Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.495.241
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

 primjerice na e220cdi koji je novi (2008godine) kostao 44k€. ajmo reci da takav auto vozim 8-10g i prosjek je oko 30tkm. da se pola uzme keš pola kreda recimo na 5g, vjerojatno bi bila rata u visini potrošenog mjesecnog goriva? no kaj je s strujom koju filaš doma? kolko je puni "tank" struje?

Tank struje ti je 60-100kWh, 1kWh ti je cca 50 lipa nocna tarifa, kunu dnevna tarifa(neznam tocno, ali ne bi trebalo biti skuplje).

Domet ti je cca 5km/kWh(malo iznad), racunaj 3.5-4 s obzirom da nemas bas najlaksu nogu 

Tako da prema meni jedan dan izdrzi bez brige, navecer ga punis kad je jeftinija struja, kad ides na more/duzi put svakih 300km stanes, ako postoji supercharger taman popijes kavu.(na teslinim punionicama je besplatno punjenje)

 

EDIT: prespor sam.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 16.10.2016 22:02 (CroNk3r).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

Dakle u 10 g napraviš 300 000 km. Tesla troši u prosjeku 20-23 kwh po 100 km. Dakle ako puniš po noći to ti je 15 kn na 100 km ili ukupno 45000 kn (6000 eura) za struju. Godišnje održavanje nešto sitno, nisam siguran ali ako ne želiš ne moraš ni to. Taj mercedes pretpostavljam realno troši 8-10 litara dizela? Ili možda i više i koliko godišnje redovno plus što sve ide u tih 10 godina? (zamjena remena par puta i ostali veći popravci). Dakle samo na dizel ode 243000 kn, a još na popravke redovne minimum 30000 kn (budimo realni, vjerovatno i više). Dakle 273 000 kn ili 36000 eura.  Ali imaš auto koji je puno brži i veći itd. Realnija usporedba je sa model 3 koji će koštati 40000 eura i trošiti bliže 13-15 kwh na 100 km, a tu će onda biti ogromna ušteda. 

 

I još kad uzmeš koliko će rasti cijena nafte u sljedećih 10 godina...

 da troši od 6L (normalne voznje) do 13L ( moja vožnja), servis svakih 20tkm (1300kn ovlašteni) ima lanac pa nema velikog servisa... znaci zasad je jos to onak na vagi isplativosti. vidjet cemo u buducnosti...

 

razmisljam kaj sljedece uzet, dal odkupit tatinog tuscona u buducnosti i uzeti nkj drugo. a ispod 150ks nejdem vise, traktor ofc only. par dana sam vozil merca dok je moj bil na servisu, priviknul sam se na 400nm i 170ks  ali ipak ford u srcu

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Golf E uzmi, on ce drzati cijenu 

 

EDIT:

Jakovp 

I cijena struje ce rasti, a 2 su razloga:

1. Potraznja za strujom ce rasti

2. Dio struje dobivamo iz fosilnih goriva(sta se u hrvatskoj nece promjeniti jos jako dugo)

Poruka je uređivana zadnji put ned 16.10.2016 22:13 (CroNk3r).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Golf E uzmi, on ce drzati cijenu 

 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Marko... Napravi E Forda, jakov ce ti pomoci a i vjerujem ekipa sa e-vozila 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Fake_Alert kaže...

Marko... Napravi E Forda, jakov ce ti pomoci a i vjerujem ekipa sa e-vozila 

Pretezak je to auto za e-auto, a i nije samo tak to, treba tu love vise nego za nelo low end novi auto.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
NisamNormalan12 kaže...
Pozdrav, kako misliš kriv nosač motora?

 Otvori haubu auta i reci prijatelju da gleda da li ce motor skociti kada ubacis u rikverc i krenes malo.Ako jako skoci i lupne znači da se trebaju mijenjati.

 Pozdrav, sutra ću to napraviti, mene zanima više ovaj drugi problem sa treperenjem svih svjetala?

Nije siromah onaj koji nema, nego onaj ko želi previše!
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

 

Dakle u 10 g napraviš 300 000 km. Tesla troši u prosjeku 20-23 kwh po 100 km. Dakle ako puniš po noći to ti je 15 kn na 100 km ili ukupno 45000 kn (6000 eura) za struju. Godišnje održavanje nešto sitno, nisam siguran ali ako ne želiš ne moraš ni to. Taj mercedes pretpostavljam realno troši 8-10 litara dizela? Ili možda i više i koliko godišnje redovno plus što sve ide u tih 10 godina? (zamjena remena par puta i ostali veći popravci). Dakle samo na dizel ode 243000 kn, a još na popravke redovne minimum 30000 kn (budimo realni, vjerovatno i više). Dakle 273 000 kn ili 36000 eura.  Ali imaš auto koji je puno brži i veći itd. Realnija usporedba je sa model 3 koji će koštati 40000 eura i trošiti bliže 13-15 kwh na 100 km, a tu će onda biti ogromna ušteda. 

 

I još kad uzmeš koliko će rasti cijena nafte u sljedećih 10 godina...

 Kako misliš da ne moraš na godišnji servis Tesle? A šta kada bude trebalo baterije mijenjati, koliko će to koštati i koliki im je vijek?

Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran - Einstein
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pero Dinamit kaže...

 Kako misliš da ne moraš na godišnji servis Tesle? A šta kada bude trebalo baterije mijenjati, koliko će to koštati i koliki im je vijek?

nema ulja, nema remenja, nema ventila, nema brizgaljki nema filtera goriva/ulja/zraka... servis za električne motore nije uopće potreban, magnet i zavojnica u osnovi i to je to, nema što krepat...

 

a baterije, trebale bi držat 10tak godina navodno... iako više vjerujem da je to nekih 5...  zanimljivo bi bilo da postoje baterijske postaje (kao što su sad benzinske) gdje dođeš i promjene ti bateriju. platiš punjenje+troškove održavanja + naknadu za ceste + trošarine + agencija za uhljebe i ostale stvari koje će nakalemiti na to i voziš se i to vjerojatno skuplje nego što si se vozio na benzin ili diesel... živio kapitalizam 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.10.2016 8:59 (lllnuclearlll).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Golf E uzmi, on ce drzati cijenu 

 

EDIT:

Jakovp 

I cijena struje ce rasti, a 2 su razloga:

1. Potraznja za strujom ce rasti

2. Dio struje dobivamo iz fosilnih goriva(sta se u hrvatskoj nece promjeniti jos jako dugo)

 

Cijena struje ne mora rasti, a i uvijek možeš sam dobiti struju, i to besplatno, za razliku od nafte, i možeš ju dobiti iz mnogo više izvora. Dakle veliki plu su odnosu na naftu.

 

CroNk3r kaže...
Fake_Alert kaže...

Marko... Napravi E Forda, jakov ce ti pomoci a i vjerujem ekipa sa e-vozila 

Pretezak je to auto za e-auto, a i nije samo tak to, treba tu love vise nego za nelo low end novi auto.

 

E kad bismo tako razmišljali onda bi se prerađivale samo micre K10 i tico lol. Ne bi ispao ništa teži od nissan leafa, najprodavanijeg el. auta, bio bi još i lakši. I dalje bi ga ispalo puno jeftinije od bilo kojeg novog el auta, i jeftinije puno od rabljenog leafa. 

 

Pero Dinamit kaže...
Jakovp kaže...

 

Dakle u 10 g napraviš 300 000 km. Tesla troši u prosjeku 20-23 kwh po 100 km. Dakle ako puniš po noći to ti je 15 kn na 100 km ili ukupno 45000 kn (6000 eura) za struju. Godišnje održavanje nešto sitno, nisam siguran ali ako ne želiš ne moraš ni to. Taj mercedes pretpostavljam realno troši 8-10 litara dizela? Ili možda i više i koliko godišnje redovno plus što sve ide u tih 10 godina? (zamjena remena par puta i ostali veći popravci). Dakle samo na dizel ode 243000 kn, a još na popravke redovne minimum 30000 kn (budimo realni, vjerovatno i više). Dakle 273 000 kn ili 36000 eura.  Ali imaš auto koji je puno brži i veći itd. Realnija usporedba je sa model 3 koji će koštati 40000 eura i trošiti bliže 13-15 kwh na 100 km, a tu će onda biti ogromna ušteda. 

 

I još kad uzmeš koliko će rasti cijena nafte u sljedećih 10 godina...

 Kako misliš da ne moraš na godišnji servis Tesle? A šta kada bude trebalo baterije mijenjati, koliko će to koštati i koliki im je vijek?

 

Ne moraš ako ne želiš, piše na njihovoj stranici da je preporučeno i prodaju servisne pakete, ali nije obavezno. Bilo tko ti može provjeriti kočnice i ovjes, a drugo se nema šta gledati. Baterije će trajati najmanje 500000 km, a vjerojatno i 1000000, to nije uopće tema za razmišljanje. Ako ih i budeš trebao mijenjati tada biti će jako jeftine.

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
lllnuclearlll kaže...
Pero Dinamit kaže...

 Kako misliš da ne moraš na godišnji servis Tesle? A šta kada bude trebalo baterije mijenjati, koliko će to koštati i koliki im je vijek?

nema ulja, nema remenja, nema ventila, nema brizgaljki nema filtera goriva/ulja/zraka... servis za električne motore nije uopće potreban, magnet i zavojnica u osnovi i to je to, nema što krepat...

 

a baterije, trebale bi držat 10tak godina navodno... iako više vjerujem da je to nekih 5...

 

Tesla nema čak ni magneta u motoru, tako da će on trajati vječno.

 

Za baterije si u krivu :) :

 

http://insideevs.com/200000-miles-tesla-model-s-experienced-6-battery-degradation/

 

Baterija se smatra mrtvom kad joj kapacitet padne na 80% (ili po nekima 70%). Iako na toj razini nije niti mrtva niti za baciti, samo ima manji kapacitet, dakle auto se može voziti još jako dugo. Također toj bateriji kapacitet sa ciklusima pada ne linearno, nego sve sporije i sporije (skoro asimptotski). Tako da s ovakvim padom do 76% kapaciteta će se napraviti 800000 milja ili 1288000 kilometara. Ako ti paše manji kapacitet možeš auto voziti praktički beskonačno lol.

 

 

Evo i što se tiče troškova održavanja:

 

"The only costs of ownership Tesloop has incurred are $190 to replace the 12-volt battery, and about $2,500 in tires. The 8-year warranty offered by Tesla has covered everything else. Sonnad pointed out that in 200,000 miles, Tesloop hasn’t even had to replace the brakes."

Svi smo mi Mentalist.
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.10.2016 9:04 (Jakovp).
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

 

Baterije će trajati najmanje 500000 km, a vjerojatno i 1000000, to nije uopće tema za razmišljanje. Ako ih i budeš trebao mijenjati tada biti će jako jeftine.

Nisam siguran za ovo baš... Te baterije nisu ništa drugačije nego ove koje imaš u mobitelu, s tim da će se brže trošit jer ćeš ih punit jako visokim strujama... Na telefonu baterije izdrže nekih 4-5 godina prije nego postanu neupotrebljive... ako puniš svaki dan... s tim da nakon 2-3 godine već vidiš pad kapaciteta.

 

edit.

 

A eto, da je bar ovako kak si napisao, al velim, ne znam i čist sumnjam

Poruka je uređivana zadnji put pon 17.10.2016 9:04 (lllnuclearlll).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
lllnuclearlll kaže...
Jakovp kaže...

 

Baterije će trajati najmanje 500000 km, a vjerojatno i 1000000, to nije uopće tema za razmišljanje. Ako ih i budeš trebao mijenjati tada biti će jako jeftine.

Nisam siguran za ovo baš... Te baterije nisu ništa drugačije nego ove koje imaš u mobitelu, s tim da će se brže trošit jer ćeš ih punit jako visokim strujama... Na telefonu baterije izdrže nekih 4-5 godina prije nego postanu neupotrebljive... ako puniš svaki dan... s tim da nakon 2-3 godine već vidiš pad kapaciteta.

 

 

Ajde nemoj pričati napamet i uspoređivati neusporedivo, nego pogledaj link koji sam stavio. Te baterije su toliko različite.

Svi smo mi Mentalist.
14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
NisamNormalan12 kaže...
ivanzu kaže...
NisamNormalan12 kaže...
Pozdrav, kako misliš kriv nosač motora?

 Otvori haubu auta i reci prijatelju da gleda da li ce motor skociti kada ubacis u rikverc i krenes malo.Ako jako skoci i lupne znači da se trebaju mijenjati.

 Pozdrav, sutra ću to napraviti, mene zanima više ovaj drugi problem sa treperenjem svih svjetala?

 Alternator ili neki problem u el.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...

E kad bismo tako razmišljali onda bi se prerađivale samo micre K10 i tico lol. Ne bi ispao ništa teži od nissan leafa, najprodavanijeg el. auta, bio bi još i lakši. I dalje bi ga ispalo puno jeftinije od bilo kojeg novog el auta, i jeftinije puno od rabljenog leafa. 

Malo me je procjena prevarila, ovako od oka mi se cinilo da bi auto trebal imat 1.5t+ s obzim na razliku izmedu njega i moje toyote i na temelju tezine mog auta...(nisam pogledao prije tezinu, sad vidim da je zapravo lagan auto i da bi s baterijama i svime time skupa imao 1.5t)

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

sram me da se u ovom topicu toliko prica o struji...

kakvi ste vi to petrolheadovi?

 

nema to benzinjare koja trosi 10-15l, pa i vise, ako ima zavidnu konjicu i 4x4 (impreza sa 400ks :P)

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

A hebi ga, vremena se mijenjaju

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

sram me da se u ovom topicu toliko prica o struji...

kakvi ste vi to petrolheadovi?

 

nema to benzinjare koja trosi 10-15l, pa i vise, ako ima zavidnu konjicu i 4x4 (impreza sa 400ks :P)

 ajde da si i ti jenput nekaj pametno napisal..

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A gle, po meni je idealno imati 1 na struju i jednog vikend auta, dvosjed, zadnji pogon.(s2000, mr2 ili slicno) Onak za danasnje pojmove spor auto, ali da je zabavan.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

sram me da se u ovom topicu toliko prica o struji...

kakvi ste vi to petrolheadovi?

 

nema to benzinjare koja trosi 10-15l, pa i vise, ako ima zavidnu konjicu i 4x4 (impreza sa 400ks :P)

 

 

Zašto bi bila sramota? Trenutno auti/motori na struju/hibridi su brži od najbržih čisto benzinskih  (regera, concept1, lighting LS-218, tesla s u svojoj klasi) a biti će još samo brži i brži, što se ne bi moglo reći za benzince. 

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Po meni je idealno imati jedan E39 M5 i nesto stedljvije, recimo E klasu karavan, E350.

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
g520 kaže...

Volvo XC90, meni jedan od najljepših automobila danas na tržištu. Inače sam veliki ljubitelj Volva, Jaguara i Land Rovera.

Jednostavan design izvana i iznutra, pouzdan i što je meni najvažnije - svaki model Volva je najsigurniji automobil u svom segmentu.

Ne kažem da nema drugih dobrih marki, naravno da ih ima, ali godinama zaostaju za Volvom po pitanju sigurnosti.

 

Te price o sigurnosti se vuku jos iz doba kad je prosjecni auto imao 800kg, a volvo 2 tone...

I nije bilo neke mudrosti prevelike sto se tice sigurnosti nego jednostavno veci melje malog.

 Očito ne pratiš crash testove momak.

Pogledaj IIHS Small Overlap test za recimo BMW 3, Audi A4 (predzadnji model) i za Volvo S60. Razlika je više nego očita.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

sram me da se u ovom topicu toliko prica o struji...

kakvi ste vi to petrolheadovi?

 

nema to benzinjare koja trosi 10-15l, pa i vise, ako ima zavidnu konjicu i 4x4 (impreza sa 400ks :P)

veki22 kaže...

A hebi ga, vremena se mijenjaju

 hahaha sad kad se vrati Group B, al na struju, neće više biti papapapa na startu dok se drži blokada, niti famoznog frktanja motora koji čuješ dok dolazi punom brzinom...

 

Nekada kad je odpao kotač, samo se suvozač nagnuo na jednu stranu i balansirao, sada će samo hitit jednu čeliju baterije van i vratit balans

 

Al će se žalit da im četkice iskre, to će im bit glavna isprika nakon utrke.

 

BTW: hill climb će bit zanimljiv, s obzirom da je uspon, a el-motori snažni, zahtjevat će adekvatno hlađenje, a sa druge strane, razlika u gustoći zraka će bit nebitna...

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...
RuskeGTT kaže...

sram me da se u ovom topicu toliko prica o struji...

kakvi ste vi to petrolheadovi?

 

nema to benzinjare koja trosi 10-15l, pa i vise, ako ima zavidnu konjicu i 4x4 (impreza sa 400ks :P)

 

 

Zašto bi bila sramota? Trenutno auti/motori na struju/hibridi su brži od najbržih čisto benzinskih  (regera, concept1, lighting LS-218, tesla s u svojoj klasi) a biti će još samo brži i brži, što se ne bi moglo reći za benzince. 

 Nije sve u brzini, ima nešto i u zvuku (barem meni). Inače nitko nebi kupil Astona V12, nego bi svi npr. La Ferarija ili Porsche 918 (ili kak je već onaj najjači)...

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Nekad su samo invalidska kolica bila na baterije

A danas:

 

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sum_of_all_fears 

 

 

otkljucaj poruke.

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
15 godina
odjavljen
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Karlek_19 kaže...

 Nije sve u brzini, ima nešto i u zvuku (barem meni). Inače nitko nebi kupil Astona V12, nego bi svi npr. La Ferarija ili Porsche 918 (ili kak je već onaj najjači)...

 

A jbg ako im je samo zvuk prednost onda go for it   Svaka čast na zvuku, i meni par auti brutalno zvuči i volim taj zvuk. Ali mi je ipak on manje bitan od suhih performansi, ubranja, načina vožnje i slično.

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

hmmmm..

http://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/civic-type-r-ep3-k20-masina-komplet-swap-oglas-20480805

 

na 1:00 je akceleracija..

 

tempting... još da nisam tako užasno lijen za takav zahebani pothvat  ali ovo na videu kako ulazi hebeno daleko u crveno (od mog f20 motora) me izluđuje 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.10.2016 17:34 (nine).
15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Jakovp kaže...
RuskeGTT kaže...

sram me da se u ovom topicu toliko prica o struji...

kakvi ste vi to petrolheadovi?

 

nema to benzinjare koja trosi 10-15l, pa i vise, ako ima zavidnu konjicu i 4x4 (impreza sa 400ks :P)

 

 

Zašto bi bila sramota? Trenutno auti/motori na struju/hibridi su brži od najbržih čisto benzinskih  (regera, concept1, lighting LS-218, tesla s u svojoj klasi) a biti će još samo brži i brži, što se ne bi moglo reći za benzince. 

 

Naravno da su hibridi brži od čistih benzinaca/dizela. Njih možeš usporedivati s standardnim autima, ali el. vozila jednostavno ne. Ne danas i ne u toj klasi(super/hypercar). Aj zamisli, spalis milju eurica na taj c1, pod uvjetom da ga uopće ikad dobiješ, i onda dođeš na stazu, napravis 3 kruga i vratis se u garažu na 2 sata da si napunis bateriju za jos jedan krug.

Pa čisti primjer je kako funkcionira F-E. U pol utrke mjenjaj cijeli bolid. A utrke su ekstra kratke. 

Samo struja za neke obiteljske/gradske aute da, iako opet treba povećati domet i infrastrukturu. Samo struja za performance aute, ne još dugo vremena. 

15 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Samo struja za performance je već tu, što god ti mislio. 3 kruga kažeš? Formule E rade ako se ne varam 28 krugova, a rimac ima par puta veću bateriju od njih (i masu doduše ali samo za primjer). Ok, još uvijek se ne mogu natjecati u istoj ligi gdje se voze duge rute (iako bi se moglo s nekim sustavom brze izmjene cijelog paketa) ali u nekim kraćim disciplinama su već dosta konkurentna.

 

Također lighting LS218 je rtenutno najbrži motocikl po ubrzanju i po max brzini, a čisto je električni. Tesla je najbrži u svojoj klasi, i još k tome serijski auto s najboljim ubrzanjem do 100%. Ima tu nešto, moraš priznati, a ići će samo na bolje jer je ovo tek rani početak.

Svi smo mi Mentalist.
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.10.2016 19:44 (Jakovp).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice