Ispravio ga je zbog kontra motanja, a ne zbog punog gasa, da je jaci auto zarotiralo bi ga. Kada ti je guzica pod kutem vecim od 45° gotovo je i jedino sto mozes je stisnuti kocnicu da smanjis brzinu i ublazis udar.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Meni je u rotoru bus izletio pa sam po kocnici i poceo me zadnji kraj stizati... Najgore moguce rjesenje sam iskoristio.
Logicno, prenio si svu tezinu naprijed kod FWD auta koji onako vec ima laganu guzicu i to jos dok je auto bilo pod utjecajem bocnih sila.
Njegova priča je malo drugačija, kupio je polovnjaka da se može k*rčiti sa polućelavim gumama, vjerojatno i auto sa neke staze, zadnji pogon, 500ks, bez ikakvog dodatnog tečaja ili škole sigurne vožnje, kakve postoje za takve aute (ne bi vjerovao),
prelijepa cura u autu, egotrip i dvoje mrtvih. Uz to je gotovo sigurno išao 2 glave, što god pisali novinari 150 tamo vamo, zavoj i masna/vlažna cesta sa lošim asfaltom su ga počeli izbacivati, stisnuo je kočnicu, valjda najgore moguće šta možeš napraviti i pa pa.
Nisam Niko Pulić ali rađe bi pokušao sa gasom i volanom isčupati takvu situaciju, nego instinktivno udariti po kočnici, ali šta je tu je sad. Svi pametni, i ja.
Inače što se guma tiče, ne postoji ušteda od 200-300kn na 4 gume koja bi me natjerala da kupim Taurus gumu ispred Dunlopa, ili GY. Gledam baš zimske za balonka dimenziju, Alpin6, Conti TS860, GY UG9, Nokian WRD4, sve bomba gume oko 450kn keš, Taurusi i ostali 350-370.
Ne bi hvala.
ja neznam gdje ti to gledas...u mojem slucaju za 225 45 17 je taurus 350kn, sve ostale markice koje si naveo NEMA ispod 650kn i na dalje...
19ke za leona su 650kn, a ostalih markica nema ispod 1000...ne govorim o nekim srednjim markama koje nisi naveo, nego bas ove koje si naveo
i to sve onda x4 pa racunaj ustedu
Meni je u rotoru bus izletio pa sam po kocnici i poceo me zadnji kraj stizati... Najgore moguce rjesenje sam iskoristio.
Znači nisi adekvatno vozio duju... sa vrećom cementa u gepeku
Njegova priča je malo drugačija, kupio je polovnjaka da se može k*rčiti sa polućelavim gumama, vjerojatno i auto sa neke staze, zadnji pogon, 500ks, bez ikakvog dodatnog tečaja ili škole sigurne vožnje, kakve postoje za takve aute (ne bi vjerovao),
prelijepa cura u autu, egotrip i dvoje mrtvih. Uz to je gotovo sigurno išao 2 glave, što god pisali novinari 150 tamo vamo, zavoj i masna/vlažna cesta sa lošim asfaltom su ga počeli izbacivati, stisnuo je kočnicu, valjda najgore moguće šta možeš napraviti i pa pa.
Nisam Niko Pulić ali rađe bi pokušao sa gasom i volanom isčupati takvu situaciju, nego instinktivno udariti po kočnici, ali šta je tu je sad. Svi pametni, i ja.
Inače što se guma tiče, ne postoji ušteda od 200-300kn na 4 gume koja bi me natjerala da kupim Taurus gumu ispred Dunlopa, ili GY. Gledam baš zimske za balonka dimenziju, Alpin6, Conti TS860, GY UG9, Nokian WRD4, sve bomba gume oko 450kn keš, Taurusi i ostali 350-370.
Ne bi hvala.
Ovisi kolika ti je velicina felge... jasno za R14 dobijes goodyear ili michelinke za 50 eura ali za R18 stvari su znatno drugacije. :P
Kupujem all season https://www.reifen24.de/pkw-suv/ganzjahresreifen/goodyear-vector-4-seasons-g2-xl-m-s-fp-235-50r18-101v-tl.html
Pa kada ih stavim i probam javim o kvaliteti i kakvoći ovdje :)
I test bericht od ADAC izgleda kako su Goodyearke cak i bolje od michelinki
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/reifen/ganzjahresreifen-test/
Njegova priča je malo drugačija, kupio je polovnjaka da se može k*rčiti sa polućelavim gumama, vjerojatno i auto sa neke staze, zadnji pogon, 500ks, bez ikakvog dodatnog tečaja ili škole sigurne vožnje, kakve postoje za takve aute (ne bi vjerovao),
prelijepa cura u autu, egotrip i dvoje mrtvih. Uz to je gotovo sigurno išao 2 glave, što god pisali novinari 150 tamo vamo, zavoj i masna/vlažna cesta sa lošim asfaltom su ga počeli izbacivati, stisnuo je kočnicu, valjda najgore moguće šta možeš napraviti i pa pa.
Auto je totalno nebitan, da je i formulu vozio, sve je stvar onoga u glavi...
Evo primjera tri puta jeftinijeg auta sa tri puta manje snage...
Teško je danas svakog pojedinca procijeniti tko je opasan za volanom a tko nije, jer tu ni iskustvo ne igra ulogu, niti godine, svaki mladi vozać će sa vremenom biti sve iskusniji, bitno je biti svjestan svojih mogućnosti i mogućnosti vozila kojim se upravlja, i iskusan vozać može nesvjesno napravit prometnu sa službenim poluispravnim vozilom koje nije održavano, milijun faktora igra ulogu na prometnicama...
I ovo k**čenje kao jurnjava mi nikad neće biti jasna, šta time pojedinac dokazuje? da zna kako stisnut pedalu gasa?, pa to djeca u osnovnim školama znaju...zamisli nauke
Za mene je k**rčenje skupocjenim autom kad netko kruza laganini, stvara gužvu iza sebe jer ga nije briga za druge, iz ispuha mu brunda v6,v8,v10, i sad se moraš za njim vozit i gledat u nešto što si nikada nećeš moć priuštit (a realno niti imaš potrebe za tako nećim...) e to je k**rčenje...
Pa veći je faca seljak sa neprofitabilnim traktorom od milju kuna plaćen iz sredstva eu fondova koji se k**rči prvom susjedu i ne mrda traktor iz dvorišta...upali ga jednom mjesečno kad ga ide oprat da mu sused bude ljubomoran kad ga vidi...neg ovaj dečec u mercedesu...
nije traktor, but you got the point
Ja ne mogu shvatit zašt su ljudi toliko škrti za gume? Zašt je toliki problem platiti kvalitetnu gumu koju ćeš imati 2-3 sezone? Kroz te 2-3 sezone to je vjerojatno kutija cigareta na mjesec.
Aj još za nekoga ko se vozi normalno i jako malo, pa ajde prođe neka Sava/Kleber/Uniroyal/Fulda/Nokian. Bit će im ok.
Al za ljude koji su svakodnevno na cesti, rade solidan broj kilometara, i onda određena ekipa koja se busa u prsa s stotinama konja pod haubom i kak iskorištava te konje, ne da ne kupuje taj neki midrange, koji opet nije odgovarajuć za njihov stil vožnje, nego kupuje vjerojatno jedno od najvećih smeća koje se može nać u ponudi automobilskih guma, uz nekakve starfire, goldline i slična sranja.
Ma budala vozit 150 kroz grad, ne vozim toliko pa autocesti.
Ja ne mogu shvatit zašt su ljudi toliko škrti za gume? Zašt je toliki problem platiti kvalitetnu gumu koju ćeš imati 2-3 sezone? Kroz te 2-3 sezone to je vjerojatno kutija cigareta na mjesec.
Aj još za nekoga ko se vozi normalno i jako malo, pa ajde prođe neka Sava/Kleber/Uniroyal/Fulda/Nokian. Bit će im ok.
Al za ljude koji su svakodnevno na cesti, rade solidan broj kilometara, i onda određena ekipa koja se busa u prsa s stotinama konja pod haubom i kak iskorištava te konje, ne da ne kupuje taj neki midrange, koji opet nije odgovarajuć za njihov stil vožnje, nego kupuje vjerojatno jedno od najvećih smeća koje se može nać u ponudi automobilskih guma, uz nekakve starfire, goldline i slična sranja.
Zato sto Roki prvo mora kupit velike felge za svoj novi auto, a onda kad Roki kupi felge, vidi da su za te felge gume jako skupe i onda kupi starfire jer nece imati sta jesti niti voziti ako Rokan kupi Conti, Michellin ili neki drugi bolji brend.
Sta mislis zasto ljudi kupuju sranje od plocica i diskova... a da ne pricam sa diskovima da ih tjeraju do ispod minimalne dopustene debljine jer je skupo za kupiti a nisu o tome prije razmisljali.
Znaju mi se neki smijati kad kazem da komplet ATE za moju duju kosta 200 kn, diskovi i plocice. I tak mi se yebe svakih 40tkm promjenim oboje...
Jesu ventilirani na duji naprijed?
Ja ne mogu shvatit zašt su ljudi toliko škrti za gume? Zašt je toliki problem platiti kvalitetnu gumu koju ćeš imati 2-3 sezone? Kroz te 2-3 sezone to je vjerojatno kutija cigareta na mjesec.
Aj još za nekoga ko se vozi normalno i jako malo, pa ajde prođe neka Sava/Kleber/Uniroyal/Fulda/Nokian. Bit će im ok.
Al za ljude koji su svakodnevno na cesti, rade solidan broj kilometara, i onda određena ekipa koja se busa u prsa s stotinama konja pod haubom i kak iskorištava te konje, ne da ne kupuje taj neki midrange, koji opet nije odgovarajuć za njihov stil vožnje, nego kupuje vjerojatno jedno od najvećih smeća koje se može nać u ponudi automobilskih guma, uz nekakve starfire, goldline i slična sranja.
Nokian opce nije losa kvaliteta gume frende.... :P
Adac kaze da su zapravo jako dobre...
Jesu ventilirani na duji naprijed?
Nisu. Imam jos celjusti od 1.6D... od TD celjusti su drugacije, ali je disk deblji samo 2mm i isto nije ventilirajuce sto mi nije fora za ulozit lovu u nove celjusti radi 2mm debljeg diska.
Vidit cu s vremenom kakve da stavim gore a da pasu na istu glavcinu.
Za sad sam zadovoljan, donekle...
Nokian nisu neke budget gume
I cijenovne prilaze premium gumama,i kvalitetom.To su finske gume inače
Nokian nisu neke budget gume
I cijenovne prilaze premium gumama,i kvalitetom.To su finske gume inače
Nokian nrh2 prvu godinu dobre, nakon toga gola plastika, ko save...
(mada dobro to je stari model, guma je bila baš smeće, nebi ih na tačke montirao... možda su trenutni modeli nešto bolji kaj se ljetnih guma tiće...)
I btw kaj ti znaći kaj je firma iz Finske, treba gledati ko im gume dela... sava je slovenska, pa na nekima piše made in poland ili made in turkey, zaboravio sam već, uglavnom ne delaju slovenci
EDIT:
Nokian je u skupini s ostatkom kojeg sam pobrojao. Mid range guma. Naravno, Uniroyal i Nokian bih stavio na vrh midrangea, dok su ostala tri ipak malo ispod njih. Iako kod Uniroyala i Nokiana to opet ovisi od modela do modela. RE3 je odličan po kiši al je loš po suhom, određeni modeli Nokiana su super u zahtjevnim snježnim uvjetima, kakvih kod nema osim ponekad u GK i Lici. U određenim kategorijama se mogu nositi s premium segmentom, ali to je 1-2 kategorije, dok je ostalo prosječno ili čak ispod prosječno.
U tu mid kategoriju, bi valjalo staviti još i Hankook i Falken.
Inače, sljedeća ljetna guma na autu mi je AD08R, a vozim samo traktora od 77kW. Po pričama određenih "pro-rejsera", meni bi vjerojatno Tigar/Apollo/Matador bilo uvrh glave. Ali ipak cijenim svoj život, svoj auto i druge sudionike u prometu.
Dobio sam na vozilu te all seasson gume, istina prednje su bile dosta potrosene.
Iz moga iskustva katastrofa su i po ljetu. ovo kad je bilo vruce ( preko +30°C) cvile i raspadaju se kao da su zimske.
Po mokrome da ne pricam, morao sam voziti ko baba.
Sva sreca skinuo sam to smece i stavio PC 6, preporod u odnosu na ovo.
Nisam jos probao po mokrome PC 6, ali vjerujem da su tu negdje, kao RE3 koje sam imao na proslom autu.
Inace u BiH su vam puno jeftinije gume sad zbog povrata.
Zato gospodine unknown, ako si vec uzeo taj GTC, stavi i postenu gumu na njega.
Ako nemas za gumu, onda ga prodaj i kupi si Corsu ili tak neki manji gradski auto.
Dobio sam na vozilu te all seasson gume, istina prednje su bile dosta potrosene.
Iz moga iskustva katastrofa su i po ljetu. ovo kad je bilo vruce ( preko +30°C) cvile i raspadaju se kao da su zimske.
Po mokrome da ne pricam, morao sam voziti ko baba.
Sva sreca skinuo sam to smece i stavio PC 6, preporod u odnosu na ovo.
Nisam jos probao po mokrome PC 6, ali vjerujem da su tu negdje, kao RE3 koje sam imao na proslom autu.
Inace u BiH su vam puno jeftinije gume sad zbog povrata.
Zato gospodine unknown, ako si vec uzeo taj GTC, stavi i postenu gumu na njega.
Ako nemas za gumu, onda ga prodaj i kupi si Corsu ili tak neki manji gradski auto.
Premium NOVE all season gume su dovoljne. :)
Tvoje su skripale upravo zato jer su potrosene bile
Svugdje u normalnom svijetu je jeftinije kupiti jebenu gumu nego u usranoj RH gdje su blace bosanske ili balkanske kako hocete a cijene europske
Imam za dosta kvalitetnu gumu ako cemo iskreno. :P
Ali jednostavno sam skrtica na takvo sto. :)
Ja se nadam da si svjestan da su dijelovi za GTC-a 2-3X skuplji od standardne astre tako da neces dobro proci ako volis stedjeti na autima.
Kao sto su ti rekli, da imas neko prdekalo od 63 konja, ok, ali kupio si auto od 140 konja s razlogom.
Planiraj da se slupas na slabo prometnoj cesti.
Kao sto su ti rekli, da imas neko prdekalo od 63 konja, ok, ali kupio si auto od 140 konja s razlogom.
Planiraj da se slupas na slabo prometnoj cesti.
Isitna ali tko kaze da moras iskoristiti svu snagu motora od 140 konja :P
Odnosno lupati po gasu i voziti kao manijak PLUS gledao sam djelove na njihovim stranicama i nisu nesto posebno skuplji od standardne astre ako govorimo o mehanickim djeovima.
Auto isto nije bas sportski vec je nesto izmedju sportskog i normalne limuzine. :P Ovjes i to mozda jesu sportski ali po jacini motora treba ti vise KS da bi ga klasificirao kao sportski. :)
Vozis se po zavojima, neidealni uvjeti, izlazis iz zavoja, pricepis gas, dok se turbo zavrti i motor potegne, iznenadi te podupravljanje i eto.
A nekada ces sigurno gaziti gas...
Ja sam na autu od 110 konja vrtio UG9 po mokroj cesti, mogu misliti kako ce tebi biti sa 140, a ja jos nisam ni agresivno vozio.
danas sam popricao sa ponosnim vlasnikom taurusa 401, dakle ima ih 3. sezonu na autu i gume su mu dan danas odlicne...a prosli smo sve i svasta s tim gumama, od ostre voznje, do kise i sl. i da, nema kantu neku nego obiteljski karavan od 150ks dizel sa brdo momenta. jos ih nije poderao, a covjek zna voziti itekako ostro...deltom je svojedobno dosao iz rijeke u trst za 30min...pricamo o 90tim godinama
vi samo filozofirate, na osnovu imena, nacionalnosti guma i slicno...a niste ni probali
ja sam na laguni isto svakako vozio...od jurcanja na trajekt gdje je svaki zavoj i preticanje bilo cetvrta-druga, do kise, koja u rijeci hvala bogu pa je skoro pa svakodnevna pojava i sl. i gume su odlicne...istina, tek mi 1. sezona, 4000km u 2mj odradenih...vidjet cemo dalje, ali ohrabruje me iskustvo sa starijim, manje sportskijim modelom sta ima frend gore navedeno
a vi dalje kupujte conti, dunlop i sl. i placajte duplo za markicu...
danas sam popricao sa ponosnim vlasnikom taurusa 401, dakle ima ih 3. sezonu na autu i gume su mu dan danas odlicne...a prosli smo sve i svasta s tim gumama, od ostre voznje, do kise i sl. i da, nema kantu neku nego obiteljski karavan od 150ks dizel sa brdo momenta. jos ih nije poderao, a covjek zna voziti itekako ostro...deltom je svojedobno dosao iz rijeke u trst za 30min...pricamo o 90tim godinama
vi samo filozofirate, na osnovu imena, nacionalnosti guma i slicno...a niste ni probali
ja sam na laguni isto svakako vozio...od jurcanja na trajekt gdje je svaki zavoj i preticanje bilo cetvrta-druga, do kise, koja u rijeci hvala bogu pa je skoro pa svakodnevna pojava i sl. i gume su odlicne...istina, tek mi 1. sezona, 4000km u 2mj odradenih...vidjet cemo dalje, ali ohrabruje me iskustvo sa starijim, manje sportskijim modelom sta ima frend gore navedeno
a vi dalje kupujte conti, dunlop i sl. i placajte duplo za markicu...
E ali pazi frende nije goodyear jer kada udjes u zavoj biti ce understear i umres jer samo conti mogu trpiti understear. :P
Previse panike nije zdravo... Panika stvara tjeskobu. A vjerujte mi to ne zelite cijeli zivot kada vozite osjecati. :)
Inace ako niste znali te sve gume koje se prodaju su po nekoj normi napravljene pa i kineske da bi se mogle prodavati legalno. Druga stvar Moras uvijek imati razmak od cirka pola trenutne brzine... a tako moraju i gume kociti. znaci 50kmh kociti do 25 metara sa nekim faktorom sigurnosti jasno. To kaj ekipa ne zna kako se vozi i svi se priljubljuju za guzicu drugog automobila samo pokazuje koliko riskiraju. A i oni koju ulaze u zavoj od 60 stupnjeva sa 50 kmh isto nisu pretjerano pametni.
Kada se priljubis vozilu na 10 metara razmaka i on naglo pocne kociti ispred tebe niti najbolja guma nece te spasiti jer niti jedna guma nema zaustavni put manji od 20 metara pri 100 kmh
Zato drzite razmak, vozite po ogranicenju i kupujte kineske gume bez brige. :)
Da prvih godinu dana.
Kada se priljubis vozilu na 10 metara razmaka i on naglo pocne kociti ispred tebe niti najbolja guma nece te spasiti jer niti jedna guma nema zaustavni put manji od 20 metara pri 100 kmh
Zato drzite razmak, vozite po ogranicenju i kupujte kineske gume bez brige. :)
A što ako je ispred Toyota Yaris a ti si za volanom auta koji ima četveroklipne Brembo kočnice?
ili još gore što da je obratno?
Danas uglavnom sve stock kočnice imaju dovoljno snage da zablokiraju kotaće pri punom kočenju. Prednost boljih kočnica je ta da će se puno teže pregrijati.
Toyota Yaris sa sportskim gumama može stati puno brže od BMW-a M3 sa nekakvim Šrotexima, pogotovo ako su potrošene ili all season.
Nisam vidio da je netko ovdje pljuvao po Goodyear-u.
Bas planiram uzeti za zimski set ultra grip jer sam ih imao prije.
Uostalom zaboli me, sto se mene tice stavi si i polovone gume.
Kod nas je samo bitno da selo vidi dobar auto i velike felge na autu.
Obicna auta najcesce imaju kraci kocni put od sportskih auta, razlika je u tome sto se obicnom autu kocnice prije pregriju.
Iz osobnog iskustva - najbolje kocnice ti ne vrijede nista, ako su ti gume lose i hvataju podlogu.
Bolje je imati osrednje kocnice i osrednje gume, nego super kocnice i lose gume.
Sta ti vrijedi blokirati kotace kad nema gripa i guma klizi kao po staklu?
Dobra guma za moj auto (cak i preodlicna) kosta 80€ komad, dakle 80 x 4 = 320 = ca. 2400kn.
Te gume mogu voziti otprilike 4 do 5 sezona, al recimo max 4 uz prosjecnih 25.000km godisnje.
To onda ispada 2400 / (365 x 4 + 1) = 2400 / 1461 = 1.65kn po danu.
Za moju sigurnost, te sigurnost ljudi oko mene, meni to nije puno novaca.
A kocnice je bitno da su po karakteristikama proizvodjaca za odredjeni model vozila,
te da su ispravne. S obzirom da vozim defenzivno, i vise kocim motorom (znam napraviti i 200km autoputom, a da niti jednom ne zakocim
osim ako se bas desi neka guzva ispred, ili kolona, talijanski vozaci itd), tako da meni kocnice traju vise nego sto prosjecno imam vozilo,
tj. nakon 5 godina uporabe su jos uvjek ispravne i ne trebaju se mijenjati pakne. Prije ih sol i hrdja pojede, nego kocenje.
I smatram svaku osobu koja si kupi automobil vise klase, ili sportske klase, a onda stedi na gumama, da je jednostavno "turbo rvatna" ili ti seljacina.