Izrada animacija

poruka: 25
|
čitano: 5.810
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Evo, uhvatio me malo 3D dizajn, pa me zanima mogu li napraviti animaciju (ne mislim na glazbu i sve što ide uz dobro uređenu 3D animaciju, nego na čistu animaciju i modelaciju) samo u programu 3Ds Max?

 

Znači, mogu li kreirati jako detaljne scene i likove samo unutar spomenutog programa ili mi bi mi trebali još nekakvi programi? Detaljnost likova i objekata trebala bi biti poprlično visoka.

 

Ako se može napraviti samo u 3Ds Maxu, imate li nekakve reference (preporuku nekakvih knjiga ili tutorijala koje bih mogao pogledati da budem spreman spreman za pravljenje 3D animacija).

 

Ako se ne može napraviti samo u spomenutome programu, molio bih da mi stavite reference za program koji Vi predlažete.

 

Unaprijed hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

BUMP

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Hm, modeling i animaciju možeš unutar Maxa. Što misliš animirati? Imaš li već iskustva?

 

Jesi pogledao ovu temu? -> http://www.bug.hr/forum/topic/graficki-programi/3d-modeling-iskustva-programi-problemi-dr/60304.aspx

I possess a skill to google.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Jesam, pogledao sam navedenu temu. Moje iskustvo je poprilično osnovno - no znam sve elemente 3Ds Maxa i znam njima upravljati (pogledao cijelu thenewboston seriju 3Ds Max).

 

Što se tiče detaljnosti animacije, moja utopija, koja će i ostati utopija, jeste da animacija izlgleda ovako

.

 

Naravno, animacija može biti i s puno manje detalja, ali da je još uvijek "ugodna za oko".

 

Za učenje 3Ds Maxa i samu izradu animacije imat ću oko 3 mjeseca vremena. S time da bih napravio detaljnu animaciju koja traje negdje oko 30-40 minuta.

 

Naravno, to bih sve na kraju uredio i stavio zvuk.

 

Je li moguće to sve napraviti u tri mjeseca, ako je, koliko svaki dan moram izdvojiti na učenje 3Ds Maxa i pravljenje same animacije?

 

Unaprijed hvala!

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.4.2012 19:37 (TheGh0st).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

BUMP

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Mislim da je zabranjeno bumpati, pogotovo ovako često i bez razloga...

 

Uglavnom, rekao bih da 3 mjeseca nije niti približno dovoljno. Nije dovoljno niti da naučiš sve to izraditi, a kamoli da izrendaš to. Možda bi brže prošao sa nekim real-time engine-om kao u tom videu (UDK) ili Cryengine ali opet te čeka savladavanje modelinga, animacije i texturinga kako god okreneš. Uostalom, pogledaj neke od sličnih uradaka te nivo znanja autora i vrijeme izrade, obično i po nekoliko godina. Možeš eventualno ići na to da ne forsiraš kvalitetu, pa se usredotočiš na to da bude brže odrađeno i da poruka bude zanimljiva. Znači neka jednostavna ali zanimljiva animacija.

I possess a skill to google.
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

A koliko mi treba da savladam 3Ds Max-om u cijelosti?

 

Ili ako netko ima nekakav drugi program koji bi mi olakšao (ili ubrzao) posao, slobodno ga napišite.

 

Minoza, ti si rekao da bi mi za to bio bolji UDK. Imas li nekakve knjige ili video tutorijale o njemu koje bi mi mogao preporučiti, pa da mogu odmah krenuti u učenje UDK-a?

Poruka je uređivana zadnji put pon 23.4.2012 23:18 (TheGh0st).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Evo, odlučih se za UDK, jer mi je sam postupak brži, a animacija priložena u mom prijašnjem postu me jednostavno zapanjila.

 

Ima li netko reference za učenje, i koliko dugo mislite da če mi trebati da napravim nekakvu poprilicno detaljnu animaciju (u trajanju od 30-40 min.)?

 

Ako mislite da to ne stignem nauciti i napraviti u 3 mjeseca, mogu li napraviti kratak trailer (3-4 minute) u 3 mjeseca (s time da u ta 3 mjeseca isto i učim UDK)?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
TheGh0st kaže...

Evo, odlučih se za UDK, jer mi je sam postupak brži, a animacija priložena u mom prijašnjem postu me jednostavno zapanjila.

 

Ima li netko reference za učenje, i koliko dugo mislite da če mi trebati da napravim nekakvu poprilicno detaljnu animaciju (u trajanju od 30-40 min.)?

 

Ako mislite da to ne stignem nauciti i napraviti u 3 mjeseca, mogu li napraviti kratak trailer (3-4 minute) u 3 mjeseca (s time da u ta 3 mjeseca isto i učim UDK)?

Treba ti dosta vremena za takvu animaciju i kad si stručnjak u tom područiju. Nema šanse ni za godinu dana, ako nemaš iskustva. O ovoj animaciji iz posta možeš samo sanjati. (Treba ti i dosta jak računar da ovakvo nešto napraviš.)

Dafuq I just read?
15 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Što se UDK tiče, to je u osnovi samo tvoj alat za render. Brže je jer renda real-time ako pratiš standardne smjernice za izradu game asseta. Ako želiš raditi kompleksnije modele i animirati ih (naravno i teksturirati) onda ti samo UDK neće biti dostatan. Tutorijale za UDK je najbolje pregledati na UDK portalima, ima ih na tone, vjerujem da to možeš za čas izguglati. Znači, zasigurno će ti uz UDK trebati modeling, texturing i animation software, odnosno 3D + 2D alat kombinacija. Ja mislim da za 3 mjeseca stigneš svladati osnove izrade game asseta, texturiranje i nešto animacije, onda ti preostaje to pretvoriti u cinematic unutar UDK-a.

 

Volio bih da ti mogu pomoći nekakvim kraticama ali naprosto nema tu nekih kratica... Primiš se tutorijala i deri, kao što sam ranije rekao, mislim da nešto jednostavnije, tipa trailer kako kažeš bi mogao unutar par mjeseci ako si stvarno uporan. Moram priznati da si si postavio jako težak zadatak, pogotovo jer se inače ne baviš time ali to ne znači da je nemoguće. I za UDK i za Max i za Photoshop imaš pregršt super tutorijala, malo guglanja samo, kreneš od nečega, pa ćeš s nečime i završiti. {#}

I possess a skill to google.
Poruka je uređivana zadnji put uto 24.4.2012 0:34 (Minoza).
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
TheGh0st kaže...

Evo, odlučih se za UDK, jer mi je sam postupak brži, a animacija priložena u mom prijašnjem postu me jednostavno zapanjila.

Sa UDK-om ces imati jos vise posla jer ce ti pored izrade modela (da, kako god da okrenes 3dS Max ili neki usporedivi software ti ne gine) jos trebati i isprogramirati takvu ingame custscenu.

 

Koliko ce ti trebati? Pa za uvjerljive ljudske modele ti treba nekakvo osnovno znanje anatomije. Jesi li kada crtao ili modelirao humanoide? Kada izmodeliras likove, onda trebas izmodelirati okolis (to ukljucuje i pazljivo razradeno osvjetljenje), te na kraju dolazi postavljanje i kompozicija scena.

 

Koliko ti treba za sve to procijeni sâm. Najbolje poznajes svoje sposobnosti. Kreni odmah, mozes poceti sa modeliranjem neovisno o tome hoces li se na kraju odluciti ici putem UDK ili ne, pa ces vidjeti kojom brzinom napredujes.

My computer once beat me at chess, but we got even after a round of boxing.
15 godina
odjavljen
offline
Izrada animacija

Minoza, već smo vjerujem bili pričali o tome. Kakva je situacija sa studio renderima? Konkretno da li je tko upoznat sa postupkom izrade TELE2 reklama? Kombinacija 3D modeliranja i korištenja Adobe Effectsa i Premiera?

 

 

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Hvala na odogovorima. Još me samo zanima jedna stvar prije početka učenja.

 

Pošto znam programirati u C++ -u, može li mi netko preporučiti alat u kojem mogu napraviti 3D modele te ih rednerirati u C++ -u?

 

Znači, da ja uz taj alat mogu (nakon godina iskustva) naparviti super animaciju, ali i te modele uvesti u moju vlastitu ( u C++ -u napisanu) igru (tako da "ubijem dvije muhe jednim udarcem", tj. naučim se 3D modelingu, a kasnije ga mogu spojiti sa C++ -om.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
alankish kaže...

Minoza, već smo vjerujem bili pričali o tome. Kakva je situacija sa studio renderima? Konkretno da li je tko upoznat sa postupkom izrade TELE2 reklama? Kombinacija 3D modeliranja i korištenja Adobe Effectsa i Premiera?

 

 

 

Misliš na ove reklame sa ovcama? Postupak znaju oni koji su radili na tome, može se pretpostaviti koji su alati korišteni, ne bi bilo ništa čudno da je korišteno nešto od ovoga što si spomenuo.

 

TheGh0st kaže...

Hvala na odogovorima. Još me samo zanima jedna stvar prije početka učenja.

 

Pošto znam programirati u C++ -u, može li mi netko preporučiti alat u kojem mogu napraviti 3D modele te ih rednerirati u C++ -u?

 

Znači, da ja uz taj alat mogu (nakon godina iskustva) naparviti super animaciju, ali i te modele uvesti u moju vlastitu ( u C++ -u napisanu) igru (tako da "ubijem dvije muhe jednim udarcem", tj. naučim se 3D modelingu, a kasnije ga mogu spojiti sa C++ -om.

 

 

 

Nisam siguran da sam razumio tvoje pitanje... Ako razvijaš vlastitu aplikaciju za render, onda je na tebi da napraviš exporter pomoću kojega ćeš modele i animacije iz npr. 3DS Maxa dovesti u svoj engine...

I possess a skill to google.
Poruka je uređivana zadnji put uto 24.4.2012 13:46 (Minoza).
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Aha. Onda nista. Odlucio sam se fokusirati na UDK, jer mi je to, osim cinematicsa, All-In-One game engine, tako da je to po meni odlicno, ne moram smisljati sam svoj game engine u C++ -u {#}.

 

Hvala svima na pomoći!

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

E, samo bih vas još želio pitati, u kojem 3D dizajn programu mogu napraviti likove i zgrade, te ih potom uvesti u UDK?

 

S time bih dobio na detaljnosti i moje animacije bi bile unikatne. Teren, padaline i ostalo bilo bi napravljeno u UDK -u (jer UDK ima preloadiranu travu, kamen, kišu , snijeg etc.).

 

Znači, taj program bi se samo koristio za izradu likova i zgrada, ničega više. Po mogućnosti da mogu raditi 3D modele s visokim detaljima (te ih kasnije mogu exportati u UDK).

 

Unaprijed hvala!

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
rustweaver kaže...
TheGh0st kaže...

Evo, odlučih se za UDK, jer mi je sam postupak brži, a animacija priložena u mom prijašnjem postu me jednostavno zapanjila.

Sa UDK-om ces imati jos vise posla jer ce ti pored izrade modela (da, kako god da okrenes 3dS Max ili neki usporedivi software ti ne gine) jos trebati i isprogramirati takvu ingame custscenu.

 

Koliko ce ti trebati? Pa za uvjerljive ljudske modele ti treba nekakvo osnovno znanje anatomije. Jesi li kada crtao ili modelirao humanoide? Kada izmodeliras likove, onda trebas izmodelirati okolis (to ukljucuje i pazljivo razradeno osvjetljenje), te na kraju dolazi postavljanje i kompozicija scena.

 

Koliko ti treba za sve to procijeni sâm. Najbolje poznajes svoje sposobnosti. Kreni odmah, mozes poceti sa modeliranjem neovisno o tome hoces li se na kraju odluciti ici putem UDK ili ne, pa ces vidjeti kojom brzinom napredujes.

Odličan odgovor . Bilo bi dobro da znaš raditi u z-brushu , ae .

http://soksa.3dhr.net/
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

U Google Sketch Up mozes napraviti 3d objekte i uvesti u ovaj program :

http://lumion3d.com/

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Mogu li u Z-Brushu raditi i zgrade, ili je njega bolje dedicirati samo kreacij likova?

 

tahoe, mislim da je sve što se napravi u sketchupu low-poly, tj., razina detalja je mala.

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Izrada animacija
alankish kaže...

Minoza, već smo vjerujem bili pričali o tome. Kakva je situacija sa studio renderima? Konkretno da li je tko upoznat sa postupkom izrade TELE2 reklama? Kombinacija 3D modeliranja i korištenja Adobe Effectsa i Premiera?

 

 

 Tele2? Pa oni ti koriste "prepariranu" ovcu (mehanoidnu lutku).

Na stranu što je to još i travestit jer se naravno "muška ovca" zove ovan i ima rogove,

poanta je i da se to dobija gotovo samo za adaptaciju u hrv.
U originalu u švedskoj taj se preparirani ovcan zove frank a ne gregor.
Loša je vijest da je taj iritantni geg kod njih već jako dugo, pa će vjerojatno

i kod nas istim tempom. U originalu ima i nešto CGi verzija. evo ova.

http://vimeo.com/20736293

Inače uglavnom lutke.
 Dakle ostatak

"cgi" je samo ono malo sa logaćima i mrdanje mobitela u ponudi.
Nema premiera, afteri samo za natpise i kompozit.

 

@ the ghost: malo si pretjerao sa ambicijom. Prvo nauči puzati da bi znao hodati kamoli trčati svjetske rekorde na 100 metara.

Ono što ti spominješ rade vrhunski iskusni timovi ljudi u direktnom kontaktu sa proizvođačima softvera plus što i sami imaju

odjele za inhouse alate. Kao da si postavio sliku nebodera i pitao "mogu li ja sad to sam za 3 mjeseca napraviti, materijala nemam,

znanje nula, koji kamion je za to najbolji i koja mješalica za beton". Ajde lijepo napravi recimo prvo modeliranje i animaciju

luxo lampe. Pa ćeš onda vidjeti kako ti to ide taj sport.

Poruka je uređivana zadnji put uto 24.4.2012 22:07 (overhaul).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
TheGh0st kaže...

Mogu li u Z-Brushu raditi i zgrade, ili je njega bolje dedicirati samo kreacij likova?

 

tahoe, mislim da je sve što se napravi u sketchupu low-poly, tj., razina detalja je mala.

 

Ne razbijaj previše glavu oko toga. Kreneš sa nekim all in one alatom pa onda polako po potrebi uvodiš druge alate.

I possess a skill to google.
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

OK. Prvo sada ucim UDK, a onda ostalo dolazi na red. Hvala svima na pomoći.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
TheGh0st kaže...

OK. Prvo sada ucim UDK, a onda ostalo dolazi na red. Hvala svima na pomoći.

Evo da i ja pokušam pomoći. Ja sam počeo rad u UDK-u prije nešto više od dvije sedmice i mogu se pohvaliti da mi dobro ide ( imao sam iskustvo sa FPSC-om ranije ). Također u budućnosti želim da savladam i modeliranje i animiranje, na svu sreću nemam nikakvog vremenskog limita postavljenog stoga radim samo kad imam želju i ne radim na silu ( preporuka i tebi, nikad ne radi na silu i ne radi kad nemaš želju za radom ).

Što se tiče učenja već sam prešao kroz veliki broj video tutoriala i pročitao par knjiga što se tiče UDK-a. Ono što ti preporučujem da savladaš UDK je serijala tutoriala od Bucky-a, sve je sjajno objašnjeno. Tutoriali su za početnike i stvarno velika preporuka ( ispod je link )

Što se tiče programa za modeliranje, tu baš nemam velikog iskustva jer tek polako počinjem da učim. Inače sam odabrao 3Ds Max. Ono što prvo činim je sakupljam materijal za učenje, prije svega knjige, a ono što bi također ti mogao pogledati je također serijala tutoriala ponovo od Bucky-a ( ispod link )

I jedna napomena je to da ćeš za UDK morati savladati i Kismet, te Matinee ako misliš praviti scene u samom enginu :)

Linkovi :

 

http://thenewboston.org/list.php?cat=12 ( UDK tutoriali od Bucky-a )

 

http://thenewboston.org/list.php?cat=1 ( 3Ds Max tutoriali od Bucky-a )

 

Lijep pozdrav i puno sreće u daljnjem radu.

Life is Hard :) Lonesome Killer
14 godina
neaktivan
offline
Izrada animacija

Hvala ti puno!

 

Vidim, ti si napravio igru Lonely Killer, koja mi se čini odličnom. Samo tako nastavi!

 

Ja ću pogledati te tvoje tutorijale te ću probati naučiti sve što je potrebno za cinematicse.

 

Puno hvala!

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Izrada animacija
TheGh0st kaže...

Hvala ti puno!

 

Vidim, ti si napravio igru Lonely Killer, koja mi se čini odličnom. Samo tako nastavi!

 

Ja ću pogledati te tvoje tutorijale te ću probati naučiti sve što je potrebno za cinematicse.

 

Puno hvala!

Pa nisam baš napravio, pravio jesam, ali je nisam završio u FPSC-u. Međutim završit ću je u UDK-u.

Ne samo cinematic-se već probaj naučiti što više, vjeruj mi trebat će ti :) Prije svega Kismet i Matinee.

Drago mi je što sam mogao pomoći :)

Life is Hard :) Lonesome Killer
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice