Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

poruka: 54
|
čitano: 7.750
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći".
16 godina
neaktivan
offline
Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika

 
3 10 hvala 0
16 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv

malo vise detalja:

https://arstechnica.com/cars/2017/08/mazda-says-its-made-a-long-awaited-breakthrough-in-engine-technology/

 

vazno je i spomenut da mazda i toyota zajedno grade tvornicu u USA i ispituju potencijal za buducu suradnju, ponajprije na EV i hibridima..

bilo bi super vidjet HCCI u hibridu i odjebat dizelase u povijest jednom zauvijek

 

https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-08-06/as-toyota-and-mazda-scour-u-s-for-plant-mississippi-opens-arms

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
offline
Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

žutoliki iz hirošime misliti kao i njihov bljedoliki brat s pokrajsavskih asfaltnih pašnjaka. haug. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
2 6 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
BlackDog22 kaže...

Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika

Pa imaš i sad jednolitrene motore koji idu preko 200km/h, npr fordov Ecoboost s 90kw ili više, ne znam točno...a i ne zanima me guglati.

Da, JA lično i osobno !
12 godina
odjavljen
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
BlackDog22 kaže...

Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika

 

Mislim da je 2.0 plafon,

Max brzina 150-180 km/h

 

13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
nixass kaže...

... i odjebat dizelase u povijest jednom zauvijek

 

mislim da će ovo čekićati jače od novijih dizela 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
6 godina
protjeran
offline
Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

Krećemo s trocilindrašima a uskoro i sa dvocilindrašima koje će nabrijati na 250 ks pa će čekićati kao dizel mečka iz 81 god

Da, JA lično i osobno !
 
2 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
Dex.pwn kaže...
BlackDog22 kaže...

Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika

 

Mislim da je 2.0 plafon,

Max brzina 150-180 km/h

 

 Nema smisla da država dopušta automobile registrirane za vožnju po cesti od 150-200km/h kad je maksimalna brzina kod nas 130. Znači ograničenje na 130.

13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
BlackDog22 kaže...

 Nema smisla da država dopušta automobile registrirane za vožnju po cesti od 150-200km/h kad je maksimalna brzina kod nas 130. Znači ograničenje na 130.

 

i kako bi to točno pomoglo da motori postanu "zeleniji" 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
Anđeo bez falinge kaže...
BlackDog22 kaže...

Ograničit maksimalnu brzinu automobila na 130km/h i prema tome snagu motora, da vidiš zelenu uštedu. Ne bi više bilo motora iznad 1000 kubika

Pa imaš i sad jednolitrene motore koji idu preko 200km/h, npr fordov Ecoboost s 90kw ili više, ne znam točno...a i ne zanima me guglati.

 kakve to veze ima koliko oni idu, kad bi maksimalna brzina morala biti 130. Ako je max brzina 130, zašto bi netko kao prvo proizvodio automobile koji idu preko 200, a samim time zašto bi stavio motor koji to može postiči (i povećao troškove) i samim time zašto bi netko to platio kad bi mu auto bio blokiran na 130.

16 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
nine kaže...
BlackDog22 kaže...

 Nema smisla da država dopušta automobile registrirane za vožnju po cesti od 150-200km/h kad je maksimalna brzina kod nas 130. Znači ograničenje na 130.

 

i kako bi to točno pomoglo da motori postanu "zeleniji" 

 Uzročno posljedična veza kubikaže, brzine, snage i potrošnje goriva.

13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
BlackDog22 kaže...

 Uzročno posljedična veza kubikaže, brzine, snage i potrošnje goriva.

 

how bout no? kakva uzročno posljedična veza? kratko i jasno da se ne natežemo, limitiranje maksimalne brzine tu nema veze sa vezom.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
BlackDog22 kaže...
Anđeo bez falinge kaže...
BlackDog22 kaže...

 kakve to veze ima koliko oni idu, kad bi maksimalna brzina morala biti 130. Ako je max brzina 130, zašto bi netko kao prvo proizvodio automobile koji idu preko 200, a samim time zašto bi stavio motor koji to može postiči (i povećao troškove) i samim time zašto bi netko to platio kad bi mu auto bio blokiran na 130.

