Svidio mi se suptilan pristup, bez patetike i pretencioznosti. Ryan Gosling kao stvoren za ulogu povucenog Neil Armstronga.Dobar film,preporuka.
Svidio mi se suptilan pristup, bez patetike i pretencioznosti. Ryan Gosling kao stvoren za ulogu povucenog Neil Armstronga.Dobar film,preporuka.
Da li je tko gledo Aquamana? Da li se film isplati ići u kino gledat ?
Aquaman 2018- Ugodno iznenađenje, ništa od filma nisam očekivao. Po 2,3 trailera koje sam pogledao mislio sam da će bit odron ali ostadoh ugodno iznenađen.
Film se ne uzima ozbiljno u filmu hobotnica svira bubnjeve =D, pun je živih boja, relativno dobrog CGI-a i Jason Momoa je razvalio ulogu ( realno lik je glumio samog sebe).
PS: film sam gledao u 3D-u. probajte to izbjeć ako je moguće. Jednostavno se previše toga događa na ekranu da bi bilo pratljivo.
Ja sam sinoc gledao Aquaman. Sto se mene tice, preporuka, tko god uziva u ovim "djecijim" filmovima svakako otici.
Po meni je mana Black Manta, jednostavno mi taj zlikovac nije toliko sjeo, ne uklapa mi se nikako u pricu, i glupo izgleda Sve ostalo je za 5. Iako je netko rekao da je film bolji od wonder woman, meni nije. Ali opet velika preporuka. Ja sam gledao 2D cisto iz razloga sto je previse dogdanja i pretpotavio sam da ce 3D biti too much, a ako je vjerovati kolegi iznad, to i jest tako :D
gledao sam sa curom A Simple Favor
da ne duljim previše, film je govno. cura me iznapadala ajmo to gledat sigurno je super, i sad ja kreten i papučar, pristanem. kad mi je ona rekla na pola film da je film sranje, onda sam malo stao i razmislio o tome koliko film treba biti loš da ti cura koja te nagovarala da ga gledaš u pola filma prizna da je zajebala i da je i njoj film sranje.
film te pokušava zaintrigirati, uvesti u neku misteriju pa da razmišljaš kako li će se ovo rasplesti, i tko je tu kriv i tko je zapravo to sve planirao. ali totalno ne uspijeva u tome, prvenstveno zbog toga jer jednostavno nitko od likova nije zanimljiv i uopće te ne zanima što će se dogoditi. što se mene ticalo svi su mogli krepati nakon pola sata filma.
možda je i dobar dio problema ležao u tome što mi je glavna glumica Anna Kendrick strašno iritantna i nervira me. Ona mi je u razini sa Elisabeth Moss koja je glumila u mad men, ili Kelly Marie Tran koja je glumila Rose u Star Wars Last Jedi. kad vidim neku od te tri glumice dobijem proljev
al s druge strane u filmu glumi i Blake Lively na koju sam se odma naložio i iako me i za nju bilo briga što će joj se dogoditi, uvjerljivo najbolji dio filma je buljiti u nju.
u svakom slučaju ne preporučam nikome film, osim ako želite izgubiti 2 sata života
Bad times at the El Royale- mislio sam ga ic gledat u kino kad je doso i nikako otic i sad vidim konacno izaso za skinut. iskreno nemam pojma ko je reziro ovo, ali film je totalno tarantinovska sema, samo sto nije uspio u svemu iskopirati tarantina. npr dijalozi mi nisu toliko zanimljivi bili kao sto su mi kod tarantina. uvod filma je jako spor, film traje 2 ipo sata i taj uvod je dosadnjikav malo, ali kad film krene zanimljivo je. i uloga hemstwortha je promasena, barem sto se tice glumca, mislim zasto je on pristao uopce snimit ovo, glumac koji realno moze birat uloge i kojeg sam vidio u dosta filmova snimi ovako plitku ulogu. preporucam pogledat, nije nesto sto ce se pamtit ali za izgubit vrijeme sasvim dobar. ocjena 7/10.
Pogledo Spider-Man: Into the Spider-Verse , ako ste ljubitelj marvelovih stripova ovo je pravi crtani film za vas , moja ocjena 8/10 . Nadam se da će radit nastavke ovih crtanih filmova jer mi se film baš svidio .
Kids (1995) - brutalan i iskren pogled na američku mladež iz 90-ih. Međutim i sami direktor je rekao da se to odnosi više na mladež koja zalazi u ekstreme sa travom, seksom i alkoholom.
Gledao sam ga dok sam bio dosta mlađi i nekako mi je ostao u glavi svih ovih godina i ne čudi me zašto. Ovakav film bi naletio na horde SJW/PC-a danas.
Aquaman- Prezabavan film baš onak za pustit mozak na pašu, radnja mi super teče, nije ubrzana na pola filma, nije usporena, taman sve ide svojim tokom i mada je predvidivo svejedno je zabavno za gledat. Istina film nije nešto ozbiljne radnje, mislim ipak jašu morske pse sa laserima al borbe su epske, od onih ogromnih sa čitavim vojskama do fightova u manjim prostorima. Super je koreografija. Ja u 3D nisam uspio skužiti prijelaze između CGI i stvarnih događanja, besprijekorno je odrađeno sve zbivanje pod vodom, kosa vijori lagano i ne možeš skužiti kako je napravljeno. Finale filma je stvarno epsko i gledaš onak sa užitkom, barem je meni tako bilo. Jedina nelogičnost al ujedno i predobra scena mi je na početku kad odnese onu podmornicu na površinu sa određene dubine i ona tamo ostane, mislim imaju balaste za kontrolu dubine, i zato što ju on izgura na površinu ne znači da bi tamo i ostala.
Preporuka za pogledat ko se dvoumi što u kino gledat ovih dana.
The Red Turtle https://www.imdb.com/title/tt3666024/?ref_=nv_sr_1
Relativno minimalisticki, a opet prekrasan crtez, dobro ukomponirana glazba i metaforicna prica o zivotu.Preporuka
Svijetom se pojave "nemani" koje te natjeraju da pocinis samoubistvo ako pogledas u njih.
Vrlo napet i zanimljiv film,koji neodoljivo posjeca na A quiet place,samo sto je neprijatelj drugaciji.
Sandra Bullock je obavila odlican posao i osim napete radnje to je jedina dobra stvar u filmu,sve ostalo je zaboravno.
Kraj filma je taj koji ushere cjelokupni dojam...osim ako nece snimiti dugi dio?
No,bez obzira na drugi dio ili ne,kraj je trebao biti puuno bolji,zbog nega necu niti davati natuknice,jer bi to bio big spoil!
7/10
...sretan Bozic kao prvo, a onda tradicionalno u ovo doba da izaberemo film godine 2018:
3 | First Man |
---|---|
29 | Avengers Infinity war |
1 | Black Panther |
9 | Bohemian Rhapsody |
5 | A Star is Born |
1 | Incredibles 2 |
2 | Searching |
3 | MI6 Fallout |
0 | Leave No Trace |
0 | Lady Bird |
Kada ljubitelj super hero ostvarenja slaže listu za očekivati je da dobri filmovi neće biti uvršteni. Listi bi primjereniji naziv bio odaberite najgori film godine,
Najbolji ovogodišnji film je Sicario 2
Nema na čemu.
The Sisters brothers - 2018 - IMDB 7,1/10
https://www.imdb.com/title/tt4971344/
Odlično! Film za svaku preporuku; briljantno! Odlična glumačka ekipa, odlična režija, dobar scenarij, kamera, scena... sve je na mjestu za odličan filmski ugođaj western žanra sa temom lov na čovjeka i kracima zlatne groznice u svemu. Još jednom - od mene visoka preporuka za pogledati!
Hvala na preporuci. Film je odličan.
Na IMDB piše da je komedija... Ima par komičnih dijaloga, ali ovo nije komedija... Crime, Drama, Thriller. Letal Weapon jepuno više komedija ono...
...sretan Bozic kao prvo, a onda tradicionalno u ovo doba da izaberemo film godine 2018:
Di si izvukao Lady Bird? To je film od lani. Zašto na spisku nije "The Ballad of Buster Scruggs?" Izvrstan western braće Coen koji treba razumijeti...
Ne mogu još donijeti odluku jer nisam pogledao sva ostvarenja, ali imam u planu.
Kada ljubitelj super hero nebuloza slaže listu za očekivati je bilo da dobri filmovi neće biti uvršteni. Listi bi primjereniji naziv bio odaberite najgori film godine,
Najbolji ovogodišnji film je Sicario 2
Nema na čemu.
Sorry na duplom postu, ali Sicario2 je usrao sve ono dobro što je napravio Sicario1.
...sretan Bozic kao prvo, a onda tradicionalno u ovo doba da izaberemo film godine 2018:
Di si izvukao Lady Bird? To je film od lani. Zašto na spisku nije "The Ballad of Buster Scruggs?" Izvrstan western braće Coen koji treba razumijeti...
Ne mogu još donijeti odluku jer nisam pogledao sva ostvarenja, ali imam u planu.
... mjesta za glasanje u jednom postu ima samo 10, na zalost ne mozes staviti i spomenuti sve filmove, a ne smijes izostaviti one kljucne..... Lady Bird kaj se godine tice "ni vrit ni mimo", a ne ravnam se po Amercikim kinima..... Coen film, iskreno se ne sjecam jednog posta ovdje u topicu da je uopce spomenut, da isto kao sto je First Man spomenut a ima 0 glasova, a na svim kriticarskim listama stoji visoko, bas kao Leave No Trace.... izgleda bi bilo bolje, za mozda samo koji glas, da sam uvrstio jos Ready Player One ili nesto slicno od ovih Oskarovskih pretendenata sa 0 glasova.... nikad neces zadovoljit sve ukuse, to je Mission Impossible, a ipak na kraju ekipa izabere film po ukusu vecine koji se uvjek i nalazi na listi....
Neki kriticari su spomenuli da Lady bird je nesta sto se mora pogledati,ja naprimjer,sam probao gledati i mislim da bi me netko kolcem morao tuci da to odgledam do kraja,no jbg,kao sto si i sam rekao,ne mozes svakome udovoljiti.
Postoje filmovi,nprm A quiet place ili navikani Annihilation,pa i sada ovaj Aquaman,koji su obiljezili 2018,za razliku od 5-6 komada sa tvoje liste,koji su se spomenuli samo u krugovima pojedinih kriticara,kao "remek djela" 2018.
No,tko sam ja da sudim?Ja koji svaki puta kaze WTF za filmove koji dobiju Oscara(tipa La la land)
First man po meni, za razliku od stereotipa kod takvih filmova uspio je dočarati klaustrofobičnu atmosferu na vrhu rakete, uvuči se u glave astronauta, prikazati stvarne opasnosti kroz koje su prolazili i koliko je to u stvari bio nevjerojatan podvig...jako podcijenjen film.
Ali u principu dosta loša godina...
Meni je A Quiet Place ove godine uz Avengers:Infinity War jedino što me nije ubilo od dosade tijekom gledanja.
Warlock (1989) - Pričali u pivnici o hororima i spomenuo frend kak u ovom jednom su bili jako inovativni. Pričao je kako ženska zabija posvećene čavle u otiske stopala u pijesku gdje Warlock hodao i direktno se bol/probadanje prenosi na njega. Morao sam to pogledat.
Ona fora sa teleportitanjem kroz vrijeme dobrog lika i Warlocka me podsjetilo na Terminatora, vjerojatno su i ukrali odatle ideju.
Sve u svemu ok film za pogledat i kojeg sam već vidio na TV-u, ali ga se nisam sjetio.
Puno bi se najeli pored vodopada....farma je bila puna hrane, valjda su zato bili na farmi. Također dotegliti materijal i napraviti nastambu pored vodopada radi dodatni rizik.
Nitko im nije otkrio slabost jer nitko nije ostao dovoljno dugo u njihovoj blizini da bi skužio slabosti.
Neki kriticari su spomenuli da Lady bird je nesta sto se mora pogledati,ja naprimjer,sam probao gledati i mislim da bi me netko kolcem morao tuci da to odgledam do kraja,no jbg,kao sto si i sam rekao,ne mozes svakome udovoljiti.
Postoje filmovi,nprm A quiet place ili navikani Annihilation,pa i sada ovaj Aquaman,koji su obiljezili 2018,za razliku od 5-6 komada sa tvoje liste,koji su se spomenuli samo u krugovima pojedinih kriticara,kao "remek djela" 2018.
No,tko sam ja da sudim?Ja koji svaki puta kaze WTF za filmove koji dobiju Oscara(tipa La la land)
Samo moram potvrdit da je Lady Bird najgluplji film koji sam gledao jos od The Last Jedi. Uzas. Stalno mislis pa valjda ce nesto biti, valjda bude nekog smisla, ali ne. Jednostavno 2 sata bacena u vjetar.
Inace pogledao 2 bozicna:
The Christmas Chronicles - obiteljski bozicni film, daje taman ono sto se moze ocekivati od tog tipa filma, ni vise ni manje. 6/10 tj "ok" meni
Christmas Inheritance - prilicno bezvezan bozicni film, gluma uzas, "prica" je ocita citavo vrijeme, ima par relativno smijesnih fora. moze biti ok za pogledati s obitelji/ djecom ali definitivno ima boljih izbora... 5/10
Silkwood https://www.imdb.com/title/tt0086312/?ref_=nv_sr_1
Mali gradicak koji zivi od postrojenja za obradu plutoniuma.Iako vecina zna rizik, posao je posao, medjutim glavna junakinja u zelji vjerojatno da promjeni svoj zivot koji ne tece zeljenim tokom postaje istaknuta sindikalistica.Sindikalizam i americki kapitalizam nejde bas jedno s drugim.Ok atmosfera ''white thrash/blue-collar'' zajednice, dobri glumci, izuzev Cher he he he, prica koje je vjerojatno bila puno zanimljivija/aktualnija u vrijeme izlaska filma, no jos uvijek nudi neke momente medjuljudskih odnosa.Nista vanserisjki, svak prema nahodjenju
Mojih top3 ove godine:
1. Mandy
2. Unsane
3. Bomb City
First Man i Star is Born su vidim dosta hvaljeni, ali mene baš ništa ne vuče da popratim te filmove.
mandy je jedan od najgorih filmova koje sam pogledo u zadnjih par godina, ja kad mi to neko spomene prvo mi padne na pamet "tesko smece". al razumijem da se nekom svidio. ja sam ga npr gledao s jos 2-3 frenda i nismo se mogli odlucit kome je film gori.