Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.113
|
čitano: 13.250.758
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Hmmm, s obzirom da znam da postoji već nekolicina novih G8 i Octavia dizla sa 200k-250k km, i nisu bili na servisu svakih 15 hiljada,

Nebre biti,to mora da je na otpadu? Ili su već 3 put mjenjali motor? Naravno, da nisu na otpadu i naravno da nisu mjenjali motor.

Ali sigurno ekipa kojoj je Nexen domet kvalitete zna sve i o motorima, uljima, gorivu, ma čemu god oćeš.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Hmmm, s obzirom da znam da postoji već nekolicina novih G8 i Octavia dizla sa 200k-250k km, i nisu bili na servisu svakih 15 hiljada,

Nebre biti,to mora da je na otpadu? Ili su već 3 put mjenjali motor? Naravno, da nisu na otpadu i naravno da nisu mjenjali motor.

Ali sigurno ekipa kojoj je Nexen domet kvalitete zna sve i o motorima, uljima, gorivu, ma čemu god oćeš.

 

Tom Golfu koji natuce 200-250tkm u 2 god. ni nema sta bit od duzih zamjena kad se sigurno vozi u boljim uvjetima nego vecina vozila.

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

aha,  75-godišnja baba s kraćom desnom nogom ga sam k meši v nedelju vozila?

 

misliš da su i Švabe imuni na: najbolje avto je službeno avto - pa ga se goni ko selsku kurvu ?

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2021 23:12 (Stric_Jura).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nemam ja problema sto je svakih 20-30tkm, pogotovo ako ga misli imati samo do 105tkm dokada je garancija. I slobodno vi svi mijenjate kako preporucuju svakih 20-30tkm pa jao onima iza sto uzimaju ili planiraju duze zadrzati. Uzeo sam faking 630i gdje je raden servis svakih 25tkm kako je jebeni bmw preporučio pa sam mijenjao vanose i gluposti na 230tkm.

Ulje je najbolje mijenjati svakih 10-12tkm ili stvarno mislite da je ulje od 25tkm isto kao od 12tkm?

Ja na svojim autima radim svakih 10tkm jer za 100-150€ necu propasti

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Amen 

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
3 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Nemam ja problema sto je svakih 20-30tkm, pogotovo ako ga misli imati samo do 105tkm dokada je garancija. I slobodno vi svi mijenjate kako preporucuju svakih 20-30tkm pa jao onima iza sto uzimaju ili planiraju duze zadrzati. Uzeo sam faking 630i gdje je raden servis svakih 25tkm kako je jebeni bmw preporučio pa sam mijenjao vanose i gluposti na 230tkm.

Ulje je najbolje mijenjati svakih 10-12tkm ili stvarno mislite da je ulje od 25tkm isto kao od 12tkm?

Ja na svojim autima radim svakih 10tkm jer za 100-150€ necu propasti

https://proauto.ba/zelite-li-miran-san-postujte-preporuke-proizvodaca-motora-o-intervalu-izmjene-ulja/

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 0:25 (Boris grozni).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Boris grozni kaže...
sstrmi kaže...

Nemam ja problema sto je svakih 20-30tkm, pogotovo ako ga misli imati samo do 105tkm dokada je garancija. I slobodno vi svi mijenjate kako preporucuju svakih 20-30tkm pa jao onima iza sto uzimaju ili planiraju duze zadrzati. Uzeo sam faking 630i gdje je raden servis svakih 25tkm kako je jebeni bmw preporučio pa sam mijenjao vanose i gluposti na 230tkm.

Ulje je najbolje mijenjati svakih 10-12tkm ili stvarno mislite da je ulje od 25tkm isto kao od 12tkm?

Ja na svojim autima radim svakih 10tkm jer za 100-150€ necu propasti

https://proauto.ba/zelite-li-miran-san-postujte-preporuke-proizvodaca-motora-o-intervalu-izmjene-ulja/

 

 

 Pogledao sam video.  Mijenjanje svakih 6mjeseci ili 5-8k je previše,  ali vidis kako nitko nije rekao više od 12 mjeseci ili 16k. A kod nas bmw i takvi kazu 2 godine ili 25-30k sto je sprdnja. I ovaj test na kraju, prešao je s Jeepom svega tisucu kilometara u 6 mjeseci i analiza svejedno kaze dobro za jos svega 4-5k. Znaci ono cega se držim,  svakih 12 mjeseci ili 10-12tkm funkcionira i tako cu se uvijek i drzati. Nikada necu mijenjati ulje svakih 20-30 ili 2 godine jer to nije dobro.

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
8 godina
online
Auti - ultimativna tema

Uniroyal RainSport 3 ili 5? 205/55R16.

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 8:55 (Nuclear_Phoenix).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

7.500km/6mj nije previse - osobito ako se radi u otezanim uvjetima voznje ili zahtjevnijim voznjama sa

konstantnim visokim okretajama masine i turbine.

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Boris grozni kaže...
toxic kaže...

Evo nakon prijeđenih 2500km u 2 mjeseca, prezadovoljan s VW Tiguanom...

Jedina stvar koja me nervira je ta sto kada idem na krace relacije je brzo punjenje dpf filtera... 

Skuzio sam to kada izgasim auto ventilator radi jos dobrih 5 minuta mozda i vise a to se navodno kod VW dogada kada prekines tu regeneraciju...

Sva sreca pa eto svako malo idem u ZG pa ga imam autocestom di vozit preko 2k okretaja...

 

Sve ostalo je ko po spagi...

Eh da i prva zamjena ulja tek na 21k km ... reko wtf...... valjda kasnije ce se to postepeno smanjivati...

 ako si uzeo dizela za kratke relacije i ako ces svako malo prekidati regeneraciju prijatelju pozdravi se s egr/dpf uskoro, neznam kak je pokriven u garanciji!

 Nisam ga uzeo za krace relacije sigurno no vozim se kracim relacijama... Klince peljam na treninge grad mi je cca 10km od mene otvorene ceste... Niti jednom se nije pokazala lampica.

kako radim od doma tako nemam potrebe svaki dan ici u ZG vec odem npr jednom u desetak dana nekad dva puta...

 

Iskreno nisam siguran niti da se ventilator zna vrtit zbog toga ali po onome sto sam citao mislim da je tako...  Imao sam to sranje i na Renault Meganu i to se apsolutno nikada nije dogadalo (zato sam i pristao na ovo sranje) ali nikada a vozio sam se istim rutama i cak manje isao u ZG (kada idem u ZG idem autocestom i to je cca 40-50km autoceste)... tak da mi je ovo cudno iskreno...

 

Ako auto pokrene tu pasivnu regeneraciju moze li se ona odvit ako auto radiu leru ili se moram vozit ? Nejasno mi je zapravo

Ovo sto ti govoris da ce mi riknuti auto pretpostavljam da mislis ako ignoriram lampicu koja mi se jos nije niti jednom upalila ? Nemojte me plasit ako niste sigurni molim Vas jer ovo su mi bitne stvari...

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 9:34 (toxic).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

Bnet: mNik987#2148
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Dobro su ti rekli. Nemoj se zamarati sa time.....

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Posmatrač kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Dobro su ti rekli. Nemoj se zamarati sa time.....

 Ovo je sada ironicno ili ?

PA dajete ljudi budite ozbiljni nismo klinci od 18 godina, auto sam platio pun k i osamsto.. novi je, ne zelim se dovesti u nepotrebnu situaciju... ako me lazu ovdje, ako me lazu tamo  kome da vjerujem ?

Ja ne mogu kuzit kada se ova pasivna regeneracije pokrene.... pa ljudi ja ovih 10km ne gasim auto dakle nemam nigdje semafora itd... ako je preporuka da ga tih 10km vozim u 2k okretaja drzat cu se toga...

 

Jel tko kupio novi auto u zadnju godinu dvije a ima ovo sranje pa di mi veli iz prve ruke?

Bnet: mNik987#2148
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Renault na 1.5 DCI ima petu diznu, za švabe je to sci fi. Odvezeš jednom tjedno na dužu vožnju po otvorenoj. Na 10km se dizlo po zimi neće ni ugrijati dovoljno za regeneraciju. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 10:02 (ivanzu).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Renault na 1.5 DCI ima petu diznu, za švabe je to sci fi. Odvezeš jednom tjedno na dužu vožnju po otvorenoj. Na 10km se dizlo po zimi neće ni ugrijati dovoljno za regeneraciju. 

 Slažem se tj to je ukupno 20km u jednom smjeru je 10km...

