Koga zanima razvoj igri u besplatnoj inacici unreal engina evo link: http://www.udk.com/index.html
Unreal development kit
- poruka: 25
- |
- čitano: 6.665
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Lol, to još UDK na UEngineu3 i to dali besplatno. To mora biti vjerojatno jako puno profita u Epic Gamesu pa ovo daju besplatno.
Zasto je to tako čudno. Svaki engine koji nešto vrijedi ima svoj besplatni SDK, počevši od Half-Life SDK preko CryEngina SDKpa do Unreal SDK-a
@Programko Unreal development kit nije SDK vec zbilja "dobijes" UEngine3 za nekomercijalnu upotrebu.
Da, bas tako.
Jutros sam vidio tek vijest, i bogme vec razmisljam da si cijeli projekt prebacim na Unreal engine. Mogu se ja truditi pisati shadere, ali treba se covjek pomiriti da sam nikad nece moc napravit tako dobar engine kao ekipa ljudi koja to samo radi.
Evo sada ga skidma i nadam se da nejma programiranja jer ne zelim da se mucim sa c++-om,jedino ako je neki drugi programski jezik onda cu uciti.Jel ovo stvarno za izradu igara i jel sve dobijes uz program sto je potrebno za jendu igru.
Evo sada ga skidma i nadam se da nejma programiranja jer ne zelim da se mucim sa c++-om,jedino ako je neki drugi programski jezik onda cu uciti.Jel ovo stvarno za izradu igara i jel sve dobijes uz program sto je potrebno za jendu igru.
Unreal SDK koristi Kismet skriptni jezik i flow chartove. Za neki FPS, potrebno je jako malo ili nista koda, i sve je jako intuitivno. Uglavnom, ako ti ne trebaju neki suludi featureovi, ne moras se muciti pisanjem C++a.
@Game_Fan Ovako sto se tice prvog dijela pitanja imas scriptni jezik koji je dosta slican c++, a sto se tice drugog dijela pitanja dobijes sve sto ti je potrebno za izradu igara osim znanja to ces morat sam "nabavit" dobar pocetak ti je citanje dokumentacije.
Koliko sam vidio iz UDK dokumentacije , zbilja ima pregršt stvari. Ono što mi se nije svidjelo je :
a) developersko sučelje djeluje pomalo konfuzno
b) If you are using UDK internally within your business and the application created using UDK is not distributed to a third party (i.e., someone who is not your employee or subcontractor), you are required to pay Epic an annual license fee of $2,500 (US) per installed UDK developer seat per year. This license fee only applies to UDK seats used for development; no license fee is required for hardware where only the resulting applications are installed. zanimljivo
c) IDE mi baš ne djeluje oduševljavajuće http://www.udk.com/elements/img/galleries/features-scripting-hero2.jpg
UDK je meni veoma kompliciran za shvatiti,nemogu uopste da se snadzem gdje se sta nalazi.Trebali su GUI malo bolje rasporediti ovko izgleda kao da su sve nabrzaka napravili.Jel zna ko gdje se pisu skripte da bih se upoznao sa programskim jezikom.
Pročitaj novi post što sam ga napisao.
Pozdrav
A jeste razmaženi, programirali bi ste, a da se ne oznojite. A još ako niste Notepad zamjenili s nekim drugim editorom. Mislim stvarno, baš ste ljenčine :-)
Najbolji programer je najlijeniji programer.
Taj ce uvijek traziti nacin kako da jednostavno i elegantno nesto rijesi, a istovremeno da se ne zakopa u hackove za buducnost.
Ma nije problem u programiranju nego ljudi žele da ako je moguće to odrade i na lakši naćin
@ woodgamesfx
samo provjeravam da li sam dobro shvatio - za svakog developera moras platit 2,500$ i to po godini. kakvoj godini: godini distribucije - 2 god se distribuira - 5000$ po developeru?, ili po godini proizvodnje - 2 god se radi na projektu - 5000$ po developeru?, ili sto?
Odlicno, baš ću poslje probat, izgleda odlicno, cim je free za koristiti, btw nerazumin najbolje ono za license, moze netko objasnit.
jel možda netko zna patch koji bi riješio probleme(nema grida..) sa shader 2.0 karticama
Koga zanima razvoj igri u besplatnoj inacici unreal engina evo link: http://www.udk.com/index.html
Jeli ovo valja sto jeli jednostavno jeli vrijedno ovih nakoliko gigabajta?
Pa Unreal 3 Engine. Nije ti to Game Maker.
C++/DirectX9/UnrealScript (LUA valjda) - Na njima se bazira UE3.
Ako barem nisi nikad radio u UnrealED (editoru za Unreal Tournament), onda neces bas nista razumiti ovdje.
Ovo je više izdano za sve mlade developere kako bi prije ili kasnije lincecirali Unreal Engine za svoju buducu igru...
Naravno dode i dobra vjezba fakultetima, jer Unreal Engine je prilično jednostavan za razliku od nekih drugih.
Pa Unreal 3 Engine. Nije ti to Game Maker.
C++/DirectX9/UnrealScript (LUA valjda) - Na njima se bazira UE3.
Ako barem nisi nikad radio u UnrealED (editoru za Unreal Tournament), onda neces bas nista razumiti ovdje.
Ovo je više izdano za sve mlade developere kako bi prije ili kasnije lincecirali Unreal Engine za svoju buducu igru...
Naravno dode i dobra vjezba fakultetima, jer Unreal Engine je prilično jednostavan za razliku od nekih drugih.
Znaci moraju se pisati nekakvi skripti itd.?
Pa ovisi što radiš.
Opet ponavljam, ovo nije Game Maker.