Lijepo je vidjeti animaciju za promjenu.
Ja bi tu volio vidjeti malo shake-a:
Lijepo je vidjeti animaciju za promjenu.
Ja bi tu volio vidjeti malo shake-a:
Podsjeća na 3DMark Vantage...
Tiger 2 wip .
Ljepo... budem ti morao ukrasti ideju :)
Ja se malo igrao :D
Cool, jos da dodas malo nepravilnosti bilo bih super jer takve kuce nisu bile tako "dobro/ravno gradene" :)
Znam da jesi, dobar model. Hehe gledam sliku i pitam se koja je to strojnica gore :) jer mg100/42 nije 100 posto :) Danas krecem i ja u modeling pa... pitanje: dali ces modelirati varove? ili postoji neki drugi nacin postici taj efekt? Iskreno vidio sam jedan tutorial u blenderu sa obicnim low poly meshom (plane object) koji je autor pomocu sculpt toolsa izmodelirao var.
Znam da jesi, dobar model. Hehe gledam sliku i pitam se koja je to strojnica gore :) jer mg100/42 nije 100 posto :) Danas krecem i ja u modeling pa... pitanje: dali ces modelirati varove? ili postoji neki drugi nacin postici taj efekt? Iskreno vidio sam jedan tutorial u blenderu sa obicnim low poly meshom (plane object) koji je autor pomocu sculpt toolsa izmodelirao var.
Ono gore je M60-ka, ako se ne varam, jedno 20-25 godina ispred. :D
@Nixxa: Obožavam sve iz WW2 perioda, ako se smije znati, čemu svi ovi modeli? Odlično napreduju.
Danas sam skoro pa 2 sata radio na ovoj olovci (sa puno prekida) i na kraju mi se Cinema crash-a na neki skroz cudan nacin, znaci, nije ono standardno "Stopped working" nego sve ikone nestanu i samo stoje sivi okvirici. Ali eto ponovo pocnem. Evo napredka nakon pola sata.
Render settings:
GI: Sky sampler; 256 samples
AO: cisto crna-cisto bijela; min opacity 0%- max 100%; range 0cm-100cm; samples 64-256
AA 2x2 to 4x4; mitchel
ps: ko sto vidite, sive tekstura metala nevalja, pomoc nije na odmet.
Znam da jesi, dobar model. Hehe gledam sliku i pitam se koja je to strojnica gore :) jer mg100/42 nije 100 posto :) Danas krecem i ja u modeling pa... pitanje: dali ces modelirati varove? ili postoji neki drugi nacin postici taj efekt? Iskreno vidio sam jedan tutorial u blenderu sa obicnim low poly meshom (plane object) koji je autor pomocu sculpt toolsa izmodelirao var.
Ono gore je M60-ka, ako se ne varam, jedno 20-25 godina ispred. :D
@Nixxa: Obožavam sve iz WW2 perioda, ako se smije znati, čemu svi ovi modeli? Odlično napreduju.
Imao sam krizu 3d modeliranja jer sam se zaposlio , kad sam bio doma nije mi bio problem nešto modelirati jer sam imao vremena i inspiracije . Uglavnom volim nadopuniti koleciju sa nečim novim . Jedno vrijeme sam se osječao totalno izopčen iz 3d-a ... tražio sam blueprinte i nikako da počnem modelirati . Modele radim iz hobija i ništa drugo . Dobro ste primjetili za strojnicu :P . Neznam dali se sječate mojeg prvog "modela"(šesterokuta) u wingsu 3D.
varovi
Textura,sculptane u zbrushu 3.5mil poly-a onda ispecene na plane i u udk.Texture su za malu scenu koju pravim.
http://forum.unity3d.com/attachment.php?attachmentid=34007&d=1335719234
Hvala!! Sto se tice krize 3D hehe mislim da to dode svakome... sesterokut :) iskreno ukljucio sam se u temu 3d modeli negdje na "polovini stranica teme" no sve je to dio procesa ucenja (ako si mislio na pocetke ili si mislio na varove hehehe).
Hvala!! Sto se tice krize 3D hehe mislim da to dode svakome... sesterokut :) iskreno ukljucio sam se u temu 3d modeli negdje na "polovini stranica teme" no sve je to dio procesa ucenja (ako si mislio na pocetke ili si mislio na varove hehehe).
Moji prvi modeli otprilike dvije godine.
Najpoznatija puntarica na svitu xD.
Sjenica za arapsku mapu. Sad treba teksture radit, vec mi lagano zlo od tekstura :D
Znam kako ti je xD
btw ako je neko raspolozen za teksturu koze nek se javi treba mi tekstura za ovo iz slike xD
Ovo su 2 ista samo je u NURBS-ima promjenjeno sa n-gon na ono drugo zaboravio sam sta pise...
Pogledaj jel ima ovdje sto korisno.
Sjenica za arapsku mapu. Sad treba teksture radit, vec mi lagano zlo od tekstura :D
Znam kako ti je xD
btw ako je neko raspolozen za teksturu koze nek se javi treba mi tekstura za ovo iz slike xD
Ovo su 2 ista samo je u NURBS-ima promjenjeno sa n-gon na ono drugo zaboravio sam sta pise...
Kod ovakvih objekata uz dobru teksturu & materijal, važno je da površina bude izmodelirana na način da djeluje kao koža. To ti je recimo lagano napraviti u zBrushu, čas posla, a izgleda neusporedivo bolje. Kada pogledaš u stvarnosti kožne fotelje i kauče itd. možeš uočiti da imaju hrpu manjih nabora i nepravilnosti, a upravo to onda pomaže da model izgleda uvjerljvo. Ista stvar je sa plahtama, madracima, ručnicima itd...
To bi mozda mogao i sa displacement modifier-om i mapom napraviti, ako ima dovoljno poligona. I onda napraviti normal mapu iz toga.
To bi mozda mogao i sa displacement modifier-om i mapom napraviti, ako ima dovoljno poligona. I onda napraviti normal mapu iz toga.
Poligona? koliko čitam, to su nurbsi, nisu definirani poligonina nego krivuljama:)
Sjenica za arapsku mapu. Sad treba teksture radit, vec mi lagano zlo od tekstura :D
Znam kako ti je xD
btw ako je neko raspolozen za teksturu koze nek se javi treba mi tekstura za ovo iz slike xD
Ovo su 2 ista samo je u NURBS-ima promjenjeno sa n-gon na ono drugo zaboravio sam sta pise...
Kod ovakvih objekata uz dobru teksturu & materijal, važno je da površina bude izmodelirana na način da djeluje kao koža. To ti je recimo lagano napraviti u zBrushu, čas posla, a izgleda neusporedivo bolje. Kada pogledaš u stvarnosti kožne fotelje i kauče itd. možeš uočiti da imaju hrpu manjih nabora i nepravilnosti, a upravo to onda pomaže da model izgleda uvjerljvo. Ista stvar je sa plahtama, madracima, ručnicima itd...
zBrush sam probao nekih pola sata prije nekih pola godine i odustao. Mozda se vratim opet ali evo sta sam za sad dobio sa jos malo knife-a
Ali mozda pokusam sa zBrush-om. Ako ti tako kazes onda ti vjerujem :D