 Ja auto registriran u RH vozim po cijeloj europi , dakle zašto bi auto bio ograničen na 130 kad ga po Njemačkoj i još nekim državama svijeta na pojedinim dionicama mogu voziti 250km/h. U ostalom i u RH 130 na znaku znači legalno 143 km/h,  a na autoputu nekažnjivo ili tolerirano 154 km/h...   Vozio sam par mjeseci slabi štedljivi trocilindraš 1,3 sdi, po gradu je ok , ali ćim dođeš na lokalnu cestu gdje treba nekog prestići nema šanse, jer nema ubrzanje, a o uzbrdicama na autoputu da ne pričam maksimalno 90...

13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
Auto veće mase će trošit više s manjom nego većom mašinom iste snage. S druge strane, ne želim vozilo kojem je kranja brzina 130
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.

 

Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.

 

Neka naših Hirošimaca...

 

 

 

Moj PC  
6 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
To se u F1 koristi već par sezona u kombinaciji sa MGU-H i MGU-K,kažu da je iskoristivost preko 40%.
 
1 0 hvala 2
9 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
uuY kaže...

Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.

 

Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.

 

Neka naših Hirošimaca...

 Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.8.2017 13:57 (JozoBozo121).
15 godina
offline
Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

Zamisli samo koliko bi bilo saobraćajki da se ograniči max brzina na 130 km. 

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
JozoBozo121 kaže...
uuY kaže...

Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.

 

Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.

 

Neka naših Hirošimaca...

 Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.

 Svaki benzinac.

11 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
JozoBozo121 kaže...
uuY kaže...

Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.

 

Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.

 

Neka naših Hirošimaca...

 Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.

 iz auspuha cvijeće izlazi a stvra 3L na 100km....čudo

16 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
nine kaže...
BlackDog22 kaže...

 Uzročno posljedična veza kubikaže, brzine, snage i potrošnje goriva.

 

how bout no? kakva uzročno posljedična veza? kratko i jasno da se ne natežemo, limitiranje maksimalne brzine tu nema veze sa vezom.

 da, normalno, šta je meni, brzina, snaga i volumen motora nemaju nikakav utjecaj na potrošnju automobila. Gluposti, svi znaju da bijeli auti troše više od plavih i da je ustvari boja automobila ključna kod potrošnje. 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
Byron kaže...

 Ja auto registriran u RH vozim po cijeloj europi , dakle zašto bi auto bio ograničen na 130 kad ga po Njemačkoj i još nekim državama svijeta na pojedinim dionicama mogu voziti 250km/h. U ostalom i u RH 130 na znaku znači legalno 143 km/h,  a na autoputu nekažnjivo ili tolerirano 154 km/h...   Vozio sam par mjeseci slabi štedljivi trocilindraš 1,3 sdi, po gradu je ok , ali ćim dođeš na lokalnu cestu gdje treba nekog prestići nema šanse, jer nema ubrzanje, a o uzbrdicama na autoputu da ne pričam maksimalno 90...

 slušaj vozi ti gdje hoćeš i koliko hočeš to je tvoja stvar i stvar države u kojoj voziš. maksimalna brzina dopuštena u RH je 130km/h i ako hočeš registrirat auto kod nas takav će biti ograničen na 130km/h. To što je zakonom u njemačkoj dopušteno neograničeno nema nikakve veze s našim zakonima. U njemačkoj je dopuštena prostitucija, u nizozemskoj trava, u švicarskoj eutanazija, kod nas nije. Kad pređeš njemačku granicu stani kod prvog mehaničara da ti skine blokadu.

 

Dopuštati homologaciju automobila koji mogu kršit naše propise je licemjerstvo zakonodavstva i svjesno dopuštanje kršenja zakona u stilu država zažmiri na jedno oko. Svi znaju da ljudi voze brže od dopuštenog, svi znaju da ljudi ginu vozeči brže od odpuštenog, država i MUP izda neko upozorenje i iskreno se zgrožava nad vozačima koji brzo voze, ali nitko ne želi rješiti problem, koji je prilično jednostavan za rješiti. Potpuno identična stvar bi bila dopuštat prodaju automatskog oružja, ali ograničit korištenje istog samo u pojedinačnoj paljbi na odgovornost vlasnika. 

 

 

16 godina
neaktivan
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
dax-lax kaže...
Auto veće mase će trošit više s manjom nego većom mašinom iste snage. S druge strane, ne želim vozilo kojem je kranja brzina 130

 Potpuno nebitno, snaga mašine je prilagođena masi automobila, a to što ti ne želiš vozit takav auto je tvoja osobna stvar. U državi gdje su svi auti maksimlano ograničeni na 130 jedina preostala opcija bi ti bila hodanje ili javni prijevoz. Pa izaberi. 

12 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
Blackdog23 ja sam suprotnog misljenja.

Trebalo bi na auto putu dodati jos jednu traku. Zaustavna, prva traka do 130 km/h, druga 180km/h i treca do 250 ili vishe km/h.
Nova vozila su sposobna za vece brzine uz manji utrosak goriva. Uskoro (kroz 20tak godina) ce ih zamjeniti elektricna vozila. Kako se mogu puniti kod kuce,energijom dobivenom preko solarnih panela, ne vidim razlog zasto bi se brzina trebala ogranicavati.

Slazem se da nas ne bi trebali zanimati niti jedni zakoni osim hrvatskih, ali i mi mozemo proizvoditi vozila koja su sposobna za vece brzine ili recimo da je Rimac poduzetniji stvoriti osobna el vozila, a potom zabraniti vozila sa motorima sa unutarnjim sagorijevanjem na hrv cestama.

Mazdi svaka cast na entuzijazmu. ☺
vicious
Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
uuY kaže...

Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.

 

Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.

 

Neka naših Hirošimaca...

 

 

 

 Kad ne uce iz povijesti.

 

NSU je propao radi Wankela.

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
syncmaster245b kaže...

 Kad ne uce iz povijesti.

 

NSU je propao radi Wankela.

 

mazda je između 2003.-2012. prodala oko 200k mazdi RX8 sa wankelom, što je u biti respektabilna brojka.

a navodno i dalje ulažu u R&D wankela.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
16 godina
protjeran
offline
Mazda planira "zelene" benzinske motore bez svjeći

Stavi klimu od 12,000 BTU (3.5 kW) u stan od 50 kvadratnih metara i ima  da nabiješ 2,000 kn struje u roku keks. Stavi 40,000 BTU klimatizacije u isti prostor (10 kW) i trošak će ti maksimalno biti 250 kn mjesečno. Toliko o tome kako je 1,000 ccm dovoljno za automobil. Očito nikada nisi vozio 500 kg tereta (putnici + pritljaga) u autu ispod 1600 ccm-a.

 
1 3 hvala 0
11 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
GSP kaže...
JozoBozo121 kaže...
uuY kaže...

Mazda tradicionalno ima pomalo zanesenjački odnos prema inovaciji i razvoju motora.

 

Jedini su gurali Wankelov motor u mainstream, bez puno uspjeha, dok se primjerice VW libio ugraditi i common rail ubrizgavanje u svoje motore.

 

Neka naših Hirošimaca...

 Imam doma Mazdu CX-5 sa 150 konja dizel, auto doslovno prede. A auto ne troši išta. Ne znam koji benzinac je bio tako tih da ga se jedva čulo. Nikad više benzinac neće bit u mom dvorištu dok proizvođači rade ovako genijalne motore. Ima sve živo, sustave filtracije čađe i ne znam vise kakve ne tako da ne zagađuje gotovo ništa.

 iz auspuha cvijeće izlazi a stvra 3L na 100km....čudo

 

Ali to nije sve! Kada ubaci u rikverc i pusti kvačilo, usisava ispušne plinove i stvara dizlo iz njih!

13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
Ovaj blackdog je komedija. Auti troše manje, sigurniji su, stabilniji na većim brzinama a pomalo dolazi autonomna vožnja u opciju. Prije će se dozvoljena brzina na nekim dijelovima mijenjati nego stavljati blokade na vozila. Btw, kad kupujem vozilo, ne tražim da mi snaga prema masi bude baždarena nego želim imat lufta da mogu i proć koje vozilo ispred sebe ako zatreba. Npr. (Ja sam fan volva pa ću na njemu primjer dati) volvo s80 je u ponudi imao 1.6d motor od 110KS što je daleko ispod potrebne snage za masu od preko dvije tone i taj auto je ne-vozljiv s tim agregatom. Više mu pristaje d5 zbog velike snage i momenta, a i dulje traje
Moj PC  
3 0 hvala 3
13 godina
offline
Re: Mazda planira "zelene" benzinske motore bez sv
I downsizing nabijem isto na k.... Svi smanjuju mašine dok mazda i još pokoji proizvođač smanjuju masu vozila. Vw 1.6tdi je tužniji motor od 1.9 i 2.0tdi u vožnji. Mazda i dalje 2.2d tjera
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice