Passat samo 44-54 tisuće eura.
I onda kažu da je Tesla bezveze...
Passat samo 44-54 tisuće eura.
I onda kažu da je Tesla bezveze...
Hybride sa DC brzim punjenjem treba prestat proizvodit. Taman trebaju zauzet punjač na autoputu dok piju kavu ili ručaju za 50km dometa.
Hybride sa DC brzim punjenjem treba prestat proizvodit. Taman trebaju zauzet punjač na autoputu dok piju kavu ili ručaju za 50km dometa.
Problem je u tretiranju flotnih emisija. Na testu sa baterijom napunjenom do vrha preko utičnice, taj hibrid pokazuje praktično nula emisija iz auspuha, a u stvarnom životu se nikome neda kupovati kućni punjač od 500 ili više eura i onda svaki jebeni dan dopunjavati bateriju da bi uštedio euro ili manje po danu. To treba maknuti iz zakonodavstva, a možda se nešto i dogodi jer novi podaci koji pristižu iz novih auta pokazuju da plug-in hibridi u stvarnosti nisu nimalo bolji od običnih hibrida jer ih nitko ne puni doma
Passat samo 44-54 tisuće eura.
I onda kažu da je Tesla bezveze...
meni je interesantno kako su ljudi voljni dati toliko para za passata jos plus najjace sto ces dobiti jeste dizelski motor od 150ks.
Nova Skoda Octavia sa 2.0 TDI/150ks/DSG = 40k EU, ili sa 2.0 TDI/115ks/rucni = 37-38k. Passat i Tiguan su bar potpuno novi modeli izvana i iznutra, a Skoda digla cijene 5k EUR za 10% bolja svjetla. Sve je to nenormalno skupo.