Pozdrav,
neki od vas vjerojatno znaju ovu temu gdje sam opisivao razvoj igre. Ideja je na kraju propala, najvise zato sto je bila prevelik zalogaj za jednog 16-godišnjaka. Iz projekta sam puno naucio, sto je vjerojatno i najvaznije.
Sada, godinu dana kasnije, opet imam projekt. Ovaj je gotov, nisam htio puno o njemu govoriti dok ga nisam dovrsio, da me ne ponese forumska "slava".
Igra se zove Grass Is No More.
Cilj je skupiti što više bodova. Bodovi se skupljaju košenjem trave, jer igrac kontrolira kosilicu. Svakim pokošenim kvadratnim metrom (khm, khm, nije zapravo metar) dobiva se 100 bodova, a svakom sekundom neprestanog košenja "combo multiplier" poveca za 1. Znaci, zapravo treba napraviti sto veci combo. Combo j emoguce povecati skupljanjem kutije na terenu (to ce rezultirati i iznimnim ubrzavanjem kosilice), ali ga i izgubiti zabijanjem u krticnjak. Postoji i par power-up-ova i tako to...
Igra je slozena u levele, s postupnim povecavanjem tezine. U svakom levelu treba doseci odredjeni bodovni prag u jednoj minuti kosnje. Bodovni prag levela se oredjuje prema "formuli" (10000 + n * 5000 gdje je n redni broj levela). Ako ne uspijete doseci bodovni prag, mozete se spasit sa mini igrom i tako dobiti jos jednu sansu na tom levelu (mini igru mozete zavrsit samo jednom po levelu), ako i onda ne uspijete morat cete krenuti od prvog levela. Ako uspijete skupit vise od dvostruko potrebnih bodova mozete odigrat drugu mini igru u kojoj se broj bodova moze udvostruciti.
Online high score lista
Jednom kada ipak izgubite (ako ste povezani na internet), na ekranu ce vam se pojaviti QR kod (sadrzaj koda ce biti kopiran i clipboard). QR kod sadrzi link slican ovome http://lengine.org/score/GINM/game.php/?game=20150313161841Luka gdje cete moci vidjeti pojedinosti i upravo zavrsenoj igri (ukupan broj bodova, dosegnuti level i tako to). Ovaj link mozete slati prijateljima, podijeliti na Facebooku i tako.
LEngine
Kao i prosli projekt, GINM je razvijen u LEnginu. Relativno jednostavnom enginu kojeg sam napisao. (C#/OpenGL (OpenAL za zvuk)). Ovakav, a i bolji rezultat se mogao jednostavnije postici koristenjem Unity-a ili neceg slicnog, ali razvijanje vlastitog engina mi je posebno zanimljivo, tako da sam ponosan i na ovakav "sugavi" engine.
Igra nije besplatna???
Znam da moja igra nije u rangu nekih indie naslova. Neki su mi predlozili da bi za nju mogao trazit koji dolar. Dugo sam razmisljao o tom koraku, i na kraju ipak pristao.
Igru mozete kupiti (za sada prednaruciti, izlazi 7.5.2015.) na Desuri: http://lengine.org/GrassIsNoMore/
1.99 Eura (koliko kosta u Hrvatskoj) je najniza cijena koju sam mogao staviti. Sam se protivim politici velikih izdavackih kuca o izjednacavanju cijena u Dolarima i Eurima (makar i nije tako bitno uz danasnji tecaj), igra u Americi i nekim drugim drzavama kosta 1.99 Dolara, to je Desurino pravilo i tu ne mogu nista uciniti.
Ako netko smatra da je 15kn previse za ovako nesto (sto je sasvim razumljivo u danasnjoj situaciji), neka mi slobodno posalje poruku tu na forumu, siguran sam da ce bit koji key viska.
JE: http://lengine.org/score/GINM/
Kakav stroj trebam za pokretanje?
Prakticki bilo sto. Jednojezgreni Celeroni i Pentiumi na 2ghz su sasvim dovoljni. 512mb rama. Graficka sa podrskom za OpenGL 2.1 (ako je pci-e vjerojatno ce radit).
Pomozite!
Kao sto sam spomenuo, imam 17 godina, i ne samo da mi je ovo prva izdana igra, nego i prvi komad softwarea koji prodajem. O marketingu nemam pojma.
Zamolio bih vas ako imate kakve sugestije, ideje i to, vezane uz marketing, ali i opcenito da mi pomognete malo.
Puno hvala!
Trailer: