Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.112
- |
- čitano: 13.249.715
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ne "isplati" se kupiti nijedan auto iz 2015e sa 170t km. Pogotovo Lexus koji nije mnogo zastupljen na HR tržištu i kojemu će troškovi održavanja i popravaka sigurno biti značajno veći nego nekom popularnijem brendu. No to sam samo ja, svatko ima svoje viđenje isplativosti.
Da. bas zato i pitam, jer Činjenica je da ce dijelovi odlaziti nakon toliko kilometara. Al opet pitanje je koji dijeli, i koliko kostaju. :P
Opet s druge strane radi se o atmo benzincu gdje se malo toga moze pokvariti + nije pod nekim opterecenjem posto jos ima i el. motor koji mu pomaze.
Mene bi kod tog auta najvise brinula getriba.
Opet s druge strane radi se o atmo benzincu gdje se malo toga moze pokvariti + nije pod nekim opterecenjem posto jos ima i el. motor koji mu pomaze.
Mene bi kod tog auta najvise brinula getriba.
Nasao sam neki sa samo 22000KM na sebi. A to mi se nekako cini nemoguce. Valjda je netko dirao po satu za kilometre pa mulja. :D
Ali ogromna je prednost kaj je hybrid. jer auto mi vise manje sluzi za Kuća poso.
Kupis novi B segment pa ne razmisljas tko ja sta radio na autu.
Nasao sam neki sa samo 22000KM na sebi. A to mi se nekako cini nemoguce. Valjda je netko dirao po satu za kilometre pa mulja. :D
Ali ogromna je prednost kaj je hybrid. jer auto mi vise manje sluzi za Kuća poso.
Nova Corolla ili CH-R sa 2.0 hybridom kao alternativa, uz malo cekanja ce doci na neku realniju cijenu.
Osim toga, kod hybrida je vazna i starost baterije, dakle u sljedecih par godina bi te cekala vjerovatno i zamjena baterije kao dodatni trosak, ipak auto ima vec 5 godina.
Baterije imaju jamstvo do 10 godina,
ako se svake godine u Toyoti radi battery check.
Al nakon 10g nema vise jamstva na baterije, pa moze biti skupo,
osim ako ne mijenjas samo neispravne celije - to je dosta povoljnije.
Al inace, baterije su manji problem - skuplje je kad ti frkne elektromotor,
koji ti je ujedino i alternator - tu nema druge nego zamjenu za novi ili obnovljeni.
Al inace su hibridi veoma pouzdani, no osjetljivi su na ulje, dakle redovno mjenjanje svakih 15k,
ili cesce, ako je puno gradske voznje, recimo na 10k.
https://www.motor1.com/news/43409/toyota-prius-hybrid-does-1-million-km-as-taxi-in-vienna/
1mil km bez popravka, u roku 6g, puno gradske voznje.
Ima netko iskustva sa 1.6 benz u Merivi 2008. god. i općenito o tom auto? Na što obradit pažnju kod kupovine?
Ok je, nema nekih skupljih kvarova, mislim da najskuplje sto ti tu moze otici ti je paket bobina. Gledas sve kao i kod bilo kojeg drugog auta.
Ja sam imao 120d 2008 automatik....auto zmaj....imao sam ga samo 5mj i sve je bilo ok ....
Skup i kompliciran je, zamjena lanca i svega sta ide uz njega je po 500+ € i mora se vadit motor (iako neki skinu getribu i onda kao ima mjesta za promijenit to sve, valjda). Ako kupujes onda obavezno moras kod nekog provjerenog iz na provjeru lanca i sl...
Ako mu je napravljen veliki servis i auto nije karamboliran...i ako je ok cijena uzimaj....jedino sto ima manje mjesta iza..ali to je ionako spada pod skupinu manjih auta
To dvoje je jako tesko znat bez da odes nekom iskusnom. Ima ih hrpa danas sto govore da su napravili veliki servis a zapravo nisu, i niti jedan nije slupan dok se malo bolje ne pogleda, isto i skidanje kilometraze... Mislim da je bolje dat 200kn nego poslije trazit novi motor
Moze se vidjeti po kucistu vodene pumpe. Usporedis oksidaciju bloka motora/mjenjaca i vodene pumpe.
Dobija san pod račun Audi A4 2008 godina, činimi se prvi model B8, e sad nema niti jedan aux ni usb ulaz i ima oni prvi osnovni mmi, navigacije nema naravno. Može preporuka za neki multimedijski/navigacijski uređaj da ubacin umisto ovog sta iman trenutno. Fala
Dobija san pod račun Audi A4 2008 godina, činimi se prvi model B8, e sad nema niti jedan aux ni usb ulaz i ima oni prvi osnovni mmi, navigacije nema naravno. Može preporuka za neki multimedijski/navigacijski uređaj da ubacin umisto ovog sta iman trenutno. Fala
Trebas znat jel B8 ili nije, jer B7 i B8 je razlika nebo i zemlja sto se tice unutrasnjosti (a i vani normalno).
https://www.ebay.com/itm/ANDROID-9-1-32G-FOR-MAZDA-3-2010-2011-2012-2013-AUTO-GPS-RADIO-DVD-CAR-BLUETOOTH/143371460224?fits=Model%3A3%7CMake%3AMazda&hash=item21619ade80:g:6~wAAOSwTmRdbHrf
https://www.ebay.com/itm/Android-8-1-Car-Radio-Stereo-GPS-Navi-HD-Player-DAB-TPMS-For-Mazda-3-2010-2012/312854795987?fits=Model%3A3%7CMake%3AMazda&hash=item48d79956d3:g:OdkAAOSwHt9d1kWw
Kaj mislite o ovom, dal valja taj android radio? To bi si kupio za auto mazdu 3.
Kolko vidim dobije se sve za ugradnju, svi kablovi i adapter kako nebi izgubio funkcije na volanu, a radio je baš tipski tako da paše. Mislim da je to zaista dobra cijena.
Jedino da ne dobim ciglu umjesto radia i spušim lovu.
Jel moze netko objasnit zasto na ovim novijim autima u leru nemres dat gasa vise od 2500 obrtaja ? Nekidan sam ga malo zesce vozio i vidim da u leru jednostavno stavi "blokadu" na 2500 i to je to, dok se vozi normalno ide preko 2500
Jel moze netko objasnit zasto na ovim novijim autima u leru nemres dat gasa vise od 2500 obrtaja ? Nekidan sam ga malo zesce vozio i vidim da u leru jednostavno stavi "blokadu" na 2500 i to je to, dok se vozi normalno ide preko 2500
Zato jer ne postoji dobar razlog za drzanje motora iznad odredenih okretaja(ovisno o tipu motora) u leru.
Dosta njih je limitirano na određeni broj okretaja - kod nekih taj limit nestaje kada ugasiš ESP, kod nekih ne. I to nije novo, to je pristuno već cca 10ak godina.
to je pristuno već cca 10ak godina.
Pa kod nas se auti smatraju novijim do 10 godina pa ono Budem bas sljedeci put probao ugasit esp da vidim jel ide onda preko
Al nemas potrebu za tim, osobito dok je masina hladna i ulje jos nije upumpano i zagrijano.
Samo sebi radis trosak u buducnosti.
Možda jedino da se DPF zagrije i regenerira, ne vidim drugu svrhu držanja gasa na 3000 obrtaja ili više, ali i za to je bolje otići na otvorenu cestu i voziti ga na 3000 obrtaja nego u mjestu jer u vožnji vjetar hladi motor, a u mjestu ventilator mora da odradi sav posao hlađenja i možda ga ne uspije dovoljno ohladiti zbog većeg zagrijavanja na visokim obrtajima pa može doći do oštećenja motora(najćešće glave).
Al nemas potrebu za tim, osobito dok je masina hladna i ulje jos nije upumpano i zagrijano.
Samo sebi radis trosak u buducnosti.
Masinu nikad ne stiscem dok se ne zagrije na 90 (tj. ulje na nekih 80ak stupnjeva) tak da nemas brige
Možda jedino da se DPF zagrije i regenerira, ne vidim drugu svrhu držanja gasa na 3000 obrtaja ili više, ali i za to je bolje otići na otvorenu cestu i voziti ga na 3000 obrtaja nego u mjestu jer u vožnji vjetar hladi motor, a u mjestu ventilator mora da odradi sav posao hlađenja i možda ga ne uspije dovoljno ohladiti zbog većeg zagrijavanja na visokim obrtajima pa može doći do oštećenja motora(najćešće glave).
Nema se sta regenerirat, isto pazim i na regeneraciju pa svaki put kad se upali onda ga drzim na ~2200 u 4 cca 10-15min. DPF ko DPF, kad se upali onda radi na 1k obrtaja i motor je bucniji ali tog tad nije bilo. No ovo je bilo cisto informativno, htio sam ga malo nabit do 3-3.5k da cujem kak "klepece" i jel uopce proizvodi koji zvuk osim zvuk traktora
Edit: sorry za dupli post, nije mi dalo visestruko citirat :/
Sve dok nije kakva bijesna benzinjara pod haubom nema smisla gasirati, ili ako nema neki custom izduv, nema od fabrike i dizela dobrog zvuka, svi klepeću, pa i ovi najnoviji.
Ima netko bmw N55 na prodaji?
Ne, bez zafrkancije. Ak netko nešto čuo/zna a da se nemože nać u oglasniku, nek javi u pp.
Dobija san pod račun Audi A4 2008 godina, činimi se prvi model B8, e sad nema niti jedan aux ni usb ulaz i ima oni prvi osnovni mmi, navigacije nema naravno. Može preporuka za neki multimedijski/navigacijski uređaj da ubacin umisto ovog sta iman trenutno. Fala
Trebas znat jel B8 ili nije, jer B7 i B8 je razlika nebo i zemlja sto se tice unutrasnjosti (a i vani normalno).
B8... Može preporuka neke multimedije