.1.2021 22:26 (Santana).
9 godina
online
Cyberpunk 2077

 

uopćer ne znam šta da mislim, ni što da očekujem, ali me cyberpunk naučio jako kvalitetnim lekcijama, isto kao i last of us 2. Itekako ću sam sebi spustiti očekivanja za sve igre u budućnosti, odnosno sam ću sebi to malo bolje uskladiti u glavurdi. Naravno i dalje ću komunicirati s ljudima o igrama prije nego što izađu i vjerujem da ću biti nahajpan redovito, ali puno opreznije definitivno

Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
1BIT kaže...

 

Znači ako želite supportat developere cyberpunk-a, tražite refund, te kad izađe drugi veliki update koji bi trebao vratiti hrpu sadržaja (underground itd.) koji je uklonjen iz igre, je ponovno kupite, a u međuvremenu rokajte po yoghurt verziji...

I to je poruka jednog od developera

 Ovo mogu potvrditi iz vlastitog primjera. Radio sam za jednu veliku kompaniju i mi na terenu smo uvijek vidjeli pravo stanje stvari, dok je management vidio stvari kroz ružičaste naočale. Mi smo redovito upozoravali i ukazivali na nepravilnosti, probleme, ali nas se ignoriralo. I onda kada bi nastalo sranje management bi se uzjebao, radio cijeli dan, crvenili se i znojili pred upravom, a mi...Mi smo u tim trenucima imali više posla, ali smo istovremeno osjećali zadovoljstvo jer smo znali da kompanija u tim trenucima gubi ozbiljne novce. :)


Tako da developeri u CDPR-u sigurno imaju osjećaj satisfakcije sa silnim refundima i lošim marketingom. 

14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Santana kaže...

 Ma boli me ona stvar za skripte i kodove. Kak uopce mozes takve gluposti pricat. Ko da velis da su The Walking dead od taletale-a isto kao i Morrowind jer obje igre imaju skripte.
Razlike su velike. Cyberpunk ima misije isto i slobode kao i uncharted ili tomb raider.  Takve stvari nebi trebale bit u open world igrama. 
Pazi imas mogucnost u nekim misijama uc vise ulaza i to je to.

Vama je to oke i to je oke, al to nam nije bilo obecano.

Cyberpunk bi htio bi i cinematic linearna pucacina i open world rpg velike slobode u isto vrijeme.

 haha al si se naživcirao, chill-aj malo, nova godina je, nove prilike, nove igre dolaze...

Ne znam šta bi ti opće rekao...

Vidim da si razočaran igrom, jer nije ispunila tvoja očekivanja i to je ok...

 

 

 

EDIT:
Offtopic:
Tko je rekao da nema natjeravanja u cyberpunk-u?

Evo ja sam uspio trigerirat jednog lika, a da nije usko skriptirano, lik me naganja u autu i puca po meni, imao je i suvozača, samo je iz nepoznatog razloga suvozač izašao iz auta...

Znači totalno random, nije quest/misija, ništa, likovi su stajali pored ceste i sa motorm sam brzo prošao pored jednog što ih je rasp***ilo i lik koji je sjedio u autu me krenuo hvatat.

 

Te naravno kak je igra broken, dva puta okrenem kadar i lik nestane... isto kao i vozila na cesti...

 

E sad nisam probao sa policijom, znam da se par stranica unazad uspoređivala policijska potjera u gta V i cyberpunk...

Poruka je uređivana zadnji put ned 3.1.2021 23:37 (1BIT).
6 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
ansha kaže...
frey85 kaže...

Završio - 92 sata, oko 48% prema GOG. Sve side questove sam završio, kupio oko 10-tak vozila. Negdje mislim 45 level.

Za mene je ovo najbolja igra ikada. Šteta radi bug-ova, bila bi za 2 klase iznad.

A reci, jel ti ujedno i prva igra ikada?

 

U odnosu na komentar klinac, imam veći staž bar 5 puta.

5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
frey85 kaže...

 U odnosu na komentar klinac, imam veći staž bar 5 puta.

 Ma ne obaziri se na ove što ti govore kakva ti je igra... Boli te kuki. Meni je isto super igra, imam 106 sati i još mi je za riješit Judyin quest line, Riverov, Ozob, onaj neki sa mobitela i glavni... Mene je igra totalno uzela usprkos tome što je nedovršena.

Sve Vas Volim
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 9:15 (Srce Isusovo).
6 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...
frey85 kaže...

 U odnosu na komentar klinac, imam veći staž bar 5 puta.

 Ma ne obaziri se na ove što ti govore kakva ti je igra... Boli te kuki. Meni je isto super igra, imam 106 sati i još mi je za riješit Judyin quest line, Riverov, Ozob, onaj neki sa mobitela i glavni... Mene je igra totalno uzela usprkos tome što je nedovršena.

 
Fazon je što je to subjektivno. Neko voli više neki drugi žanr. Ja npr nikada ne bih mogao igrati te simulatore letenja, ubio bih se od dosade. I sve je to OK. Možda sam se uz neke druge igre više zabavljao i slično, ali CP smatram najboljom igrom ikada.

 

Međutim, ono što sam htio da kažem, jeste da sad uzmete jedan papir i da počnete planirati svoju igru i na prvi papir stavite GTA, na drugi stavite RDR 2, a na treći igru poput CP pa ćete shvatiti zbog čega je CP za klasu najbolja igra ikada. Nije isto napraviti simulator divljeg zapada i igru gdje je praktično osmišljen cijeli jedan novi svijet budućnosti. Ako krenete samo od dizajna grada, objekata, brendinga (logotipi, posteri, plakati, ulične reklame), tv i radio program, automobili, oružja, odjeća, tehnološke implementacije...

 

Pa samo se sjetite kako su odradili klubove, pabove u igri, a koliko ih ima na desetine. Razne kuće, zgrade, biznis centre, tržnice, hale, skladišta... Pa za 5 igranja ih ne možete sve obići i pregledati. Snimili su 250 sati audio zapisa. Ja sam za 92 sata igranja preslušao .... koliko... možda 10.

 

I zaista je šteta što su igru isjekli, što je nisu ispolirali. Ovom timu da su bile odriješene ruke, ova igra bi bila za dvije klase iznad svih današnjih igara.

14 godina
protjeran
offline
Re: Cyberpunk 2077
frey85 kaže...
ansha kaže...
frey85 kaže...

Završio - 92 sata, oko 48% prema GOG. Sve side questove sam završio, kupio oko 10-tak vozila. Negdje mislim 45 level.

Za mene je ovo najbolja igra ikada. Šteta radi bug-ova, bila bi za 2 klase iznad.

A reci, jel ti ujedno i prva igra ikada?

 

U odnosu na komentar klinac, imam veći staž bar 5 puta.

Moj komentar je savrseno logican, za razliku od tvoga komentara moga komentara. 

 

9 godina
online
Re: Cyberpunk 2077
frey85 kaže...
Srce Isusovo kaže...
frey85 kaže...

 U odnosu na komentar klinac, imam veći staž bar 5 puta.

 Ma ne obaziri se na ove što ti govore kakva ti je igra... Boli te kuki. Meni je isto super igra, imam 106 sati i još mi je za riješit Judyin quest line, Riverov, Ozob, onaj neki sa mobitela i glavni... Mene je igra totalno uzela usprkos tome što je nedovršena.

 
Fazon je što je to subjektivno. Neko voli više neki drugi žanr. Ja npr nikada ne bih mogao igrati te simulatore letenja, ubio bih se od dosade. I sve je to OK. Možda sam se uz neke druge igre više zabavljao i slično, ali CP smatram najboljom igrom ikada.

 

Međutim, ono što sam htio da kažem, jeste da sad uzmete jedan papir i da počnete planirati svoju igru i na prvi papir stavite GTA, na drugi stavite RDR 2, a na treći igru poput CP pa ćete shvatiti zbog čega je CP za klasu najbolja igra ikada. Nije isto napraviti simulator divljeg zapada i igru gdje je praktično osmišljen cijeli jedan novi svijet budućnosti. Ako krenete samo od dizajna grada, objekata, brendinga (logotipi, posteri, plakati, ulične reklame), tv i radio program, automobili, oružja, odjeća, tehnološke implementacije...

 

Pa samo se sjetite kako su odradili klubove, pabove u igri, a koliko ih ima na desetine. Razne kuće, zgrade, biznis centre, tržnice, hale, skladišta... Pa za 5 igranja ih ne možete sve obići i pregledati. Snimili su 250 sati audio zapisa. Ja sam za 92 sata igranja preslušao .... koliko... možda 10.

 

I zaista je šteta što su igru isjekli, što je nisu ispolirali. Ovom timu da su bile odriješene ruke, ova igra bi bila za dvije klase iznad svih današnjih igara.

 

super je da si sam kvalitetno prešao igru i da imaš svoje mišljenje, i u pravu si za ove stvari da je za igru stvoreno hrpa stvari, tipa sve te reklame, glazba, zvukovi, itd itd. Za sve je to trebalo i puno vremena i novaca. Samo to nije ono što čini igru, to čini stmosferu i utječe na imerziju. Mislim da bi puno bolje bilo da su u igri bezveznije reklame, a bolji open world ili tako nešto. Ne mogu se nikako složiti da je ovo najbolja igra ikad, može biti subjektivno, ali objektivno jednostavno nije. Može jednog dana biti, ima definitivno potencijala, možda budu puno toga popravili i možda online komponeneta bude super, ali trenutno nije. Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

9 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Kako je vas neke lako nasamariti, igra je u osnovi loša, počevši od tehnickih stvari, fizike, kretanja, animacije, ai, vožnja, napucavanje. Svaki temeljni aspekt igre je loš, karakterizacija lika, life pathovi. Igra je postala meme koliko je loša s tehnicke strane. Imate hrpu videa na netu kako se sprdaju s igrom i koliko je starih igara bolje odradilo neki tehnički dio.
I sad vi odjednom mislite da ce igra biti bolja kad otvore par soba, podzemlje ili neki dodatni quest. Jucer idem bratu pokazati igru, vozim gradom i neznam sto mu pokazati, mapa puna ikona a grad je prazan, bez zivota. Sve sto ce donijeti nove dopune igre bit ce smece, lootovi i par linija dijaloga. Ispod površine ce i dalje biti lose napravljena igra.
Neka poliraju bugove i tehnicku stranu igre a ne dodavati nove sadržaje koji ce jos vise zbugirati igru.
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 12:26 (Gogy7).
Moj PC  
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
AFARON kaže...
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

 
Sorry ako sami devsi kazu da je igra butcherana i zajebana argument ti ne pije vodu.

8 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
AFARON kaže...
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

 Nebi reko, zbilja ne mislim sebe krivit kaj je igra u ovakvom stanju.

Dokazano je bio lažan marketing, a i  da nije CDPR upravlja hype-om i mogli su prizemljit ljude malo sa tocnim informacijama o igri, o tome kaj mozemo ocekivat od igre.
Oni su sve to skrivali dok sami nismo vidjeli o cem se radi.

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 12:26 (Santana).
16 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
AFARON kaže...
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

lijepo je pisalo iznad onih gameplay filmica "does not represent the final product".

It is not who you are, it is who you know.
14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Gogy7 kaže...
Kako je vas neke lako nasamariti, igra je u osnovi loša, počevši od tehnickih stvari, fizike, kretanja, animacije, ai, vožnja, napucavanje. Svaki temeljni aspekt igre je loš, karakterizacija lika, life pathovi. Igra je postala meme koliko je loša s tehnicke strane. Imate hrpu videa na netu kako se sprdaju s igrom i koliko je starih igara bolje odradilo neki tehnički dio.
I sad vi odjednom mislite da ce igra biti bolja kad otvore par soba, podzemlje ili neki dodatni quest. Jucer idem bratu pokazati igru, vozim gradom i neznam sto mu pokazati, mapa puna ikona a grad je prazan, bez zivota. Sve sto ce donijeti nove dopune igre bit ce smece, lootovi i par linija dijaloga. Ispod površine ce i dalje biti lose napravljena igra.
Neka poliraju bugove i tehnicku stranu igre a ne dodavati nove sadržaje koji ce jos vise zbugirati igru.

 

Ono, igra je bukvalno lošija verzija witchera 3, samo u cyberpunk settingu. Znači ok igra, ali naravno daleko ispod očekivanja. Čijih očekivanja? Naših. Zbog čega? Zbog uspjeha i kvalitete Witchera 3, te statusa bezgrešnika Project Reda kojeg smo si stvorili.

Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 12:38 (AFARON).
8 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
AFARON kaže...
Gogy7 kaže...
Kako je vas neke lako nasamariti, igra je u osnovi loša, počevši od tehnickih stvari, fizike, kretanja, animacije, ai, vožnja, napucavanje. Svaki temeljni aspekt igre je loš, karakterizacija lika, life pathovi. Igra je postala meme koliko je loša s tehnicke strane. Imate hrpu videa na netu kako se sprdaju s igrom i koliko je starih igara bolje odradilo neki tehnički dio.
I sad vi odjednom mislite da ce igra biti bolja kad otvore par soba, podzemlje ili neki dodatni quest. Jucer idem bratu pokazati igru, vozim gradom i neznam sto mu pokazati, mapa puna ikona a grad je prazan, bez zivota. Sve sto ce donijeti nove dopune igre bit ce smece, lootovi i par linija dijaloga. Ispod površine ce i dalje biti lose napravljena igra.
Neka poliraju bugove i tehnicku stranu igre a ne dodavati nove sadržaje koji ce jos vise zbugirati igru.

 

Ono, igra je bukvalno lošija verzija witchera 3, samo u cyberpunk settingu. Znači ok igra, ali naravno daleko ispod očekivanja. Čijih očekivanja? Naših. Zbog čega? Zbog uspjeha i kvalitete Witchera 3, te statusa bezgrešnika Project Reda kojeg smo si stvorili.

 Hoces rec da oni nisu nikak mogli utjecat na to ?

Pa oni radi laznog marketinga moraju na sud, o cem ti pricas ?

 

 

I logicno je da smo ocekivali dobru igru, kaj smo nekaj drugo trebali ocekivat ?

If Microsoft ever made a product that didn't suck ... it would be a vacuum cleaner.
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 12:48 (Santana).
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Gogy7 kaže...
Kako je vas neke lako nasamariti, igra je u osnovi loša, počevši od tehnickih stvari, fizike, kretanja, animacije, ai, vožnja, napucavanje. Svaki temeljni aspekt igre je loš, karakterizacija lika, life pathovi. Igra je postala meme koliko je loša s tehnicke strane. Imate hrpu videa na netu kako se sprdaju s igrom i koliko je starih igara bolje odradilo neki tehnički dio.
I sad vi odjednom mislite da ce igra biti bolja kad otvore par soba, podzemlje ili neki dodatni quest. Jucer idem bratu pokazati igru, vozim gradom i neznam sto mu pokazati, mapa puna ikona a grad je prazan, bez zivota. Sve sto ce donijeti nove dopune igre bit ce smece, lootovi i par linija dijaloga. Ispod površine ce i dalje biti lose napravljena igra.
Neka poliraju bugove i tehnicku stranu igre a ne dodavati nove sadržaje koji ce jos vise zbugirati igru.

 Ne smiješ to pisati tu. Tu smiješ samo staviti sliku neke virtualne mačke nakon što si svršio na scene seksa ingame ili stavljati kilomeatrske postove hvale i nade da će igru složiti do proljeća 2023.

 

Igra je super, puna je života, dijalozi imaju smisla, otvoreno je, možeš raditi što hoćeš...recimo možeš šetati pola igre za random npc-evima da ti daju misije dok te svakih 5sek dozivaju random likovi i kažu, e šefe sjećaš se mene javi se poenkad me nazovi...

 

Od svih segemenata igre samo taj setting cyber svijeta i budućnosti je uštiman i shema. Sve drugo šta treba to dić na višu razinu užitka je osrednje ili ispod svih razina takvog AAA naslova kojeg mnogi koji su jučer dobli računalo valjda, porzivaju GOTY-em te se vrijeđaju ako išta kažeš suportno tome.

 

 

 

Santana kaže...

 Hoces rec da oni nisu nikak mogli utjecat na to ? 

Pa oni radi laznog marketinga moraju na sud, o cem ti pricas ?

 

 

I logicno je da smo ocekivali dobru igru, kaj smo nekaj drugo trebali ocekivat ?

 Koliko sam ubrao, vlastiti investitori ih vode na sud sad jel tako?

Davno je to preaslo puč po internetima koji se zabporavi lako, ovo je gaming povijest da se nekog vodi na sud radi loše igre, ako se ne varam?

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 12:50 (fila2208).
9 godina
online
Re: Cyberpunk 2077
AFARON kaže...
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

 

ne slažem se, ova igra je imala najagresivniji marketing koji sam dosad vidio, hrpa trailera, i u trailerima prikazani ozbiljni spoileri, dvije vrlo kvalitetne misije prikazane prije izlaska igre i samim time spoilane, pet epizoda od pola sata o igri streamane na svim mogućim mrežama, stalno korištenje keanu reevesa, ogromni billboardovi na najprometnijim mjestima na svijetu, reklame po tvu itd itd. Znali su svi i njihova baba da igra izlazi. 

 

Također su im bili izrazito aktivni svi profili na društvenim mrežama, a sjećam se da je jednom prilikom citiran jedan developer koji je bio rekao:  "you (fanovi) have no idea what we have in store for you" - Znači to je bio čisti drek, igra nije imala ništa što nije bilo prikazano ranije

14 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Santana kaže...
AFARON kaže...
Gogy7 kaže...
Kako je vas neke lako nasamariti, igra je u osnovi loša, počevši od tehnickih stvari, fizike, kretanja, animacije, ai, vožnja, napucavanje. Svaki temeljni aspekt igre je loš, karakterizacija lika, life pathovi. Igra je postala meme koliko je loša s tehnicke strane. Imate hrpu videa na netu kako se sprdaju s igrom i koliko je starih igara bolje odradilo neki tehnički dio.
I sad vi odjednom mislite da ce igra biti bolja kad otvore par soba, podzemlje ili neki dodatni quest. Jucer idem bratu pokazati igru, vozim gradom i neznam sto mu pokazati, mapa puna ikona a grad je prazan, bez zivota. Sve sto ce donijeti nove dopune igre bit ce smece, lootovi i par linija dijaloga. Ispod površine ce i dalje biti lose napravljena igra.
Neka poliraju bugove i tehnicku stranu igre a ne dodavati nove sadržaje koji ce jos vise zbugirati igru.

 

Ono, igra je bukvalno lošija verzija witchera 3, samo u cyberpunk settingu. Znači ok igra, ali naravno daleko ispod očekivanja. Čijih očekivanja? Naših. Zbog čega? Zbog uspjeha i kvalitete Witchera 3, te statusa bezgrešnika Project Reda kojeg smo si stvorili.

 Hoces rec da oni nisu nikak mogli utjecat na to ?

Pa oni radi laznog marketinga moraju na sud, o cem ti pricas ?

 

 

I logicno je da smo ocekivali dobru igru, kaj smo nekaj drugo trebali ocekivat ?

 

A o čemu ti pričaš? Ja ne opravdavam nikoga, samo pokušavam ukazati na činjenicu da ako overhajpane igre ne ispadnu odlične onda su automatski okarakterisane kao smeće, čak i ako nisu toliko loše. Zašto? Jer smo si ih nahajpali masovno zbog prijašnjeg uspjeha developera. A marketing tim sigurno neće blatiti i downplayati svoju igru, u kojem svemiru ste to još vidjeli? Svaki dodatni hype je njima uspjeh..

13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Cansee kaže...

 

Također su im bili izrazito aktivni svi profili na društvenim mrežama, a sjećam se da je jednom prilikom citiran jedan developer koji je bio rekao: "you (fanovi) have no idea what we have in store for you" - Znači to je bio čisti drek, igra nije imala ništa što nije bilo prikazano ranije

 pa dobro je tad rekao samo ekipa nije kužila.

U stilu da vi samo znate kakvu kurčinu vam spremamo :)

 

btw. čudno

https://www.hcl.hr/vijest/red-dead-redemption-2-najbolja-igra-2020-po-izboru-korisnika-steama-165505/?fbclid=IwAR3T-FMRNlo7NjEgdc0Mortm9KhbprAs4hxlSEShbtdJ_Lm9hZUl4BKMRRM

 

a cyberpuke srušio sve rekorde ajme ajme

Kompa probaj ignoriraj autora, pomaže.
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 13:08 (fila2208).
9 godina
online
Cyberpunk 2077

ne samo što je imala tako agresivni marketing, nego je to bio odvratan i bezobrazan marketing. Ne mogu opisati koliko mi se gadi takvo prostituiranje igre do krajnjih granica u svrhu marketinga, da smo vidjeli 80% manje opet bi nam bilo dovoljno a bili bi puno bolje iskustvo.

 

I iskreno sam iznenađen da se o tome toliko malo priča, jasno mi je da će se više pričati o bugovima, ali ovaj trend da se prikazuje tolika količina igre je odvratan. Možda je i moja krivnja što sam slijepo pratio sve što su izbacili, ali njihova je procjena bila koliko se može pokazati igre, a tko je procjenjivao treba odmah otkaz dobiti.

 

Da moram dati ocjenu igri, samo zbog tog navedenog marketinga i 3 odgode izlaska bi spustio za tri ocijene, znači igru bi počeo ocijenjjivati na 7/10

Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Cyberpunk 2077
Nakon sto sam zavrsio basilisk scenu ...pogledam dolje...whooops 🤣🤣
Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Obi Wan kaže...
AFARON kaže...
Cansee kaže...

Igra je puno bolja nego što joj se priznaje, to definitivno, ali nije onoliko dobra koliko je marketing to prikazivao

 

Tbh, nije kriv nikakav marketing, nego uspjeh i kvaliteta Witchera 3, te naš vlastiti hype.  Sami sebi smo "upropastili" sasvim ok igru tako što smo je overhajpali. (ne računam ps4 verziju)

lijepo je pisalo iznad onih gameplay filmica "does not represent the final product".

 "Does not represent final product" bi se trebalo odnositi na nekakve sitne razlike u igri. A ne da reklamiraju stvari koje nisu u igri. Sjećam se kako su u jednom od onih Night City Wire rekli kako je svijet živući i kako NPC-evi "vode svoj život" i rade neke stvari kroz cijeli dan. A ono hodaš po gradu i kao prvo vidim kopiju jednog te istog NPC-a pet puta u roku dvije minute. I svi glupi ko k*rac.

Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom, el sap tothom, BARCA! BARCA! BARCA!
5 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Gogy7 kaže...
Kako je vas neke lako nasamariti, igra je u osnovi loša, počevši od tehnickih stvari, fizike, kretanja, animacije, ai, vožnja, napucavanje. Svaki temeljni aspekt igre je loš, karakterizacija lika, life pathovi. Igra je postala meme koliko je loša s tehnicke strane. Imate hrpu videa na netu kako se sprdaju s igrom i koliko je starih igara bolje odradilo neki tehnički dio.
I sad vi odjednom mislite da ce igra biti bolja kad otvore par soba, podzemlje ili neki dodatni quest. Jucer idem bratu pokazati igru, vozim gradom i neznam sto mu pokazati, mapa puna ikona a grad je prazan, bez zivota. Sve sto ce donijeti nove dopune igre bit ce smece, lootovi i par linija dijaloga. Ispod površine ce i dalje biti lose napravljena igra.
Neka poliraju bugove i tehnicku stranu igre a ne dodavati nove sadržaje koji ce jos vise zbugirati igru.

Vidi, meni osobno igra radi super tj nema nekih bugova a ovih kojih i ima su neki bezvzeni tipa da tu i tamo neki semafor nema stup koji ga drži, ili su neke stvari u zraku itd. Ono, niš posebno. Igra u osnovi stvarno nije loša, dapače, za moj ukus je igra super. Daleko od toga da je savršena ali je meni i više nego dovoljno dobra da sam od kad je izašla u nju utukao 100-ak sati i još imam za peglati. Grad, za kojeg ti kažeš da je prazan je meni super, on mi je tamo ko scena po kojoj ja trčakaram i rokam po budalama. Ne želim igrat pikado, ić na cuge i što ti ga ja znam. Grad je samo mjesto radnje i to što nema tih side aktivnosti mene apsolutno ne smeta dapače... Nebi mi smetalo ni da su tu - samo da me se ne siluje da ih moram koristiti. A grad baš i nije pust, ima svega po uličicama, kanalima itd. :D bezveze je to kad okreneš pogled da nekad điberi nestanu ali bože moj. Igra ima dobre temelje i bit će super kad je se pokrpa. Meni je najveći problem što su ovi seronje srali ljudima da je igra super na PS4 itd. Nije me bilo u hypetrainu tako da sam dobio ono što sam i platio-

 

  Pošto je ovo najoverhypana igra ikad realno je da će je se secirati do najmanje sitnice i iako većinu kritika zaslužuje neke baš i ne. Koliko se ja mogu sjetiti, ama baš svaka Bethesdina igra je bila krš i lom (osim njegovog veličanstava dooma) prvih mjesec dva, Red dead 2 i dan danas ljudi ne mogu natjerati da proradi (to je jedan od razloga zašto je zapravo ni ne želim započeti)...

Wack kaže... 

Sorry ako sami devsi kazu da je igra butcherana i zajebana argument ti ne pije vodu.

 To treba uzeti sa zrnom soli, jebeš neki članak na redditu. Pitanje je ako je to istina...

Santana kaže.. 

 Nebi reko, zbilja ne mislim sebe krivit kaj je igra u ovakvom stanju.

Dokazano je bio lažan marketing, a i  da nije CDPR upravlja hype-om i mogli su prizemljit ljude malo sa tocnim informacijama o igri, o tome kaj mozemo ocekivat od igre.
Oni su sve to skrivali dok sami nismo vidjeli o cem se radi.

 Pisao sam ja u temi, pisali su i drugi da će bit jako puno raočaranih ljudi jednom kad igra izađe... Da je i bug free opet bi bila slična situacija i žaljenja zašto nema ovog ili onog. Ljudi su stvorili totalno nerealnu sliku o igri a kompanija ko kompanija - trljala ruke. Za jedan dio smo i samo krivi a to je što smo im dali novac na neviđeno. (iako sam ja zadovoljan igrom)

fila2208 kaže...

 Koliko sam ubrao, vlastiti investitori ih vode na sud sad jel tako?

Davno je to preaslo puč po internetima koji se zabporavi lako, ovo je gaming povijest da se nekog vodi na sud radi loše igre, ako se ne varam?

 Niš od toga... Tresla se brda rodio se miš.

 

 antimadridista kaže...

 

 "Does not represent final product" bi se trebalo odnositi na nekakve sitne razlike u igri. A ne da reklamiraju stvari koje nisu u igri. Sjećam se kako su u jednom od onih Night City Wire rekli kako je svijet živući i kako NPC-evi "vode svoj život" i rade neke stvari kroz cijeli dan. A ono hodaš po gradu i kao prvo vidim kopiju jednog te istog NPC-a pet puta u roku dvije minute. I svi glupi ko k*rac. 

pa zapravo je ogroman broj različitih NPCeva i stvarno ih ima svakakvih a to što se neka skripta zbuga pa spawna 5 istih na 10 kvadrata jebiga, sranje... Ali što je da je, ima ih masa i neki su stvarno vrh napravljeni tj randomanizirani oblekom i frizurom a da ne govorim o detaljima istih. A to što se tiće da će svaki imati neki svoju aktivnost - po meni je to bezvezarija koja troši resurse, i bolje da su se riješili toga. Neka ima neku smislenu skritpu da to ne izgleda ovako kako sad izgleda i sve ok. Zašto da se postoje nebitni NPC-evi koji idu na posao, pa na cugu pa vamo pa tamo. To nema smisla.

 

 

 

I još jedna stvar, vodila se rasprava o questovima i odlukama... A sad se spominje prazan svijet - a isti "đir" svijeta je imao i witcher 3 i tamo kao nije bio prazan? 

 

Sve Vas Volim
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.1.2021 15:25 (Srce Isusovo).
13 godina
offline
Re: Cyberpunk 2077
Srce Isusovo kaže...

I još jedna stvar, vodila se rasprava o questovima i odlukama... A sad se spominje prazan svijet - a isti "đir" svijeta je imao i witcher 3 i tamo kao nije bio prazan? 

 

 U Witcher 3 jašeš na konju po divljini kroz cijelu igru. Ovdje si u ogromnom gradu. I to u gradu koji je konstantno reklamiran kao nešto živuće i kako sve pršti od života i pametnih NPC-eva i čega sve ne.

 

Kad tako nahajpaš igru i kad ulaziš u teritorij open worlda sa ogromnim gradom, onda je za tvoje dobro bolje da to isporučiš. Jer ljudi su igrali GTA i druge igre u kojima su vidjeli kako se prave open world igre sa velikim gradovima. 

Blaugrana al vent, un crit valent, tenim un nom, el sap tothom, BARCA! BARCA! BARCA!
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice