Očajno, s tvoje strane, i još si bezobrazan na kraju. Napravio si sa svojim stavom te voljom da se našto napravi apsolutno sve da ti se NE pomogne kvalitetno. Sve info koji si pružio su sytem spec i zavijanje kako ti ne radi. Zamisli da ti moraš rješiti problem osobi sa stavom kakav je tvoj te takvom željom za suradnju.
To je prvo.
Drugo, customer ops ionako imaju limitirane mogucnosti u rjesavanju problema, to ti je valjda jasno, dalje, pored toga imaju troubleshooting manual cijih koraka se moraju drzati redom.
Obzirom da ti znas bolje te si odbio suradnju razgovor je zavrsio kako je zavrsio.
Dati cu ti jedan savjet, jer su ti ocigledno komunikacijske vjestine na razini pijane vjeverice, kad imas posla sa cust op-em bilo kakve vrste, budi strpljiv i surađuj makar u određenim momentima evidentno idu u krivom smjeru ili traže nešto šti si možda vec pokušao, objasnida ne pomaže, da si vec napravio, uradi nekad sto traze ponovo i strpljivo traži daljnje korake riješenja te budi UPORAN.
Ti si riješio problem onom iz chat log-a, tebe se riješio i prešao na drugog customera a tebi je problem ostao. Napravio si sve pogrešno.
PureEntity je u pravu , možda support piše kao da je pao s marsa al ne mogu drugačije riješit problem , iako si njemu u početku već rekao da si napravia par koraka koji je on od tebe kasnije ponovno tražio (jbg. i njima se to zna desit :S )...
nemaš pojma koliko im puno znači ako si uljudan i nabaciš kompliment kako imaju težak posao i moraju pomagati ljutitim kupcima,mene je bila zezala aktivacija b2k i dok sam jeo pitu od jabuka rekao sam nekom indijcu da bi mu sad dao komad što mi je sredio problem i rekao je da mu to puno znači jer zbog takvih ljudi im je drago raditi.e sad nažalost za ovakve probleme imaju klasične trablšuting korake koji su nekad smiješni a pogotovo kad im kažemo da smo to več napravili.
moj savjet?
1.sve na default stavi od gpu i cpu ako si nečto dirao,tvoja je OC a bf3 ima problema sa tvorničkim OC grafama
2.reinstall drivera putem revo uninstalllera i install u safe modu
3.update PB napravi
4.repair files preko origina
5.provjeri firewall postavke
6.zadnja opcija reinstall winsa.
LOL
neznam za BF3,al sam imo sličan problem sa BC2,problem je bio u napajanju koje je prdnulo,inače jesi razmislio da jedan od onih trubleshooting koraka nisi dobro napravio?
Očajno, s tvoje strane, i još si bezobrazan na kraju. Napravio si sa svojim stavom te voljom da se našto napravi apsolutno sve da ti se NE pomogne kvalitetno. Sve info koji si pružio su sytem spec i zavijanje kako ti ne radi. Zamisli da ti moraš rješiti problem osobi sa stavom kakav je tvoj te takvom željom za suradnju.
To je prvo.
Drugo, customer ops ionako imaju limitirane mogucnosti u rjesavanju problema, to ti je valjda jasno, dalje, pored toga imaju troubleshooting manual cijih koraka se moraju drzati redom.
Obzirom da ti znas bolje te si odbio suradnju razgovor je zavrsio kako je zavrsio.
Dati cu ti jedan savjet, jer su ti ocigledno komunikacijske vjestine na razini pijane vjeverice, kad imas posla sa cust op-em bilo kakve vrste, budi strpljiv i surađuj makar u određenim momentima evidentno idu u krivom smjeru ili traže nešto šti si možda vec pokušao, objasnida ne pomaže, da si vec napravio, uradi nekad sto traze ponovo i strpljivo traži daljnje korake riješenja te budi UPORAN.
Ti si riješio problem onom iz chat log-a, tebe se riješio i prešao na drugog customera a tebi je problem ostao. Napravio si sve pogrešno.
Ok, komunikacijske vjestine su mi na razini prebijene mačke -.- , ali jesam li mu sve napisao u prvoj poruci, a on je kroz cijeli razgovor pravio problem i sebi i meni. Da je pročitao moju prvu poruku, mogli smo odmah preči na stvar...ali pošto nije... BTW Sve što su mi rekli pokušao sam. On je rekao da mi je provjerio dxdiag i da imam loše drivere, ja mu uporno govorim da imam zadnje drivere...
Za dvije predzadnje poruke jedino se kajem...ali i ti bi isto uradio da si u qurcu kao ja, da trazis pomoc 3 dana i nista ne pomaze...
neznam za BF3,al sam imo sličan problem sa BC2,problem je bio u napajanju koje je prdnulo,inače jesi razmislio da jedan od onih trubleshooting koraka nisi dobro napravio?
Sve sam napravio što su mi rekli i dvaput...