Vaši 3D modeli izdvojena tema

poruka: 7.704
|
čitano: 2.062.245
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Btw. ne znam jel spomenuto u ovoj temi, neke škole/fakulteti na kojima se uči striktno 3D dizajn.

 

Ja znam za jednu koju razmatram i raspitujem se o još jednoj, evo linkovi:

Chiron škola (Beograd)

 

Kingston College (UK) (thx Denis)

 


Jel netko od vas s foruma imao iskustva ili čuo nešto o ovim školama. Sa osobljem iz Chirona sam telefonski razgovarao, za Kingston ću sutra poslati upit da vidim cijenu i koji je to točno stupanj obrazovanja po završetku.

Ispričavam se ako je ovo već bilo, znam da je malo OT ali mislim da bi nekima možda moglo biti korisno, a da ne otvaram novu temu.

 

edit

 

Vidim da sam Chiron ranije somenuo ali eto link da se nađe... Kingston vidim nitko ovdje nije spomenuo. Više detalja sutra stavim kad ih kontaktiram, a naravno ako netko zna više slobodno neka napiše.

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.7.2010 22:32 (Minoza).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
@Tin jel su besplatni ti tutoriali na gnomonu i digital tutorsu
@Minoza imaš u Varaždinu fakultet multimedije.
http://kristijan3d.webs.com/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Denis Ivankovic kaže...
Berko kaže...
Denis Ivankovic kaže...
Zekida kaže...

Evo krenuo ja malo modelirat jednog BMW-a i sredio dosta dobro prednji kraj ali kad dođe zadnji onda je belaj,jer blender nema kameru back,tako da u blenderu nemojte modelirat auto evo Blend. i obj. file od moga auta pa ako netko hoće skinit,meni više netreba,kad krenem na max onda ću auto radit http://www.box.net/shared/xofynatf6a

Neznam il bi plako, živčanio ili se smijo...

Pa Bože moj, pa skoro nijedan program nema front i back view, a da ti nije palo na pamet da blueprint u front viewu zamjeniš sa blueprintom od back viewa pa modeliraš zadnji kraj?

Hehe. :D

Ajde, nek onda ekipa barem proba pogoditi koji od ova 3 audija je napravljen u kojem programu.

Evo da vam pomognem blender izostavite, u blenderu se auto nemože napravit :P

 

O Bože, ljudi rade odlične modele sa najjadnijim programima. sve je to rezultat volje i talenta...

 

Btw, ja modeliram samo u Blenderu

 

http://scw.3dhr.net/galerije/60_stari_radovi/

 

Nisam već dugo, nemam vremena, ali nemojte pričat gluposti. Nadam se da je OK, pozz

 

17 godina
offline
Vaši 3D modeli

Evo, kaj se tiće onih slika, da vam velim koji program je koja slika:

Prvi red:

Blender, Blender, Blender, Max, Max, Maya, Maya, Maya, Blender, Blender

 

Drugi red:

Blender, Max, Maya, Max, Max, Max, Blender, Max, Maya

 

A kaj se auta tiće, kao što vidite, svaki je napravljen u jednom programu; recimo prva dva izgledaju gotovo identično, a jedan je napravljen u Blenderu, a drugi u Max-u. I nije korišten isti model, pa da je samo izrendan u drugom programu, nego su oba izmodelirana u dva različita programa, te izrendani.

 

Nadam se da bude ovo dovoljan argument da se prekinu rasprave o tome koji program je "bolji", jer kao što vidite u svakome se mogu napraviti odlični radovi, ali i manje odlični. Ovisi tko i kako koristi koji program.

Ali svakako bi ipak preporučio da isprobate barem dva ili tri različita programa; ali ne na način da ga instalirate, otvorite, isprobavate sat-dva i odustanete. Odvojite za svaki barem mjesec dana; većina vas je još mlada i imate vremena, tako da ne skačite prenaglo sa programa na program. Poanta je da kolko tolko upoznate svaki program, ako ništa drugo, barem osnove sučelja i sistematike rada u tom programu. Tako ćete riješiti dva problema; moći čete objektivnije i temeljitije odlučiti koji program čete koristiti kao primarni, a drugo, jednom kada i ako se odlučite profesionalno baviti ovim poslom, imat čete barem osnovni uvid i iskustvo u više programa, te vam tako neće biti velik problem promijeniti jednog dana program, ako će to poslodavac zahtijevati od vas.

I nemojte bazirati svoje mišljenje o nekom programu prema radovima ostalih korisnika i misliti da ako netko radi nešto dobro u programu XY, da čete automatski i vi to moći; ili pak odustati od nekog programa nakon površnog upoznavanja sa njime ili zbog mišljenja ljudi koji imaju malo ili nimalo iskustva sa tim programom ili opčenito sa 3D-om. Naučite se stvarati vlastito mišljenje bazirano na vlastitom iskustvu.

 

E, i da ne zaboravim; glavni savjet za bilo koji program; isprobavajte, testirajte, te ponovno isprobavajte i testirajte svaku opciju koju zapazite. I nikako ne započinjite neki veliki projekt u programu koji ste tek krenuli koristiti. Ovo ide prvenstveno Zekide, koji planira u max-u odmah ići raditi auto. NE, NE, NE i NE! 

Napravi prvo kocku, pa napravi kuglu, pa isprobaj na toj kocki ili kugli neke modifyere, pa isprobaj materijale, pa probaj izrendati tu kocku, pa dodaj UV maping i texture. Osnova svega je da znaš di se koji alat nalazi i što koji alat radi. I nikako ne biti strahu propalih projekata; ja imam neki prosjek od 10-20 test scena sa raznoraznim experimentima da bi onda od te hrpe experimenata složio jednu OK scenu. I isto tako imam i hrpu nedovršenih ili započetih radova koji su poslužili kao praksa ili testiranje.

A najveća medvjeđa usluga koju možete sami sebi napraviti i tako si možda i upropastiti šanse za kvalitetni daljnji napredak, je da za SVAKU sitnicu nekog ispitujete što i kako; naučite se koristiti vlastitu intuiciju, radoznalost i moć zapažanja, te help filove i internet; Google je vaš prijatelj, kolko god da neki tvrdili suprotno ;) Jer imao sam puno primjera kad su me ljudi zvali ili kontaktirali sa šemom: "e, ja bi trebao to i to. mislim da to mogu dobiti tako i tako. Jel dobro mislim?" PA PROBAJ I VIDI DAL DOBRO MISLIŠ! :D Bilo je primjera di su ljudi i po par dana čekali da se ja vratim doma da bi im potvrdio da li misle dobro ili ne, a mogli su sami to isprobati u 5 minuta.

A najveća beneficija toga da se naučite sami otkriti rješenje problema, je da kasnije više problema ni neće biti, jer čete biti sposobni sve sami riješit, bez da vas netko drži za ruku i vodi.

 

http://3dhr.net/berko/
Moj PC  
4 0 hvala 4
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...

E,jel znate možda kako se zove program za izradu animacija preko fotoaparata,znači gledao sam kad su radili sims 3 trailer i bilo je prikazano kako oni u nekoj sobi(obična soba bez ikakvih senzora)uzmu svoj obični fotoaparat koji ima mogućnost snimanja videozapisa i oni snimaju svoje radnike iz razvojnog tima ono kao da sviraju gitaru,itd.i oni kad su to snimili odu do kompjutera,priključe fotoaparat i upale taj neki program i samo tu snimku prebace na neki model čovjeka u tom programu i on radi isto to što radi i ovaj na snimci,znači bez ikakvih senzora i gluposti,samo fotoaparat i taj program,da znam di je taj trailer pokazao bih vam ali neznam zato jer sam gledao sa Enterovog DVD-a.

Evo našao sam video 

 premotajte do 1:30 jer tamo počinju koristit taj program,a cijela snimka traje 5:29.

ajd ti prvo pocni ucit modeliranje, za to ce ti ovako ionako trebat mjeseci vjezbe i rada, za animacije ima vremena kad svladas sve ostalo. Osmijeh

 

ovo o cemu govoris zove se Motion Capturing ili skraceno MoCap. Senzori po tjelu najcesce imaju naziv odmilja ping-pong balls ili pong balls samo. Senzori odasilju pokrete ka risiveru koji ih zadaje bipedu. Fajla se snima ili u mocap fajlu ili .bhv te se predaje jednoj od 3d jezgri koja je sposobna konvertirati takav biped u .bip ekstenziju i animaciju prebaciti u biped konstruiran u odredjenoj jezgri. Zatim preko Mixera se izradjuju u kombinaicjima sa layerima ostale stvari koje se zele dodati unutar odradjene animacije ili pokreta a dodatno se moze izraditi i skripta pokreta u motion flow editoru. ali ovdje koliko vidim ne koriste nista vec samo koriste snimke kako bi sto bolje rucno odradili animacije, jer Mocapi su izrazito skupi i traze mnogo slobodnog prostora.

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 7:55 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Denis Ivankovic kaže...
Berko kaže...
Denis Ivankovic kaže...
Zekida kaže...

Evo krenuo ja malo modelirat jednog BMW-a i sredio dosta dobro prednji kraj ali kad dođe zadnji onda je belaj,jer blender nema kameru back,tako da u blenderu nemojte modelirat auto evo Blend. i obj. file od moga auta pa ako netko hoće skinit,meni više netreba,kad krenem na max onda ću auto radit http://www.box.net/shared/xofynatf6a

Neznam il bi plako, živčanio ili se smijo...

Pa Bože moj, pa skoro nijedan program nema front i back view, a da ti nije palo na pamet da blueprint u front viewu zamjeniš sa blueprintom od back viewa pa modeliraš zadnji kraj?

Hehe. :D

Ajde, nek onda ekipa barem proba pogoditi koji od ova 3 audija je napravljen u kojem programu.

Evo da vam pomognem blender izostavite, u blenderu se auto nemože napravit :P

grijesis, ako ljudi u Zbrushu izmodeliraju high poly auto a Zbrush inace u samom startu nije namjenjen inom onda ne vidim zasto netko u blenderu ne bi mogao izmodleirati auto?!

 

LINK - Blender 3D - Car Tutorial

 

Blender -

 

mislim da mnogi ljudi trebaju ostavit predrasude sa strane i postati open-minded. Totalno je nebitno u kojoj jezgri modeliras, bitno je da ti odgovara okruzje i da ti nije mrsko raditi u njemu i da se snalazis, sve ostalo je stvar kolicine znanja i poznavanja određenog okruzja, tojest stvar je dizajnera.

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 8:08 (Rabenbal).
17 godina
offline
Vaši 3D modeli

Neznam dali spada u ovu kategoriju, ali svejedno ću stavit...

 

Sve je u potpunosti rađeno u Autocadu 2010, trebalo mi je oko 10 dana da to napravim...

 

 

 

PC RULES!!!
Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 8:14 (mika2210).
 
10 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
mika2210 kaže...

Neznam dali spada u ovu kategoriju, ali svejedno ću stavit...

 

Sve je u potpunosti rađeno u Autocadu 2010, trebalo mi je oko 10 dana da to napravim...

 

 

 

predpostavljam da si orthodoxni pogled na scenu koristio. izgleda super, samo probaj promjenit pogled kroz kameru, ne znam jel se to moze u CAD-u.

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 9:36 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Rabenbal kaže...
Denis Ivankovic kaže...

Evo da vam pomognem blender izostavite, u blenderu se auto nemože napravit :P

grijesis, ako ljudi u Zbrushu izmodeliraju high poly auto a Zbrush inace u samom startu nije namjenjen inom onda ne vidim zasto netko u blenderu ne bi mogao izmodleirati auto?!

 

To je bila šala, nije mislio ozbiljno, rekao je to zbog ranije izjave drugog forumaša.

 

Rabenbal kaže...

 

 

predpostavljam da si orthodoxni pogled na scenu koristio. izgleda super, samo probaj promjenit pogled kroz kameru, ne znam jel se to moze u CAD-u.

 

Vjerovatno misliš na ortografsku projekciju? Belji se

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Orthodox_ChurchSmijeh

3D Designer
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo skinuo ja Mayu,program je neam riječi,predobar,premoćan,uglavnom zakon program,trenutno ga učim,ali kad prođem par tutoriala,znači za par dana očekujte prvi rend u Mayi,ali svakom Blenderovcu iskreno preporučam Mayu,izvrstan program,samo riječi hvale imam,znači odlučio sam koristit ću Mayu Smijeh

http://kristijan3d.webs.com/
Moj PC  
4 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Minoza kaže...
Rabenbal kaže...
Denis Ivankovic kaže...

Evo da vam pomognem blender izostavite, u blenderu se auto nemože napravit :P

grijesis, ako ljudi u Zbrushu izmodeliraju high poly auto a Zbrush inace u samom startu nije namjenjen inom onda ne vidim zasto netko u blenderu ne bi mogao izmodleirati auto?!

 

To je bila šala, nije mislio ozbiljno, rekao je to zbog ranije izjave drugog forumaša.

 

Rabenbal kaže...

 

 

predpostavljam da si orthodoxni pogled na scenu koristio. izgleda super, samo probaj promjenit pogled kroz kameru, ne znam jel se to moze u CAD-u.

 

Vjerovatno misliš na ortografsku projekciju? Belji se

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Orthodox_ChurchSmijeh

a ma da. zatelebah se. moja greska uglavnom, hvala na ispravci. Osmijeh

svirali su mi orthodox celts

, pa se dogodio feler, tak je to kad covjek ne razmislja Smijeh

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 11:46 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

Evo prvi rend u Mayi,znam da je nikakav,ali moram imati nekakav početak,dosad sam učio samo sučelje i nije baš pretjerano komplicirano,još jednom svi Blenderovci bježite na Mayu,izvrstan i moćan program.

edit: za rend je korišten Mental Ray

http://kristijan3d.webs.com/
Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 12:42 (Zekida).
Moj PC  
0 1 hvala 0
16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...

Evo prvi rend u Mayi,znam da je nikakav,ali moram imati nekakav početak,dosad sam učio samo sučelje i nije baš pretjerano komplicirano,još jednom svi Blenderovci bježite na Mayu,izvrstan i moćan program.

edit: za rend je korišten Mental Ray

A je bolja Maya ili 3DS MAX za svladat?

Gimnazija Antuna Gustava Matoša
17 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli

Joj daj molim te...To pitaš? Barem zadnjih par stranica nije spam sta je bolje sta lošije. Zakljucak je u suštini tako svejedno. Stvar osobne perferencije. Max, Maya, Cinema, Lightwave tak svejedno...

16 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
mislav_01 kaže...

Joj daj molim te...To pitaš? Barem zadnjih par stranica nije spam sta je bolje sta lošije. Zakljucak je u suštini tako svejedno. Stvar osobne perferencije. Max, Maya, Cinema, Lightwave tak svejedno...

Ja sam pital za svladati,naučiti.

Gimnazija Antuna Gustava Matoša
15 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
emerik kaže...
Zekida kaže...

Evo prvi rend u Mayi,znam da je nikakav,ali moram imati nekakav početak,dosad sam učio samo sučelje i nije baš pretjerano komplicirano,još jednom svi Blenderovci bježite na Mayu,izvrstan i moćan program.

edit: za rend je korišten Mental Ray

A je bolja Maya ili 3DS MAX za svladat?

 Već su sto puta u temi rekli da to ovisi o učeniku. Nekome više odgovara maya nekome 3ds max. Uglavnom probaj pa odluči što ti je draže.

Ako slučajno pomognem molimo pritisnite gumb hvala.
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
emerik kaže...
Zekida kaže...

Evo prvi rend u Mayi,znam da je nikakav,ali moram imati nekakav početak,dosad sam učio samo sučelje i nije baš pretjerano komplicirano,još jednom svi Blenderovci bježite na Mayu,izvrstan i moćan program.

edit: za rend je korišten Mental Ray

A je bolja Maya ili 3DS MAX za svladat?

 

Korisnik Rabenbal to je dao dobar odgovor. Pročitaj si ovaj njegov post.

17 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
emerik kaže...
mislav_01 kaže...

Joj daj molim te...To pitaš? Barem zadnjih par stranica nije spam sta je bolje sta lošije. Zakljucak je u suštini tako svejedno. Stvar osobne perferencije. Max, Maya, Cinema, Lightwave tak svejedno...

Ja sam pital za svladati,naučiti.

Ja sam ti na to i odgovorio. Tako svejedno. Kad kreces ispocetka ko da je bitno...

15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Bitno je to da nađeš program u kojemu ti odgovara sučelje,znači sve ovisi o tebi,a u svakom programu možeš napraviti sve,evo meni leži Maya i dobro,neznam ako si koristio Blender probaj Mayu,jer je Max preozbiljan i zastrašujuć(barem meni),a Maya ima šareno sučelje kao Blender i veliki 3d viewport kao Blender,pa probaj,Maya je moja preporuka.
http://kristijan3d.webs.com/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
Bitno je to da nađeš program u kojemu ti odgovara sučelje,znači sve ovisi o tebi,a u svakom programu možeš napraviti sve,evo meni leži Maya i dobro,neznam ako si koristio Blender probaj Mayu,jer je Max preozbiljan i zastrašujuć(barem meni),a Maya ima šareno sučelje kao Blender i veliki 3d viewport kao Blender,pa probaj,Maya je moja preporuka.

Ja neznam šta se svi boje toliko tog maxa!?!?

Šta je on izašo iz pakla :D

Ak želiš radit u njemu odvojit ćeš koj dan za nejga i kad ga skontaš bit će ok, sve mi dođe da ga skinem pa da vidim šta je tu toliko preozbiljno i zastrašujuće...

Preozbiljno, pa neš imat program sa nacrtanom hello kitty jbt :D

www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

ev ja skino cinemu 4d i zgubio se loool , jedva sam ovo uspio iskemijat -.- al nea veze nastavit cu ja ucit :D, jel zna neko sad kako da smootham ovo jer izgleda neprirodno casa 

evo prvog rada :) :

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 13:34 (Hambrle).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Hambrle kaže...

ev ja skino cinemu 4d i zgubio se loool , jedva sam ovo uspio iskemijat -.- al nea veze nastavit cu ja ucit :D, jel zna neko sad kako da smootham ovo jer izgleda neprirodno casa 

evo prvog rada :) :

Stavi ju u HyperNurbs ;)

www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Denis Ivankovic kaže...
Hambrle kaže...

ev ja skino cinemu 4d i zgubio se loool , jedva sam ovo uspio iskemijat -.- al nea veze nastavit cu ja ucit :D, jel zna neko sad kako da smootham ovo jer izgleda neprirodno casa 

evo prvog rada :) :

Stavi ju u HyperNurbs ;)

da stavim casu u hypernurbs ili da stavim onaj nurbs u kojoj je casa u hypernurbs, btw. imas ti kakve tutoriale al da nisu videotutoriali za pocetnike?

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 13:37 (Hambrle).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Hambrle kaže...
Denis Ivankovic kaže...
Hambrle kaže...

ev ja skino cinemu 4d i zgubio se loool , jedva sam ovo uspio iskemijat -.- al nea veze nastavit cu ja ucit :D, jel zna neko sad kako da smootham ovo jer izgleda neprirodno casa 

evo prvog rada :) :

Stavi ju u HyperNurbs ;)

da stavim casu u hypernurbs ili da stavim onaj nurbs u kojoj je casa u hypernurbs

Ako si čašu radio sa nurbsima onda ti ni netreba Hypernurbs jer bi čaša trebala bit ljepo zaobljena, poigraj se malo opcijama Lathe Nurbsa, predpostavljam da si to koristio ;)

 

Hm, nezz uglavnom sam gledo video tutoriale...

Za vde tutoriale ti je Lynda najbolja što se cineme tiće :)

www.denis.matemaksan.com
Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 13:40 (Denis Ivankovic).
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
Bitno je to da nađeš program u kojemu ti odgovara sučelje,znači sve ovisi o tebi,a u svakom programu možeš napraviti sve,evo meni leži Maya i dobro,neznam ako si koristio Blender probaj Mayu,jer je Max preozbiljan i zastrašujuć(barem meni),a Maya ima šareno sučelje kao Blender i veliki 3d viewport kao Blender,pa probaj,Maya je moja preporuka.

 

Inače... sučelja se mogu podešavati prema vlastitom ukusu. Npr. u Maxu stisneš ALT + W i imaš ovo:

 

(na ovoj slici je i Command panel te Graphite modeling tools sakriven kako bi se još povećala radna površina)

 

Dakle, velika i "čista" radna površina. Meni se čini da si ti pogriješio u nekim stvarima, za početak, nisi se upoznao niti sa osnovama, a već si izvadio zaključke. Ne kažem da si pogriješio jer si uzeo Maya-u ali tvrdiš da je (tebi) bolja u nečem što možeš zapravo i sa Max-om (veliki viewport). Inače, u Maxu, a i u Maya-i kompletan izgled programa možeš podesiti točno onako kako ti odgovara, sučelje nije fiksno.

 

 

Osobno, kad bolje razmislim, mislim da čak niti sučelje ne bi trebalo biti presudno kod ovakvih programa jer ćeš u kasnijem profesionalnom radu ionako prilagoditi kompletno sučelje onome što radiš. Meni je čovjek iz Chirona (a pročitao sam isto i u nekim vodičima koje su pisali profesionalci) rekao da prvo što uče je kako prilagoditi sučelje (rade u Maya-i) sebi, znači, da tebi kao osobi koja radi u tom programu sve štima i da možeš brzinski pristupati onome što ti treba. Kažem, oba programa u ovom slučaju nude tu mogućnost, to što se oni u startu razlikuju vizualno ne znači apsolutno ništa.

3D Designer
Poruka je uređivana zadnji put pet 2.7.2010 14:00 (Minoza).
15 godina
neaktivan
offline
Vaši 3D modeli

kako da dodam floor object u cinemi?

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Hambrle kaže...

kako da dodam floor object u cinemi?

Pa možeš samo klikniti na plane ili odeš tamo pod svjetla i nađeš floor

www.denis.matemaksan.com
15 godina
neaktivan
offline
RE: Vaši 3D modeli
Sve to stoji,ali meni jednostavno leži Maya i dobro,Max mi ne leži i gotovo,u prvom tutorialu sam naučio postavit sučelje kako meni paše,tako da s tim nema problema,i nećemo valjda stalno govorit o programima,ovaj nevalja,ovaj je težak,itd.,idemo nastavite stavljat svoje radove i dosta o programima.
http://kristijan3d.webs.com/
17 godina
offline
RE: Vaši 3D modeli
Zekida kaže...
Bitno je to da nađeš program u kojemu ti odgovara sučelje,znači sve ovisi o tebi,a u svakom programu možeš napraviti sve,evo meni leži Maya i dobro,neznam ako si koristio Blender probaj Mayu,jer je Max preozbiljan i zastrašujuć(barem meni),a Maya ima šareno sučelje kao Blender i veliki 3d viewport kao Blender,pa probaj,Maya je moja preporuka.

Ok, gle, ovo me već počelo živcirati; kak si ti odjednom stručnjak za djeliti savjete ostalima oko toga koji program je bolji ili ne, a max si koristio ni jedan dan, a Mayu si danas instalirao?? Čak nemožeš ni svoje mišljenje stvoriti u tako kratkom roku, a pogotovo ne drugima "savjetovati i preporučati" što da probaju. Da li si ti opće pročitao onaj moj post gore i da li si uopće shavatio što ti želim reći? PROČITAJ PONOVNO OVO!!

http://3dhr.net/berko/
15 godina
protjeran
offline
Potpis

Ok, gle, ovo me već počelo živcirati; kak si ti odjednom stručnjak za djeliti savjete ostalima oko toga koji program je bolji ili ne, a max si koristio ni jedan dan, a Mayu si danas instalirao?? Čak nemožeš ni svoje mišljenje stvoriti u tako kratkom roku, a pogotovo ne drugima "savjetovati i preporučati" što da probaju. Da li si ti opće pročitao onaj moj post gore i da li si uopće shavatio što ti želim reći? PROČITAJ PONOVNO OVO!!

Potpis... Cool

 

 

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice