Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
- poruka: 30.293
- |
- čitano: 14.130.446
- |
- moderatori:
XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pozdrav, posto je onaj Giant prodat, moram traziti dalje, koji od ova dva se cini bolji i da li je 46cm ram mali za osobu 180cm?
I da li ova Orbea vrijedi tih 100e više u odnosu na ova dva?
Od ta tri ja bi uzeo bullsa, orbea definitivno ne vrijedi 200 KM više, pogotovo ne sa one dve razlicite feluge.
Što se tiče veličine rama, sta si vozio do sada, 48 mi se cini da je L ako se ne varam, trebao bi ti odgovarati ali to uzmi sa rezervom.
Kad mi je lanac iza otprilike u petoj il šestoj brzini, a naprijed idem prebacit iz niže u višu, lanac obavezno zapne u onaj metalni dio i baš je gadan zvuk. Ovaj u servisu mi veli da je to normalno i da lancu neće biti ništa. Čisto sumnjam jer nakon prvog besplatnog servisa je on nešt štelao i više nije zapinjalo. Naravno, nakon dvije vožnje, vratilo se na staro. I uopće ne znam kaj tu treba podesit da ne zapinje? Ima ko kakvu viziju? Moram probat nekak snimit pa da vidite o čemu se točno radi
Jel netko imam iskustva sa ovom gumom Double Fighteer III, par kolega mi je tu gumu preporučili pošto imam 50% vožnje na cest i makadamu.
Trenutačno imam na biciklu Continetal traffic 26x2.10. Ako netko ima preporuku nije bitno da li je u HR/DE
Kad mi je lanac iza otprilike u petoj il šestoj brzini, a naprijed idem prebacit iz niže u višu, lanac obavezno zapne u onaj metalni dio i baš je gadan zvuk. Ovaj u servisu mi veli da je to normalno i da lancu neće biti ništa. Čisto sumnjam jer nakon prvog besplatnog servisa je on nešt štelao i više nije zapinjalo. Naravno, nakon dvije vožnje, vratilo se na staro. I uopće ne znam kaj tu treba podesit da ne zapinje? Ima ko kakvu viziju? Moram probat nekak snimit pa da vidite o čemu se točno radi
Moguće da je stvar u visini prednjeg direjlera pa zapne lanac na nekom glupom mjestu.Ali to se ne može samo od sebe spustiti.
Inaće na 3x pogonu lanac zagrebe glasno kakogod.
https://havefunbiking.com/wp-content/uploads/2017/08/Front-Der-Height-768x1024.jpg
To mi i ovaj veli, jednostavno je tak, mora zapet i gotovo. Ali velim, nakon servisa bilo je oke dan dva i onda opet sranje.
Koji je setup tocno, ako nije problem model mjenjaca i broj zubaca na kazeti .
https://www.specialized.com/se/en/crosstrail-expert/p/134073?color=239901-134073&searchText=92418-3002
XT mjenjač. Naprijed 44/32, iza 11/42
Edit: ups sorry, naprijed je microshift mjenjač, a iza XT
XT mjenjač. Naprijed 44/32, iza 11/42
Edit: ups sorry, naprijed je microshift mjenjač, a iza XT
Mislim da je problem da ima previse lanca, zadnji mjenjac ubiti " zateze" lanac,kad prebacivate onda je lanac "slobodan" kad shiftate onda ga prednji blokira da ne sklizne s zupcanika, ako se sam dobro shvatio imate par zubi vise nego sto zadnji moze skupit.
https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/deorext-m8000/RD-M8000-GS.html
Total capacity39T A i pre velik je razmak prednjeg lancanika Max. front difference 10T 12t kod vas
Kod vas 43 karike tj par zuba lanca extra nego on moze "zategnit". Ubiti bi vam trebao onaj long tj https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/deorext-m8000/RD-M8000-SGS.html
Ali nezz mozda se varam.
Ne znam, mislim da nebi jer jednostavno onda nebi bilo dovoljno lanca za presaltat u odredene kombinacije. Cudno je i meni, no mozda je samo typo jer ipak je razlika u jednom slovu. Iako ako je bilo ok kad je bilo na servisu, onda ako imate volje mozete i sami probat postelat granicnike , nije neka znanstvena fantastika, doslovno odvrni vijak probaj ili zavrni. Neku stetu nebi trebali moc napravit najcrniji je da ne bude prebacivalo kako treba ili da u usponu preskipa .
Mada ovako kad razmislim ako pravi probleme na 5-6 brzini zada, a ostale shifta ok, mozda je onda iskrivljen nosac jer bi po logici trebao lanac bit u nekom centru tada, al ovo je bubanje ko martin po diviziji.
I btw kolega, ne trebate me poštivat.
Kliko se da proć kilometara s jednim kavalitetnijim lancem? 80% asvalt ostatak šumski putevi i el. bicikl.
Pa ajmo reč tjedno jedamput ga očistim i podmažem, ako vozim skoro svaki dan. Kako znat i vidijet da je lanac gotov ili pri kraju, koje simptome ima? Dal je puno 1500km?
Pa ajmo reč tjedno jedamput ga očistim i podmažem, ako vozim skoro svaki dan. Kako znat i vidijet da je lanac gotov ili pri kraju, koje simptome ima? Dal je puno 1500km?
Meni je izdržao cca 5500km. S time da je tu bilo dosta penjanja, i to vrlo često, na tjednoj bazi Varaždinske toplice, jednom Kalnik, jednom Ivanšćica sa već napuknutim (skužio kad sam došao kući). Puknuo je tjedan nakon, na semaforu.
Može ti preskakivat kad zbilja snažno pritisneš pedalu, i osjetiš da znatno lošije mijenja brzine (iako sve očistiš). Ovo je moje laičko iskustvo, vjerujem da će netko iskusniji dodati još poneke simptome.
Ma kupit ću i oko 2500 zamjenit lanac i gotovo, nisam od onih koji vele "ide dok ide". I hvala na iskustvima i informaciji.
Kažu za 11 i 12 brzinske se mjenjaju na 0.5 stretcha,bolje zamijeniti lanac nego trošiti kazetu i lančanik do 0.75.
Ekipa, trebao bi savjet.
Posto sam se fino ugojio, trazim neku zanimaciju da se malo dovedem u red pa mi je bicikliranje palo na pamet. To je jedino sto mi se mogao natjerati raditi, a ne zahtjeva neku komunikaciju s ostalim ljudima niti boze sacuvaj odlazak u teretanu.
Kako nemam skoro pa nikakvog iskustva s biciklima (sarafanje po njima dok sam imao 10g ne racunam), zamolio bi tu za savjet sto gledati ili ako imate neke prijedloge koji tocno bike bi bilo dobro uzeti.
Situacija: 190cm, 135kg. Kako zivim u podsljemenskoj zoni, vecinom bi se vozio po lokalnim cestama/brdima jer nemam kondicije za ikakve dalje rute, no to bi pokusavao s vremenom sve vise produljivati.
Budzet: 5500-6000kn (6500 apsolutni max), s tim da bi na to dodao jos nekih 500kn za uzeti od opreme sto treba. Uzeo bi na rate, tak da je kupovina kod nas preferirana.
Ekipa, trebao bi savjet.
Posto sam se fino ugojio, trazim neku zanimaciju da se malo dovedem u red pa mi je bicikliranje palo na pamet. To je jedino sto mi se mogao natjerati raditi, a ne zahtjeva neku komunikaciju s ostalim ljudima niti boze sacuvaj odlazak u teretanu.
Kako nemam skoro pa nikakvog iskustva s biciklima (sarafanje po njima dok sam imao 10g ne racunam), zamolio bi tu za savjet sto gledati ili ako imate neke prijedloge koji tocno bike bi bilo dobro uzeti.
Situacija: 190cm, 135kg. Kako zivim u podsljemenskoj zoni, vecinom bi se vozio po lokalnim cestama/brdima jer nemam kondicije za ikakve dalje rute, no to bi pokusavao s vremenom sve vise produljivati.
Budzet: 5500-6000kn (6500 apsolutni max), s tim da bi na to dodao jos nekih 500kn za uzeti od opreme sto treba. Uzeo bi na rate, tak da je kupovina kod nas preferirana.
Samo da ti kažem da je teže voziti 5-10 minuta uz brdo, nego 2 sata po ravnoj cesti :) Da se ne iznenadiš.
Hahahha, ma svjestan sam toga, no napomenuo sam to ako mozda ima nekog utjecaja na to kakav bike da gledam. Kao klinac sam stalno neke jeftinjak MTB-ove iz peveca imao, tako da tako nesto ne dolazi u obzir sada.
Nesto sta sam skicnuo na poslu u DSG-u (najblizi mi je poslu, pa ako ce trebat nesto servisirat bit ce mi usput) i nasao na primjerice ova dva modela. Nemam pojma sta valja kod kojeg, a sta ne tako da ne mogu odluciti je li mi ovaj jeftiniji dovoljan ili bi bilo dobro da se protegnem na ovu skuplju varijantu.
Koji god bajk da planiras, bilo bi dobro da provjeris na sajtu od proizvodjaca koju nosivost ima. Racunaj svoju kilazu + cca 5kg odjece i opreme.
Obzirom na visinu, vjerojatno ti treba XL velicina. Obavezno provozaj bajk.
Za opremu ne brini, s vremenom ces kupiti sto ti treba, a za pocetak sigurno imas vecinu potrebnog. Bolje sad ulozi lovu u bajk, nego u opremu. I racunaj da vecina bicikla ne dolazi sa pedalama, to ti je cca 150kn na vise.
Ako ti je lova faktor, vidi Ciklus, cesto se moze dobiti popust za gotovinu.
Na biciklu imam 29x2.6 na felgi cube ex30 dal pašu uže gume tj. 29x2.25?
Ekipa, trebao bi savjet.
Posto sam se fino ugojio, trazim neku zanimaciju da se malo dovedem u red pa mi je bicikliranje palo na pamet. To je jedino sto mi se mogao natjerati raditi, a ne zahtjeva neku komunikaciju s ostalim ljudima niti boze sacuvaj odlazak u teretanu.
Kako nemam skoro pa nikakvog iskustva s biciklima (sarafanje po njima dok sam imao 10g ne racunam), zamolio bi tu za savjet sto gledati ili ako imate neke prijedloge koji tocno bike bi bilo dobro uzeti.
Situacija: 190cm, 135kg. Kako zivim u podsljemenskoj zoni, vecinom bi se vozio po lokalnim cestama/brdima jer nemam kondicije za ikakve dalje rute, no to bi pokusavao s vremenom sve vise produljivati.
Budzet: 5500-6000kn (6500 apsolutni max), s tim da bi na to dodao jos nekih 500kn za uzeti od opreme sto treba. Uzeo bi na rate, tak da je kupovina kod nas preferirana.
Ono što bi osoba tvoje težine trebala imati na umu je slijedeće; većina proizvođača bicikala stavlja maksimalnu sistemsku težinu bicikla između 115 i 140 kg.
Sistemska težina=težina bicikla+težina vozača u punoj opremi. Uzmi u obzir da prosječni XL MTB teži 14-15 kg.
Neki proizvođači za koje znam da podržavaju veće težine su Giant, Trek, Cannondale, Commencal, Kona. Kod njih je prosjek (na MTB-ovima) 136-140 kg. Za usporedbu, većina njemačkih proizvođača stavlja 115-120 kg:
Cube = 115 kg
Radon = 115 kg
Canyon = 120 kg
Ghost = 120 kg
Moja preporuka je da malo proučiš weight limite (pažljivo, neki imaju dobro raspisano, drugi miješaju sve i svašta) i konzultiraš se po bike shopovima da li ćeš imati problema sa biciklom zbog težine (u smislu naprezanja okvira, možda ćeš trebati i jače kotače).
No, moja topla preporuka je da se staviš i hitno na dijetu (ovo pišem maksimalno dobronamjerno) jer nemoj očekivati da se možeš nastaviti hraniti na trenutni način a da će vožnja bicikla biti čarobni štapić koji će ukloniti težinu. Ja prosječno (193 cm, 101 kg, isto trenutno na dijeti jer se želim spustiti na normalnu težinu od 92 kg) na 18 km vožnje po ravnom potrošim 850 kcal, no uz to sam uklonio iz prehrane sve slatke napitke, gotovo sve slatkiše (samo jednom dnevno pojedem sladoled da si ne branim baš sve i ne napravim jojo efekt) i minimizirao sam kruh. Za moj metabolizam dovoljno jer sam u 3 dana već izgubio 2 kg, ti ćeš morati napraviti ono što tebi odgovara.
U svakom slučaju, navijam za tebe i nemoj da te ovaj moj post odbije od kupnje bicikla. Namjera mi je bila da si kupiš bicikl koji te može uspješno podržavati u fazi mršavljenja a ne da kupiš nešto sa čime bi mogao imati problema. Sretno!
Hvala na odgovoru.
Naravno, ne ocekujem da ce bicikl sam od sebe napraviti sve, morat cu i malo nacin zivota promijeniti sto s prehranom sto s time da se actually krenem baviti nekim fizickim aktivnostima.
Budem skoknuo onda do DSG-a ovaj tjedan pa cu vidjeti s njima sta preporucuju. Takoder zasto si planiram uzet bike jer ce to bit neka motivacija da se malo dovedem u red. Potrosit cu relativno fine novce, pa ako ne radim na tome ubit ce me zena jer sam bacio pare u vjetar.
No, moja topla preporuka je da se staviš i hitno na dijetu (ovo pišem maksimalno dobronamjerno) jer nemoj očekivati da se možeš nastaviti hraniti na trenutni način a da će vožnja bicikla biti čarobni štapić koji će ukloniti težinu. Ja prosječno (193 cm, 101 kg, isto trenutno na dijeti jer se želim spustiti na normalnu težinu od 92 kg) na 18 km vožnje po ravnom potrošim 850 kcal, no uz to sam uklonio iz prehrane sve slatke napitke, gotovo sve slatkiše (samo jednom dnevno pojedem sladoled da si ne branim baš sve i ne napravim jojo efekt) i minimizirao sam kruh. Za moj metabolizam dovoljno jer sam u 3 dana već izgubio 2 kg, ti ćeš morati napraviti ono što tebi odgovara.
850kcal na 18km ravnice? Otkrij mi tajnu svetog grala :) Osim ako si jebeno brzi mlad :D
Na biciklu imam 29x2.6 na felgi cube ex30 dal pašu uže gume tj. 29x2.25?
https://www.emtbforums.com/community/threads/alexrims-ex30.7867/
evo netko imao slično pitanje i DA mo6eš staviti uže gume.