Vaši 3D modeli
- poruka: 7.704
- |
- čitano: 2.049.076
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Eto moj pokusaj da imitiram malo Iron Throne:).
aj evo molim te reci mi u cemu si ti ovo napravia majko mila sta je ovo dobro lol.
Dobar rad
Ovaj stol je inspiracija kolege "kuleee" iz teme "vas desk", a ostalo moja masta. I na kraju malo PS-a.
Evo poštene slike, ovo je katastrofa kako upload na Bug-u unisti kvalitetu.
Ljudovi,radim u sketch up-u i zanima me koji je dobar render za njega (da je free)....isto tako me zanima kako napravit light,npr. da mi svijetli svjetiljka i osvjetljava oko sebe...
Ljudovi,radim u sketch up-u i zanima me koji je dobar render za njega (da je free)....isto tako me zanima kako napravit light,npr. da mi svijetli svjetiljka i osvjetljava oko sebe...
Kerkythea 2008 je ono što tražiš.
Koristim maxvell,al ništa ne kužim niti ima ikakvih alata,a što se tiče rendanja,jel se to automatski renda ili?I btw kako napravit svjetla i odsjaj?
BTW,zanima me kako napravit reljef...kao što je kolega par stranica prije napravio kuću,vjetrenjaču(koja se kreće) i brijegove/planine u daljini
Evo ti tut no1 za Kerkythea render. Ima ih 4 sveukupno i to ti je dosta za pocetak.
Tu skini PDF upute za dalje.
http://www.kerkythea.net/joomla/index.php?option=com_remository&Itemid=42&func=fileinfo&id=89
Kako napraviti okolis tj. brda, ukucaj u YT, tam imas dosta videa o tome, a planine u daljini namjestis pomocu slika na modelu, ili u renderu.
Čini mi se da ću prijeći na Lumion 3D jer mi se ovo čini pre komplicirano,s obzirom da crtam samo u sketchupu...
Lumion je mocan program, ali nije fotorealistican. To ti je ko da se igras u Simsima.
pogledaj na yt,izgleda dosta realistično,voda se kreće,ljudi se miču...
Evo ljudi, naišao sam na jedan stvarno izvrstan alat za modeliranje ljudi. Zove se Makehuman, open source je (Python), ima brdo mogućnosti i opcija za customiziranje. Exporta u .obj, .mhx (njihov format s kojim se u Blender može exportati rigani i teksturirani model), .dae, .stl i .skel. Ako se mučite sa modeliranjem ljudi u 3D alatima, ovo je stvar za vas
EDIT: Dodao sam brzinski render lika napravljenog u tom alatu.
Evo ljudi, naišao sam na jedan stvarno izvrstan alat za modeliranje ljudi. Zove se Makehuman, open source je (Python), ima brdo mogućnosti i opcija za customiziranje. Exporta u .obj, .mhx (njihov format s kojim se u Blender može exportati rigani i teksturirani model), .dae, .stl i .skel. Ako se mučite sa modeliranjem ljudi u 3D alatima, ovo je stvar za vas
EDIT: Dodao sam brzinski render lika napravljenog u tom alatu.
nema pa nije zensko xD
^^Šta mu se desilo s penisom?
Pa zaboravil si mu nekaj izmodeliratii...
A jesmo brzi, nema kaj.
Kastrirao sam ga jer nije htio surađivati.
Fora setting, spooky.
Boeing 787 animacija trapa i savijanje krila u letu.
Import skeletal mesha iz Blendera u UDK, znaci ovo je rezultat proucavanja (ucenja) kako importat animiran character iz Blendera u UDK pod uvijetom da sve dobro sjedne u engine i da se moze dalje na istome radit.
Show off video :
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ri62FaAROjI
Stay tuned :)
Evo ljudi, naišao sam na jedan stvarno izvrstan alat za modeliranje ljudi. Zove se Makehuman, open source je (Python), ima brdo mogućnosti i opcija za customiziranje. Exporta u .obj, .mhx (njihov format s kojim se u Blender može exportati rigani i teksturirani model), .dae, .stl i .skel. Ako se mučite sa modeliranjem ljudi u 3D alatima, ovo je stvar za vas
EDIT: Dodao sam brzinski render lika napravljenog u tom alatu.
Samo jedna ispravka netočnog navoda;
"...alat za modeliranje ljudi."
To nije "modeliranje". To je podešavanje parametara na gotovom modelu.
Ovo je modeliranje:
Podesi bolje render, to je par minuta posla, inace OK.
Podesi bolje render, to je par minuta posla, inace OK.
da sam imao par minuta pjevao bi XD Radio sam 3 stvari istoremeno samo da stignem :D