Prije par mjeseci su nas kontaktirali i pitali zelimo li optiku. Tada smo pristali i radovi su super tekli dok nije trebalo obaviti zadnji korak. Spojiti novi ruter i kabel do rutera.
To je trajalo preko mjesec dana. Svi susjedi koji su zatrazili optiku su ju i dobili. Nakon mog poziva u subotu, receno mi je da je korisnik preminuo (moj otac). Sto nije istina. Ziv i zdrav. Te zbog toga nisu mogli provesti promjenu.
Odmah u pon je otac otisao do HT centra i identificirao se. Nakon toga mu je receno da nije moguce provesti zahvtjev jer imamo evidentirana dugovanja. Kojih nema. Iznos od 0,00 KN. Ali smo u sustavu. I dobio je broj od Eos Matrix dugovanja.
Tamo smo dobili odgovor da nemamo nikakvih dugovanja te sam taj email proslijedio HT-u. I sad cekamo.
Jel ima netko iskustva sta jos tu mogu ciniti? Bezveze nas secu po Gradu, da zovemo druge firme zbog necega sto uopce nije nasa stvar.