Second Life benchmark

poruka: 1
|
čitano: 7.731
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
Second Life benchmark

Koliko god ce se neupućeni zgroziti na ime teme i samu pomisao na SL..evo malog prijedloga da napravimo nešto korisno :)  

 

SL je dakle platforma, bazirana na OpenGL, u kojoj korisnici mogu kreirati svijet oko sebe.  Pošto je osrednje napisan jezik, grafika nije bajna, a hardwarski zahtjevi znaju biti brutalni (cpu i gpu,hdd), jer se non stop učitavaju teksture koje mogu izgledati kao minecraft a mogu kao i u Crysisu.

 

al da ne kenjam previše...kako sam ja to zamislio.

 

Firestorm wiever je trenutačno najstabilniji viewer za SL i ima dobru grafiku, te je najkorišteniji istovremeno, te njegova inačica viewer3 koja omogucuje mesh kvalitetu textura

 

http://www.firestormviewer.org/

 

FPS rapidno skače ili pada, ovisi koliko je objekata na ekranu, drugih avatara, koliko je skripti na tom terenu...

 

Uglavnom koliko god morbidan taj SL bio, kreativnost je nešto što me vodi tamo..

 

trenutačno gradim svoj first person shooter tamo i jako je zabavno.. pisati skripte, uploadati texture, blender....

 

treba jak pc jbg :)

 

 

aj nekako da smislimo neki benchmark, koliko FPS određena konfa tamo daje na određenoj lokaciji, te dali i koliko "kolje" vaš GPU, CPU, Rame itd...

 

pardon na zbrda zdola postu, nadam se da se razmemo...

 

p.s.  ima 2 miliona usera online i niti jedan pravi bench hardwera za SL na internetu

 

 

 

 

 

noob al volim učit
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.11.2014 14:49 (smak420).
Moj PC  
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice