Ni u ovom novom PDF-u se datum ne upisauje kako treba.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ja imam problema i s upisom imena i prezimena... Nešto je zbrčkano.
kaj nije najjednostavnije ne javljati se na neznane brojeve?
kaj nije najjednostavnije ne javljati se na neznane brojeve?
Izgleda da nekima ipak nije, ja osobno tu metudu koristim godinama i nije mi potreban nikakav registar.
kaj nije najjednostavnije ne javljati se na neznane brojeve?
Izgleda da nekima ipak nije, ja osobno tu metudu koristim godinama i nije mi potreban nikakav registar.
Ja sam opce ne javljam na telefon.
Ja sam opce ne javljam na telefon.
Ja ga ni nemam.
Ja sam opce ne javljam na telefon.
Ja ga ni nemam.
Imenik?
Nakon čitanja članka sa uputama ovaj "Jednostavno, zar ne?" na kraju teksta se čini kao vrhunski sarkazam.
Nakon čitanja članka sa uputama ovaj "Jednostavno, zar ne?" na kraju teksta se čini kao vrhunski sarkazam.
Ponovo totalno smeće od rješenja. HAKOM - ekipa koja godinama nije u stanju riješiti problem talijanskih odašiljača koji se bacaju na našu stranu obale nije u stanju riješiti ni web-obrazac.
Tradicija kvalitete.
A operaterima bi pala kruna s glave da to napišu na svojim Facebook i web stranicama...
Ovaj dio oko prvog poziva mi nije jasan - čemu onda to sve!? Do sad je vrijedilo da teleoglašivača upozoriš da ne želiš primati pozive, pa ako te opet nazove, možeš ga prijaviti, pa onda on tvrdi da ga nisi upozorio. Sad, umjesto da tvrdi da nisi izjavio da ne želiš primati pozive, samo tvrdi da ga nisi upozorio da si u registru. Dodatan problem je što često zovu sa skrivenih poziva i izbjegavaju dati ime firme, tako da zapravo ne znaš koga si upozorio, a koga ne.
isto tako bi trebao bit registar "bolesnika" koji agentima koji ih nazovu zato jer odradjuju svoj posao (uglavnom minimalac) u koji bi agenti trebali ukucavati te bolesnike da nitko više s njima ne razgovara.
Jer ima ljudi koje kad agenti nazovu s namjerom da obave kratak ljubazan razgovor, koji ti hebu sve po spisku i salju u pm iz cista mira.
Prica da su telefonske prodaje/ponude nuzno prijevara nije istinita. Osobno sam preko telefona dobio super ponudu (Bnet, ali operater koji daje dobre ponude u odredjenom trenutku moze biti bilo koji) gdje placam super brzinu interneta i ogroman broj tv kanala za novce za koje ljudi dobiju fiksnu liniju i osnovni tv paket u najboljem slucaju kod nekih operatera.
Isto tako imam odlicna iskustva s agentima za prodaju automobilskih osiguranja, to ide tako da svake godine odem na jednu stranicu koja mi pronadje najjeftinije auto osiguranje i onda me jos agent nazove da mi detaljno predoci osiguranja koja nude najvise za novac. dakle, ne moram gubit vrijeme na odlazak u poslovnice u oba slucaja, a dobijem cesto daleko informiranije ljude nego uzivo. I svake godine dobijem super cijenu za auto osiguranje te najbolje krojeno osiguranje.
Radio sam kao agent i to vrlo uspjesno, pa govorim o tom poslu objektivno, ima da agenata koji zele uvaliti, koji i slazu samo zato da prodaju, ali to je tako u svakom poslu, zar ne? Koliko puta vas je netko zahebao za gro stvari, a nitko ne uvodi registre "ne prodaj" takvim prodavacima, ljudima koji pruzaju usluzne djelatnosti i sl.
Nitko recimo ne brani taksistima koji varaju ljude da i dalje voze, tako da je ovaj registar po meni debihlana ali ajde...i jos jednom se vracam na apsurd da zadnje sm.ece od prevaranta i lopova iz cista mira hebe sve po spisku agentu sto ga je samo nazvao i to onom agentu koji je naivna postenjacina pa je fin prema i takvim ljudima.
A i dalje pričamo o pravno naivnoj gluposti u hrvatskom zakonodavnom stilu: "povlačite sve privole trgovcima za kontaktiranje na navedene brojeve"
Naime, na kućni telefon ne zovu trgovci, nego ponuđači "besplatnih pregleda", obavještavaoci "čestitamo dobili ste poklon", i prije svega spameri iz vlastitog telekoma koji se sjete
ispitivati o "kvaliteti usluge" i kako "poboljšati korisničko iskustvo" sa potpisivanjem "boljeg paketa pretplate".
Dam se kladiti da pozivi nakon svega ovog neće prestati, samo će se pozivatelji osigurati sa informacijom da oni nisu trgovci nego "..".
Kako su to ljudi iz HAKOM-a slozili je teza debilana. I da moje je razmisljanje bilo slicno kao sto je netko napisao da onda oni koji zovu mogu reci da nisu trgovci nego x. Sto onda? U svakom slucaju nije g***o nego se pas posr'o.
Druga stvar. Iskon ima to dobro rjeseno. Logirate se na moj Iskon i kliknete na link za "ne zovi", popunite on-line formular i to je to. U mom slucaju broj je bio upisan u registar sutra dan.
isto tako bi trebao bit registar "bolesnika" koji agentima koji ih nazovu zato jer odradjuju svoj posao (uglavnom minimalac) u koji bi agenti trebali ukucavati te bolesnike da nitko više s njima ne razgovara.
Jer ima ljudi koje kad agenti nazovu s namjerom da obave kratak ljubazan razgovor, koji ti hebu sve po spisku i salju u pm iz cista mira.
...
Nitko recimo ne brani taksistima koji varaju ljude da i dalje voze, tako da je ovaj registar po meni debihlana ali ajde...i jos jednom se vracam na apsurd da zadnje sm.ece od prevaranta i lopova iz cista mira hebe sve po spisku agentu sto ga je samo nazvao i to onom agentu koji je naivna postenjacina pa je fin prema i takvim ljudima.
Malo si pobrkao lončiće, tu se ne radi o prevarama, iako bi i taj dio trebalo zakonski riješiti (primjerice, da se poziv snima i da su ti dužni dostaviti snimku pa imaš dokaz što su ti obećali), iako je i pravo na raskid ugovora u određenom roku već ogroman pomak naprijed.
Tu se radi o drugoj stvari - ako meni netko plati (recimo neka ekstremistička religijska organizacija) da stojim na ulici i na cure u minicama vičem da su grešnice, ja nemam pravo reći da ja samo radim svoj posao, već ja uznemiravam te cure i remetim javni red i mir. Činjenica da tebe netko plaća da bi me gnjavio, ne znači da je to išta manje nepristojno nego da me gnjaviš iz nekog svog osobnog razloga. Neželjeni pozivi su uznemiravanje, a ako ja želim da operater kontaktira vezano uz njegove usluge, ja mogu dati izričitu privolu tom operateru da me kontaktira. Tako me primjerice zvao b.net kao bivšeg korisnika, pa sam im rekao da me više ne zovu jer sam sad na području na kojem nisu dostupni. Pitali su me dozvolu da daju moj kontakt kolegama u VIP-u, pa sam im dao uvjetnu dozvolu - nek me zovu ako mogu ponuditi veću brzinu od one koju sad imam.
Da se razumimo, jedan bezobrazluk ne opravdava drugi bezobrazluk, pa činjenica da si me išao gnjaviti ne znači da ti imam pravo psovati sve po spisku, ali tu onda ulazi zakon velikih brojeva. Ako nazoveš 100 ljudi, velika je šansa da si nekog od njih nazvao u trenutku dok mu je ručak na štednjaku i zagoriti će, u sred bračne svađe ili vođenja ljubavi, u trenutku kad su tek došli s posla i sjeli na kauč ili taman kad su sjeli ručati. Činjenica da je nekom od njih taj poziv bio kap koja je prelila čašu ne znači da su bolesnici.
P.S. To da su telefonski agenti informiraniji objesi mačku o rep - to ti je osobni dojam zbog činjenice da u telefonskom razgovoru ne možeš precesirati sve informacije na isti način kao u razgovoru u živo ili iz brošure. Zato operateri to i rade i nude bolje pogodnosti jer je veća šansa da će ljudi uzeti i uslugu koja im ne treba jer je "bolja ponuda". Naravno, tu i tamo naleti netko poput tebe kojem ta ponuda odgovara, pa im to daje alibi za ovakvu praksu.
Je li tko primjetio ova "3 koraka u zastiti potrosaca" (link na kraju teksta, kad se govori o prijavi trzisnoj inspekciji). Tamo se spominje da je preduvjet da se kontaktira trzisna inspekcija taj da se prvo posalje pisani prigovor trgovcu (cijelo vrijeme se spominje fizicki trgovac/trgovina) i tek nakon toga sa dokazom da je poslan prigovor trgovcu se moze kontaktirati trzisna inspekcija. Neka mi neko objasi kako to napravit u slucaju ovih telefonskih trgovaca (...obveza trgovca da omogući potrošačima podnošenje pisanih prigovora u svojim poslovnim prostorijama...), jer nisam siguran da oni imaju neku adresu za prigovor i da li se taj prigovor odnosi na telefonsko uznemiravanje ili samo na same proizvode koji oni prodaju?!? Ocigledno je da ovdje jedna institucija nema nikakvih informacija sto druga trazi ili radi! :-(
isto tako bi trebao bit registar "bolesnika" koji agentima koji ih nazovu zato jer odradjuju svoj posao (uglavnom minimalac) u koji bi agenti trebali ukucavati te bolesnike da nitko više s njima ne razgovara.
Jer ima ljudi koje kad agenti nazovu s namjerom da obave kratak ljubazan razgovor, koji ti hebu sve po spisku i salju u pm iz cista mira.
Radio sam kao agent i to vrlo uspjesno, pa govorim o tom poslu objektivno
Pa napravite, tko vam brani. Dapače. Za to vam čak nije potrebna ni država ni bilo kakva agencija. Složite fajl, ubacite brojeve i nemoj te ih zvat. Mene isto ubaci unutra s napomenom "ovome nema šanse uvaliti nešto, škrtac i cicija - gubljenje vremena" i tako ćete uštedjeti korisno vrijeme za koje možete složiti kakav ugovor s nekom drugom strankom na obostrano zadovoljstvo.
Nakon čitanja članka sa uputama ovaj "Jednostavno, zar ne?" na kraju teksta se čini kao vrhunski sarkazam.
Ponovo totalno smeće od rješenja. HAKOM - ekipa koja godinama nije u stanju riješiti problem talijanskih odašiljača koji se bacaju na našu stranu obale nije u stanju riješiti ni web-obrazac.
Tradicija kvalitete.
-ma važno je, zašto ovako.. zašto ne kao što već postoji spam-zakon? zašto uvođenje nove gluparije (osim ako je cilj ne napraviti ništa..)
.. jer..
Ovaj dio oko prvog poziva mi nije jasan - čemu onda to sve!? Do sad je vrijedilo da teleoglašivača upozoriš da ne želiš primati pozive, pa ako te opet nazove, možeš ga prijaviti, pa onda on tvrdi da ga nisi upozorio. Sad, umjesto da tvrdi da nisi izjavio da ne želiš primati pozive, samo tvrdi da ga nisi upozorio da si u registru. Dodatan problem je što često zovu sa skrivenih poziva i izbjegavaju dati ime firme, tako da zapravo ne znaš koga si upozorio, a koga ne.
- točno, za svaki poziv, dovoljno je zatražiti brisanje iz adresara, zabraniti im pozive i nakon toga pravno oni više ne smiju zvati, .. no kako to dokazivati + biz je takav, da te zove agencija A, pa kad to otkantaš, agencija B, C.. 'nextaju'. Pri tome nitko od njih nema inicijalnu dozvolu, štoviše imaju zabranu..
npr fusnota u spamu, formulacija, ovo nije spam jer ste dozvolili-dali broj ili je vaš prijatelj .. tko može za nekoga drugoga dati dozvolu? Netko nadležan je podniji jednu jedinu prijavu? nikad...
podsjetnik, npr letak u kasliću, na ulazu i na kasliću piše, ne ubacujte reklame, sa strane stoji košara za tu namjenu.. pa opet, ubace. Letak je reklama-firma.. kazna?
Još gore, pod brisač automobila.. komunalni redar i jedna primjer da je to sankcionirano? (zabranjeno je). ..
isto tako bi trebao bit registar "bolesnika" koji agentima koji ih nazovu zato jer odradjuju svoj posao (uglavnom minimalac) u koji bi agenti trebali ukucavati te bolesnike da nitko više s njima ne razgovara.
Jer ima ljudi koje kad agenti nazovu s namjerom da obave kratak ljubazan razgovor, koji ti hebu sve po spisku i salju u pm iz cista mira.
Prica da su telefonske prodaje/ponude nuzno prijevara nije istinita. Osobno sam preko telefona dobio super ponudu (Bnet, ali operater koji daje dobre ponude u odredjenom trenutku moze biti bilo koji) gdje placam super brzinu interneta i ogroman broj tv kanala za novce za koje ljudi dobiju fiksnu liniju i osnovni tv paket u najboljem slucaju kod nekih operatera.
Isto tako imam odlicna iskustva s agentima za prodaju automobilskih osiguranja, to ide tako da svake godine odem na jednu stranicu koja mi pronadje najjeftinije auto osiguranje i onda me jos agent nazove da mi detaljno predoci osiguranja koja nude najvise za novac. dakle, ne moram gubit vrijeme na odlazak u poslovnice u oba slucaja, a dobijem cesto daleko informiranije ljude nego uzivo. I svake godine dobijem super cijenu za auto osiguranje te najbolje krojeno osiguranje.
Radio sam kao agent i to vrlo uspjesno, pa govorim o tom poslu objektivno, ima da agenata koji zele uvaliti, koji i slazu samo zato da prodaju, ali to je tako u svakom poslu, zar ne? Koliko puta vas je netko zahebao za gro stvari, a nitko ne uvodi registre "ne prodaj" takvim prodavacima, ljudima koji pruzaju usluzne djelatnosti i sl.
Nitko recimo ne brani taksistima koji varaju ljude da i dalje voze, tako da je ovaj registar po meni debihlana ali ajde...i jos jednom se vracam na apsurd da zadnje sm.ece od prevaranta i lopova iz cista mira hebe sve po spisku agentu sto ga je samo nazvao i to onom agentu koji je naivna postenjacina pa je fin prema i takvim ljudima.
-ajoj.. :)
pa recimo, varati ljude je zabranjeno, ako se dokaže i kažnjivo.. a taksisti spadaju pod ljude, firme.. tak da ipak im je zabranjeno (varanje), no zabraniti glupost je teže.
A i dalje pričamo o pravno naivnoj gluposti u hrvatskom zakonodavnom stilu: "povlačite sve privole trgovcima za kontaktiranje na navedene brojeve"
Naime, na kućni telefon ne zovu trgovci, nego ponuđači "besplatnih pregleda", obavještavaoci "čestitamo dobili ste poklon", i prije svega spameri iz vlastitog telekoma koji se sjete
ispitivati o "kvaliteti usluge" i kako "poboljšati korisničko iskustvo" sa potpisivanjem "boljeg paketa pretplate".
Dam se kladiti da pozivi nakon svega ovog neće prestati, samo će se pozivatelji osigurati sa informacijom da oni nisu trgovci nego "..".
da, zato postoje 'agencije' .. no oni su pravno odgovorni. Dodatni problem 'adresara' koje takve agencije imaju..
+ nagradne igre (npr neki shopingcentar, auto i sl nagrade, traže se osobni podaci, ime, tel, mail.. i ..) + zakon o osobnim podacima, tko ga se pridržava? npr nakon izvlačenja nagrade ne smiju se koristiti itd. dok bi svaki organizator prije mroao imati odgovarajuće dozvole i kompletan sistem upravljanja tim podacima (ateste, npr garancija da neće biti zloupotrebe i odgovornost koja se time povlači)..
-opet, koji je inspektor ikad to potegao, novinar?.. netko?
Je li tko primjetio ova "3 koraka u zastiti potrosaca" (link na kraju teksta, kad se govori o prijavi trzisnoj inspekciji). Tamo se spominje da je preduvjet da se kontaktira trzisna inspekcija taj da se prvo posalje pisani prigovor trgovcu (cijelo vrijeme se spominje fizicki trgovac/trgovina) i tek nakon toga sa dokazom da je poslan prigovor trgovcu se moze kontaktirati trzisna inspekcija. Neka mi neko objasi kako to napravit u slucaju ovih telefonskih trgovaca (...obveza trgovca da omogući potrošačima podnošenje pisanih prigovora u svojim poslovnim prostorijama...), jer nisam siguran da oni imaju neku adresu za prigovor i da li se taj prigovor odnosi na telefonsko uznemiravanje ili samo na same proizvode koji oni prodaju?!? Ocigledno je da ovdje jedna institucija nema nikakvih informacija sto druga trazi ili radi! :-(
-da.. pitanje, što je intencija, dodatno.. svi mediji su izjednačeni, digitalizacija-globalizacija.. i nema baš nikakvog razloga zašto bi spam bio samo e-mailom. (- vidi se da vuku iz tog zakona, npr nema spama za firme, samo za fizičke osobe, ne za pravne..).
isto tako bi trebao bit registar "bolesnika" koji agentima koji ih nazovu zato jer odradjuju svoj posao (uglavnom minimalac) u koji bi agenti trebali ukucavati te bolesnike da nitko više s njima ne razgovara.
Jer ima ljudi koje kad agenti nazovu s namjerom da obave kratak ljubazan razgovor, koji ti hebu sve po spisku i salju u pm iz cista mira.
Radio sam kao agent i to vrlo uspjesno, pa govorim o tom poslu objektivno
Pa napravite, tko vam brani. Dapače. Za to vam čak nije potrebna ni država ni bilo kakva agencija. Složite fajl, ubacite brojeve i nemoj te ih zvat. Mene isto ubaci unutra s napomenom "ovome nema šanse uvaliti nešto, škrtac i cicija - gubljenje vremena" i tako ćete uštedjeti korisno vrijeme za koje možete složiti kakav ugovor s nekom drugom strankom na obostrano zadovoljstvo.
-to već svaki operater ima, kao status.. no opet, biz s adresarima, kaznena odgovornost za podatke? + zakonski predviđen preduvijet, svako prikupljanje (obrada itd.) osobnih podataka mora zadovoljiti SVE uvijete, bez toga je svaka baza (zbirka) već razlog za kaznu. Ponovo, kad je netko kažnjen?
čemu zakon koji će što-kako? .. ili pošto je već i do sad bilo moguće takve stvari sankcionirati, kako to da nema ni jednog primjera a letci i pozivi su svakodnevni, pa čak sa skrivenog broja ili privatnih brojeva samih agenata.. Svaka firma (agencija, štogod) mora biti registrirana za djelatnost, tel.brojevi moraju biti javni, jer su pravna osoba dok se zaštita odnosi na fizičku osobu... već to govori o muljanju i ne kažnjavanju do sad..
edit: + firme (najčešće su to telekom za pakete..) koje koriste agencije za takve stvari, odgovorne su za sve što ta agencija napravi (krivica i odgovornost su dvije različite riječi..) odnosno, krivi su. :) no nikad pravomoćno?
plan B: registar "odjeb troskokom". pokreneš excel (ili takvo što) i unosiš si brojeve pacijenata. prečac na radnoj površini, jasno. i pametni si pišu. kad zvrcne, ošacaš popis i ... voila! na kojekakve tekstove ("nepoznat broj", "privatan poziv", "samo vas zajebavamo" ili "aj se javi, papčino") se ionako ne javiš. riješeno.
Ove kaj rade u HAKOMU valja protjerat na neki od otoka neka tamo cuvaju ovce i uzgajaju travu jer ocito da su pod uticajem nekog od opijata kad su ovakvu glupost mogli provalit. Obrazac im je totalna glupost te još isti moraš isprintat i potpisat jer nije dovoljno sto si dao OiB i broj osobne, ma ja bi te pajace da mi na Golom otoku tucaju kamen u 8 mjesecu jedno mjesec dana da vide kaj je kad nesto radis posteno a ne boze me sacuvaj ovakve gluposti.
Dobro je Drago rekao da nisu ono jos sa talijanskim odasiljacima rijesili a sad im je samo jos ovo trebalo, totalna debilana na n-tu potenciju.
Gomila pajaca koje placamo da lezilebare a mi sutimo k'o pi*ke i ne reagiramo kako bog zapovijeda.
A za koji božji kurac bi ja pisao svoj broj i podatke na neki obrazac u pdfu koji se mora i pečatirati i da bude bolje to sve dati nekoj uhljebčićkastoj državnoj agenciji?
Zovu te sa reklamama? Lijepo kažeš ne hvala i poklopiš. Dobivaš previše tih reklamnih poziva? Prestani pisat svoj oriđiđi mail i broj svuda okolo.
.. Prestani pisat svoj oriđiđi mail i broj svuda okolo.
-a to je podatak od kuda? broj-mail su dobili kako? tj. optužuješ ljude da su dali podatke-dozvolu? Na temelju čega to zaključuješ?
Još gore, pod brisač automobila.. komunalni redar i jedna primjer da je to sankcionirano? (zabranjeno je). ..
Uh, na ovo sam posebno alergičan, pogotovo kad je oblačno (letak + kiša je gadna kombinacija). Jednom sam bio malo nadrkaniji, pa sam nazvao broj s letka da ih obavijestim da neću od njih kupiti ništa, pa da su sad zadnja trgovina koja to drži u gradu, pa mi je lik odgovorio "ako vam smeta, a ko vam je kriv". I danas žalim što ih nisam prijavio inspekciji.
Koji je smisao opraštanja prvog prekršaja ako postoji način da provjere broj? Ako ih ja moram upozoriti onda registar uopće nije potreban, dovoljno je reći upozorite prodavača, a drugi put ga prijavite.
nazvala me gospođa sa ponudom za "besplatnu večeru" iz velike nagrade igre mozaik knjige, 3. put nakon upisa u registar.
nakon kaj sam ih 2 puta lijepo zamolio da me više ne zovu i objasnio kako je moj broj u registru, evo pred sat vremena sam ih prijavio tržišnoj inspekciji. sad nek se pravdaju kome god treba, samo nek prestanu zvat sa tim nebuloznim ponudama.
uostalom, kako se njima isplati zvati u luksemburg za faking knjige i večere? jel stvarno imaju toliko para za bacanje?
Kad bi čovjek mogao imati 060 broj 8 kn/min, bez paušalnih troškova, samo po prometu, državi državno, t-comu tekomvno i da mi ostane barem 4-5 kn po minuti, e onda neka zovu čim više i svaku ponudu neka objasne na tanane uz usputne komentare o vremenskim prilikama i pokojom anegdotom iz života. Saslušao bih svaku ponudu od A do Ž u razdoblju od 5:00 do 23:00, na kraju je ljubazno odbio uz molbu za daljnjim informiranjem čim naiđe neka novost.
Dobivaš previše tih reklamnih poziva? Prestani pisat svoj oriđiđi mail i broj svuda okolo.
@RedRocco neznam otkud ti to da netko nuzno mora dati broj telefona ili mejl jer primjerice osobno nikad nisam dao nikome svoj kucni broj a opet stize gomila reklamnih poziva. Ako nije nitko od ukucana (neki su blagopokojni vec godinu dana) ocito da su onda su isti dobili te brojeve po Duhu Svetom (sumnjam da visa sila ima veze sa time) ili od T Coma kod kojeg imam telefonsku liniju a nisam dao pravo da smiju moj broj dati bilo kome te je cak i trazeno da se brise iz imenika.
Usput zar ti mislis da oni uzmu imenik sa neta i onda zovu redom(?) ili su to dobili vec u nekoj tablici od operatera jer za to dobiju debelu pinku.
Dobivaš previše tih reklamnih poziva? Prestani pisat svoj oriđiđi mail i broj svuda okolo.
@RedRocco neznam otkud ti to da netko nuzno mora dati broj telefona ili mejl jer primjerice osobno nikad nisam dao nikome svoj kucni broj a opet stize gomila reklamnih poziva. Ako nije nitko od ukucana (neki su blagopokojni vec godinu dana) ocito da su onda su isti dobili te brojeve po Duhu Svetom (sumnjam da visa sila ima veze sa time) ili od T Coma kod kojeg imam telefonsku liniju a nisam dao pravo da smiju moj broj dati bilo kome te je cak i trazeno da se brise iz imenika.
Usput zar ti mislis da oni uzmu imenik sa neta i onda zovu redom(?) ili su to dobili vec u nekoj tablici od operatera jer za to dobiju debelu pinku.
Prije mnogo godina sam obavio tehnički pregled/registraciju auta u jednoj stanici koja je daleko od mog mjesta stanovanja. Bio sam na putu, u drugom dijelu Hrvatske, pa sam usput obavio. Od tada mi svake godine u to vrijeme osiguravajuća kuća koja ima ured u sklopu te STP šalje čestitku da dođem kod njih osigurati vozilo. Njima nikad nisam dao svoje podatke. Dao sam ih samo službenicima koji su obavljali tehnički pregled. Lako je zaključiti odakle su u ovom slučaju iscurili moji podaci. Tako da vas ne treba čuditi kad vas zove netko s kim nikada niste poslovali.