"dilemike" - wtf is that?; "kod modela Tivoli smatram da je dobro pogođen prednji dio..." - pogodio ga kamion? Primjena strukturnog ljepila u sastavljanju, zar stvarno auto ne vare nego ga slijepe? Halo Grunf... Ne bih baš sjeo u to ako ne moram, a kuka s crvenom kapicom je valjda privlačna prikolicama? Tako i tako ne smije biti na vozilu ako nema prikolice, pa kapicu nitko, avaj, ne vidi... Ovo vjerojatno nije trebao biti humoristički opis vozila, ali lijeni copy automatskog prijevoda nije dobar put.
Tivoli želi poremetiti planove Suzuki Vitari
- poruka: 7
- |
- čitano: 5.598
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ljepljenje dijelova nije novost, sjećam se da je neki proizvođač sportskih šasija htio to koristiti prije 50 godina za aluminijske komponente šasije jer je bolje od varenja, ali regulativa nije dopuštala.
Kuka za vuču nije kuka za prikolicu, nego za šlepanje, što se vidi na slikama.
Dizajn je meni OK, SsangYonzi su uvijek bili krajnje odurni, tako da je ovo korak u dobrom smjeru. Koliko znam i kvalitetni su.
A članak je loše prerađena PR objava, što jest jest.
A informacija da je dostupan i sa 4x4 pogonom? Pa to je valjda najbitnija stvar, kaj ce ti povisen auto za po cesti.
I to s oba mjenjaca.
Onaj bućkuriš kakav ima Duster s pogonima i dostupnim mjenjacima je izbjegnut.
Ne pricaj gluposti ukoliko se ne razumijes,lijepljeni su karoserisjki elemnti za strukurne koji su pak zavareni,najbanalniji primjer je straznji vanjski blatobran koji je zalijepljen za unutarnji,to radi i VAG,BMW ako ne danas svi,nikakve veze to nema sa cvrstocom auta
Na slikama se pokazuju dvije različite ručice mjenjača?! Komentirao sam tekst: "poboljšanja uključuju i primjenu strukturalnog ljepila...", naravno da se za strukturu nenosivi elementi mogu lijepiti - referiram se na nes(p)retan prijevod.🖖🏻
Kad imas karbonsku sasiju, sto je epoksi ako nije ljepilo.
Kako je u tom slucaju strukturalno dopusteno.