Bug Tečaj u 3DS max-u

poruka: 220
|
čitano: 69.515
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
Daniman123 kaže...

Evo tutorial za teksturiranje...

Ovako sve če biti jasno u tutorialu ja ču samo napomenuti da se trebate tu više potruditi nego ja, npr kada sam pomicao teksturu, samo sam na brzaka od oka napravio kako bi tutorial bilo lakše za shvatiti.

Ovako kada sam kod padajuče liste odabrao metal to se zove Shader, on definira material prema njegovim potrebama, npr čaval je bio metalni pa sam odabrao ''Metal'' shader kako bi pri rendanju dobio bolji i realniji izgled, no za to vam ipak treba malo više motanja oko rendera (osvjetljenje, sami mental ray, GI, ima puno segmenata, za sada svakako nisam upotrjebio svu moč Shadera),shader definira material na osnovi svijetlosti

Sada ču vam objasniti Mental Ray Shadere ;)

Anisitropic Shader

  • Sa ovim Shaderom se najčešče simuliraju staklene površine

Metal Shader

  • Ovim se simuliraju Metalne površine određivanjem Specular Color Komponente

Oren-Nayar-Blinn Shader

  • Ovaj shader kreira material sa tamnijom obradom, i suptilnijem osvjetljenju, primjenjujemo ga na oblike poput tkanine, kože

Strauss Shader

  • Ovaj Shader koristi drugačiju metodu kako bi se dobio izgled metala, pošto ima samo 4 parametra možda če vam biti lakše.

Blinn

  • Koristi ze za sve materiale tipa standard, dobar Shader koji daje Spekularna osvjetljenja-

Multy-Layer Shader

  • Ovaj se shader koristi kada se slojevi osvjetljenja presjecaju, i onda se 2 shadera mješaju. Vrlo je koristan kada imate složene površine.

Phong Shader

  • Vrlo sličan Blinn Shaderu, pomoču njega najčešče naglašujete boje zbog drugačijega tipa osvjetljenja (nije toliko meko kao Blinn)

Translucent Shader

  • Ovo shader koji omogučava prolazak svijetlosti kroz njega, korisno kada želite kreirati polutransparentni material, kao što je zamrznuto staklo

 

Ovako budem još toga dodao stoga nebi vam preporučio da odma krenete na tutorial

Oj, super je...Samo, zašto nisi napravio UV neg si se tu zezo sa povečavanjem i smanjivanjem textura i ne izgleda baš neš posebno, bez pravilno raspoređenog UV-a.

Jer ako žele naučit texturirat MORAJU znat UV, jer im ova metoda neće pomoć za neke kompleksnije objekte. 

www.denis.matemaksan.com
14 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
xDinichx kaže...

Kada onda možemo početi s tutorialom? mislim kada ćeš nadopuniti sve to?

Možeš ti več sada počet ;)

Ja radim na tome da nadopunim ;)

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
14 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
Denis Ivankovic kaže...

Oj, super je...Samo, zašto nisi napravio UV neg si se tu zezo sa povečavanjem i smanjivanjem textura i ne izgleda baš neš posebno, bez pravilno raspoređenog UV-a.

Jer ako žele naučit texturirat MORAJU znat UV, jer im ova metoda neće pomoć za neke kompleksnije objekte. 

Hvala na pohvalama :)

Ovako UV nisam napravio iz razloga jer modeli nisu kompleksni, kao što si rekao da to neče pomoči u kompleknim modelima a ovo nije kompleksno.Znači htio sam im ovo pokazati kako bi zabravo skužili što je to material editor, čemu služi, budem sada napisao opis čemu služe mape, što su shaderi itd. Da se ''ufuraju'' u teksture. Znaći tokom sljedečega projekta budem napravio UV, on u principu nije težak, no mnogi kompliciraju sa izvođenjem UV mapinga.

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
14 godina
protjeran
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

Razumijevanje mapa...

Mape, su jedno od najvažnijih područija materijala, u njima zapravo pravite svoje materiajele, križanjem vrsta mapa. Vrste mapa ču sada navesti...

