Instalacija WINDOWSA 7 zaključana tema

poruka: 8
|
čitano: 2.753
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Instalacija WINDOWSA 7

BOK EKIPA!

MOLIM VAS DA MI ODGOVORITE...A I POMOGNETE

JEDAN SAM OD POCETNIKA STO SE TICE INSTALACIJA WINDOWSA NA LAPTOP JER HTIO BI GA SAM  PROBATI INSTALIRATI PA ME PRIJE TOGA NESTO ZANIMA...

KOLIKO SAM SE INFORMIRAO POSTOJE NEKOLIKO SOLUCIJA ZA INSTALACIJU...

MENE NAJVISE ZANIMA OVA...KONKRETNO..DA LI JE MOGUCA INSTALACIJA WINDOWSA 7 ILI  BILO KOJEG DRUGOG OPERATIVNOG SUSTAVA POMOCU DAEMON TOOLSA  ILI ULTRA ISO I SA NJIME NA PRAVITI CISTU INSTALACIJU..SAD IMAM TRENUTNO XP INSTALIRAN..

zanima me da li postoji problem ako idem instalirati windows 7 preko xp sa daemon toolsom ( instaliran je na xp )  i radim cistu instalaciju...da li ce mi se daemoon tools izbrisati ako se vec svi podaci  i programi brisu a samim time necu moci napraviti instalaciju ili postoji objasnjenje postupka?!

HVALA NA OBJASNJENU I POMOCI..

0 2 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Instalacija WINDOWSA 7
Daemon tools nema veze s instalacijom Windowsa! Moras napraviti bootabilni dvd/usb, bootati ga i instalirati sustav. SVI podaci na disku se brisu, nista nece ostati nedirnuto. To vrijedi za disk koji si odabrao, ako ih imas vise.
Otkuda ti da Daemon tools ima veze s insalacijom??
Ako sam ti pomogao, stisni HVALA! =)
14 godina
neaktivan

kao sto rekoh...naveo sam pitanje samo da li se moze instalirati..s obzirom da imam jedan problem u biosu jer mi je "nestala" opcija gdje mogu  namjestiti first boot device na svom laptopu...

A Sve ove informacije sam procitao na netu...sto se tice mogucnosti instalacije..

17 godina
neaktivan
rioma81 kaže...

kao sto rekoh...naveo sam pitanje samo da li se moze instalirati..s obzirom da imam jedan problem u biosu jer mi je "nestala" opcija gdje mogu  namjestiti first boot device na svom laptopu...

koja je točno marka i model laptopa?