Pomoć za malu bazu u accessu

poruka: 3
|
čitano: 2.000
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
Pomoć za malu bazu u accessu

Novi sam u accessu (excel bolje razumijem i dobro se snalazim, ali u accessu i s bazama podataka sam početnik. )

Želim napraviti bazu podataka u kojoj ću evidentirati dolaske na edukaciju. List na kraju treba imati ime prezime … grupu … neku usmenu ocjenu. Zatim treba sadržavati datume i lekcije. S time da postoji 3 ili više različitih grupa, a svaka grupa ima svoje lekcije.

Ideja je da napravim obrazac u kojem ću po datumu unijeti imena prisutnih. (koja sam već prethodno unio u posebnu tablicu ime prezime … grupa … ocjena … ). Te bi uz taj datum vezao i lekcije za grupe.  

Zatim bi želio da se to automatski razvrsta u krajnji prikaz tako da se točno vidi kada je tko bio na edukaciji i koje lekcije je slušao, a koje ne.

Primjer:

Prvi dan … datum … mi dolaze Marko, Žarko i Ivo … (Marko je grupa 1, Žarko grupa 2, i Ivo grupa 3)

Drugi dan …. Dolaze samo Žarko i Ivo …

Treći dan … Marko i Ivo …

Želim  na kraju imam obrazac (izvještaj) za svakog posebno koji izgleda na primjer ovako:

Marko … grupa 1 … ocjena

Prvi dan – datum – lekcija 1 (iz grupe 1)
Drugi dan – datum – lekcija 2 (iz grupe 1) – nije prisutan (ili da se jednostavno izostavi ovo polje)
Treći  dan – datum – lekcija 3 (iz grupe 1)

Žarko … grupa 2 … ocjena

Prvi dan – datum – lekcija 1 (iz grupe 2)
Drugi dan – datum – lekcija 2 (iz grupe 2)
Treći  dan – datum – lekcija 3 (iz grupe 2) – nije prisutan

Ivo … grupa 3 … ocjena … itd.

…………………………………………….

Što sam napravio?

Napravio sam 3 tablice sa stupcima:

Tablica1 imena … ime prezime … grupa
Tablica2 lekcije … datum … lekcija1 … lekcija2 … lekcija3
Tablica3 dnevni upis … datum … ime1 … ime2 … ime3… ime4 … ime 5… itd. (do 20 je dovoljno)

………………………