 

Ambient Color- Boja objekta kada se nalazi pod sijenom

Diffuse Color- Boja objekta kada je direktno osvjetljenj

Specular Color- Boja osvjetljenja a sjajnoj površini. obično odgovara boji primarnoga svjetlosnoga izvora.

Glossines- Mapa koja definira odbijanje svijetlosti, tamniji djelovi teksture više odbijaju, a svijetliji manje

Self Illumination- Boja koja osvjetljava površinu objekta (dodaje glow efekt)

Opacity- Količina svjetlosti koja prolazi kroz objet, koristi se za pojačavanje transarentnosti (prozirnosti :D), objekta

Filter Color- Boja površine koja je vidljiva kroz transparentni objekt

Bump- Dodaje hrapavost vašem objektu

Reflection- Dodavanje Refleksije

Refraction- Slično kao Reflection, no Reflaction se mjenja kada promjenite izgled objekta (okrečeta ga, i ostalo)

Displacement- Silom mjenja izgled objekta kroz teksturu (bitmap)

 

 

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
Moj PC  
2 0 hvala 2
14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

ja sam zapea na početku

 

nakon desetaka pokušaja svaki put kad u connect edges upišem 5 u prvo polje (kako je napravljeno u tutorialu)

dogodi mi se ovo i nemogu udubit valjak jednako kao što je to Daniman123 napravio u videu

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
VAPOR-X kaže...

ja sam zapea na početku

 

nakon desetaka pokušaja svaki put kad u connect edges upišem 5 u prvo polje (kako je napravljeno u tutorialu)

dogodi mi se ovo i nemogu udubit valjak jednako kao što je to Daniman123 napravio u videu

Ja imam potpuno isti problem...

Music is our life-So live oure life
15 godina
neaktivan
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u

mene zanima kako da vidim mrežu na liku, i kako spojit dijelove

15 godina
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
Saro_Teklic kaže...
VAPOR-X kaže...

ja sam zapea na početku

 

nakon desetaka pokušaja svaki put kad u connect edges upišem 5 u prvo polje (kako je napravljeno u tutorialu)

dogodi mi se ovo i nemogu udubit valjak jednako kao što je to Daniman123 napravio u videu

Ja imam potpuno isti problem...

Imao sam i ja taj problem.

Mislim da su vam objekti već podjeljeni na 5 segmenata. To možete viditi na lijevoj strani kad idete kreirati objekt.

Ako sam u krivu neka me netko ispravi. Cool

u crvenom okviru vam pišu segmenti u crvenom okviru vam pišu segmenti
Poruka je uređivana zadnji put sri 11.8.2010 19:50 (amater_2).
14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

istina objekt mi je već podjeljen na 5 djelova

oću li onda samo zaobić onaj dio sa spajanjem rubova ili da segmente prominim u 1 i radim sve normalno

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
mavikotas kaže...

mene zanima kako da vidim mrežu na liku, i kako spojit dijelove

stisni F4 

McLaren Mercedes
15 godina
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u

Ja sam zaobišao Izlanuo se

Zaobiđi i nastavi dalje.

14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

evo ga:

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

Evo moj...Trebalo mi je malo duze jel nisam neke stvari nikako mogao skuzit...

Music is our life-So live oure life
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
mavikotas kaže...

mene zanima kako da vidim mrežu na liku, i kako spojit dijelove

F4 za mrežu, f3 za 'prozirnost'... a likove spojiš tako da ih postaviš u željenu poziciju, konvertiraš u editable poly (nisam siguran jel moraš) i ideš na gumb attach u desnom izborniku...

http://apazinjan3d.webs.com/index.html
14 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
mavikotas kaže...

mene zanima kako da vidim mrežu na liku, i kako spojit dijelove

Tu imaš kako spojiti fajlove...

A budem sada napravio kako dijelove ;)

VAPOR-X kaže...

evo ga:

Super, vidiš kako se problem lako riješi.

Saro_Teklic kaže...

Evo moj...Trebalo mi je malo duze jel nisam neke stvari nikako mogao skuzit...

Isto ko i njemu ;)

 

E da svi koji ste dovršili model krenite na teksture ;) Za sada je dovoljno objašnjeno ;)

Imamo još jedno kratku viježbu za čekić, animiranje, tj budemo uzeli najbolji model, animirali, no nemojte očekivati da budete dobili nešto specijalno, bude bio samo uvod u animaciju u par klikova, svaki projekt ide sve kompleksnije i kompleksnije, a na kraju budemo napravili animirani film, svako bude radio svoj posao ;)

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
15 godina
neaktivan
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u

evo i mojeg, malo je čavlić mali i nije baš najlijepše al bil sam umoran :)

 

 

15 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

jaooo zapeo sam na ovom uvw mapping... nikako nemogu namjestiti ono narandžasto da mi bude isto kao i ručka...

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
xDinichx kaže...

jaooo zapeo sam na ovom uvw mapping... nikako nemogu namjestiti ono narandžasto da mi bude isto kao i ručka...

Stisni + na uvw mapping i tamo si pomakni gizmo na sredinu ručke i onda mjenjaj length,width,height

McLaren Mercedes
14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

dodao sam teksture

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
VAPOR-X kaže...

dodao sam teksture

Zar nebi drška trebala biti drvena ;)

No ok vidim da si primjenio na drvo i da onda kužiš teksture...

Ostali? Molim predatI :D

Ja radim tutorial za animiranje čekića..

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
15 godina
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

evo i moj

McLaren Mercedes
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.8.2010 13:24 (loky4i4).
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

Evo moj čekić s texturama

 

nsiam stigao čavlić, ali na istu foru kao i gore čekić :D tako da ću to poslije malo :D

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

Evo i mog čekića i čavla (brukve) Smijeh

 

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
amater_2 kaže...

Evo i mog čekića i čavla (brukve) Smijeh

 

Za sada mi je tvoj najbolji :D

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

Evo i moj cekic i brokva sa texturama...Ima tu jos jedna daska sa teksturom(da se brokva ima di zabit)...

Music is our life-So live oure life
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
Daniman123 kaže...
amater_2 kaže...

Evo i mog čekića i čavla (brukve) Smijeh

 

Za sada mi je tvoj najbolji :D

Cool

14 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

evo ga sa drvenom drškom

Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Bug Tečaj u 3DS max-u

Daniman smijem li se ja pridruziti tecaju? Belji se

Jbg,sry sto kasnim,al gledajuci ove radove i ja sam se zazelio malo modeliranja :)

 

btw evo i mog cekica:

Poruka je uređivana zadnji put čet 12.8.2010 20:09 (KaMiKaZa).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
KaMiKaZa kaže...

Daniman smijem li se ja pridruziti tecaju? Belji se

Jbg,sry sto kasnim,al gledajuci ove radove i ja sam se zazelio malo modeliranja :)

 

btw evo i mog cekica:

Uhhhhhhh...

Nije baš dobro ispao model ;)

Mogu li dobiti drugi kut kamere da vidim u čemu je problem, fulao si malo ;)

Pa da ti objasnim sve ;)

Reading spoil vision, see only an illiterate :) http://crotrailers.co.cc/
15 godina
offline
RE: Bug Tečaj u 3DS max-u
Daniman123 kaže...

Uhhhhhhh...

Nije baš dobro ispao model ;)

Mogu li dobiti drugi kut kamere da vidim u čemu je problem, fulao si malo ;)

Pa da ti objasnim sve ;)

možda je malo veći chamfer stavio i ekser (čavao Smijeh) je napravio malo drugcije gornji dio,al mu teksture nisu nešto 

EDIT: i možda je trebao staviti pod chamfer 5 edge-va da mu bude zaobljen (za ovo nisam siguran ne vidi se dobro iz ovog kuta)

McLaren Mercedes
Poruka je uređivana zadnji put čet 12.8.2010 20:33 (loky4i4).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice