Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.231.129
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sveupitni kaže...

Vjerojatno rabljeni ležaj... Netko ga vratio a oni nisu provjeravali i samo poslali dalje... Možeš se žaliti sigg

 Sranje je kaj mi je auto vec poceo raskapat al dobro ak se bas nebu moglo iskoristit ovo kupit cu kod nas u najblizoj trgovini, mozda i na lageru odma bude imao, nemre prek 200-250 kn bit za 1.6 tdi

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nisu iz Autodoc-a pizde, u roku par dana pošalju novi dio. 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Nisu iz Autodoc-a pizde, u roku par dana pošalju novi dio. 

 Mogu oni poslat u roku par dana ali ne mogu utjecat na to kaj bu jos tjedan dana to putovalo do mene a auto raskopan, zauzima mjesto majstoru.. To kaj posalju jedino mogu prodat da si vratim bar dio para a novi dio mora sutra ujutro biti vec kod majstora.. To je jedina prednost nasih trgovina dijelovima a srecom druk lezaj je najjeftiniji dio kvacila.. Ustedio sam 1300 kn na kvacilu naspram ponude u auto kresi kojeg sam do sad smatrao najjeftinijim tako da ne zelim ni znati kolko bi to u tokicu tek kostalo ili intercarsu no malo cu imat komplikacija nepotrebnih, trebali bi barem pogledat kaj stavljaju u kutiju jer bas se vidi ovo otkinuto..

 

Za astru j 1.7 cdti 10500 kn luk set kvacila sa zamasnjakom, sa majstorovim rabatom 8500, na autodocu kad se uhvati popust 38% a to je svakih par dana dobijes to isto kvacilo za cca 4500 kn.. Jedino im moze mesic autopromet konkurirati, oni su trazili 5260 i za 2 dana je kod mene, ovo sam cekao 2 tjedna iz njemacke

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...

Preporuka Ozbiljnije limuzine u mid executive klasi?

Slobodno napomenite ako ima nesto dobro sto sam zaboravio.

Ovisi sta ti je bitno. Mercedes ima moderan / fancy interijer ali recimo meni je malo prekicav i puno stvari imam feeling da su dodali jer su nest morali dodati. Primjer je interior osvjetljenje koje po noci sam smeta preglednosti jer se vidi u prozorima i retrovizorima. S druge strane, Lexus ima starije dizajniran interijer i set featurea nije toliko fancy, ali materijali + fit and finish su bolji. Isto tak eksterijer dizajn je puno hrabriji od konkurencije (meni velika prednost, neki vole konzervativnije). Volvo je neka zlatna sredina, ali novi su temeljeni na ovoj kineskoj platformi pa tko zna kak ce biti dugorocno + nemaju hibride u ponudi.

Peugeut mi nekako ne pase uz ostalu konkurenciju.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kakve točno veze taj petrožol ima s E klasom? Kaj onda nisi Superba stavio u usporedbu, daleko ozbiljniji auto od petrožola. 

ES je kršina, svaka čast Lexusu al ES nije dostojna zamjena GSu i konkurencija švabama.. Imaš A6 i BMW 5, ak oćeš ekzotiku imaš XFa. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Boris grozni kaže...

Ajme umro samHonda se neda!

 Pričao mi od bivšeg šefa brat, bio dobio na poklon vectru A c20ne, ko što sam ja nedavno kupio za smiješnu cifru... Ugl auto nije imao naše papire i bio je u banani skroz,od motora, mjenjača do limarije... Probijena brtva glave. U ono vrijeme na šumskom putu bili, blokirali gas s ciglom. Auto je u blokadi bio jedno 50min, nije se razletio, skoro debili šumu zapalili, mogao si kroz ispušnu granu gledati, nakoncu morao auto odvesti na reciklažu. 

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Kakve točno veze taj petrožol ima s E klasom? Kaj onda nisi Superba stavio u usporedbu, daleko ozbiljniji auto od petrožola. 

ES je kršina, svaka čast Lexusu al ES nije dostojna zamjena GSu i konkurencija švabama.. Imaš A6 i BMW 5, ak oćeš ekzotiku imaš XFa. 

 Mercedes je sam sebi konkurencija sa losom izradom u zadnje vrijeme na nekolicini modela. A bome ni Jaguar nije neki pojam trajanja, rame uz rame sa RR.

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 18.3.2021 23:30 (ivanoile).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Kakve točno veze taj petrožol ima s E klasom? Kaj onda nisi Superba stavio u usporedbu, daleko ozbiljniji auto od petrožola. 

ES je kršina, svaka čast Lexusu al ES nije dostojna zamjena GSu i konkurencija švabama.. Imaš A6 i BMW 5, ak oćeš ekzotiku imaš XFa. 

 Dobar je Superb al škoda i executive klasa nekak ne idu u istu rečenicu. Al nije ni škoda što je nekad bila. Iz istog razloga Audi i BMW su nekak presportski tj. neozbiljni. Ali hvala na mišljenju, uzet će se u obzir.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...
Boris grozni kaže...

Ajme umro samHonda se neda!

 Pričao mi od bivšeg šefa brat, bio dobio na poklon vectru A c20ne, ko što sam ja nedavno kupio za smiješnu cifru... Ugl auto nije imao naše papire i bio je u banani skroz,od motora, mjenjača do limarije... Probijena brtva glave. U ono vrijeme na šumskom putu bili, blokirali gas s ciglom. Auto je u blokadi bio jedno 50min, nije se razletio, skoro debili šumu zapalili, mogao si kroz ispušnu granu gledati, nakoncu morao auto odvesti na reciklažu. 

 Tu ja mislim da je kolegi više problem životinjsko iživljavanje ekipe na općenito bilo čemu. Oke auto je za krš ali reci da nije krkanluk raditi takve stvari, nekako mi je to u rangu s ekipom sta roka cigle u stare perilice

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...

 Dobar je Superb al škoda i executive klasa nekak ne idu u istu rečenicu. Al nije ni škoda što je nekad bila. Iz istog razloga Audi i BMW su nekak presportski tj. neozbiljni. Ali hvala na mišljenju, uzet će se u obzir.

 

Ne znam kak uspijes ugurat Peugeot 508 u istu klasu s E i ES, ali A6 i 5er su neozbiljni 

 

Inace ja bih isao 5icu ili S90. 5ica mi je najbolja od svaba, super izvana i iznutra, odlicni motori i mijenjac, dok mi E klasa nije bas legla, a A6 mi je previse slican proslom i ne svida mi se konfiguracija ekrana unutra. A S90 je opcija za one koji ne zele svabu, predivan iznutra i izvana i vrlo udoban te se moze dobiti nesto povoljnije, ali odrzavanje je upitnik, ipak ih je dosta manje nego svaba.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
Dojitza kaže...

 Dobar je Superb al škoda i executive klasa nekak ne idu u istu rečenicu. Al nije ni škoda što je nekad bila. Iz istog razloga Audi i BMW su nekak presportski tj. neozbiljni. Ali hvala na mišljenju, uzet će se u obzir.

 

Ne znam kak uspijes ugurat Peugeot 508 u istu klasu s E i ES, ali A6 i 5er su neozbiljni 

 

Inace ja bih isao 5icu ili S90. 5ica mi je najbolja od svaba, super izvana i iznutra, odlicni motori i mijenjac, dok mi E klasa nije bas legla, a A6 mi je previse slican proslom i ne svida mi se konfiguracija ekrana unutra. A S90 je opcija za one koji ne zele svabu, predivan iznutra i izvana i vrlo udoban te se moze dobiti nesto povoljnije, ali odrzavanje je upitnik, ipak ih je dosta manje nego svaba.

 Ma dobro da si ne lažemo tu stvarno puno toga ovisi o ukusu. Nije to sve realno ista klasa nego osoban dojam vozila. Očito je 508 klasa ispod po brojkama. Al da, možda je taj dojam neozbiljnosti zbog demografije vozača, u audijima i bemvejima sve neki buzdovani, a pežo vozi kulturna buržoazija koja misli da je profinjenija od ovog u audiju.

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.3.2021 8:27 (Dojitza).
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ima u lidlu sljedeci tjedan moment kljuc za 160 kn. 80-210 nm..
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa post ti je bio totalno bezveze. Čuj Škoda i executive klasa na idu u istu rečenicu al šugavi Petrožol ide. Napisati da je A6 i 5 neozbiljan, a kineska kopija kineske kopije prošle generacije Mercedesa nije je glupost.

Koja je točno bila poanta posta? Kupuješ novi auto? Samo random anketa bez ikakvog smisla? Jer imaš tu cijenu, imaš kvalitetu, imaš opremu i imaš imidž(percepciju).  

Ak kupuješ novi auto, jel ti budžet ono 350 tisuća ili recimo milju i 350 tisuća? Jer, bogme, E klasu i A6(RS6) i 5icu možeš kupiti i za jedan i za drugi iznos. 
A Petrožol, Škoda, Kia, pa i Volvo i ostatak takvog društva cijenom završavaju možda na 400 tisuća.  Znaš, nazivno to je ista kategorija, al isto kak ni E220d, E450 i E63 nisu isto, tak bogami ni donji dom nije isto ko i gornji dom. 

Lexus cijenom oće u gornji dom, i vjerojatno je kvaliteta na nivou ali auto je koncepcijski baš krš(doslovno je Camry u pitanju s Lexusovom značkom pa je 600 tisuća umjesto 300). Nije dostojna zamjena GSu kojeg su odlučili izbaciti i ako ne kupuješ baznog švabu iz te klase onda nema nikakvog smisla za uzimati u obzir. Bolje ti je nać GSa jel još neko ima na lageru ne prodanog. 

Jag je negdje u sredini trenutno, ipak drži nekakav imidž, debelo iznad ove ekipe za 300 hiljada, nekad davno bolji i od švaba, al kvaliteta je maybe u najboljem slučaju. No opet, samo zbog imena ide s švabama i lexusom a ne škodom i petrožolom. 

Šta bi rađe vozio, full specani Superb s 2.0TSI 280KS ili najjeftiniju A6icu? Pa valjda bi uzeo Škodu. Pričamo o A6 50/55TFSI s poklikanim opcijama za 750 hiljada kuna kao mogući izbor? Jbg, petrožol, škoda, kia, volvo u toj cijeni nemaju šta raditi, imaš izbor između 3 švapska brenda. 

 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Pa post ti je bio totalno bezveze. Čuj Škoda i executive klasa na idu u istu rečenicu al šugavi Petrožol ide. Napisati da je A6 i 5 neozbiljan, a kineska kopija kineske kopije prošle generacije Mercedesa nije je glupost.

Koja je točno bila poanta posta? Kupuješ novi auto? Samo random anketa bez ikakvog smisla? Jer imaš tu cijenu, imaš kvalitetu, imaš opremu i imaš imidž(percepciju).  

Ak kupuješ novi auto, jel ti budžet ono 350 tisuća ili recimo milju i 350 tisuća? Jer, bogme, E klasu i A6(RS6) i 5icu možeš kupiti i za jedan i za drugi iznos. 
A Petrožol, Škoda, Kia, pa i Volvo i ostatak takvog društva cijenom završavaju možda na 400 tisuća.  Znaš, nazivno to je ista kategorija, al isto kak ni E220d, E450 i E63 nisu isto, tak bogami ni donji dom nije isto ko i gornji dom. 

Lexus cijenom oće u gornji dom, i vjerojatno je kvaliteta na nivou ali auto je koncepcijski baš krš(doslovno je Camry u pitanju s Lexusovom značkom pa je 600 tisuća umjesto 300). Nije dostojna zamjena GSu kojeg su odlučili izbaciti i ako ne kupuješ baznog švabu iz te klase onda nema nikakvog smisla za uzimati u obzir. Bolje ti je nać GSa jel još neko ima na lageru ne prodanog. 

Jag je negdje u sredini trenutno, ipak drži nekakav imidž, debelo iznad ove ekipe za 300 hiljada, nekad davno bolji i od švaba, al kvaliteta je maybe u najboljem slučaju. No opet, samo zbog imena ide s švabama i lexusom a ne škodom i petrožolom. 

Šta bi rađe vozio, full specani Superb s 2.0TSI 280KS ili najjeftiniju A6icu? Pa valjda bi uzeo Škodu. Pričamo o A6 50/55TFSI s poklikanim opcijama za 750 hiljada kuna kao mogući izbor? Jbg, petrožol, škoda, kia, volvo u toj cijeni nemaju šta raditi, imaš izbor između 3 švapska brenda. 

 

 Kupuje bliska osoba pa malo istražujem. Budžet je eto fleksibilan pa sam zato stavio svašta. Ostatak love ako se kupi nes povoljnije se vec zna na što ide, ali nije isključen neki bolji model. Neki maksimum je ajmo rec cca 100k€ ali realnije računam kojih 80k gdje bi to za 100k trebalo bas pogodit živac. Kao što rekoh traži se ozbiljna limuzina za ozbiljnu (stariju) osobu i evo danas sam bas malo popričao o tome i dobro sam pretpostavio da audi i bmw nisu neki favoriti. Možda se uz par dobrih argumenata i predomisli. Dakle od tog nižeg segmenta da gledamo superba? Nez meni je dobar auto ali vidjet ćemo što veli. Mercedesa i leksusa gledamo sigurno, mada ima smisla to što govoriš za es, al bumo vidli. Možda uspijemo i završit u bmw/audi salonu.

Ad4pt3r kaže...
Dojitza kaže...

Preporuka Ozbiljnije limuzine u mid executive klasi?

Slobodno napomenite ako ima nesto dobro sto sam zaboravio.

Ovisi sta ti je bitno. Mercedes ima moderan / fancy interijer ali recimo meni je malo prekicav i puno stvari imam feeling da su dodali jer su nest morali dodati. Primjer je interior osvjetljenje koje po noci sam smeta preglednosti jer se vidi u prozorima i retrovizorima. S druge strane, Lexus ima starije dizajniran interijer i set featurea nije toliko fancy, ali materijali + fit and finish su bolji. Isto tak eksterijer dizajn je puno hrabriji od konkurencije (meni velika prednost, neki vole konzervativnije). Volvo je neka zlatna sredina, ali novi su temeljeni na ovoj kineskoj platformi pa tko zna kak ce biti dugorocno + nemaju hibride u ponudi.

Peugeut mi nekako ne pase uz ostalu konkurenciju.

Hvala na odgovoru, ako je tako kako kazes onda mi se cini da mercedes ne bu favorit jer se vise trazi neka elegancija.

gamer34 kaže...
Dojitza kaže...

 Dobar je Superb al škoda i executive klasa nekak ne idu u istu rečenicu. Al nije ni škoda što je nekad bila. Iz istog razloga Audi i BMW su nekak presportski tj. neozbiljni. Ali hvala na mišljenju, uzet će se u obzir.

 

Ne znam kak uspijes ugurat Peugeot 508 u istu klasu s E i ES, ali A6 i 5er su neozbiljni 

 

Inace ja bih isao 5icu ili S90. 5ica mi je najbolja od svaba, super izvana i iznutra, odlicni motori i mijenjac, dok mi E klasa nije bas legla, a A6 mi je previse slican proslom i ne svida mi se konfiguracija ekrana unutra. A S90 je opcija za one koji ne zele svabu, predivan iznutra i izvana i vrlo udoban te se moze dobiti nesto povoljnije, ali odrzavanje je upitnik, ipak ih je dosta manje nego svaba.

Zahvaljujem, volvo definitino uzimamo u obzir

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.3.2021 14:44 (Dojitza).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
aloevera13 kaže...
Ima u lidlu sljedeci tjedan moment kljuc za 160 kn. 80-210 nm..

 Sta se max moze zategnut sa tim ?

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kotači, ležaji kotača, osovine i tako, za sve ostalo je previše.

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nisam bas skuzio pitanje?
Obican moment kljuc je, znaci kao za mijenjat gumu, ali mozes odrediti sa kojim momentom ces zategnuti gumu (80-210nm za ovaj)..
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ma znam, mislim si da nije kvaliteta da ce puknut ak napravim jedan set kotaca iako se oni stezu na duplo manje od 210nm... 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Neće 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Bilo bi jednostavnije da si tak odmah napisao. 
Realno za 80k eura nemaš šta gledat nešto što nije Audi, BMW, Mercedes, rekao bih Lexus kad bi se i dalje prodavao GS, a LS je ipak van budžeta.

Ne znam zašto svi misle da su Audi i BMW "sportskiji i ne ozbiljniji" od Mercedesa. Nije to onaj stari klasični Mercedes, ovo je ultra fensi kineski dizajn. Dapače, Audi, pa onda i BMW ostavljaju dojam dosadnijeg i elegantnijeg vozila od Mercedesa. Mercedes baš djeluje ko vozilo za ultra seljačinu. Iako je E klasa najbolje pogođeni Mercedes. Svaki od njih nudi zračni ovjes i to jako bitna stvar i samim time su svi oni poprilično jednaki što se tiče osjećaja u vožnji. Ionako se auto neće voziti na nikakvim limitima, prilično sam siguran iz opisa. 

Ne znam koliko kod naših zastupnika možeš izvući popusta za Mercedes i BMW, ali kod Audija možeš možda i doć do 10% kad je pitanju dosta dodatne opreme. Nisu baš sretni i ne daju često, većinom probaju uvalit do možda 4%, ali čim je auto skuplji i čim više dodatne opreme dolazi može se izvuć veći popust. Ovo je recimo meni pristojna konfiguracija. Je, piše cijena koja piše, ali isto tak se opremljeniji A6 vozio van za manje od 750k. 

Novi XF djeluje jako decentno, mana po meni je izbor motora,(samo 4 cilindra) i engleska kvaliteta izrade. 

Ako bi htio uštedjeti, onda mogu gledati Superba/Passata/Arteona. Iako vidim da trenutno ne 280/320KS motora u Passatu/Arteonu. Ide popust i kod Škode, al možda 4-5% ne bi s više računao. 

Superb baš djeluje ko dosadna limuzina. Naspram nekih fensi super dizajnerskih linija iz Peugeota. Također 508 je vrlo čudan nutra sa čudnom pozicijom sjedenja. 
Kak to da SUVići nisu igri, to mi je čudno. 

No ionak treba otić sve to isprobati i onda samostalno donijeti odluku dal je vrijedno potrošiti 100k € i voziti se u super opremljenom Mercedesu/Audiju/BMWu s podosta konjića ili ćemo potrošiti pola do 2/3 iznosa i zadovoljiti guzicu s full spec Škodom/Volvom/Peugeotom s nešto manje konjića ili ćemo kupiti manje opremljeni BMW/Audi/Merc s nešto manje konjića za tih pola do 2/3 cijene. 

Moj izbor bi bio A6 ako trošim svih 100k i mora biti novi, ili Superb ako neću sve potrošiti. Ako ne mora biti novi e tu bi onda već bila jako ozbiljna debata uvoza godinu/dvije starog GSFa ili LS500 ili 3 godine stare S8ice. Ako nemora bit limuzina, daj LC500 odmah, hvala doviđenja, ne treba mi ništ drugo do smrti(okej, pristao bih na GT3 ). 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.4 TSi

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Koje godište je taj tsi? Ako je to smeće od EA111 onda me ništa ne ćudi. 

Poruka je uređivana zadnji put pet 19.3.2021 19:18 (ivanzu).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Koje godište je taj tsi? Ako je to smeće od EA111 onda me ništa ne ćudi. 

 11 ili 12,, stvarno neznam. Nije moj, ja sam anti-TSi.  Ovo je jedino što tsi priznajem, s time da ni oni nisu savršeni... Isto nekidan bio servis i neka drkanija oko hladnjaka ulja(nisam ja radio, pa nez šta je točno probl bio).

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
Poruka je uređivana zadnji put pet 19.3.2021 19:32 (ramzocro-HCR).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

To je onda EA111. Nikad dosadno kod vas.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...

Zahvaljujem, volvo definitino uzimamo u obzir

Ima tu dosta faktora za gledati kad dajes takve novce za auto. Razlozi zbog koji sam ja odabrao Lexusa su da svake godine brend vodi kao najpouzdaniji (voze ga od Sibira do Saudijske Arabije). Ako nest ne volim to je da mi auto do 50 000+ eura radi probleme svako malo. Drugi razlog je taj da na cesti ima Mercedesa/BMWa i ostalih isto koliko i Clia i Opel Astre. Meni je "posebnost" bitan faktor kad vec ciljas na visoku klasu.

 

 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

U Kanadi su Lexusi dosli na zao glas jer ih je izgleda lako za ukrast. Inace Lexusi za moj ukus imaju preagresivni prednji grill, ali ova zadnja ES generacija mi se bas svidja izvana, valjda jedini Lexus kojeg bi uzeo u obzir.
Mm da, Audi i BMW neozbiljni. Cak za stariju/ozibljniju osobu bi rekao da su Audi i Mercedes imaju "pretehnoloski" interijer (meni osobno cool), prije bih preporucio BMW 5kao klasicniji izgled.

Sto se tice interijer osvjetljenja "koje po noci sam smeta preglednosti" - pa mozes ga smanjit ili iskljucit ako ti smeta.

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Dojitza kaže...

Preporuka Ozbiljnije limuzine u mid executive klasi?

Slobodno napomenite ako ima nesto dobro sto sam zaboravio.

U US vozim A7 55 TFSI 2017/8...ful zadovoljan, jedino sto bi razmisljao uzet za malo manji lease je E-Coupe.

 

Genesis u HR nije opcija, inace bi uslo u pricu.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Može vaše misljenje o izmjeni kanalnog remena na motoru, kada, zašto, koja marka, kolko je to love cca....??? 

 

Uskoro moram napravit mali servis pa sam odma mislio radi sebe jel ne planiram prodavat auto duze vrijeme ( zadovoljan sam s autom ) zamjenit i taj kanalni remen sa popratnim djelovima ( natezači, klizači.....i kaj več ide uz to )

Auto je sad 10 godina sa prjeđenih 165 000 km.

 

A svako kaže drugačije "kao nemoj niš mjenjat doj se ne čuje, pa promjeni samo remen, moraš promjenit cjeli set, pa kao mora bit orginal jel ostali pucaju, nemoj niš dirat to je jedan od boljih benzinskih motora"......  tak da nemam pojma

U ovlaštenom servisu izmjena remena sa nekim sitnim popustom za gotovinsko plačanje je sve zajedno ( djelovi i ruke ) oko 3400 kn, kaj mi bas i nije malo.

 

Radi se o Mazdi 3 1.6 benzinac 77kw 2011 god.

 

 

Martin
Poruka je uređivana zadnji put sub 20.3.2021 16:48 (Marti).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

U US se navodno počelo premišljati o zabrani tuninga...
Tj razmišlja se kao i u EU, uvesti zabrana slobode promjene bilo kojeg dijela na vozilu koji nije tvornički ugrađen...
Tj koliko sam shvatio svako "tunirano" vozilo se smatra "racecars-om" i EPA (Environmental Protection Agency) se želi riješiti takvih racecars-a...

Imaju otvorenu peticiju pod sloganom "save our racecars"
A i puno amera živi od "tuninga", tj zarade od pregleda na you tube-u od modifikacija raznih vozila...

INFO


Mada realno je to dosta nekontrolirano...
Pa amer ima slobodu od drvene kočije napraviti monster truck i to legalno voziti po cesti što je van svake pameti...
A ne treba valjda podsjećati na njihove dizele koji čađe ko lokomotiva

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Marti kaže...

Može vaše misljenje o izmjeni kanalnog remena na motoru, kada, zašto, koja marka, kolko je to love cca....??? 

 

Uskoro moram napravit mali servis pa sam odma mislio radi sebe jel ne planiram prodavat auto duze vrijeme ( zadovoljan sam s autom ) zamjenit i taj kanalni remen sa popratnim djelovima ( natezači, klizači.....i kaj več ide uz to )

Auto je sad 10 godina sa prjeđenih 165 000 km.

 

A svako kaže drugačije "kao nemoj niš mjenjat doj se ne čuje, pa promjeni samo remen, moraš promjenit cjeli set, pa kao mora bit orginal jel ostali pucaju, nemoj niš dirat to je jedan od boljih benzinskih motora"......  tak da nemam pojma

U ovlaštenom servisu izmjena remena sa nekim sitnim popustom za gotovinsko plačanje je sve zajedno ( djelovi i ruke ) oko 3400 kn, kaj mi bas i nije malo.

 

Radi se o Mazdi 3 1.6 benzinac 77kw 2011 god.

 

 

 Ma kakav ovlašteni servis...

Meni za swifta u ovlaštenom kažu za promjenu termostata, vade motor van, cijena boli glava, satnica ogromna...
Istina termostat mi je sa stražnje strane motora ispod usisne grane, ali svi ostali servisi samo skinu usisnu granu i zamjene termsotat, ne nabijaju si satnicu vađenjem motora...

S obzirom ako sam dobro zapamtio pisao si da si iz Sesveta, mazdu si kupio u auto kući Karlo (Ul Ljudevita Posavskog), ja bi ti preporučio da odeš u Pegas, blizu su ti, pitaj koliko bi ti naplatili izmjenu kanalnog remena i vidjet ćeš koliko bi te oderali u ovlaštenom...

Dečki u Pegasu su odlični, brzo i kvalitetno naprave posao, čak rade i duže od drugih servisa, te rado podjele koji savjet sa mušterijama oko mehanike na vozilima.


Kanalni remen ti inaće pogoni alternator, vodenu pumpu ili kompresor klime, košta od 50Kn pa do 250-ak kuna, ovisno od modela auta i proizvođača, čak imaš i setova za kupiti di sa kanalnim remenom dobiješ i španer...
Po ovako slobodnoj procjeni bi rekao da ima cca sat do 4 sata posla, ovisno o autu...
I kanalni remen se mjenja preventivno po servisnim intervalima koje odredi proizvođač auta ili ako se prije vizualnom kontrolom utvrde pukotine na remenu...
Da sebi gledam remen, bilo kanalni ili zupčasti, NO.1 mi je Gates!
Ako ne nađem Gates, dobar je i continental, Hutchinson, Skf, Ina/fag...

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.3.2021 18:05 (1BIT).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice