Prodajem bickl Giant Toughroad SLR1, ako koga zanima sve piše OVDJE
Oko cijene se možemo dogvoriti, prihvaćam i zamjene.
Prodajem bickl Giant Toughroad SLR1, ako koga zanima sve piše OVDJE
Oko cijene se možemo dogvoriti, prihvaćam i zamjene.
Pozdrav razmisljam si kupiti biciklo ne bi dao vise od 2500kn. 179cm sam visok i imam 75kg. Biciklo koji trazim jest da mogu ici bilo gdje sa njime. Nasao sam si ovaj biciklo:CAPRIOLO bicikl MTB GTX 260 26"/21HT crna-plava pa me zanima da li je dobar i da li imate vi neku preporuku?
Pozdrav razmisljam si kupiti biciklo ne bi dao vise od 2500kn. 179cm sam visok i imam 75kg. Biciklo koji trazim jest da mogu ici bilo gdje sa njime. Nasao sam si ovaj biciklo:CAPRIOLO bicikl MTB GTX 260 26"/21HT crna-plava pa me zanima da li je dobar i da li imate vi neku preporuku?
Ovo je teško smeće s kojim nećeš doći nigdje. Za 2500kn kupi neki polovan hardtail.
Pozdrav svima,
Dali mozda netko ima iskustva s narucivanjem cijelog bicikla iz Njemacke ili Austrije i organiziranjem dostave u Hrvatsku?
Naravno kada se radi o trgovini (Webshop-u) koja nema organiziranu dostavu u HR pa kupac mora sam naruciti Pick-up i dostavu na adresu kupca.
Koji kurirski servis je najoptimalniji, a da ima tu opciju, i kako je prosla dostava?
Unaprijed hvala!
Provjereni dućani: bike24, bike discount, bike components i mislim da wiggle.co.uk i chain reaction cycles isto polaze bez carine s obzirom da su uk dućani
Pa UK nije u EU, što na to ne bi trebala ići carina?
Pa UK nije u EU, što na to ne bi trebala ići carina?
Naručivao sam kod njih prije par mjeseci i nije išla carina. Oni to rješavaju i cijena koja se plati je finalna osim ako se nešto nije sad nedavno promijenilo ...
@njofra 13
i
@Pero Dinamit
Hvala na odgovoru, da to su odlicni ducani i oni imaju dostavu u HR rijesenu.
No ja sam mislio drugo nasao sam dobar bike koji mi odgovara ali ta trgovina (DE) nema dostavu u HR pa bi ju ja trebao organizirati sam.
Ako je netko imao takav slucaj pa koju je dostavnu sluzbu koristio?
Recimo DPD je super i ima super cijene ali ogranicena je velicina paketa pa ne stane kompletan bike...
Pozz svima
da li je sad dobro kupovanje bicikla ? Naime trazim nesto do 5000kn, 175cm i 70kg i vecinom je za posao koji je cca 3km daleko iako bi ga koristio i za rekreaciju.
Svidja mi se onaj Trek Dual Sport 2 2021 i kosta 4900kn u MTB Shopu sa 20% popusta, da li je to ok bajk za tu lovu ili ima nesto bolje ?
Mislim da ovaj Nakamura platinum 6.0 ima ipak nešto bolju opremu od navedenog Treka i 1000kn jeftiniji (trenutno na akciji -30%)
https://www.intersport.hr/nakamura-platinum-6-0-muski-treking-bicikl-593468
Pozdrav, u potrazi sam za ženskim biciklom. Većinom vožnja cestom, do 50-60km, tu i tamo vožnja po neasfaltiranom putu.
Trenutno su mi za oko zapela ova dva:
https://www.intersport.hr/nakamura-platinum-3-0-w-zenski-treking-bicikl-593472
https://www.decathlon.hr/hibridni-bicikl-riverside-900-id_8577823.html
Koji se od njih dva više isplati, ako se uzima u obzir cijena i sepcifikacije?
Budžet mi je do 3500 tisuće. Gledam bicikle od 10 mjeseca u nadi da bude neki popust negdje, ali ne vidim baš nešto.
Ovaj Riverside je puno bolji bicikl. Više nego što je razlika u cijeni.
https://mtb-shop.hr/shop/bicikli/lapierre/city-trekking-lapierre/lapierre-shaper-2-0-w-disc-2021/
Vidi ima li gdje Kone Dew. Lani se prodavala za cca 3500 i u tom rangu cijene nema bolje. Nek te ne brine nedostatak amortizera, za tvoje potrebe to je prednost a ne mana.
Evo, ima na lageru svih veličina:
https://ciklo-centar.hr/artikl/kona-2021-dew-visenamjenski-kros-bicikl-crni
Kad sam već tu, da pitam. Godine idu i leđa i ruke sve teže podnose XC položaj pa bi uzeo neki riser volan. Sad sam na 760mm flatu i išao bi na 760-800mm 1.5-3cm (?) rise. Lula je 31.8
Trenutni favoriti su mi (točno poredani):
https://www.bike-discount.de/en/newmen-evolution-sl-318.25-aluminium-handlebar-800mm
https://www.bike-discount.de/en/renthal-fatbar-v2-riser-handlebar-800mm-1
https://www.bike-discount.de/en/syntace-vector-7075-high-20-120-780-mm-31-8
https://www.bike24.com/p2115080.html
Iskustva s nekim od ovih?
Preporuka nekog drugog volana?
Uglavnom sam na makadamu no tu i tamo se zaputim na malo zahtjevnije staze pa mora podnijeti i skokove stokilaša.
Ovaj Riverside je puno bolji bicikl. Više nego što je razlika u cijeni.
https://mtb-shop.hr/shop/bicikli/lapierre/city-trekking-lapierre/lapierre-shaper-2-0-w-disc-2021/
Vidi ima li gdje Kone Dew. Lani se prodavala za cca 3500 i u tom rangu cijene nema bolje. Nek te ne brine nedostatak amortizera, za tvoje potrebe to je prednost a ne mana.
Evo, ima na lageru svih veličina:
https://ciklo-centar.hr/artikl/kona-2021-dew-visenamjenski-kros-bicikl-crni
Iskreno, po vlastitom iskustvu ne bi za hrvatske ceste i pločnike nikome preporučio bicikl bez suspenzije. Suspenzije su našle svoje mjesto čak i u cestovnim biciklima (Specialized Futureshock) da bi povećale udobnost biciklista. Osobno sam vozio duže vremena bicikl bez suspenzije i oduševljeno se vratio na bicikl sa suspenzijom. Nema tih debelih guma koje mogu zamijeniti čak i jeftine suspenzije po udobnosti (osim ako ne pričamo o fat bike-u, što ovdje nije slučaj).
Osobno sam vozio Konu Dew i bicikl je dosta neudoban za po gradu, pogotovo po nedovoljno spuštenim rizolima, rupama i sl. Položaj tijela je OK ali na tom ALU okviru, bez suspenzije, se gadno osjeti svaka rupa na cesti. Eventualno može pomoći da se vozi gume sa niskim tlakom ali onda se riskira snakebite probijanja šlaufa.
Moja apsolutna preporuka ide za Riverside. Ima OK suspenziju, 1x pogon za maksimalnu jednostavnost vožnje i generalno vrlo udoban položaj. Za rekreativnog biciklista stvarno ne treba ništa više od tog modela.
Da vidiš kuda sve ljudi voze sa 700x35 gumama i bez suspenzije. Pa cijela gravel klasa je izrađena na toj filozofiji. Penjanje na nogostup je stvar vozača i ako si krkan neće ti ni ovaj amortizer puno pomoći :)
Što se tiče Dechatlonovih bicikla ljude odbija Microshift pogon i mjenjači ali ja odgovorno tvrdim da su precizniji, pouzdaniji i trajniji (provjereno kod mnogih rent a bikeova) od svega što Shimano nudi ispod Alivio opreme a tu već govorimo o biciklima koji su danas 5000+kn.
Što se Dewa tiče, iako sam vozio Dew Plus u osnovi je to ista stvar, i meni je to za gradsku vožnju više nego udoban bicikl i jedini problem vidim što to nije ženski model tj. ima visoku štangu pa i nije za vožnju u suknji i slično.
Čak sam se mislio i sebi kupiti jednog baš za po gradu jer je puno bolja opcija od onoga što inače vozim.
Iskreno, po vlastitom iskustvu ne bi za hrvatske ceste i pločnike nikome preporučio bicikl bez suspenzije. Suspenzije su našle svoje mjesto čak i u cestovnim biciklima (Specialized Futureshock) da bi povećale udobnost biciklista. Osobno sam vozio duže vremena bicikl bez suspenzije i oduševljeno se vratio na bicikl sa suspenzijom. Nema tih debelih guma koje mogu zamijeniti čak i jeftine suspenzije po udobnosti (osim ako ne pričamo o fat bike-u, što ovdje nije slučaj).
Osobno sam vozio Konu Dew i bicikl je dosta neudoban za po gradu, pogotovo po nedovoljno spuštenim rizolima, rupama i sl. Položaj tijela je OK ali na tom ALU okviru, bez suspenzije, se gadno osjeti svaka rupa na cesti. Eventualno može pomoći da se vozi gume sa niskim tlakom ali onda se riskira snakebite probijanja šlaufa.
Moja apsolutna preporuka ide za Riverside. Ima OK suspenziju, 1x pogon za maksimalnu jednostavnost vožnje i generalno vrlo udoban položaj. Za rekreativnog biciklista stvarno ne treba ništa više od tog modela.
Je Decathlon Riverside je dobar bajs, i tu mislim na onaj jeftiniji 500 model, u odnosu na ovaj skuplji 900 model.
To su čisti Cross univerzalci, u kombinaciji sa 1x pogon od 38 zuba ima i svojih mana=zapravo MTB pogon.Ako hočeš brže pedalirat, to ti baš i ne bu išlo kao niti na bilo kojem tipičnom MTB bajsu sa 1X pogonom ispod 40zuba.
Ranije spomenuta Nakamura Platinum 3.0, ona ima pogon od 48zuba+12-34T kazeta ili tipičan gradski Cross bajs.
Za mene pogon od 38zuba ne dolazi u obzir, a to pišem iz kuta svojeg Cross bajsa sa pogonom od 48zuba+11-36T kazeta.
Ali žuto je ok za prosječnog biciklista(takvi su u večini), koji relativno slabo biciklira+nema potrebe za bržim bicikliranjem.
Da vidiš kuda sve ljudi voze sa 700x35 gumama i bez suspenzije. Pa cijela gravel klasa je izrađena na toj filozofiji.Penjanje na nogostup je stvar vozača i ako si krkan neće ti ni ovaj amortizer puno pomoći :)
Što se tiče Dechatlonovih bicikla ljude odbija Microshift pogon i mjenjači ali ja odgovorno tvrdim da su precizniji, pouzdaniji i trajniji (provjereno kod mnogih rent a bikeova) od svega što Shimano nudi ispod Alivio opreme a tu već govorimo o biciklima koji su danas 5000+kn.
Što se Dewa tiče, iako sam vozio Dew Plus u osnovi je to ista stvar, i meni je to za gradsku vožnju više nego udoban bicikl i jedini problem vidim što to nije ženski model tj. ima visoku štangu pa i nije za vožnju u suknji i slično.
Čak sam se mislio i sebi kupiti jednog baš za po gradu jer je puno bolja opcija od onoga što inače vozim.
Danas bez suspenzije ne moš biciklirat niti oko Bundeka ili Jaruna.
Stara dobra vremena, "pravi muškarci ili profiči u kombinaciji sa hrpom rigidnog 26 željeza+V-Brake kočnice".
Može li mi samo netko definirati što je "brže" pedaliranje za bicikl? Ili još bolje koja je to brzina po gradu, da treba pogon s 48!!! zubi? Nekako sumnjam da vozite puno preko 30 km/h kroz grad, pogotovo ne ZG (zbog gužve , ne..). Bar ja po VŽ nikad nejdem puno preko 25...
Neću nikom solit pamet, ali sa montićem koji ima 32 zuba napred, se komotno mogu 27-30 km/h voziti, bez da koristim iza 10 zuba, 12-14 mi je sasvim oke za tu brzinu. (na stranu sad 2.4 gume i masa od 14 kila)
Mislim da bi s tih 48 postigao brzinu od 40+ km/h. Mislim, idem logikom da netko tko vozi "tu i tamo par km", nema snage u nogama, pa mu je odma i teže pritiskat kad ima pogon s 48 zuba, nekako mi je logično da je prosječnom biciklistu lakše vrtit pedale BRŽE, nego JAČE pritiskat u TEŽOJ brzini.
Ako mi je logika kriva, ispravite me, ali poprilično sam siguran a nije, jer kad god s nekim vozim ko manje vozi, u pravilu bira lakše brzine za isti tempo.
Kad sam već tu, da pitam. Godine idu i leđa i ruke sve teže podnose XC položaj pa bi uzeo neki riser volan. Sad sam na 760mm flatu i išao bi na 760-800mm 1.5-3cm (?) rise. Lula je 31.8
Trenutni favoriti su mi (točno poredani):
https://www.bike-discount.de/en/newmen-evolution-sl-318.25-aluminium-handlebar-800mm
https://www.bike-discount.de/en/renthal-fatbar-v2-riser-handlebar-800mm-1
https://www.bike-discount.de/en/syntace-vector-7075-high-20-120-780-mm-31-8
https://www.bike24.com/p2115080.html
Iskustva s nekim od ovih?
Preporuka nekog drugog volana?
Uglavnom sam na makadamu no tu i tamo se zaputim na malo zahtjevnije staze pa mora podnijeti i skokove stokilaša.
Pogledaj sqlabove risere, imao sam ga na starom xc bajku i jako je dobar, relaksira polozaj vrata i polozaj zglobova ruku. Kad sam uzeo novi bajk dao sam ga kolegi jer se odusevio s njim.
Ovaj Riverside je puno bolji bicikl. Više nego što je razlika u cijeni.
https://mtb-shop.hr/shop/bicikli/lapierre/city-trekking-lapierre/lapierre-shaper-2-0-w-disc-2021/
Vidi ima li gdje Kone Dew. Lani se prodavala za cca 3500 i u tom rangu cijene nema bolje. Nek te ne brine nedostatak amortizera, za tvoje potrebe to je prednost a ne mana.
Evo, ima na lageru svih veličina:
https://ciklo-centar.hr/artikl/kona-2021-dew-visenamjenski-kros-bicikl-crni
Iskreno, po vlastitom iskustvu ne bi za hrvatske ceste i pločnike nikome preporučio bicikl bez suspenzije. Suspenzije su našle svoje mjesto čak i u cestovnim biciklima (Specialized Futureshock) da bi povećale udobnost biciklista. Osobno sam vozio duže vremena bicikl bez suspenzije i oduševljeno se vratio na bicikl sa suspenzijom. Nema tih debelih guma koje mogu zamijeniti čak i jeftine suspenzije po udobnosti (osim ako ne pričamo o fat bike-u, što ovdje nije slučaj).
Osobno sam vozio Konu Dew i bicikl je dosta neudoban za po gradu, pogotovo po nedovoljno spuštenim rizolima, rupama i sl. Položaj tijela je OK ali na tom ALU okviru, bez suspenzije, se gadno osjeti svaka rupa na cesti. Eventualno može pomoći da se vozi gume sa niskim tlakom ali onda se riskira snakebite probijanja šlaufa.
Moja apsolutna preporuka ide za Riverside. Ima OK suspenziju, 1x pogon za maksimalnu jednostavnost vožnje i generalno vrlo udoban položaj. Za rekreativnog biciklista stvarno ne treba ništa više od tog modela.
Ne bih se slozio. Cube travel pro koji vozim već nekih 20ak dana na posao po asfaltu koji nekad vise lici na makadam je jako udoban bicikl. Jest da su 2.0 gume na njemu i da vozim na nizem pritisku ali za biciklo bez suspenzije jako udoban. I po meni isplativiji od onih sa suspenzijom, jer na tim gradskim obicno dolaze sr suntur nex viljuske koje su teske za servisirati a meni vec dve su imale isti problem za lupanjem kod voznje.
Ako misliš na SQlab 30X malo je previše nakošen prema natrag. Nekako mi se skok s flata na to čini prevelik. Znam da bi mi leđa bila zahvalna no bi li noge na uzbrdici?
A malo mi je i preskup. Ako dođem na 100€ onda mogu i 120€ za dobar carbon.
Ali po mom poimanju ljepote definitivno volan koji bi najbolje pasao na moj bicikl.
Ako misliš na SQlab 30X malo je previše nakošen prema natrag. Nekako mi se skok s flata na to čini prevelik. Znam da bi mi leđa bila zahvalna no bi li noge na uzbrdici?
A malo mi je i preskup. Ako dođem na 100€ onda mogu i 120€ za dobar carbon.
Ali po mom poimanju ljepote definitivno volan koji bi najbolje pasao na moj bicikl.
Jesi možda razmislio da uzmeš manju lulu volana? Već 1-2 cm bi ti vjerojatno dosta značilo za leđa a i daleko je jeftinije to napraviti nego volan mijenjati.
Sigurno u Giantu imaju i kraće lule pa da ti stave za probu (ja sam testirao sve bicikle na onom parkingu iza dućana pa će ti vjerojatno dati da se prođiraš i probaš kako ti odgovara).
Doduše po slici mi se čini već kratka, ali moguće da izgled vara.
Lula je 8cm. Imaju od 7 ali ne bih jer nekad volim težinu prebaciti skroz naprijed i možda mi je čak i ova prekratka. Tražim neki kompromis između onoga što mi paše u vožnji i onoga što mi paše za leđa. Mislim da će mi 2cm rise dati nešto takvo. Već mi je 46 godina i s imalo žešće vožnje doma se vraćam ko da me netko jebao. Bole leđa, vrat i zglobovi. Ako pogodim geometriju olakšat ću si malo a ako zajebem još će me i noge boljeti :)
Nažalost nisam iz Zg niti iz bilo kojeg grada koji ima opremljeniji dućan da bi gnjavio trgovce nego moram ići na slijepo.
Lula je 8cm. Imaju od 7 ali ne bih jer nekad volim težinu prebaciti skroz naprijed i možda mi je čak i ova prekratka. Tražim neki kompromis između onoga što mi paše u vožnji i onoga što mi paše za leđa. Mislim da će mi 2cm rise dati nešto takvo. Već mi je 46 godina i s imalo žešće vožnje doma se vraćam ko da me netko jebao. Bole leđa, vrat i zglobovi. Ako pogodim geometriju olakšat ću si malo a ako zajebem još će me i noge boljeti :)
Nažalost nisam iz Zg niti iz bilo kojeg grada koji ima opremljeniji dućan da bi gnjavio trgovce nego moram ići na slijepo.
Ne poznajem te pa možda pričam napamet ali bolovi u leđima su često vezani za slabe trbušnjake. Možda da se fokusiraš na osnaživanje core-a bi imao manje problema sa biciklom. Naravno uzimam u obzir da ti bicikl geometrijom odgovara i da ti je OK podešen. Mene leđa znaju ubijati nakon nekih strmijih uspona pa sam počeo intenzivno raditi na osnaživanju core-a, a pogotovo trbušnjaka. Nemam trbušinu i generalno mi je ravan trbuh ali opet 193cm+100 kg nosi svoje zahtjeve da su ti mišići koliko toliko čvrsti kod takvih sportskih aktivnosti.
Osobno sam na pragu 38. godine. Planiram još par godina tjerati svoj hardtail a onda preči na e-MTB. Vidim da dosta ekipe, koja si to može naravno priuštiti, napravi upravo to. Klasika do 40 i neke godine a onda polako e-bike.
Može li mi samo netko definirati što je "brže" pedaliranje za bicikl? Ili još bolje koja je to brzina po gradu, da treba pogon s 48!!! zubi? Nekako sumnjam da vozite puno preko 30 km/h kroz grad, pogotovo ne ZG (zbog gužve , ne..). Bar ja po VŽ nikad nejdem puno preko 25...
Neću nikom solit pamet, ali sa montićem koji ima 32 zuba napred, se komotno mogu 27-30 km/h voziti, bez da koristim iza 10 zuba, 12-14 mi je sasvim oke za tu brzinu. (na stranu sad 2.4 gume i masa od 14 kila)
Mislim da bi s tih 48 postigao brzinu od 40+ km/h. Mislim, idem logikom da netko tko vozi "tu i tamo par km", nema snage u nogama, pa mu je odma i teže pritiskat kad ima pogon s 48 zuba, nekako mi je logično da je prosječnom biciklistu lakše vrtit pedale BRŽE, nego JAČE pritiskat u TEŽOJ brzini.
Ako mi je logika kriva, ispravite me, ali poprilično sam siguran a nije, jer kad god s nekim vozim ko manje vozi, u pravilu bira lakše brzine za isti tempo.
Potpisujem,ja sa ovalnom 36icom i 11-42 kazetom na FS mogu sve.Roadie fore za prodavati nekome za riverside ili nakamuru.Oš na 40km/h kupi specijalku ili hipsterskog hibrida.
Najjače od svega, ja sam i s ovim 38-40 vozio po cesti kad mi je frend na specki stvarao zavjetrinu
Takav omjer sam na HTu imao i sasvim je oke išlo i mislim da je nekakva zlatna sredina za prosječnog rekreativca koji ulazi u biciklizam, dal će vozit cestu, makadam, sumu, svejedno. Kad vidi na koju stranu vuče i sto mu se sviđa, svrsishodno upgrejda bajk.
Ako misliš na SQlab 30X malo je previše nakošen prema natrag. Nekako mi se skok s flata na to čini prevelik. Znam da bi mi leđa bila zahvalna no bi li noge na uzbrdici?
A malo mi je i preskup. Ako dođem na 100€ onda mogu i 120€ za dobar carbon.
Ali po mom poimanju ljepote definitivno volan koji bi najbolje pasao na moj bicikl.
Meni nije smetalo to toliko, jest bilo na pocetku cudno al naviknes se...Sad na fathomu mi odgovaraju ove njegove jer je geometrija drugacija.
Trebao bih savjet iskusnijeg, koliko mogu tražiti za kotače, original, skinute s Elementa C50, rabljene, ima znakova korištenja, ali bez famoznih dentova.
Front Hub Rocky Mountain Sealed Boost 15mm
Rear Hub DT Swiss 370 Boost 148mm
Spokes WTB 1.8-1.6
Rims Sun Helix TR25 SL - Tubeless Ready - Tape; 622x21mm
Masa: 1710 g svježe izvagano (bez diskova i kazete)
Bez kazete, XD freehub. 110x15mm TA prednja i 148x12 TA zadnja. Hvala! Ili ajko je netko zainteresiran, javite se.