Naravno. Zato su svi ljubazni kada igraju neki kompetitivni multiplayer. Daju komplimente tvojoj mami i tati i sl.
Igranje videoigara može poboljšati raspoloženje, t
- poruka: 6
- |
- čitano: 1.599
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ispijanjem tekućine može se pobijediti žeđ. Tvrde istraživači.
Tko bi rekao da ljudi u slobodno vrijeme imaju hobije koje vole i koji mu popravljaju raspoloženje.
Da li je tko čuo da netko ima hobi kojeg mrzi ili ne voli? Ne znam za takav slučaj.
Tko bi rekao da ljudi u slobodno vrijeme imaju hobije koje vole i koji mu popravljaju raspoloženje.
Da li je tko čuo da netko ima hobi kojeg mrzi ili ne voli? Ne znam za takav slučaj.
- američanski novinari i istraživanja.. :)
-da, ono što oduvjek znamo, igra je dio života, učenja, djeca-odrastanje, zabava.. izuzetno važan dio života, tj zato se radi-rinta, da bi mogli uživati-zabavljati se, igrati... tak da nam za to ne treba beskorisna studija ili vijest iz usa :) iz ranga tople vode :) ..
-a problem studije-istraživanja.. što će ovisno o želji naručitelja dati željeni rezultat, tj kad netko želi negativno tad će tako prikazati-tumačiti iste brojke, kako su igre izvor svih zala, dok sad jednako pričaju suprotno, odnosno kao ovjetnik kojeg angažira stranka a ili b.. pri čemu je njemu ekšli svejedno, naplati svoj rad .. no što će nam tad takva istraživanja ili u čemu je vijest-novost? Odnosno, još gore, banaliziranje-statičkiziranje bilo čega može dati bezvezne rezultate-zaključke, npr da je igra tetris dobra ili loša.. kao što je recimo vitamin c potreban organizmu, ako ga nema, skorbut.. no što ako ga je previše, hipervitaminoza.. pri čemu ljudi-masa nemaju 'mjeru' .. pravu, odgovarajuću, a u tome je ekšli 'tajna'.. umjerenost u svemu, hrani, zabavi, poslu, bilo čemu. Umjerenost=dobro, pretjerano=loše.. pri čemu (još jedna pametna općeznana) otrov ili lijek je samo stvar doziranja, zmijski protuotrov se proizvodi iz zmijskog otrova.. stvar je u doziranju, ne u otrovu, odnosno jednako kao što ne ubija metak iz pištolja nego osoba koja puca, važno je što čime radimo, koliko-kako.. i umjereno je generalno ok, pa jednako vrijedi za igre-zabavu uz obveze i ono što se mora, odgovornost, tj svi antipodi, kazna-nagrada, pohvala-kritika imaju svoju potrebu u životu, jer ne možemo znati što je dobro-loše ako ne znamo obje strane i ne osjetimo ih kao nagradu-kaznu u procesu odrastanja kad se to uči, u svemu, jestivoj hrani ili glazbi.. u svemu u životu.
-i istraživanje koje nam kaže da (nešto) može (nešto..) .. može i ne mora, tj može se jednako dobiti jackpot na lotu, .. pa što? što vrijedi istaživanje koje kaže 'može'.. znanost ili zna ili ne zna... nema tad 'može-možda'.. tj time se bave vidoviti milani.
-nešto može .. što? može tona perja ubiti osobu? -može. .. hoće li se takav događaj dogoditi? -vjerojatno neće.. da sad netko napravi studiju-istraživanje s tim pitanjem što bi bio zaključak osim gubljenja vremena? :))
-što se dogodilo sa studijom eu o pirateriji 2014te.. nestala, jer rezultati nisu išli u prilog vlasnicima-bsa, što se dogodilo s diselgateom.. u usa kazne, u eu ništa (jer ne kažnjavaju sami sebe-svoje..) itd. studije-istraživanja služe čemu? otkrivanju tople vode ili kad nešto i otkriju-dokažu.. tad se to gurne pod tepih jer nije u interesu, odnosno koristi se oportunistički kako kad kome zatreba, za-protiv.. neovisno što sama studija obrađuje kao i zloporaba takvih podataka koji su često čak i točni, barem statističke-brojke dok je veći problem zaključak-tumačenje i ono što (ne)poduzmemo nakon tog ..
-može li istraživanje-studija biti i korisna? naravno da može.. čak i ovakva, koja je beskorisna, jer to već znamo, pa tad kao podsjetnik ili kontraargument onima koji zabranjuju igre, no opet, to već sve znamo, samo smo možda 'zaboravili' bombardirani stalnim medijskim 'vijestima'.. ili barem prosječan američanin koji o bilo čemu zna toliko da ništa ne zna.. što je barem poslovično neko znanje ili poslovica :))
Može, ali ne kao ženski dodir, probajte, nećete vjerovati.