Budućnost igri

poruka: 7
|
čitano: 1.557
|
moderatori: DrNasty, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Budućnost igri

Očito je da se svijet igri mijenja i danas nastupaju nova tržišna pravila. Postalo je normalno da se skoro isti dan nakon izlaska igre izdaju zakrpe za igru. Gotovo svaki dodatni sadržaj poput DLC-a moramo platiti, a MMORPG igre sve prelaze na mikrotransakcije. A poznat nam je i ubisoftov DRM. Ovako nije bilo prije 10-15 godina. Tada bi kupili  gotovu igru i ne bi isti dan dolazile zakrpe. Tu bi igru dobro izigrali, a dodatni sadržaj je rijetok dolazio. Izdavači nisu toliko žudjeli za novcem kao danas. 

 

E sada kakva će biti budućnost igri? Kako će u budućnosti izdavači puniti svoje džepove?

Unatoč glupome nadimku kojeg ne mogu promijeniti,ne igram CoD i sl.
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Budućnost igri
captain_soap_McTawish kaže...

Očito je da se svijet igri mijenja i danas nastupaju nova tržišna pravila. Postalo je normalno da se skoro isti dan nakon izlaska igre izdaju zakrpe za igru. Gotovo svaki dodatni sadržaj poput DLC-a moramo platiti, a MMORPG igre sve prelaze na mikrotransakcije. A poznat nam je i ubisoftov DRM. Ovako nije bilo prije 10-15 godina. Tada bi kupili  gotovu igru i ne bi isti dan dolazile zakrpe. Tu bi igru dobro izigrali, a dodatni sadržaj je rijetok dolazio. Izdavači nisu toliko žudjeli za novcem kao danas. 

 

E sada kakva će biti budućnost igri? Kako će u budućnosti izdavači puniti svoje džepove?

KUPILI igre? Ovakva situacija i jest zbog toga da se obeshrabri piratiziranje. Što se krpanja tiče, draže mi je da svako malo izlaze zakrpe nego da igram bugovitu igru koja mi se sviđa. DLCove ne moraš kupovati ako ne želiš, mikrotransakcije - ne znam kaj da ti velim. Ne moraš. Nitko te ne tjera.

Prije 15 godina se također patchiralo igre, no zakrpe bi najčešće dolazile na CDovima uz IT časopis, jer internet nije bio baš najbrža stvarca. Krivo briješ.

I thought my Uncle Tommy was wearing black socks, but when I looked at them closely, they were just very, very, very, very, very, very, very, very, very dark blue.
15 godina
offline
Budućnost igri

Ono na što sam htio ukazati bilo je to da se mijenja poslovni model prodaje igri. Prije nije bilo dlc-ova niti mikrotransakcija, a danas izdavači zarađuju velik novac na tome. Neki su najavili naplatu demo verzije igre. Pa me zanima kako će to izgledati u budućnosti?

Unatoč glupome nadimku kojeg ne mogu promijeniti,ne igram CoD i sl.
 
0 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
offline
Re: Budućnost igri
captain_soap_McTawish kaže...

Ono na što sam htio ukazati bilo je to da se mijenja poslovni model prodaje igri. Prije nije bilo dlc-ova niti mikrotransakcija, a danas izdavači zarađuju velik novac na tome.

 

Prije deset godina budžet AAA naslova je bio kojih milijun dolara, danas je kojih 25 milijuna dolara, često čak i značajno više.

Cijena osnovne igre je u međuvremenu ostala ista.

 

Broj igrača u tom periodu se nije povećao 25 puta, tako da je sasvim normalno da su izdavači krenuli sa modelima koji im omogućavaju da igru naplaćuju više jer ih više i košta, ali da ne dižu cijenu igre u startu jer realno nitko ne bi kupio igru koja košta 100$.

 

Stoga, ono, deal with it.

 

Ili kupuj igre izdavača koji ne prakticiraju takve poslovne modele.

16 godina
offline
Re: Budućnost igri

ne mozes si pomoc. sve se svodi na cim vise para i cim manje muzike.

Kad bi svi znali ono što ja znam, znali bi manje od mene.
15 godina
offline
Budućnost igri

Ja ne kupujem jer nemam dosta novaca !

Networking Admin,nemam 15 godina takav mi je nick :)
Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Budućnost igri

Budućnost igara je u igraćim konzolama. Reći to na bug forumu će se klasificirati kao flejmanje, ali tako je.

 

Da bih ti obrazložio tvrdnju, povući ću analogiju s smartphone industrijom. PC je kao Android platforma. Igru može izdati svatko, kad god i kako god želi. Nitko ne provjerava sadržaj, i što onda dolazi na telefonima? Jedan ne može igrati jer mu je telefon prespor, drugi ima premali ekran, trećem ne radi iz neobjašnjivih razloga. Onda se igra krpa i krpa u nedogled.

Igre za konzole prolaze QA, jednako kao primjerice igre za iOS platformu. Onda igre jednostavno funkcioniraju bolje. Proizvođač igre mora zadovoljiti visoke norme proizvođača hardvera, igre se vrte odlično i obično dolaze potpuno bug free. Ako se i potkrade bug, riješen je u najviše jednom patchu, a ne da gledamo 4-5 službenih patcheva, onda se proizvođač primi novog projekta, pa moramo ovisiti o igraćoj zajednici i njihovih desetak neslužbenih patcheva.

 

A prije 15 godina je bilo i mini ekspanzija i patcheva i svega što si nabrojao, samo su te stvari igračima bile nedostupne i nitko za njih nije mario.

 
1 1 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice