HD5670 problem

poruka: 5
|
čitano: 915
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
HD5670 problem

Pozdrav svima,

 

Imam graficku ATI HD5670 od xfx-a i prije jedno tjedan dana mi je prestala radit, tj. kada palim komp sve se pocne vrtit al nema slike niti se LED na misu/tipkovnici nepali, mjenjanem graficke ustanovio sam da je problem do graficke kartice.

Sad odnio sam u links na garanciju ali su mi odbili jer je skidan cooler da se promjeni pasta jer sam prije imao problema sa pregrijavanjem.

Dali sad imate neki savjet sta dalje napraviti? Nekako popraviti ili nesto ucinit.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: HD5670 problem

Trebao si odmah nositi na garanciju, ovako si je izgubio jer si skidao cooler dok je bila pod garancijom !

 

Sada nemaš baš previše opcija što sa karticom, možeš joj eventualno promijeniti termalnu pastu i dobro je očistiti od prašine, premda ne vjerujem da će to pomoći.

 

Uvijek imaš onu zadnju opciju prije nego što je baciš u smeće, probati sa pećnicom.

 

Žao mi je što je nisi nosio pod garanciju dok si je imao, možda je sama kartica imala grešku pa bi vjerovatno dobio novu.

 

Sretno !

Poštujem svakoga al' se nikoga se bojim !
14 godina
neaktivan
offline
HD5670 problem

Sad sam kontaktirao xfx i cekam njihovu pomoc :D ako nista pokusat cu se malo igrat kuhara

Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
HD5670 problem

I što kaže XFX ? Sigurno da kontaktiraš dealera gdje je kartica kupljena i slične stvari :)

Poštujem svakoga al' se nikoga se bojim !
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
HD5670 problem

A nista neocekivano

 

Hi Ivan, thanks for the update and extra information. Unfortunately if you have now experienced the same issues with your graphics card in multiple systems, it would appear to be faulty. The warranty within Europe is usually the responsibility of the reseller, but this will have ended now as the fan has been removed. Therefore it is probably time for you to consider an upgrade to your system, so let us know if you require any purchase advice. Kind regards, Shaun.

Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice