OpenGL/DirectX

poruka: 8
|
čitano: 1.973
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
neaktivan
offline
OpenGL/DirectX

Koje je bolje koristiti za prikaz 3D podataka i zasto? Znaci NE pravljenje igara i to, nego za, primjerice, prikaz .obj 3D modela?

 

Kako najbolje koristiti DirectX ili OpenGL pomocu C# jezika?

 

Hvala puno!

Rjesava jednostavne probleme u podforumu Programiranje od 2008. xD
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
OpenGL/DirectX

Ako koristiš C# onda DirectX bi definitivno trebao bit tvoj izbor Smijeh. Naravno postoji podrška i za OpenGL.

Sve u svem C# + DirectX je puno prirodniji izbor.

http://www.woodgamesfx.com
 
3 0 hvala 1
17 godina
neaktivan
offline
OpenGL/DirectX

Hmm, ali volio bih da kod bude sto prirodniji za nekoga tko radi u C#-u. Da se ne moram previse privikavaat :D

 

Puno trazim? :D

Rjesava jednostavne probleme u podforumu Programiranje od 2008. xD
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: OpenGL/DirectX

Skini DX SDK s Microsoft stranice i kreni. Samo pazi koju verziju SDK skidaš , koliko ja znam nemaš primjera za DX 10 i 11 u C#-u već u C++ -u. Za DX9 imaš C# primjera "ko dreka".

 

http://www.woodgamesfx.com
17 godina
neaktivan
offline
OpenGL/DirectX

Joj e, pun sam pitanja ko brod :D

 

Znaci, tvoja preporuka za C# je directx 9? :)

Rjesava jednostavne probleme u podforumu Programiranje od 2008. xD
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: OpenGL/DirectX

Činjenica je da češ za C# nać masu DX9 primjera. Gle ako ti nije presudno izrada igri, već koristiti neki 3D api za prikaz objekata , ako sam dobro shvatio što trebaš, onda preskoči DX i OpenGL i baci se na OGRE. Ogre ti je čisti render engine koji kombinira DX i OpenGL i koliko sam čuo to radi vrhunski.

Pošto koristiš C# onda skini MOGRE ( to ti je OGRE verzija za C# toćnije wrapper za dotnet ).

http://www.woodgamesfx.com
17 godina
neaktivan
offline
OpenGL/DirectX

Da, dobro si shvatio, nikakve igre vec prikaz 3D objekata samo.

 

Prouciti cu malo to sto si naveo, pa se javim tu ako budem jos kakvih pitanja imao :)

 

Hvala puno!

Rjesava jednostavne probleme u podforumu Programiranje od 2008. xD
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.4.2010 14:49 (RaLe).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: OpenGL/DirectX
RaLe kaže...

Da, dobro si shvatio, nikakve igre vec prikaz 3D objekata samo.

A koliko zahtjevan prikaz objekata? Jel samo model+tekstura ili već malo naprednije sa uporabom shadera i bump i normal mapa?

Možeš ići i na soluciju što ju je woodgamesfx preporučio uporabom već gotovog engine-a, iako bih ja u tom slučaju radije upotrebio Irrlicht umjesto OGRE-a zato jer Irrlicht u sebi ima podršku za obj. modele i hrpu drugih (MD2,MD3,X,B3D,MS3D,3DS...) a i rezultati rada sa njime su brži.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice