Koji programski jezici?

poruka: 18
|
čitano: 6.397
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Koji programski jezici???

evo ljudi ja sam ovi na ovom forumu tako da imam pitanje...upisao sam FER makar to nema veze al ajde...

potpuni sam pocetnik u programiranju i zanima me koje programske jezike bi bilo dobro nauciti..bilo za web programiranje il obicno...xdd

znaci PHP, java, C#, C, C++ ili nesto i koji su jezici vazni za znanje ovi malo naprednijih...

htio bi to zavrsi na faxu...programiranje...pa posto nema posebnih jezika na faxu da se pocnem sam uciti...pa mi

molim vas predlozite koji su programski jezici najrasireniji i koji se najvise upotebljavaju...

hvala...

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan

Najrašireniji i najkorisniji je C++ ali za njega treba puno vremena da se nauči i nije baš za "početnike".Ako želiš početi s nečim lakšim da pohvataš sve iz prve uzmi Python ili QBasic!

0 1 hvala 0
17 godina
neaktivan

Da uci QBasic dok paralelno na FERu radi sve u C/C++?

http://irale.deviantart.com

2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Koji programski jezici???
RaLe kaže...

Kaže da nema posebnog jezika na faxu?

16 godina

Za nauciti petlje i tipove podataka tj. osnove c++ ili cisti c.  Ovo sa c-om jer ces na faxu imati dosta primjera i svega u c-u, pa ces dvije mughe jednim udarcem, a kasnije c++, c# ili sto ti odg.

A.D.

2 0 hvala 0
17 godina
neaktivan
Tomislav95 kaže...
RaLe kaže...

Kaže da nema posebnog jezika na faxu?

Mislim da nema kolegij koji se zove: "Naucite C++ u dva semestra", ali ima programiranja koja obuhvacaju C/C++.

Ili ja grijesim.

http://irale.deviantart.com
15 godina
neaktivan

Na FERu se uči c. Možeš s njihove stranice skinuti predavanja, što ti je, ako mene pitaš, bolje od knjige. I ja sam imao ta predavanja skinuta, ali ih sada nigdje ne mogu naći. Uglavnom pitaj profesore gdje to možeš skinuti. Ja inače ne idem na FER tako da ti više detalja ne mogu dati.