CGScociety ima akciju sa GRAPHICSTOCK tj 7 dana besplatnog skidanja BILOČEGA (covera, bacgrounda, tekstura, ikona)
dobro dođe 3D umjetnicima da popune kolekcije :)
CGScociety ima akciju sa GRAPHICSTOCK tj 7 dana besplatnog skidanja BILOČEGA (covera, bacgrounda, tekstura, ikona)
dobro dođe 3D umjetnicima da popune kolekcije :)
CGScociety ima akciju sa GRAPHICSTOCK tj 7 dana besplatnog skidanja BILOČEGA (covera, bacgrounda, tekstura, ikona)
dobro dođe 3D umjetnicima da popune kolekcije :)
Tnx za info!
Btw, evo današnji update auta...
I link na kojem imate live web demo (treba unity web player), pa ga moalo izvrtite... još nije gotov, tako da i dalje fale dijelovi.
Pozdrav,
imam jedno "laik" pitanje u s vezi Unity-a. zna li tko kako objektu dati impulsnu silu? Dakle ne add.force jer ona daje silu konstantno, što mi ne treba, meni je potrebno da nakon vremena sila slabi, kao impulsna sila.
Hvala unaprijed
Pa zar nema addforce(... forceMode.Impulse);
Evo update konfiguratora za auto:
https://www.facebook.com/DD3Dstudio/posts/451533478321477
Update: Evo novi update:
- promjenio sam enviroment, neke materijale, više-manje kompletni interijer nanovo potexturirao i popravio modele, napravio opciju da se mogu otvorit i zatvorit vrata (na ovom linku imate isto i web player di možete isprobat)...
https://www.facebook.com/DD3Dstudio/posts/453086754832816
Jedna kućica u izradi, na zalasku sunca
Edit: Full image size
Evo vec neko vrijeme pratim ovaj forum i primjetio sam da ponekad ljudi u dosta velikom vremenskom periodu objavljuju svoje updates razvoja modela.
E sad, zanimalo me koliko je iz vašeg iskustva prosječno vrijeme potrebno za dizajn jednog komplektnog 3D modela koji bi se recimo koristio u nekoj igri (a da uključuje i custom texturiranje i LOD modele i eventualno različite razine oštečenja - nakupi se toga).
Koliko za organic modeling? Koliko za modeling vozila, a koliko za arhitectual modeling?
Sve ti ovisi o kompleksnosti.
Za igre to znači lowpoly više manje, po tome bi za arhitekturu bilo potrebno najmanje vremena, pa automoto svijet pa organic. Ali opet sve ovisi.
3D model neke arhitekture nije uopće tepško izmodelirati, recimo da ti za jednu kompleksnu kuću treba 3 dana (za modeliranje) al za postavljanje svijetala, hdr-a, ambient occlusiona, materijala, sun and sky i ostalo, e to treba znati...a ako znaš gotovo je u jedan dan, ako ne znaš jbga onda ti nema spasa :D
Recimo za mdoeliranje auta (mitsubishi colt) mi je trebalo dva dana
Ovo su vrlo korisne informacije. Organic sam stavio u drugu kategorijo od vozila jer ipak najcesce zahtjeva potpuno custom texturiranje + rigging, a kod vozila je to ipak malo jednostavnije.
Da li ova procjena od 3 dana ukljucuje i izradu samih textura? Naime, u gamedev dosta cesto za isti model trebaš i razna oštećenja i LOD pa na kraju od jednog mesha dodjes do 15 mesheva (5 levela detalja * 3 levela oštečenja). Naravno, i održavanje svega toga je koma. Sada jednu sitnicu moraš promjenit na 15 modela, a ne na jednom, a da ne spominjem da se mora ponovno i retexturirati, itd. Naravno, trebaju i meshevi za fiziku, itd.. Naizgled jednostavna izmjena se zna dosta zakomplicirat. Kupovina modela preko interneta baš i nije korisna jer imaš toliko obrade da se jednostavno ne ispalati gradit na tudjem modelu već iz nule sve (lakši refactoring).
NOTE: Occlussion nisam brojao i opcenito ove efekte je to uglavnom sve engine odradi (osim ako se radi physically based rendering pa se baš svaka textura imat i glow i roughness i normal/height i albedo mapu - ok, ima alata koji sve to izvuku iz obicne texture, ali ipak...)
Ovo su vrlo korisne informacije. Organic sam stavio u drugu kategorijo od vozila jer ipak najcesce zahtjeva potpuno custom texturiranje + rigging, a kod vozila je to ipak malo jednostavnije.
Da li ova procjena od 3 dana ukljucuje i izradu samih textura? Naime, u gamedev dosta cesto za isti model trebaš i razna oštećenja i LOD pa na kraju od jednog mesha dodjes do 15 mesheva (5 levela detalja * 3 levela oštečenja). Naravno, i održavanje svega toga je koma. Sada jednu sitnicu moraš promjenit na 15 modela, a ne na jednom, a da ne spominjem da se mora ponovno i retexturirati, itd. Naravno, trebaju i meshevi za fiziku, itd.. Naizgled jednostavna izmjena se zna dosta zakomplicirat. Kupovina modela preko interneta baš i nije korisna jer imaš toliko obrade da se jednostavno ne ispalati gradit na tudjem modelu već iz nule sve (lakši refactoring).
NOTE: Occlussion nisam brojao i opcenito ove efekte je to uglavnom sve engine odradi (osim ako se radi physically based rendering pa se baš svaka textura imat i glow i roughness i normal/height i albedo mapu - ok, ima alata koji sve to izvuku iz obicne texture, ali ipak...)
Postoje načini da se to izbjegne. Modularni modeli, B&W teksture kojima se boja zadaje u kodu, posebni meshevi za fiziku... Evo recimo od Valve-a prezentacija o rendanju rana na zombijima, i o rendanju samih zombija. Prolistaj si malo GDC Vault i Gamasutru, naći ćeš dosta zanimljivih tehnika.
Evo nekoliko od mene:
http://i.imgur.com/MCLgJt0.png
http://www.kresimir-maderic.com/wp-content/uploads/2014/09/screenshot026.png
http://i.imgur.com/PLtReYn.png
http://www.kresimir-maderic.com/wp-content/uploads/2014/09/polygona_rim_showcase1.png
http://i.imgur.com/CoeEeyj.png
http://i.imgur.com/ump3lvN.png
http://i.imgur.com/cr7gxzb.png
Tekstura radena rucno u Zbrush i photoshop (PBR prilagodeno)
http://i.imgur.com/lp2qZuv.png
Ako vam se slika ne pokazuje samo refreshajte stranicu
Decki ima li netko malo vremena napraviti mi ovaj 3D model. Naime imam Jabra handsfree uredaj ali nemam ovaj gumeni dio za uho, gledajuci po ebayu malo je skup pa sam mislio ako netko zna ovo napraviti i ukoliko je jednostavno da isprintam u HG spotu.
Radi se o ovome. Link
Kako misliš da će tebi u hg spotu isprintati gelirane te dijelove? Koliko znam, oni samo mogu plastične printati a sumnjam da bi ti bili udobni za nosit
1. 3d model za ovakvu primjenu treba biti precizan i točan, jer se u suprotnom neće točno isprintat, te neće pasat na uređaj za koji ti treba. Znači, treba ga napraviti netko tko zna što radi i ima iskustva. S obzirom na sve to, sumnjam da će ti netko to napravit besplatno.
2. 3d print isto nije besplatan i ne mogu isprintati nešto od silikona, jer printaju sa plastikom; eventualno da isprintaju kalup, pa da se napravi odljev od silikona, što košta dodatnog materijala i posla
A mislim da ti je sad i jasno da kad se zbroje stavke 1 i 2, da budeš došao do cifre koja bude 5x veća od one na Ebayu
Malo isprobavam Vray. Možda bi bilo više loma svjetlosti na bijeloj pozadini ali ja volim crnu.
Obavezno popraviti osvjeljenje kako bi dijamant dosao do izrazaja. Evo jednog primjera kojeg sam renderirao u V-Rayu za pokazati. Jednostavno HDR svjetlo i osnovni materijal dijamanta sa mrvicu nabrijanim abbe-om - uglavnom nista posebno :)
Budem se poigral ali vjerujem da je do podloge a ni HRD nisam stavil nego samo svijetla.
Budem se poigral ali vjerujem da je do podloge a ni HRD nisam stavil nego samo svijetla.
Uključi GI u V-Ray postavkama (Global Illumination), dodaj V-Ray Light u scenu (prebaci ga na Dome type). Unutar postavki za Vray light klikni na "Use texture" i dodaj Vray HDRI Loader mapu koju nakon toga povučeš mišem u material editor slot kao "instance". U postavkama tog instance-a dodaš nekakav HDR i možeš ga još dodatno editirati ukoliko ti je potrebno (rotacija, ekspozicija, gamma..), takodjer, obavezno odaberes Spherical mapping. Easy :)
EDIT: Pricam za 3dsmax/vray :S nisam siguran koji software koristis.
Work in progress :)
3D tlocrt katova jedne od 4 vila u naselju, za klijenta. Malo je lošija kompresija slika ovdje na forumu ali nadam se da će se vidjeti relativno okej. Kad bude sve gotovo pošaljem preview kompletne vizualizacije s terenom i svim objektima.
EDIT: Dodao sam i jedan product viz projekt što sam radio nedavno - Stolica Kare Bahia Beach Chair (modeling/render), izludio sam s pletenom plastikom uokolo volana :)
Ne kuzim sta te ima izludit s tim pletenim obrucem to napravis za manje od 5 minuta, kopiras pod kutem i samo sredisnje tocke izvuces van ili po pathu kopiras ukrug.
Ne kuzim sta te ima izludit s tim pletenim obrucem to napravis za manje od 5 minuta, kopiras pod kutem i samo sredisnje tocke izvuces van ili po pathu kopiras ukrug.
Pa eto, sad je lako kad jednom napraviš :) Dok sam se prebacio s modeliranja zidova i namještaja na takve stvari trebalo mi je malo vremena da mozak proradi.