A gle budem onda vrtio jednom u 10 dana da odem u ZG ionako trebam uvijek nesto obavit i to je to...

Racunam da se svakih cca 500-600km pokrene ova pasivka pa je to taman tu negdje jer cca 3 puta tjedno odem na ove krace relacije... + dodatno naberem po 10 km

Bnet: mNik987#2148
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Regeneracija će ti prije biti svakih 250-300km.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Regeneracija će ti prije biti svakih 250-300km.

 ok to mi ulazi u scope kolko vidim...

Bnet: mNik987#2148
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
Posmatrač kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Dobro su ti rekli. Nemoj se zamarati sa time.....

 Ovo je sada ironicno ili ?

PA dajete ljudi budite ozbiljni nismo klinci od 18 godina, auto sam platio pun k i osamsto.. novi je, ne zelim se dovesti u nepotrebnu situaciju... ako me lazu ovdje, ako me lazu tamo  kome da vjerujem ?

Ja ne mogu kuzit kada se ova pasivna regeneracije pokrene.... pa ljudi ja ovih 10km ne gasim auto dakle nemam nigdje semafora itd... ako je preporuka da ga tih 10km vozim u 2k okretaja drzat cu se toga...

 

Jel tko kupio novi auto u zadnju godinu dvije a ima ovo sranje pa di mi veli iz prve ruke?

 Nije uvjet da ti vozis na 2k obrtaja u 4 brzini, to je eto najucinkovitija i najbrza procedura. Ja sam svog redovno regeneriro po gradu samo ono ne vozim se na 1500-2000 okretaja nego ga drzim na 2500-2800k ak se radi o prvoj/drugoj brzini. Ako nisi, nabavi si ELM327 sa ebaya (budem ti poslao link od kojeg prodavaca sam ja uzeo) za par dolara i isto ti posaljem dpf vag pro aplikaciju za mob i doslovno mozes vidjet kad ce ti se upalit regereacija i kad bude zavrsila. Sad nisam siguran da je 250-300km normalno za NOVI auto, ili pak ima taj softwer jos od dieselgatea... Ako da, kad istekne garancija onda odes da ti skinu taj software i stave onaj gdje ce ti radit regeneraciju svakih 1000km.

 

Ali pusti, ovo je dobro kad znas kad radi regeneraciju, meni sad na 1.6idtecu pitaj boga... Guglao i nisam nigdje nasao kak on radi regeneraciju osim kad se pojavi svjetlo na kontrolnoj tabli, no opet mi je cudno jer pricaju da se svjetlo pali jedino kad je sam dpf pri kraju no to mozda sve ovisi o marki auta.

 

 

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
Boris grozni kaže...
toxic kaže...

Evo nakon prijeđenih 2500km u 2 mjeseca, prezadovoljan s VW Tiguanom...

Jedina stvar koja me nervira je ta sto kada idem na krace relacije je brzo punjenje dpf filtera... 

Skuzio sam to kada izgasim auto ventilator radi jos dobrih 5 minuta mozda i vise a to se navodno kod VW dogada kada prekines tu regeneraciju...

Sva sreca pa eto svako malo idem u ZG pa ga imam autocestom di vozit preko 2k okretaja...

 

Sve ostalo je ko po spagi...

Eh da i prva zamjena ulja tek na 21k km ... reko wtf...... valjda kasnije ce se to postepeno smanjivati...

 ako si uzeo dizela za kratke relacije i ako ces svako malo prekidati regeneraciju prijatelju pozdravi se s egr/dpf uskoro, neznam kak je pokriven u garanciji!

 Nisam ga uzeo za krace relacije sigurno no vozim se kracim relacijama... Klince peljam na treninge grad mi je cca 10km od mene otvorene ceste... Niti jednom se nije pokazala lampica.

kako radim od doma tako nemam potrebe svaki dan ici u ZG vec odem npr jednom u desetak dana nekad dva puta...

 

Iskreno nisam siguran niti da se ventilator zna vrtit zbog toga ali po onome sto sam citao mislim da je tako...  Imao sam to sranje i na Renault Meganu i to se apsolutno nikada nije dogadalo (zato sam i pristao na ovo sranje) ali nikada a vozio sam se istim rutama i cak manje isao u ZG (kada idem u ZG idem autocestom i to je cca 40-50km autoceste)... tak da mi je ovo cudno iskreno...

 

Ako auto pokrene tu pasivnu regeneraciju moze li se ona odvit ako auto radiu leru ili se moram vozit ? Nejasno mi je zapravo

Ovo sto ti govoris da ce mi riknuti auto pretpostavljam da mislis ako ignoriram lampicu koja mi se jos nije niti jednom upalila ? Nemojte me plasit ako niste sigurni molim Vas jer ovo su mi bitne stvari...

Pa ako se bojiš, obavi izmjenu ulja na 10000-12000 i po tom pitanju si miran.

Na proročanstva da će ti auto krepati jer je dizel, a ti voziš kratke relacije, ne bih se obazirao.

Zadnjih godinu dana odvozio 18000 km uglavnom po gradu kraće relacije. Od tih 18000 je 4500 km po autoputu. Desetak puta je radio ventilator nakon gašenja auta. Lampica mi se još nije palila nijednom.

PSN - darklydexter
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na kojoj temperaturi rade benzinci? Meni na Mazdi piše 100° makar mi se čini da je za stidnu dlaku i preko tih 100°. 

If you can handle it by your self and not go mad, then you are on the right path to become insane.
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
hahhaajaads kaže...
toxic kaže...
Posmatrač kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Dobro su ti rekli. Nemoj se zamarati sa time.....

 Ovo je sada ironicno ili ?

PA dajete ljudi budite ozbiljni nismo klinci od 18 godina, auto sam platio pun k i osamsto.. novi je, ne zelim se dovesti u nepotrebnu situaciju... ako me lazu ovdje, ako me lazu tamo  kome da vjerujem ?

Ja ne mogu kuzit kada se ova pasivna regeneracije pokrene.... pa ljudi ja ovih 10km ne gasim auto dakle nemam nigdje semafora itd... ako je preporuka da ga tih 10km vozim u 2k okretaja drzat cu se toga...

 

Jel tko kupio novi auto u zadnju godinu dvije a ima ovo sranje pa di mi veli iz prve ruke?

 Nije uvjet da ti vozis na 2k obrtaja u 4 brzini, to je eto najucinkovitija i najbrza procedura. Ja sam svog redovno regeneriro po gradu samo ono ne vozim se na 1500-2000 okretaja nego ga drzim na 2500-2800k ak se radi o prvoj/drugoj brzini. Ako nisi, nabavi si ELM327 sa ebaya (budem ti poslao link od kojeg prodavaca sam ja uzeo) za par dolara i isto ti posaljem dpf vag pro aplikaciju za mob i doslovno mozes vidjet kad ce ti se upalit regereacija i kad bude zavrsila. Sad nisam siguran da je 250-300km normalno za NOVI auto, ili pak ima taj softwer jos od dieselgatea... Ako da, kad istekne garancija onda odes da ti skinu taj software i stave onaj gdje ce ti radit regeneraciju svakih 1000km.

 

Ali pusti, ovo je dobro kad znas kad radi regeneraciju, meni sad na 1.6idtecu pitaj boga... Guglao i nisam nigdje nasao kak on radi regeneraciju osim kad se pojavi svjetlo na kontrolnoj tabli, no opet mi je cudno jer pricaju da se svjetlo pali jedino kad je sam dpf pri kraju no to mozda sve ovisi o marki auta.

 

 

 

 Ima  jedan trik kako cu znati u voznji da mi auto radi tu pasivnu regeneraciju...ako imas ukljucen start stop i auto se ne gasi kada stanes to znaci da je pasivka aktivna :)

 

Bnet: mNik987#2148
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ili da je akumulator slab. Radna temperatura ovisi do auta, većinom je oko 90.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ili da je akumulator slab. Radna temperatura ovisi do auta, većinom je oko 90.

 pa da mislim ako aku krepa na 2500km onda stvarno :)

Bnet: mNik987#2148
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...

 

 

 

 Ima  jedan trik kako cu znati u voznji da mi auto radi tu pasivnu regeneraciju...ako imas ukljucen start stop i auto se ne gasi kada stanes to znaci da je pasivka aktivna :)

 

Auto se ne gasi i ako nije dovoljno zagrijan i ako nije postignuta tražena temperatura unutrašnjosti.

 

PSN - darklydexter
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Ili da je akumulator slab. Radna temperatura ovisi do auta, većinom je oko 90.

 pa da mislim ako aku krepa na 2500km onda stvarno :)

Bilo je slučajeva ali pokrije garancija ako je unutar 2-3 godine.

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 11:33 (ivanzu).
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
Ovo je sada ironicno ili ?
PA dajete ljudi budite ozbiljni nismo klinci od 18 godina, auto sam platio pun k i osamsto.. novi je, ne zelim se dovesti u nepotrebnu situaciju... ako me lazu ovdje, ako me lazu tamo  kome da vjerujem ?
Ja ne mogu kuzit kada se ova pasivna regeneracije pokrene.... pa ljudi ja ovih 10km ne gasim auto dakle nemam nigdje semafora itd... ako je preporuka da ga tih 10km vozim u 2k okretaja drzat cu se toga...
Jel tko kupio novi auto u zadnju godinu dvije a ima ovo sranje pa di mi veli iz prve ruke?

 

Vjerujes li poduzecu, koja ima pisanu povijest varanju kupaca, varanju organizacija, varanju testova,

varanju u financijama i jos tone i tone pisanih manipuliranih podataka?

 

toxic kaže...
 Slažem se tj to je ukupno 20km u jednom smjeru je 10km...
A gle budem onda vrtio jednom u 10 dana da odem u ZG ionako trebam uvijek nesto obavit i to je to...
Racunam da se svakih cca 500-600km pokrene ova pasivka pa je to taman tu negdje jer cca 3 puta tjedno odem na ove krace relacije... + dodatno naberem po 10 km

 

Ubaci u nizu i vozi u visim okretajima - imat ces vecu potrosnju, al bar ces bolje zagrijati masinu i ulje,

te neces brzo zacepiti DPF.

 

Zasto si kupio skuplji dizel, kad radis tako kratke dionice? Ako dnevno u komadu ne trebas bar 50km, ne treba ti ni dizel,

nego benzinac ili hibrid. Sad je kasno za plakanje, al sta je tu je - VW kao VW, dieselsko-zlo -> dizlo.

 

Lijep je auto, bar ga vikendom, ako mozes, provezi kako spada, jer ovako si ga platio skuplje nego benzinca,

a neces ustedjeti nista na dizlu, jer ces trositi jednako kao i benzina zbog kratkih dionica.

 

I nisi glup da ne znas uzeti prirucnik od vozila, nalazi se u ladici ispred suvozaca, tamo ti tocno pise koje ulje za tvoju masinu,

i u kojem intervalu - a isto tako ako cak i ne pisu intervali - mozes na stranicama VW-a registrirati svoje vozilo i skinuti servisnu knjizicu,

u kojem ti tocno pisu kada su intervali.

 

Ti nisi od VW-a dobio besplatne "servise" ni "odrzavanje", to si ti vec platio u cijeni vozila, samo ti ovako malo zamazu oci pa si ti sretniji,

a njima je kao super, jer ce ti reci "ma mjenjamo ulje svakih 50.000km", pa umjesto da ti ustedis, oni ustede na filtru i ulju,

a tebi nakon 100.000km ostane vozilo koje je lose/nikako odrzavano, i skojim ces u buducnosti puniti blagajnu VW-a.

 

Istu stvar sam ja imao sa Fordom - oni kazu 30.000km/2god, a ja ih pitam "sta nakon 100.000km, ako se sta desi",

odgovor je "pa to je van jamstva masine, al garantiramo vam da se u tih 100.000km nece nista pokvariti".

 

Pa jasno, nece se nista pokvariti u 100.000km ako nikad ne promjenis ulje, ali ce to ulje prvo izgubit svojstva,

pa ce masina poceti trositi ulje, i kad ostanes bez ulja ce ti zaribati - a to se desava (u EU manje, ali vani u SAD-u cesta pojava, nije "popio" jos ni ovo ulje, cemu mjenjati).

 

15.000/12mj je OK ciklus, ili cak smanjis na 10.000km ako imas jako puno gradske voznje, sa puno stani-kreni ciklusa,

jer nije isto odvesti 200km na autoputu, i 200km drkeljat po gadu na semoforima.

 

Al gle, nakon jamstva/5g/100.000km prodas, nije tvoj problem, nek ga neka druga budala odrzava i ulaze.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
toxic kaže...
Posmatrač kaže...
toxic kaže...
ivanzu kaže...

Reno ima pošteno riješen DPF, švabe nemaju.

 Ma tak je Renault iz 2007 koji ima hrpu problema ima tj imao je bolje rijesen DPF od VW iz 2021 godine... ako je ovo zaista tako  ona lijepo nek sve ide u k qrc...

Nego zvao sam ovlašteni i rekli su po ovome sto ja imam nemam problem... odradi se regenracija i s obzirom da se poveca temperatura ako se auto izgasi ventilator radi kako bi ga ohladio u voznji to ne mogu promijetiti..

U prijevodu ako se ne upali lampica nemam nikakvih problema...

 Dobro su ti rekli. Nemoj se zamarati sa time.....

 Ovo je sada ironicno ili ?

PA dajete ljudi budite ozbiljni nismo klinci od 18 godina, auto sam platio pun k i osamsto.. novi je, ne zelim se dovesti u nepotrebnu situaciju... ako me lazu ovdje, ako me lazu tamo  kome da vjerujem ?

Ja ne mogu kuzit kada se ova pasivna regeneracije pokrene.... pa ljudi ja ovih 10km ne gasim auto dakle nemam nigdje semafora itd... ako je preporuka da ga tih 10km vozim u 2k okretaja drzat cu se toga...

 

Jel tko kupio novi auto u zadnju godinu dvije a ima ovo sranje pa di mi veli iz prve ruke?

 Zasto bi bilo ironicno? Zasto pravis toliku paniku oko toga? Nema upozorenja za regeneraciju jer se ti kao vozac ne trebas zamarati sa time. Nemas upozorenje za milion stvari koje se desavaju u pozadini jer se ne trebas zamarati sa time. Ko ti je rekao da vozis na 2k okretaja? Slusaj ono sto ti kazu u ovlastenom servisu i ne sekiraj se. Pa oni su (tj firma koju zastupaju) napravili taj motor i valjda oni znaju kako se on ponasa i sta mu treba. Pa njima je u interesu da ides na servis sto cesce.... Zaboravi na pasivnu regeneraciju jer je to normalana proces o kojem ti ne trebas da mislis.... Jebemu pa valjda je auto industrija napredovala unazad 20 godina a savjeti su ti ovdje uglavnom ostali od golfa II. Sada svaki auto testira sve zivo i ima signalizaciju za svaku glupost a da nema za dpf.... Opsuti se i uzivaj u svom novom limenom ljubimcu.....

E da sto se tice ovih 2k okretaja ako ce ti ista napraviti stetu to je voznja na malim okretajima. Turbina ti se pali na 1850 obrtaja i ja ti savjetujem da uvijek vozis preko 2k a ako imas prilike digni ponekad i na 3k jer ce ti to praviti manje buducih problema sa dpfom... Sto bi rekli nacepi ga malo ;) Nije ironija iako ima smjesko.....

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 12:24 (Posmatrač).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
toxic kaže...
Ovo je sada ironicno ili ?
PA dajete ljudi budite ozbiljni nismo klinci od 18 godina, auto sam platio pun k i osamsto.. novi je, ne zelim se dovesti u nepotrebnu situaciju... ako me lazu ovdje, ako me lazu tamo  kome da vjerujem ?
Ja ne mogu kuzit kada se ova pasivna regeneracije pokrene.... pa ljudi ja ovih 10km ne gasim auto dakle nemam nigdje semafora itd... ako je preporuka da ga tih 10km vozim u 2k okretaja drzat cu se toga...
Jel tko kupio novi auto u zadnju godinu dvije a ima ovo sranje pa di mi veli iz prve ruke?

 

Vjerujes li poduzecu, koja ima pisanu povijest varanju kupaca, varanju organizacija, varanju testova,

varanju u financijama i jos tone i tone pisanih manipuliranih podataka?

 

toxic kaže...
 Slažem se tj to je ukupno 20km u jednom smjeru je 10km...
A gle budem onda vrtio jednom u 10 dana da odem u ZG ionako trebam uvijek nesto obavit i to je to...
Racunam da se svakih cca 500-600km pokrene ova pasivka pa je to taman tu negdje jer cca 3 puta tjedno odem na ove krace relacije... + dodatno naberem po 10 km

 

Ubaci u nizu i vozi u visim okretajima - imat ces vecu potrosnju, al bar ces bolje zagrijati masinu i ulje,

te neces brzo zacepiti DPF.

 

Zasto si kupio skuplji dizel, kad radis tako kratke dionice? Ako dnevno u komadu ne trebas bar 50km, ne treba ti ni dizel,

nego benzinac ili hibrid. Sad je kasno za plakanje, al sta je tu je - VW kao VW, dieselsko-zlo -> dizlo.

 

Lijep je auto, bar ga vikendom, ako mozes, provezi kako spada, jer ovako si ga platio skuplje nego benzinca,

a neces ustedjeti nista na dizlu, jer ces trositi jednako kao i benzina zbog kratkih dionica.

 

I nisi glup da ne znas uzeti prirucnik od vozila, nalazi se u ladici ispred suvozaca, tamo ti tocno pise koje ulje za tvoju masinu,

i u kojem intervalu - a isto tako ako cak i ne pisu intervali - mozes na stranicama VW-a registrirati svoje vozilo i skinuti servisnu knjizicu,

u kojem ti tocno pisu kada su intervali.

 

Ti nisi od VW-a dobio besplatne "servise" ni "odrzavanje", to si ti vec platio u cijeni vozila, samo ti ovako malo zamazu oci pa si ti sretniji,

a njima je kao super, jer ce ti reci "ma mjenjamo ulje svakih 50.000km", pa umjesto da ti ustedis, oni ustede na filtru i ulju,

a tebi nakon 100.000km ostane vozilo koje je lose/nikako odrzavano, i skojim ces u buducnosti puniti blagajnu VW-a.

 

Istu stvar sam ja imao sa Fordom - oni kazu 30.000km/2god, a ja ih pitam "sta nakon 100.000km, ako se sta desi",

odgovor je "pa to je van jamstva masine, al garantiramo vam da se u tih 100.000km nece nista pokvariti".

 

Pa jasno, nece se nista pokvariti u 100.000km ako nikad ne promjenis ulje, ali ce to ulje prvo izgubit svojstva,

pa ce masina poceti trositi ulje, i kad ostanes bez ulja ce ti zaribati - a to se desava (u EU manje, ali vani u SAD-u cesta pojava, nije "popio" jos ni ovo ulje, cemu mjenjati).

 

15.000/12mj je OK ciklus, ili cak smanjis na 10.000km ako imas jako puno gradske voznje, sa puno stani-kreni ciklusa,

jer nije isto odvesti 200km na autoputu, i 200km drkeljat po gadu na semoforima.

 

Al gle, nakon jamstva/5g/100.000km prodas, nije tvoj problem, nek ga neka druga budala odrzava i ulaze.

 

1. Inace vozim dnevno oko 100km i dakle namjera mi nije bila auto voziti na kratkim relacijama ali situacija je trenuto takva da nemam potrebe ici u ZG svaki dan, dakle postoji razlog zasto sam isao na Diezel.

2. Servisni interval kada se kupi vozilo dakle prvi mali servis je na 21000km i to mi stoji u knjizici i u sw vozila, inspekcijski pregled je na 27000 km i to mi isto stoji u knjizici a naknadno se ti intervali smanje (dakle samo je ovaj fucking prvi upitan)

3. Auto mislim zadrzati za sebe i samim time cu raditi kako smatram da je pravilno... 1500kn vise godisnje mi nije problem dati tako da... zato sam pitao ovdje za preporuke/iskustva

4. Da nisam dobio besplatno ves sam platio "1 euro mjesecno placam za to dodatno"

5. Nemam gradsku voznju vec Seosku, otvorena cesta a u gradu u koji idem ima 2 semafora i to je to...

6. Na kraju imam iskustva s Dizelom s slicnom voznjom i s dpf filterom ali se vozila drugacije ponasaju u smislu toga...

 

 

 

 

 

Bnet: mNik987#2148
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 12:21 (toxic).
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Pa onda kad budes vozio te duze dionice, budes ga propuhao, sta se previse brines.

Samo si promjeni navike servisa na 15k/12mj i miran si.

Seoska voznja je bolja od bilo kakve gradske voznje.

Malo ga i kroz sumu protumbaj, ipak je SUV, a ne Limo.

 

 

Ja bi ovo jednostavno prekrizio, isto kao sto sam takvo nesto prekrizio kod Forda.

Ulje i filter su povoljni - mehnicar i popravak turbine te masine su skupi.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher... Cyberpunk for PCMR
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.4.2021 12:27 (Čitatelj).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice