Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 78.290
|
čitano: 14.128.363
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 iskustvo s Cuprom?

Bit ce za cios za tih 40tkm jedino ak je 40tkm bil na stazi...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hazzard From da Hood kaže...
Memphis kaže...

Pa nećeš preko noći saznat jel mapa ok ili nije ... koliko je njih bilo kod Muha i sličnih životinja pa mi dolaze sa pitanjima zakaj mu se motor raspal.

 Nije se njima u svakom slucaju motor raspo jer im je muha ili neznam tko mapiro auto, takoder nije ljepo da Muhu spominjes muha je izmapiro vise od pola auta koji su uzeli titule po natjecanjima, i to su auti koji se vrte u prosjeku na 5000 rpm...Radi se o neodrzavanju motora pa mapiranjem istog...Kako se meni nikad ni gti ni vrs nisu raspali, a oba su bili mapirani stage 2+, gazeni svaki dan, kompletno vrijeme dok su kod mene bili?..Gti je u trenutku remapa na stage 2+ imo 303tkm(do tad je bio na stage 1 280ks puco van), dok vrs je doduse bila na 168tkm kad je isla na stage 2+, no svjejedno..I kad kazem gazeni, ne interesira me hladan/topal, 30 sekundi je imo da nabije pritisak ulja dok zapalim cigaretu i pustim pjesmu, i gas u pod....Od problema na oba auta sam imo trosenje guma(sam kriv) i apsolutno nista drugo, 7.5tkm servisni interval, 0-w40 i nisam se sekiro..Ovo sto ti pises po ovom threadu je isto dok slusam price ovih starijih "iskusnjara", na kadeta gsia stavio KN panel filter dobio 25ps, cipiro auto jos 50 ps, za dva dana mu preskoci zupcasti, klip popapa ventile, i naravno chip je kriv, nije glava brusena smirgl papirom u krilu, pretanak dihtung glave ili neznanje kako ufazit pravilno motor, chip je kriv i KW filter zraka....Memphis bez uvrijede, drz se mehanike kao mehanike, bez price o tuningu........

 I uostalom moze biti i zamor materijala, kad se ide na tako malo jace snage moras bit spreman da ce ti popustit najslabija komponenta u motoru koja je vec spremna za promjenu. Na mom n54 bmwu je tvornicki kovan motor pa je trebalo opet na novo radit sve, sa 306 na 600 konja je velika razlika i naravno da ce ti se svaki ku*ac reflektirat, odnosno pucat ce sve sto nije novo. Zato se ulozilo oko 40.000 eura i evo ga ko pjesma 

 

Mislim da je Memphis ona glava ''brzi servis - izmjena ulja'', dalje od toga ne trebamo nista razgovarat s njim jer vidim da je malo stariji covjek i da se ne kuzi previse, uopce ni ne zna za ovu zivotinju gore koju si i ti spomenuo kolega.

 

MAPERI NIKAD NECE BIT CHIP TJUNERI!!! 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

 E92 335xi. Al bivsi, sad sam ostario i vozim dizela g30.

5 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

ekipa, trebao bih dvije informacije

 

gdje bih mogao izraditi "custom" znacku, amblem, logo ili kako se to vec zove za vozilo? 

 

drugo, gdje bih mogao otici da to montiraju, i maknu postojece?

 

Hvala unaprijed. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

nece nakon 50k km biti zta cios, nego nakon 40k

(revo)

 Kad das mapirat motor na samrti naravno da ce kratko trajat. 

 

Revo je najpoznatiji tuner za VAG grupu i milioni auti idu na njihovim mapama.

PSN:Tomislav025
9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Hazzard From da Hood kaže...
Memphis kaže...

Pa nećeš preko noći saznat jel mapa ok ili nije ... koliko je njih bilo kod Muha i sličnih životinja pa mi dolaze sa pitanjima zakaj mu se motor raspal.

 Nije se njima u svakom slucaju motor raspo jer im je muha ili neznam tko mapiro auto, takoder nije ljepo da Muhu spominjes muha je izmapiro vise od pola auta koji su uzeli titule po natjecanjima, i to su auti koji se vrte u prosjeku na 5000 rpm...Radi se o neodrzavanju motora pa mapiranjem istog...Kako se meni nikad ni gti ni vrs nisu raspali, a oba su bili mapirani stage 2+, gazeni svaki dan, kompletno vrijeme dok su kod mene bili?..Gti je u trenutku remapa na stage 2+ imo 303tkm(do tad je bio na stage 1 280ks puco van), dok vrs je doduse bila na 168tkm kad je isla na stage 2+, no svjejedno..I kad kazem gazeni, ne interesira me hladan/topal, 30 sekundi je imo da nabije pritisak ulja dok zapalim cigaretu i pustim pjesmu, i gas u pod....Od problema na oba auta sam imo trosenje guma(sam kriv) i apsolutno nista drugo, 7.5tkm servisni interval, 0-w40 i nisam se sekiro..Ovo sto ti pises po ovom threadu je isto dok slusam price ovih starijih "iskusnjara", na kadeta gsia stavio KN panel filter dobio 25ps, cipiro auto jos 50 ps, za dva dana mu preskoci zupcasti, klip popapa ventile, i naravno chip je kriv, nije glava brusena smirgl papirom u krilu, pretanak dihtung glave ili neznanje kako ufazit pravilno motor, chip je kriv i KW filter zraka....Memphis bez uvrijede, drz se mehanike kao mehanike, bez price o tuningu........

 I uostalom moze biti i zamor materijala, kad se ide na tako malo jace snage moras bit spreman da ce ti popustit najslabija komponenta u motoru koja je vec spremna za promjenu. Na mom n54 bmwu je tvornicki kovan motor pa je trebalo opet na novo radit sve, sa 306 na 600 konja je velika razlika i naravno da ce ti se svaki ku*ac reflektirat, odnosno pucat ce sve sto nije novo. Zato se ulozilo oko 40.000 eura i evo ga ko pjesma 

 

Mislim da je Memphis ona glava ''brzi servis - izmjena ulja'', dalje od toga ne trebamo nista razgovarat s njim jer vidim da je malo stariji covjek i da se ne kuzi previse, uopce ni ne zna za ovu zivotinju gore koju si i ti spomenuo kolega.

 

MAPERI NIKAD NECE BIT CHIP TJUNERI!!! 

 

Istina, ali realno gledajuci, nitko vise ne stavlja cip, nismo u ranim 2000 (ne,ne mislim na varalice koje idu na maf senzor ili na papucu gasa, vec cip u ECU),vecinom ili se kodira standalone struja vems,ecumasters itd. ili jednostavno se postojeca mapa remapira ako je standard struja u autu, eeprom svakao ima dosta mjesta za jos koji kilobajt podataka

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
sstrmi kaže...

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

 E92 335xi. Al bivsi, sad sam ostario i vozim dizela g30.

 Imam priliku uzet sad relativno povoljno od poznanika e92 335i, probao sam ga i sa full stock mapom ide super, sad kad si spomenio ulaganje masnih novaca, mislim da ce taj motor i auto sacekat malo sa mapiranjem ako se kupovina realizira..Sad me bas zanima usporedba m54 turbo(e46 vikend tracktool jer orginalnih 230ps je postalo premalo,zato turbo upgrade, a i imam zelju odvozit koji drift event u hockenheimu posto nisam tako daleko)i n54 twinturbo setup 

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mitohondri kaže...

ekipa, trebao bih dvije informacije

 

gdje bih mogao izraditi "custom" znacku, amblem, logo ili kako se to vec zove za vozilo? 

 

drugo, gdje bih mogao otici da to montiraju, i maknu postojece?

 

Hvala unaprijed. 

 To ti je uglavnom samo zaljepljeno. Zubni konac i fen bi mogli bit rješenje. Novi custom logo ne znam jel netko radi, ali pada mi na pamet 3d printanje. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hazzard From da Hood kaže...
duracell kaže...
sstrmi kaže...

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

 E92 335xi. Al bivsi, sad sam ostario i vozim dizela g30.

 Imam priliku uzet sad relativno povoljno od poznanika e92 335i, probao sam ga i sa full stock mapom ide super, sad kad si spomenio ulaganje masnih novaca, mislim da ce taj motor i auto sacekat malo sa mapiranjem ako se kupovina realizira..Sad me bas zanima usporedba m54 turbo(e46 vikend tracktool jer orginalnih 230ps je postalo premalo,zato turbo upgrade, a i imam zelju odvozit koji drift event u hockenheimu posto nisam tako daleko)i n54 twinturbo setup 

 wems na daily autu nikad ne bih stavljao jer to nije potrebno. Nadalje da se prebacim na tvoj post ispod, jeftini 335i je skupi 335i, to je odmah sta cu ti rec, a krenem li ti nabrajati sve mane i probleme koje sam imao i zalijepim li ti par racuna past ces u nesvijest. Znaci mane su im: injektori, visokotlacna pumpa, tranzistori na kompjuteru (znaju izgorit ako je stariji ECU, mislim na pre-lci godinu), u mome slucaju kw gewinde+spusteno auto+xdrive = pucanje poluosovina, patnja moga reduktora i slicno, al ako je samo zadnji pogon mozda budes okej, u realnosti imas cijeli internet tih famoznih n54 problema i mana, auto je brutalan za mapirat ga, za napravit od njega zvijer al iz prve ruke ti govorim da treba tu ulozit dosta novaca, mogu ti poslati par racuna (koji variraju izmedu 70-80 tisuca kuna po servisu) al naravno pricamo o servisu cijelog motora, prednje osovine u originalu koje kostaju 6000kn itd itd.. n54 tvornicki ima 2 turbine tako da ne znam o kojem twinturbo setupu pricas, ja sam ubacio od TurboEngineers, i uz sve ostale gluposti ispucavao je 580 konja, moglo je i vise ali... Ajmo reci da je to bila nekakva ''safe mapa''.

 

Sa m54 turbom nisam imao iskustva, dobri su motori al vole dimiti jako cesto tako da spremi se za mijenjanje karika svako drugi mali servis  

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hazzard From da Hood kaže...
duracell kaže...
sstrmi kaže...

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

 E92 335xi. Al bivsi, sad sam ostario i vozim dizela g30.

 Imam priliku uzet sad relativno povoljno od poznanika e92 335i, probao sam ga i sa full stock mapom ide super, sad kad si spomenio ulaganje masnih novaca, mislim da ce taj motor i auto sacekat malo sa mapiranjem ako se kupovina realizira..Sad me bas zanima usporedba m54 turbo(e46 vikend tracktool jer orginalnih 230ps je postalo premalo,zato turbo upgrade, a i imam zelju odvozit koji drift event u hockenheimu posto nisam tako daleko)i n54 twinturbo setup 

 Mislim da M54 bez ozbiljnih, ali bas ozbiljnih para sto bi svakako isli i u N54 ne može parirati ovome. Bolje onda E46 328i,tj M52B28 dupli vanos i na njega spucati turbo

duracell kaže...
Hazzard From da Hood kaže...
duracell kaže...
sstrmi kaže...

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

 E92 335xi. Al bivsi, sad sam ostario i vozim dizela g30.

 Imam priliku uzet sad relativno povoljno od poznanika e92 335i, probao sam ga i sa full stock mapom ide super, sad kad si spomenio ulaganje masnih novaca, mislim da ce taj motor i auto sacekat malo sa mapiranjem ako se kupovina realizira..Sad me bas zanima usporedba m54 turbo(e46 vikend tracktool jer orginalnih 230ps je postalo premalo,zato turbo upgrade, a i imam zelju odvozit koji drift event u hockenheimu posto nisam tako daleko)i n54 twinturbo setup 

 wems na daily autu nikad ne bih stavljao jer to nije potrebno. Nadalje da se prebacim na tvoj post ispod, jeftini 335i je skupi 335i, to je odmah sta cu ti rec, a krenem li ti nabrajati sve mane i probleme koje sam imao i zalijepim li ti par racuna past ces u nesvijest. Znaci mane su im: injektori, visokotlacna pumpa, tranzistori na kompjuteru (znaju izgorit ako je stariji ECU, mislim na pre-lci godinu), u mome slucaju kw gewinde+spusteno auto+xdrive = pucanje poluosovina, patnja moga reduktora i slicno, al ako je samo zadnji pogon mozda budes okej, u realnosti imas cijeli internet tih famoznih n54 problema i mana, auto je brutalan za mapirat ga, za napravit od njega zvijer al iz prve ruke ti govorim da treba tu ulozit dosta novaca, mogu ti poslati par racuna (koji variraju izmedu 70-80 tisuca kuna po servisu) al naravno pricamo o servisu cijelog motora, prednje osovine u originalu koje kostaju 6000kn itd itd.. n54 tvornicki ima 2 turbine tako da ne znam o kojem twinturbo setupu pricas, ja sam ubacio od TurboEngineers, i uz sve ostale gluposti ispucavao je 580 konja, moglo je i vise ali... Ajmo reci da je to bila nekakva ''safe mapa''.

 

Sa m54 turbom nisam imao iskustva, dobri su motori al vole dimiti jako cesto tako da spremi se za mijenjanje karika svako drugi mali servis  

 M54 troši ulje i bez turbine i dodatnih konja i gaženja. MOgu zamisliti sa nekim turbom da bi svaki drugi servis i mogao to raditi 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

 Mislim da M54 bez ozbiljnih, ali bas ozbiljnih para sto bi svakako isli i u N54 ne može parirati ovome. Bolje onda E46 328i,tj M52B28 dupli vanos i na njega spucati turbo

 M54 troši ulje i bez turbine i dodatnih konja i gaženja. MOgu zamisliti sa nekim turbom da bi svaki drugi servis i mogao to raditi 

 Da, u pravu si. N54 kao sto je kolega rekao i stock ide dosta dobro, premda sa 306 konja kad ga dignes na Stage 1 na 370-380 konja osjetis takvu razliku da se use*es u gace, bar je meni tako bilo, osjecao sam kao da ima 200 konja vise ahhahaha jos xdrive, pa to je kidalo asfalt... N54 ima dosta potencijala, znam par ljudi koji imaju single turbo na njemu al jednostavno taj motor kako citas po internetu tvornicki trpi 600+ jer je motor kovan al nije to to, pogotovo ako uzmes neki od 150 tisuca pa nadalje, to puca na sve strane, pa nema sto nisam promijenio na svome, od sprica, do usisne grane, bobina, bloka, ventila... stvarno, imam jos od gabreka racun od 76.000kn iz 2019.godine   . A sada na pricu od M54, svi znamo (bmw vozaci) da skoro svaki nas drifter kao sto je Znaor i onaj mali Adrian imaju turbo na 2.8 i 3.0 al okej to je opet usporedba glupa jer oni koriste auto za drift, svakako da ne duljim previse, izvedivo je, turbo kitovi su relativno ''jeftini'' za M54 i lako se da ugraditi jer ima dosta varijacija na tome, al mislim da ta priprema motora dode malo skuplja nego sam turbo AKO zelis naravno da sve funkcionira kako treba. I btw kolega Hazzard, molim te al molim te ako vec dizes auto na tako ozbiljnje konje, pojacaj malo i kocnice. Trebat ce ti  Ja sam na svoga nakon Stage 2 stavio m4 kocnice, 380mm sprijeda/362 straga i opet nekako malo bude. 

 

Za kraj price, fali mi moj e92, fali mi benzin i taj zvuk, ovo mi je prvi dizel (g30) otkako vozim (od 2013.godine) i nije mi uopce sjeo. Luksuzan, udoban, vozi se odlicno, izgleda brutalno na cesti al nije to to... Zato i trazim nekakvu zamjenu sada, nisam nikakvi ljuti petrolhead al takatakatakatakataka... ne hvala

 

Maserati GranTurismo MC Sportline, 2012 god. (njuskalo.hr) evo nekakva tiha patnja, al vidit cemo da li se covjek zeli mijenjat 

9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Hazzard From da Hood kaže...
duracell kaže...
sstrmi kaže...

N54 je neman. Pretpostavljaim E92 335i?

 E92 335xi. Al bivsi, sad sam ostario i vozim dizela g30.

 Imam priliku uzet sad relativno povoljno od poznanika e92 335i, probao sam ga i sa full stock mapom ide super, sad kad si spomenio ulaganje masnih novaca, mislim da ce taj motor i auto sacekat malo sa mapiranjem ako se kupovina realizira..Sad me bas zanima usporedba m54 turbo(e46 vikend tracktool jer orginalnih 230ps je postalo premalo,zato turbo upgrade, a i imam zelju odvozit koji drift event u hockenheimu posto nisam tako daleko)i n54 twinturbo setup 

 wems na daily autu nikad ne bih stavljao jer to nije potrebno. Nadalje da se prebacim na tvoj post ispod, jeftini 335i je skupi 335i, to je odmah sta cu ti rec, a krenem li ti nabrajati sve mane i probleme koje sam imao i zalijepim li ti par racuna past ces u nesvijest. Znaci mane su im: injektori, visokotlacna pumpa, tranzistori na kompjuteru (znaju izgorit ako je stariji ECU, mislim na pre-lci godinu), u mome slucaju kw gewinde+spusteno auto+xdrive = pucanje poluosovina, patnja moga reduktora i slicno, al ako je samo zadnji pogon mozda budes okej, u realnosti imas cijeli internet tih famoznih n54 problema i mana, auto je brutalan za mapirat ga, za napravit od njega zvijer al iz prve ruke ti govorim da treba tu ulozit dosta novaca, mogu ti poslati par racuna (koji variraju izmedu 70-80 tisuca kuna po servisu) al naravno pricamo o servisu cijelog motora, prednje osovine u originalu koje kostaju 6000kn itd itd.. n54 tvornicki ima 2 turbine tako da ne znam o kojem twinturbo setupu pricas, ja sam ubacio od TurboEngineers, i uz sve ostale gluposti ispucavao je 580 konja, moglo je i vise ali... Ajmo reci da je to bila nekakva ''safe mapa''.

 

Sa m54 turbom nisam imao iskustva, dobri su motori al vole dimiti jako cesto tako da spremi se za mijenjanje karika svako drugi mali servis  

 Iskreno, novac nije problem, a i ne kupujem sve odjednom,sad da si slozim check listu i narucim 100 djelova, jer bi stojalo bez veze..Do sad sam bio na samo i iskljucivo VAG grupacija(izuzev e46 sto je "trkaci" auto koji nije registriran, iako je sve atestirano ovjde u Njemackoj), nedavno sam uzeo e91 330i lci od istog poznanika koji prodaje e92, i zato i razmisljam o uzimanju tog e92(Za sad u ovih par mj. sam jako zadovoljan sa svime u vezi auta, cak mi vise pase od zeninog f30 lci, posto inace volim starije modele automobila), te radenja motora od 0 za vece konjaze...Znam da je tvornicki twin turbo, vec sam mislio m54 single turbo nasprav n54 twin turbo..za m54 sam uzeo ecu masters jer dosta ljudi koje poznajem ju koristi i zadovoljni su i auto je samo i samo za "utrke" tj. kad imam slobodnog vremena koje se poklopi sa otvorenim danom na stazi odem, ne vozim profi ili nesta slicno..e92 bi si radio za gust, jer iako moja struka nema veze s automobilima, od malih nogu ih volim i sarafam po tome, tako da to radim iz ljubavi....Strah od troskova nemam za n54, ako cu slagat slagat cu kako spada, jedino me brine dostupnost potrosne robe s obzirom da su komplet trapovi, interijer i exterijer od M3, a na moj stil voznje, seleni kugle itd nece dugo trajat, a naravno da su Njemci zabranili Powerflex u cestovnom autu, tako da moram naci neku dobru alternativu. 

 

Edit:

e46 u kojem je m54 trenutno, je i kod mene namjenjen za drift za apsolutno nista vise, ali nakon 3 godine, vec je dosadio, a i malo bi ga obnovio, jer sam primjetio da lagano dolazi kraj motoru od siljenja, doduse i nisam imao nekih problema, kad se vozi par puta godisnje samo, prije svake voznje je grijan, mjenjano ulje filteri remenje, otvarana glava itd...Naletio sam na prenos CDC-a i vidio kod Ive,Adrijana i Gorana kako se ponasa M54 sa turbom, to me i potaklo da radim tubro konverziju,da se malo zabavim na "vecem" nivou, a i isprobam to...Posto kao sto rekoh, friski sam u "bmw" tuning svijetu jer e46 koji sad imam je vec kupljen "slozen" znaci fly off,sicevi, olaksana sasija, lock kit,hladnjak iza, vanjska pumpa rezervar u gepeku itd.. do sad sam samo gti/vrs imao i tu znam za motore koje sam imo, koliko daleko smijem ic, sta apgrejdat, sta pazit itd, sad jedino sto mi je od toga ostalo da mogu koristit na bmw je Kess v2 za mapiranje, uzeo sam K+D Kabel i sve popratne software za kodiranje/dijagnostiku, alat i to imam, pa nek veselje pocne...Ako ima interesa, ako uzeme taj e92 mogu napravit thread di cu vas apdjetat o progresu :)

“Computers make excellent and efficient servants, but I have no wish to serve under them.”
Poruka je uređivana zadnji put pet 20.10.2023 7:32 (Hazzard From da Hood).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...

 Da, u pravu si. N54 kao sto je kolega rekao i stock ide dosta dobro, premda sa 306 konja kad ga dignes na Stage 1 na 370-380 konja osjetis takvu razliku da se use*es u gace, bar je meni tako bilo, osjecao sam kao da ima 200 konja vise ahhahaha jos xdrive, pa to je kidalo asfalt... N54 ima dosta potencijala, znam par ljudi koji imaju single turbo na njemu al jednostavno taj motor kako citas po internetu tvornicki trpi 600+ jer je motor kovan al nije to to, pogotovo ako uzmes neki od 150 tisuca pa nadalje, to puca na sve strane, pa nema sto nisam promijenio na svome, od sprica, do usisne grane, bobina, bloka, ventila... stvarno, imam jos od gabreka racun od 76.000kn iz 2019.godine   . A sada na pricu od M54, svi znamo (bmw vozaci) da skoro svaki nas drifter kao sto je Znaor i onaj mali Adrian imaju turbo na 2.8 i 3.0 al okej to je opet usporedba glupa jer oni koriste auto za drift, svakako da ne duljim previse, izvedivo je, turbo kitovi su relativno ''jeftini'' za M54 i lako se da ugraditi jer ima dosta varijacija na tome, al mislim da ta priprema motora dode malo skuplja nego sam turbo AKO zelis naravno da sve funkcionira kako treba. I btw kolega Hazzard, molim te al molim te ako vec dizes auto na tako ozbiljnje konje, pojacaj malo i kocnice. Trebat ce ti  Ja sam na svoga nakon Stage 2 stavio m4 kocnice, 380mm sprijeda/362 straga i opet nekako malo bude. 

 

Za kraj price, fali mi moj e92, fali mi benzin i taj zvuk, ovo mi je prvi dizel (g30) otkako vozim (od 2013.godine) i nije mi uopce sjeo. Luksuzan, udoban, vozi se odlicno, izgleda brutalno na cesti al nije to to... Zato i trazim nekakvu zamjenu sada, nisam nikakvi ljuti petrolhead al takatakatakatakataka... ne hvala

 

Maserati GranTurismo MC Sportline, 2012 god. (njuskalo.hr) evo nekakva tiha patnja, al vidit cemo da li se covjek zeli mijenjat 

 Frend je imao E92 335D na 400ks, 4.3s do 100. Imao Wagner IC , downpipe, sve off. A N54 je još klasa iznad, plus benzin je benzin. Car throttle je prozvao N54 modernim 2JZ

Definitivno, ja sam prezadovoljan s ovim F10 530XD, ali fali mi benzin. Dođe mi da prodam i uvezem si nekog 530i jer kod nas ih nema do 20k

Hazzard From da Hood kaže...

 Iskreno, novac nije problem, a i ne kupujem sve odjednom,sad da si slozim check listu i narucim 100 djelova, jer bi stojalo bez veze..Do sad sam bio na samo i iskljucivo VAG grupacija(izuzev e46 sto je "trkaci" auto koji nije registriran, iako je sve atestirano ovjde u Njemackoj), nedavno sam uzeo e91 330i lci od istog poznanika koji prodaje e92, i zato i razmisljam o uzimanju tog e92(Za sad u ovih par mj. sam jako zadovoljan sa svime u vezi auta, cak mi vise pase od zeninog f30 lci, posto inace volim starije modele automobila), te radenja motora od 0 za vece konjaze...Znam da je tvornicki twin turbo, vec sam mislio m54 single turbo nasprav n54 twin turbo..za m54 sam uzeo ecu masters jer dosta ljudi koje poznajem ju koristi i zadovoljni su i auto je samo i samo za "utrke" tj. kad imam slobodnog vremena koje se poklopi sa otvorenim danom na stazi odem, ne vozim profi ili nesta slicno..e92 bi si radio za gust, jer iako moja struka nema veze s automobilima, od malih nogu ih volim i sarafam po tome, tako da to radim iz ljubavi....Strah od troskova nemam za n54, ako cu slagat slagat cu kako spada, jedino me brine dostupnost potrosne robe s obzirom da su komplet trapovi, interijer i exterijer od M3, a na moj stil voznje, seleni kugle itd nece dugo trajat, a naravno da su Njemci zabranili Powerflex u cestovnom autu, tako da moram naci neku dobru alternativu. 

 

Edit:

e46 u kojem je m54 trenutno, je i kod mene namjenjen za drift za apsolutno nista vise, ali nakon 3 godine, vec je dosadio, a i malo bi ga obnovio, jer sam primjetio da lagano dolazi kraj motoru od siljenja, doduse i nisam imao nekih problema, kad se vozi par puta godisnje samo, prije svake voznje je grijan, mjenjano ulje filteri remenje, otvarana glava itd...Naletio sam na prenos CDC-a i vidio kod Ive,Adrijana i Gorana kako se ponasa M54 sa turbom, to me i potaklo da radim tubro konverziju,da se malo zabavim na "vecem" nivou, a i isprobam to...Posto kao sto rekoh, friski sam u "bmw" tuning svijetu jer e46 koji sad imam je vec kupljen "slozen" znaci fly off,sicevi, olaksana sasija, lock kit,hladnjak iza, vanjska pumpa rezervar u gepeku itd.. do sad sam samo gti/vrs imao i tu znam za motore koje sam imo, koliko daleko smijem ic, sta apgrejdat, sta pazit itd, sad jedino sto mi je od toga ostalo da mogu koristit na bmw je Kess v2 za mapiranje, uzeo sam K+D Kabel i sve popratne software za kodiranje/dijagnostiku, alat i to imam, pa nek veselje pocne...Ako ima interesa, ako uzeme taj e92 mogu napravit thread di cu vas apdjetat o progresu :)

 Kako mi se čini morat ćemo otvoriti BMW fan club temu . Ima takva istoimena grupa na fejsu, BMW fan club Croatia. Ima oko 25 000 članova

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
duracell kaže...

 Da, u pravu si. N54 kao sto je kolega rekao i stock ide dosta dobro, premda sa 306 konja kad ga dignes na Stage 1 na 370-380 konja osjetis takvu razliku da se use*es u gace, bar je meni tako bilo, osjecao sam kao da ima 200 konja vise ahhahaha jos xdrive, pa to je kidalo asfalt... N54 ima dosta potencijala, znam par ljudi koji imaju single turbo na njemu al jednostavno taj motor kako citas po internetu tvornicki trpi 600+ jer je motor kovan al nije to to, pogotovo ako uzmes neki od 150 tisuca pa nadalje, to puca na sve strane, pa nema sto nisam promijenio na svome, od sprica, do usisne grane, bobina, bloka, ventila... stvarno, imam jos od gabreka racun od 76.000kn iz 2019.godine   . A sada na pricu od M54, svi znamo (bmw vozaci) da skoro svaki nas drifter kao sto je Znaor i onaj mali Adrian imaju turbo na 2.8 i 3.0 al okej to je opet usporedba glupa jer oni koriste auto za drift, svakako da ne duljim previse, izvedivo je, turbo kitovi su relativno ''jeftini'' za M54 i lako se da ugraditi jer ima dosta varijacija na tome, al mislim da ta priprema motora dode malo skuplja nego sam turbo AKO zelis naravno da sve funkcionira kako treba. I btw kolega Hazzard, molim te al molim te ako vec dizes auto na tako ozbiljnje konje, pojacaj malo i kocnice. Trebat ce ti  Ja sam na svoga nakon Stage 2 stavio m4 kocnice, 380mm sprijeda/362 straga i opet nekako malo bude. 

 

Za kraj price, fali mi moj e92, fali mi benzin i taj zvuk, ovo mi je prvi dizel (g30) otkako vozim (od 2013.godine) i nije mi uopce sjeo. Luksuzan, udoban, vozi se odlicno, izgleda brutalno na cesti al nije to to... Zato i trazim nekakvu zamjenu sada, nisam nikakvi ljuti petrolhead al takatakatakatakataka... ne hvala

 

Maserati GranTurismo MC Sportline, 2012 god. (njuskalo.hr) evo nekakva tiha patnja, al vidit cemo da li se covjek zeli mijenjat 

 Frend je imao E92 335D na 400ks, 4.3s do 100. Imao Wagner IC , downpipe, sve off. A N54 je još klasa iznad, plus benzin je benzin. Car throttle je prozvao N54 modernim 2JZ

Definitivno, ja sam prezadovoljan s ovim F10 530XD, ali fali mi benzin. Dođe mi da prodam i uvezem si nekog 530i jer kod nas ih nema do 20k

 Kako mi se čini morat ćemo otvoriti BMW fan club temu . Ima takva istoimena grupa na fejsu, BMW fan club Croatia. Ima oko 25 000 članova

Znam, u grupi sam i ja, vidio sam ti objavu na fejsu kad si felge stavio, a sto se tice modernog 2jz-a nabijem ga na neku stvar kad trebas ulozit 30k eura da imas to....

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.10.2023 16:02 (duracell).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
duracell kaže...

 Da, u pravu si. N54 kao sto je kolega rekao i stock ide dosta dobro, premda sa 306 konja kad ga dignes na Stage 1 na 370-380 konja osjetis takvu razliku da se use*es u gace, bar je meni tako bilo, osjecao sam kao da ima 200 konja vise ahhahaha jos xdrive, pa to je kidalo asfalt... N54 ima dosta potencijala, znam par ljudi koji imaju single turbo na njemu al jednostavno taj motor kako citas po internetu tvornicki trpi 600+ jer je motor kovan al nije to to, pogotovo ako uzmes neki od 150 tisuca pa nadalje, to puca na sve strane, pa nema sto nisam promijenio na svome, od sprica, do usisne grane, bobina, bloka, ventila... stvarno, imam jos od gabreka racun od 76.000kn iz 2019.godine   . A sada na pricu od M54, svi znamo (bmw vozaci) da skoro svaki nas drifter kao sto je Znaor i onaj mali Adrian imaju turbo na 2.8 i 3.0 al okej to je opet usporedba glupa jer oni koriste auto za drift, svakako da ne duljim previse, izvedivo je, turbo kitovi su relativno ''jeftini'' za M54 i lako se da ugraditi jer ima dosta varijacija na tome, al mislim da ta priprema motora dode malo skuplja nego sam turbo AKO zelis naravno da sve funkcionira kako treba. I btw kolega Hazzard, molim te al molim te ako vec dizes auto na tako ozbiljnje konje, pojacaj malo i kocnice. Trebat ce ti  Ja sam na svoga nakon Stage 2 stavio m4 kocnice, 380mm sprijeda/362 straga i opet nekako malo bude. 

 

Za kraj price, fali mi moj e92, fali mi benzin i taj zvuk, ovo mi je prvi dizel (g30) otkako vozim (od 2013.godine) i nije mi uopce sjeo. Luksuzan, udoban, vozi se odlicno, izgleda brutalno na cesti al nije to to... Zato i trazim nekakvu zamjenu sada, nisam nikakvi ljuti petrolhead al takatakatakatakataka... ne hvala

 

Maserati GranTurismo MC Sportline, 2012 god. (njuskalo.hr) evo nekakva tiha patnja, al vidit cemo da li se covjek zeli mijenjat 

 Frend je imao E92 335D na 400ks, 4.3s do 100. Imao Wagner IC , downpipe, sve off. A N54 je još klasa iznad, plus benzin je benzin. Car throttle je prozvao N54 modernim 2JZ

Definitivno, ja sam prezadovoljan s ovim F10 530XD, ali fali mi benzin. Dođe mi da prodam i uvezem si nekog 530i jer kod nas ih nema do 20k

 Kako mi se čini morat ćemo otvoriti BMW fan club temu . Ima takva istoimena grupa na fejsu, BMW fan club Croatia. Ima oko 25 000 članova

Znam, u grupi sam i ja, vidio sam ti objavu na fejsu kad si felge stavio, a sto se tice modernog 2jz-a nabijem ga na neku stvar kad trebas ulozit 30k eura da imas to.... 

Poruka je uređivana zadnji put pet 20.10.2023 16:01 (duracell).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
sstrmi kaže...

 

 

Maserati GranTurismo MC Sportline, 2012 god. (njuskalo.hr) evo nekakva tiha patnja, al vidit cemo da li se covjek zeli mijenjat 

Cijenjeni kolega, moja vam je preporuka da navedeni auto zaobiđete u što širem mogućem luku. Ne bih duljio, ali taj auto je uništavan svaki put kad je upaljen godinama kod jednog lokalnog "mafiJoze".

7 Times World Champion - 155 Podiums - 68 Pole Positions - 91 Wins | Goodbye and thank you for everything Michael
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tomek.Klc kaže...
duracell kaže...
sstrmi kaže...

 

 

Maserati GranTurismo MC Sportline, 2012 god. (njuskalo.hr) evo nekakva tiha patnja, al vidit cemo da li se covjek zeli mijenjat 

Cijenjeni kolega, moja vam je preporuka da navedeni auto zaobiđete u što širem mogućem luku. Ne bih duljio, ali taj auto je uništavan svaki put kad je upaljen godinama kod jednog lokalnog "mafiJoze".

 Hvala na informaciji, javio se jesam al vidim da je doticni gospodin jako tezak za razgovarat, svakako ga ne bih ni uzeo bez da ga pogledam i bez racuna ne bi ni trepnuo nego bi se okrenuo i otisao. Mislim da sam suden na jos jednog bmwa, samo iz neke ///M divizije ako uspijem sto naci. Hvala jos jednom 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Navodno su M1 i M2 prosle generacije jedni od najzabavnijih M modela ikada

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Navodno su M1 i M2 prosle generacije jedni od najzabavnijih M modela ikada

 Vozio sam M3 e92 G-powera, m5 e39, m4 f82 i m3 e46 i od tih modela mi je bio najbolji za vozit e46, ne znam zasto, vozio sam jel, nemam ih u vlasnistvu nego od prijatelja auto.... Premda i e92 mi ima ono nesto, kazem ti sjest sa e92 335 koji je na kw gewindama u usporedbi sa m3 e92 je NEUSPOREDIVO.

 

Financijski trenutno nisam sposoban sa f90 m5 al ove starije modele bi htio imati. Jednostavno nakon svega, zelim imati nekako svoje auto, svoj projekt kojeg cu cuvat ulagat i brinit se o njemu, ovaj g30 mi se cini kao obican daily auto sto i je, zena ga isto koristi, al da imam m3 koji trosi 20 litara, bio bi cesce na punjacu ko sta je bio 335, a manje na cesti.  Jednostavno nemam inspiracije u nista ulagat, svakako je napucan opremom i svime al nije to to. A njuskalo je prazan sa oglasima, nista ne pronalazim sto mi se svida, ili sam jednostavno pre izbirljiv 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja da imam para definitivno E60 M5 ili E63 M6

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Ja da imam para definitivno E60 M5 ili E63 M6

 i onda ne bi imao para za nista vise... motoric ler gasa 6000kn 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ali imas V10 na 8250 

11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav.Vidim da par vas vozi ovdje e92 pa imam par pitanja.

Cuje li se vama u voznji iznad 120kmh da ima lufta na prozoru?

Bas onako zvizdi,prozor se normalno vrati do kraja kad zatvorim vrata pa ne znam sta bi moglo bit problem.Ili je guma vec ostarila ili se jednostavno tako cuje jer prozor nema okvira.

I da li je netko mjenjao zvucnike jer ovi na autu su katastrofa 😬

 

Prosli tjedan sam uzeo auto pa jos istrazujem jer mi je ovo prvi bmw.

 

Inace sam prezadovoljan sa autom.Motor je n52 2.5 ali nazalost automatik.

 

I koji setup felgi imate?

Trenutno je gore 19" 225/30 i nazad 255/25 i auto je dosta tvrd sa m ovjesom.Stavio bih naprijed 235/35 i nazad 255/30 pa ne znam dal bih bio bar malo meksi i da mi ne struze nista.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Acex kaže...

Pozdrav.Vidim da par vas vozi ovdje e92 pa imam par pitanja.

Cuje li se vama u voznji iznad 120kmh da ima lufta na prozoru?

Bas onako zvizdi,prozor se normalno vrati do kraja kad zatvorim vrata pa ne znam sta bi moglo bit problem.Ili je guma vec ostarila ili se jednostavno tako cuje jer prozor nema okvira.

I da li je netko mjenjao zvucnike jer ovi na autu su katastrofa 😬

 

Prosli tjedan sam uzeo auto pa jos istrazujem jer mi je ovo prvi bmw.

 

Inace sam prezadovoljan sa autom.Motor je n52 2.5 ali nazalost automatik.

 

I koji setup felgi imate?

Trenutno je gore 19" 225/30 i nazad 255/25 i auto je dosta tvrd sa m ovjesom.Stavio bih naprijed 235/35 i nazad 255/30 pa ne znam dal bih bio bar malo meksi i da mi ne struze nista.

 Ja sam cuo da je to samo mana na e93 odnosno na cabriolete, ja nisam imao problema sa nikakvim zvizdanjem... Vjerojatno ti je guma zastarjela, sto se tice zvucnika imao sam Milltek tako da se nisam previse obazirao za entertainment premda sam kasnije ubacio androida unutra da mogu spotove gledati. Uvijek mozes na HK, nema problema, samo daj love  gume su bile zperformance Z1 8.5 i 9.5, sprijeda 235 35 a pozadi 255 30, za voznju i za struganje ti ne mogu reci jer sam bio na kw gewindama, jako tvrd al bitno da lijepo izgleda. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
duracell kaže...
Acex kaže...

Pozdrav.Vidim da par vas vozi ovdje e92 pa imam par pitanja.

Cuje li se vama u voznji iznad 120kmh da ima lufta na prozoru?

Bas onako zvizdi,prozor se normalno vrati do kraja kad zatvorim vrata pa ne znam sta bi moglo bit problem.Ili je guma vec ostarila ili se jednostavno tako cuje jer prozor nema okvira.

I da li je netko mjenjao zvucnike jer ovi na autu su katastrofa 😬

 

Prosli tjedan sam uzeo auto pa jos istrazujem jer mi je ovo prvi bmw.

 

Inace sam prezadovoljan sa autom.Motor je n52 2.5 ali nazalost automatik.

 

I koji setup felgi imate?

Trenutno je gore 19" 225/30 i nazad 255/25 i auto je dosta tvrd sa m ovjesom.Stavio bih naprijed 235/35 i nazad 255/30 pa ne znam dal bih bio bar malo meksi i da mi ne struze nista.

 Ja sam cuo da je to samo mana na e93 odnosno na cabriolete, ja nisam imao problema sa nikakvim zvizdanjem... Vjerojatno ti je guma zastarjela, sto se tice zvucnika imao sam Milltek tako da se nisam previse obazirao za entertainment premda sam kasnije ubacio androida unutra da mogu spotove gledati. Uvijek mozes na HK, nema problema, samo daj love  gume su bile zperformance Z1 8.5 i 9.5, sprijeda 235 35 a pozadi 255 30, za voznju i za struganje ti ne mogu reci jer sam bio na kw gewindama, jako tvrd al bitno da lijepo izgleda. 

 A budem probao gumu namazat sa onim sonaxovim sredstvom iako mi se na dodir ne cini tvrda.A za zvucnike budem probao neke aftermarket stavit.Zasad jos ne planiram radit auspuh pa makar do ljeta da slusam muziku 😀

A za auspuh cu vjerovatno otic kod Lastovcica jer sam radio na Mazdi 6 kod njega i solidno je odrađeno.Ne zelim nista preglasno samo da se cuje malo zvuk šestaka.Mozda samo stavit zadnje protocne lonce

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Acex kaže...
duracell kaže...
Acex kaže...

Pozdrav.Vidim da par vas vozi ovdje e92 pa imam par pitanja.

Cuje li se vama u voznji iznad 120kmh da ima lufta na prozoru?

Bas onako zvizdi,prozor se normalno vrati do kraja kad zatvorim vrata pa ne znam sta bi moglo bit problem.Ili je guma vec ostarila ili se jednostavno tako cuje jer prozor nema okvira.

I da li je netko mjenjao zvucnike jer ovi na autu su katastrofa 😬

 

Prosli tjedan sam uzeo auto pa jos istrazujem jer mi je ovo prvi bmw.

 

Inace sam prezadovoljan sa autom.Motor je n52 2.5 ali nazalost automatik.

 

I koji setup felgi imate?

Trenutno je gore 19" 225/30 i nazad 255/25 i auto je dosta tvrd sa m ovjesom.Stavio bih naprijed 235/35 i nazad 255/30 pa ne znam dal bih bio bar malo meksi i da mi ne struze nista.

 Ja sam cuo da je to samo mana na e93 odnosno na cabriolete, ja nisam imao problema sa nikakvim zvizdanjem... Vjerojatno ti je guma zastarjela, sto se tice zvucnika imao sam Milltek tako da se nisam previse obazirao za entertainment premda sam kasnije ubacio androida unutra da mogu spotove gledati. Uvijek mozes na HK, nema problema, samo daj love  gume su bile zperformance Z1 8.5 i 9.5, sprijeda 235 35 a pozadi 255 30, za voznju i za struganje ti ne mogu reci jer sam bio na kw gewindama, jako tvrd al bitno da lijepo izgleda. 

 A budem probao gumu namazat sa onim sonaxovim sredstvom iako mi se na dodir ne cini tvrda.A za zvucnike budem probao neke aftermarket stavit.Zasad jos ne planiram radit auspuh pa makar do ljeta da slusam muziku 😀

A za auspuh cu vjerovatno otic kod Lastovcica jer sam radio na Mazdi 6 kod njega i solidno je odrađeno.Ne zelim nista preglasno samo da se cuje malo zvuk šestaka.Mozda samo stavit zadnje protocne lonce

 Dobar odabir, u Laste neces falit, a svakako ce ti i on dat nekakav prijedlog, nisam iskreno nikad mazao kedere al isto tako auto mi je garazirano non stop, bude on na suncu al rijetko kad. Za zvucnike se isto slazem, HK rabljeni bi bili skuplji nego novi aftermarket. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Imao je frend i čulo se tako. Jednostavno gume dale svoje, pogotovo uz frameless okvir vrata.

Ako imas normalno standard ozvucenje onda je loše da, ima svega 6 zvučnika bez pojačala. Stavljenje boljeg ozvučenja nije baš jeftina igra u bmw-u jer specifični su zvučnici, konektori itd. Eventualno da uzmes neki set za retrofit i platis nekome da ti ugradi ili se zezas sam s time. Ili jednostavno keširaš 1200-1500€ autosound, carempire itd za custom ozvučenje.

Uzeo si jedan od najboljih bmw motora, N52 je top. IMao sam dva dosada, samo oba N52B30 190kw. Ovo je ako se ne varam 160kw?

Ma dobar je tu automatik, 6hp19. Samo stavi xhp stg3 i retrofit F1 ako nemas

Uh, netko je stavio manje dimenzije. Ove sto ti zelis staviti i jesu njegove OEM

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Bez pojačala ti sami zvučnici ne budu baš pomogli

Evo ti N52 bez zadnjih lonaca u 630i 


Mislim protočni je praktički isto kao da nemas lonce jel. Čuo se na dobrih 2-3km čistine bez problema

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Imao je frend i čulo se tako. Jednostavno gume dale svoje, pogotovo uz frameless okvir vrata.

Ako imas normalno standard ozvucenje onda je loše da, ima svega 6 zvučnika bez pojačala. Stavljenje boljeg ozvučenja nije baš jeftina igra u bmw-u jer specifični su zvučnici, konektori itd. Eventualno da uzmes neki set za retrofit i platis nekome da ti ugradi ili se zezas sam s time. Ili jednostavno keširaš 1200-1500€ autosound, carempire itd za custom ozvučenje.

Uzeo si jedan od najboljih bmw motora, N52 je top. IMao sam dva dosada, samo oba N52B30 190kw. Ovo je ako se ne varam 160kw?

Ma dobar je tu automatik, 6hp19. Samo stavi xhp stg3 i retrofit F1 ako nemas

Uh, netko je stavio manje dimenzije. Ove sto ti zelis staviti i jesu njegove OEM

 Zasad mi je i ovo dovoljno snage jer prelazim sa Mazde 6 od 120 ks.A motor je ovaj slabiji od 215 ks.Na ljeto odradit izduv kod lastovcica bar da se malo cuje.A kasnije za mapiranje vidim da svi preporucuju muhu pa valjda vec ima neku mapu za taj motor.

 

I danas sam skidao one pumpice za perace farove i cistio ali opet steka kod vracanja.Valjaju li one sa ebaya za 20 eura ili bas mora bit orginal od bmwa?

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice