Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli

poruka: 12
|
čitano: 7.707
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli".
6 godina
online
Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli

Odlično, jedino se ustrajnošću u ovom slučaju može doći do popularizacije vodika kao alternative.

 
4 1 hvala 1
10 godina
offline
Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli

Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli i u Hilux.

 

Što to seli Toyotina vodikova tehnologija? Ne razumijem ovaj novokomponovani rvacki. Ne bi li trebalo biti seli se?

Nadglednik dina
Moj PC  
4 0 hvala 1
6 godina
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
Za testiranje najbolje poslati terro...ovaj freedom fighterima...oni i onako najveć vole toyota kamionete
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
2 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
Entry Point kaže...

Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli i u Hilux.

 

Što to seli Toyotina vodikova tehnologija? Ne razumijem ovaj novokomponovani rvacki. Ne bi li trebalo biti seli se?

 ne. ispravno i pravilno je napisano. seliti nije povratni glagol. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
16 godina
offline
Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai seli

To se odmah i trebalo raditi a ne elektriku koja ima kemikalije, vodik je najčišći oblik od svih drugih za vozila.

 
0 3 hvala 0
14 godina
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
makopos kaže...

To se odmah i trebalo raditi a ne elektriku koja ima kemikalije, vodik je najčišći oblik od svih drugih za vozila.

 
Ja nisam siguran jel trolas ili sto?

Ti kuzis da su automobili na vodik isto automobili na struju?

jel taj dio jasan?

Citav sustav je puno kompliciraniji od automobila na baterije + problem efikasnosti.

Pogledaj navedenu prezentaciju od VW - gdje su doslovno nacrtali sve:

https://www.volkswagen-newsroom.com/en/stories/battery-or-fuel-cell-that-is-the-question-5868

Osim u nekim jako specificnim situacijama Vodik nema buducnosti.

Naravno ti kao osoba uvijek mozes inzistirati da ces platiti x3-4 vise novaca za vodik da se vozis okolo za istu udaljenost koju bi prosao i na baterije direkt.


Poruka je uređivana zadnji put ned 9.6.2024 10:20 (Nemon).
16 godina
moderator
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
Ajar kaže...

 ne. ispravno i pravilno je napisano. seliti nije povratni glagol. 

 

Glagol u kojem subjekt sam na sebi vrši radnju je povratni glagol. Seliti se je povratni glagol.

 

"Seliti/seliti se
Seliti i seliti se naizgled su isti glagoli i često možemo čuti da se upotrebljavaju u istim kontekstima. No između ovih dvaju glagola postoji itekako bitna razlika.

Glagol seliti prijelazni je glagol te stoga zahtijeva dopunu u akuzativu, tj. kada upotrebljavamo glagol seliti uz njega obavezno moramo naglasiti što točno selimo.

S druge strane, glagol seliti se povratni je glagol što znači da subjekt sam na sebi vrši radnju – u ovom slučaju seli samoga sebe.

Po istom se modelu ponašaju i glagoli izvedeni iz prethodnih glagola.

Razlika je vidljiva kada se promotre sljedeći primjeri:

U ponedjeljak selim stol iz dnevne sobe u spavaću.

Selim ured u susjednu ulicu.

Moram pomoći preseliti prijatelja.

Sljedeće segodine selimu kuću.

Preselit ću seu Osijek." (Jezični savjeti: Jeste li stigli posljednji ili zadnji? Imate li kožnu ili kožnatu jaknu? | Prevoditeljska agencija - SINONIM)

 

 

S obzirom da je u naslovu subjekt radnje "Toyotina vodikova tehnologija" koja ne seli nikoga drugoga nego samu sebe, tada je "SELITI SE" i Entry Point je bio u pravu, a mi u krivu i ispravili smo naslov.

 

 

This space for rent!
15 godina
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
Drago kaže...

 

Glagol u kojem subjekt sam na sebi vrši radnju je povratni glagol. Seliti se je povratni glagol.

 

"Seliti/seliti se
Seliti i seliti se naizgled su isti glagoli i često možemo čuti da se upotrebljavaju u istim kontekstima. No između ovih dvaju glagola postoji itekako bitna razlika.

Glagol seliti prijelazni je glagol te stoga zahtijeva dopunu u akuzativu, tj. kada upotrebljavamo glagol seliti uz njega obavezno moramo naglasiti što točno selimo.

S druge strane, glagol seliti se povratni je glagol što znači da subjekt sam na sebi vrši radnju – u ovom slučaju seli samoga sebe.

Po istom se modelu ponašaju i glagoli izvedeni iz prethodnih glagola.

Razlika je vidljiva kada se promotre sljedeći primjeri:

U ponedjeljak selim stol iz dnevne sobe u spavaću.

Selim ured u susjednu ulicu.

Moram pomoći preseliti prijatelja.

Sljedeće segodine selimu kuću.

Preselit ću seu Osijek." (Jezični savjeti: Jeste li stigli posljednji ili zadnji? Imate li kožnu ili kožnatu jaknu? | Prevoditeljska agencija - SINONIM)

 

 

S obzirom da je u naslovu subjekt radnje "Toyotina vodikova tehnologija" koja ne seli nikoga drugoga nego samu sebe, tada je "SELITI SE" i Entry Point je bio u pravu, a mi u krivu i ispravili smo naslov.

 meni je izvor bilo ovo no nisam uzeo u "izračun" posljednju rečenicu iz citiranog posta. nedjeljom sam brzoplet 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
6 godina
online
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
Nemon kaže...


Naravno ti kao osoba uvijek mozes inzistirati da ces platiti x3-4 vise novaca za vodik da se vozis okolo za istu udaljenost koju bi prosao i na baterije direkt.


Trenutno da. Ali kasnije sa uspostavom infrastukture koja će biti jako skupa u početku, ništa niti neće imati smisla uz vodik.

10 godina
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
Kad bi vodil mogli proizvoditi u dovoljnim količinama i zelenije, imalo bi više smisla nego baterije. Bilo unutrašnje izgaranje ili gorive ćelije.
Nadglednik dina
Moj PC  
2 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai
love2ml86 kaže...
Nemon kaže...


Naravno ti kao osoba uvijek mozes inzistirati da ces platiti x3-4 vise novaca za vodik da se vozis okolo za istu udaljenost koju bi prosao i na baterije direkt.


Trenutno da. Ali kasnije sa uspostavom infrastukture koja će biti jako skupa u početku, ništa niti neće imati smisla uz vodik.

 
Ne. Nije problem samo u infrastrukturi. Nije mi jasno kako ljudi ne razumiju osnove. 

Ajmo ponoviti!

"However, current best processes for water electrolysis have an effective electrical efficiency of 70-80%,[35][36][37] so that producing 1 kg of hydrogen (which has a specific energy of 143 MJ/kg or about 40 kWh/kg) requires 50–55 kWh of electricity."


https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrogen_production#:~:text=However%2C%20current%20best%20processes%20for,50%E2%80%9355%20kWh%20of%20electricity.


Znaci da bi dobio 1KG hydrogen - moras potrositi 50kWh struje. (Uzimam manju vrijednost).

U clanku na BUG-u pise sljedece:

"U njih su ugrađeni rezervoari, tri komada po 2,6 kilograma, pa ukupno 7,8 kilograma vodika Hiluxu može omogućiti do 600 kilometara autonomije. "

Znaci 600 km za 7.8 kg = sto znaci da ti treba 7.8 x 50kWh = 390 kWh struje da proizvedes taj vodik

Jel malo sada jasnije gdje je problem?

Nije?

Ok, znaci recimo uzet cemo 2024 Ford F-150 Lightning


https://www.caranddriver.com/ford/f-150-lightning

Kao sto vidis ovaj auto ima (najveca baterija) 131-kWh bateriju - sa 320 miles range (500-ish KM).

Da bi napunio 131-kWh bateriju - treba ti ajmo reci 150-kWh (ako uzmemo da se 15% izgubi u efikasnosti punjenja).

Znaci imamo usporedbu od nekih 390 kWh vs 150kWh - daj mi please objasni kako ce to "infrastruktura" rijesiti?

Ovo gore je samo matematika za proizvodnju, a ne i za ostale probleme vezano za vodik (transport i skladistenje).

Primjer iz California - gdje su napravili direkt usporedbu TESLA vs Toyota i ispalo je da je 14x (nije greska) skuplje voziti auto na vodik.

Cijena 1 KG vodika = $30+ 

https://www.hydrogeninsight.com/transport/analysis-it-is-now-almost-14-times-more-expensive-to-drive-a-toyota-hydrogen-car-in-california-than-a-comparable-tesla-ev/2-1-1519315

Pojma nemam koja je cijena danas, ali kao sto vidis ekonomija nije na strani vodika.

Nekoliko puta je bolje puniti auto direkt sa grid-a u bateriju - nego proizvoditi vodik, transport, skladiste, tankanje u auto i tek onda opet natrag pretvaranje u struju.

Da li ima pitanja?








8 godina
online
Re: Toyotina vodikova tehnologija iz modela Mirai

+ još sto stvari.

A i opasnosti same tehnologije, astronomska cijena infrastrukture za punjenje, činjenica da takav auto ne smiješ parkirati u zatvorenom prostoru itd.

 

 

I najfascinantnije, ICE koji direktno kuri vodik troši ga skoro 10 puta više nego EV s gorivnim ćelijama, kaj daje cifru od oko 200$ vodika na 100 km 

 

Edit: e da, i cijena dvogodišnjeg servisa i atesta je bolesna, a bez toga si tempirana bomba na cesti...

 

Realno stanje:

 

umjereno intelektualno oštećen i ponosim se time
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.6.2024 8:58 (fer-de-lance).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice