To će biti jedan od razloga koji će se navodititi prilikom objašnjavanja o uzrocima raspada EU. Nemušti birokrate bez stvarnih planova prodaju muda pod bubrege. Nakon deindustrijalizacije, depopulacije, dehumanizacije .... slijedi militarizacija i hrkljuš.
Novi saziv Europske komisije neće odgoditi zabranu
- poruka: 49
- |
- čitano: 6.158
- |
- moderatori:
vincimus
Mnogi vjeruju da će se Isus vratiti na Zemlju za njihovog životnog vijeka, što ne bi i u to da će se EU raspasti?
Čovjek bi rekao da su do sada, nakon svih tržišnih i ekonomskih dokaza, progledali. Ali puno je to za podkapacitiranu ekipu.
Ako nikako drugacije, prisiljavat ce ljude visokim nametima da sa ice predu na strujice.
Uvijek ce ispastat oni najsiromasniji, bilo i ostalo...
Ako nikako drugacije, prisiljavat ce ljude visokim nametima da sa ice predu na strujice.
Uvijek ce ispastat oni najsiromasniji, bilo i ostalo...
Gdje ima toliko materijala za baterije i ima li ga uopče za takav zahvat ako se sve prebaci na struju? El mreže su več preopterečene i bez toga. Vatrogasci će postati zanimanje broj 1 ali đaba koliko će toga gorit.
Ako nikako drugacije, prisiljavat ce ljude visokim nametima da sa ice predu na strujice.
Uvijek ce ispastat oni najsiromasniji, bilo i ostalo...
Gdje ima toliko materijala za baterije i ima li ga uopče za takav zahvat ako se sve prebaci na struju? El mreže su več preopterečene i bez toga. Vatrogasci će postati zanimanje broj 1 ali đaba koliko će toga gorit.
Slazem se...
Da se 30% vozila na cestama pocne punit, takav scenarij je vrlo vjerojatan.
Jebote pa ljeti se moli gradanstvo da racionalno trose struju kada se popale klima uredaji.
Priče za malu djecu.
Isto kao i zadnji rok prije toga, 2030 godina.
Daj zamisli;
"Godina je 2035, u Hrvatskoj imamo ukupno preko 300 tisuća električnih punijonica, preko 90% posto stanovništva vozi električne automobile.
Izgrađene su ukupno još dvije nuklearne elektrane zbog povečanog zahtjeva za električnom energijom.
Minimalna plaća je porasla sa 700 Eura neto na 3000 Eura neto." itd..
Stari moj...stolječima smo udaljeni od toga.
I onda će se čudit ko pura dreku kad ih pregaze Europski ekvivalenti Trumpu. Stvarno je vrijeme da se to desi, jer posljedice teško da mogu biti gore nego što su sada. Kao što Doomberg odavno priča - svaku kapljicu nafte koju itko igdje izvadi iz zemlje netko će negdje spaliti, ali bitno da ovi moroni na štetu svojih vlastitih građana jašu i jašu sa potpuno besmislenim kvazi "eko" politikama.
Naša jedina nada su Norvežani, Šveđani i Danci jer je očito da se južnjacima koji su pogonjeni "zdravim razumom" ne može utjerati pamet u glavu.
Moći će se voziti na dizel/benzin i u budućnosti jedino što će se uvesti dodatni trošak - karbonski offset.
Sa električnim vozilom to je cca 66,6 zaustavljanja od po nekoliko sati.
Ne namjeravam promijeniti stil života.
Ako nikako drugacije, prisiljavat ce ljude visokim nametima da sa ice predu na strujice.
Uvijek ce ispastat oni najsiromasniji, bilo i ostalo...
Gdje ima toliko materijala za baterije i ima li ga uopče za takav zahvat ako se sve prebaci na struju? El mreže su več preopterečene i bez toga. Vatrogasci će postati zanimanje broj 1 ali đaba koliko će toga gorit.
A gdje ima toliko nafte da ju koristimo još 500 godina? I gdje imamo novi planet za preselit kad zagadimo ovaj do te mjere da će nam život na njemu biti katastrofalan?
Problem je što jedino izgleda EU razmišlja o ovome, znači pol milijarde ljudi, što je s ostalih 8 mlrd kojima ovo ne pada na pamet u ovom trenu?
Osobno ne idem u struju pa nabili koji god penal, jer stvar ne funkcionira.
Dapace, sigurno ce se skupiti ekipa koja ce dici tuzbu protiv ovog silovanja pojedinaca, i tu planiram pristupiti i pozabaviti se ovim problemom.
Nije obezbjedjena infrastruktura za EV, vrijeme punjenja je nevjerojatno visoko (dizelom napunim tank za 3 min s odvrtanjem i zavrtanjem cepa, drugo cudo se puni satima) cime, u slucaju hitne potrebe ugrozavaju zivot korisniku. Dajte nam like-for-like soluciju pa cemo se igrati. Ovako odje* s green agendama ili ostalim woke brainwashevima.
Mislim da su izbori u Americi dobar pokazatelj koliko je ljudima pun kufer plasenja i strasenja sa svih strana. Lova vrijedi sve manje, svijet postaje sve nesigurnije mjesto, a neki kvazi politicki komesari se igraju zelene igre koje nas puno kostaju.
Ako nikako drugacije, prisiljavat ce ljude visokim nametima da sa ice predu na strujice.
Uvijek ce ispastat oni najsiromasniji, bilo i ostalo...
Gdje ima toliko materijala za baterije i ima li ga uopče za takav zahvat ako se sve prebaci na struju? El mreže su več preopterečene i bez toga. Vatrogasci će postati zanimanje broj 1 ali đaba koliko će toga gorit.
A gdje ima toliko nafte da ju koristimo još 500 godina? I gdje imamo novi planet za preselit kad zagadimo ovaj do te mjere da će nam život na njemu biti katastrofalan?
Problem je što jedino izgleda EU razmišlja o ovome, znači pol milijarde ljudi, što je s ostalih 8 mlrd kojima ovo ne pada na pamet u ovom trenu?
SAD, EU, Australija, Japan, J.Koreja su najveći zagađivači kako god se uzme, bilo kao područja gdje su tvornice, poljoprivreda, promet - bilo da su generatori potražnje za proizvodima i uslugama....to su države gdje se trebaju podesiti takve stvari...ali ljudi vide samo vlastiti komoditet, "a kako ću ja!"...a jbga, kada voda dođe do grla i Musk ode na jedno od rijetkih područja s lijepom klimom, budeš jeo kukce...ne zato što te netko tjera...zato što ćeš morati.
Znači negdje iza 2060.g. više neće biti auta na fosilna goriva, samo oldtimeri. Većina forumaša neće ni doživjeti te godine.
A gdje ima toliko nafte da ju koristimo još 500 godina? I gdje imamo novi planet za preselit kad zagadimo ovaj do te mjere da će nam život na njemu biti katastrofalan?
Problem je što jedino izgleda EU razmišlja o ovome, znači pol milijarde ljudi, što je s ostalih 8 mlrd kojima ovo ne pada na pamet u ovom trenu?
Nije rješenje ni baterija koja je več sad DOA a kamoli totalni prelazak.Kuda sa starim baterijama to nije zagađenje. Neka uskrise Teslu pokazat će im rješenje. Besplatna energija fuj to.
Ako nikako drugacije, prisiljavat ce ljude visokim nametima da sa ice predu na strujice.
Uvijek ce ispastat oni najsiromasniji, bilo i ostalo...
Gdje ima toliko materijala za baterije i ima li ga uopče za takav zahvat ako se sve prebaci na struju? El mreže su več preopterečene i bez toga. Vatrogasci će postati zanimanje broj 1 ali đaba koliko će toga gorit.
Materijala ima dovoljno, SSB ne gori, ako dođu Al baterije kroz skorije vrijeme ona koristi nezapaljivi elektrolit.
Moći će se voziti na dizel/benzin i u budućnosti jedino što će se uvesti dodatni trošak - karbonski offset.
Sorry, moram sada pitati mnijenje, ako imaju vise informacija od mene.
Karbonski offset, zvuci divno.
Kome ga placamo? Tj tko dobija lovu? Kazu UN.
Tj, i sada cu ja iz HR perspektive, kome se daje lovu i po kojem kljucu?
Tko je ta neka osoba koja je na celu tog nekog fiktivnog tijela koja uzima lovu nama iz dzepa i rasporedjuje je nepoznatim osobama? Tko ju je izabrao?
Kolikim budzetom barata?
Zasto se Karbonskim Offsetom trguje?
Koliko ja vidim, ovo je jos jedna u nizu NGO/UN/Swamp shema kojima se isisava lova na globalnom nivou i upumpava u "projekte". A "projekti" se onda nama razbijaju o glavu i druge, njeznije dijelove tijela.
Nitko ne spominje realne probleme:
1. Ogromna većina ljudi NIKADA ne kupi novi automobil
2. Prosjek starosti automobila raste na EU prosjeku
3. To znači da je bazen ljudi koji ovisi o 5-20 godina starim automobilima ogroman
4. Svi EV automobili prodani do sad NECE postati rabljeno vozilo
5. Clio iz 2004e godine i dalje na oglasniku stoji 3000€ iako je 2004 to bio automobil iz 1984e
6. Vrijeme eksploatacije EVa je maksimum 8-10 godina
7. Ne postoji vozilo na cesti staro do 5 godina koje ce zamjeniti Clia - tj. Imati vrijeme eksploatacije od 20+ godina
Dodatno na ovo gore, statistika NOVIH automobila je lažljiva jer:
1. Nove Automobile kupuju većinom isti pojedinci, što svake godine pozitivno utječe na starost, ali kako se opća starost povećeva to nam dokazuje da si sve manje ljudi može priuštiti i 3-7 godina star automobil.
Mene je strah kako ću se.vratiti u vrijeme kada sam na posao išao s još četiri osobe u istom autu...ili još gore autobusom...a sada svako jutro idem sam!
Mene je strah kako ću se.vratiti u vrijeme kada sam na posao išao s još četiri osobe u istom autu...ili još gore autobusom...a sada svako jutro idem sam!
Oni umaju vozzzz a nas 4 se tiskamo u taksiju.
Kada bi se nekako mogli povesti prosvjedi protiv ovih glupih EU ekologija ili neki referendum, ja bi se prvi pridružio. Pa jbt tko su više ti u EU da žele svima nama krojiti budućnost sa ovim glupim ekologijama i električnim sranjima. Šta je previše, previše je. Jel ima krajem ovoj glupoj zelenoj agendi, jel oni stvarno misle da će ostatak svijeta slijediti EU i uvesti takve zabrane? Pa daj produžite taj rok na barem 2050 za prodaju ICE, totalni prelazak 2075 jer trenutno je nemoguće ovo ispuniti.
Prvo što pomislim kada čujem "glupo" su Norveška, Finska, Danska, Švedska, a "pametno" Grčka, Italija, Portugal, Hrvatska...
Glupa je zato što treba pustiti tržištu da se samostalno regulira. Ako su električna vozila bolja od fosilaca onda će ona i preuzeti primat na tržištu. Zabranjivanje nečega pod krinkom ekologije je jedna od najvećih bedastoća jer EV vozila uopće nemaju veze sa ekologijom.
A dvolična je iz razloga što ako se već ide na uvođenje zabrane korištenje fosilnih automobila, iz kako kažu ekoloških razloga, onda je jedino logično da se uvede i zabrana pristajanja kruzera u sve morske luke na području EU te zabrana korištenja privatnih zrakoplova na području zračnih prostora svih članica EU.
Nisi u krivu, ali dokle god postoji otpor prema ukidanju električnih automobila, neće se prijeći ni na napore da se isto učini sa zrakoplovima. Ne samo u smislu zakonodavstva, nego posljedično neće postojati inicijativa ni ulaganja u razvoj tehnologije koja će tranziciju učiniti mogućom.
Naftni lobij zna odavno što smo učinili klimi, znali su to i prije 70ih godina, a znamo da su to znali jer su spisi nakon 50 godina morali postati dostupni...znamo kroz optužnice i u konačnici presude da pumpaju propagandu kroz.financiranje medija i političara i da guraju njihovu ideologiju koja omogućava status quo i nastavak ubiranja profita.
Ali i dalje se mali čovjek bori protiv "agende mainstream medija i korporacija" tako što zagovara i ponavlja kao papagaj isti narativ...tko nije poludio, još ima vremena.