Tesla kvaliteta, poznata na njihovoj limariji
It′s a feature not flaw
Tesla kvaliteta, poznata na njihovoj limariji
It′s a feature not flaw
Zapravo nema to veze s kvalitetom, to su standardni kemijski procesi.
Zato nitko ni ne koristi nehrđajuće čelike za takvu namjenu, prečesto treba polirati.
Inače, proizvodni proces za Cybertruck im je brutala, totalni SF, inženjerska pornjava...
Sorry, ali dati brdo para za vozilo koje "prirodno" hrđa, da bi ga malo malo polirao (cijena sitnica) je onako van svake pameti.
Popizdiš kada ti je auto blatnjav, a sad zamisli auto ti prirodno hrđa
Pa da se ubiješ.
Ali bar mu nikad ne bude hrđa pojela limariju, jer je na inoxu samo površinska, ne prodire u materijal...
P.S. zapravo je to zakon, imaš Mad Max look, a limarija u tip top stanju
Eto, nekome dobra ideja, napraviti auto od corten čelika i imaš hipsterski hrđavi izgled nakon par dana na kiši (to je inače u SAD-u popularno, oni ratrod ili kak već).
Sorry, ali dati brdo para za vozilo koje "prirodno" hrđa, da bi ga malo malo polirao (cijena sitnica) je onako van svake pameti.
Popizdiš kada ti je auto blatnjav, a sad zamisli auto ti prirodno hrđa
Pa da se ubiješ.
Ma to je samo krivi marketing, imaju ciljanu skupinu, ljude koji vole tzv. "Rat Style", nemoraju slajfat i pivom zaljevat, prirodnim procesima se sve dogada odmah
Koliko materijala skine jedno poliranje? Koliko se nakupi uz takvo održavanje 2-3x godišnje, tokom životnog veka vozila, ili puta broj godina koliko vozilima koja nisu Tesla (čak i onim lošijim) treba da im se pojavi rđa? Možda je i zanemarljivo, naprosto sam radoznao.
BTW, ovo mi deluje kao auto koji je kreiran filozofijom "ima da ga napravim baš ovako zato što mi je to dečačka fantazija". Zatim su unajmljeni odlični inženjeri kako bi tako nešto imalo šansu da se makar približi realnosti, no opet se radi o vozilu koje verovatno nikad neće doću u Evropu, jer mu bruto masa prelazi maksimalnu dozvoljenu za B kategoriju i za sada se niko nije ni zamarao crash testovima bezbednosti pešaka (s obzirom na masu, čelik i oštre ivice, bilo bi interesantno pokušati prepoloviti test lutku) U Americi, u kojoj vozila ulaze na tržište i u saobraćaj samo na osnovu zaključka svojih proizvođača da su dovoljno dobri i bezbedni, a broj ljudi koji imaju novca za ispunjavanje svojih (i Elonovih) dečačkih snova je dovoljno veliki, ovo ima smisla. I verovatno samo tamo.
Činjenica je da ovo nije auto za mase i niti će ikad zamjenit sve one RAM-ove i Toyote i..... na američkim cestama, jer punjenje EV-a van večih gradova u USA je još uvijek gore nego kod nas usred Like, tako da ovo je auto za kurč...e i ništa više. Nema šanse da će se prosječni američki redneck jeb... sa 2 satnim čekanjem da mu se auto napuni, pogotovo uz njihove cijene goriva (trenutno litar ispod 1 eura).
Uz to, iako je komenitranje samog izgleda više subjektivno ali brate meni je ovo uber ružno i nefukncionalno auto, sve ono što model S je ovo bome nije - izgleda kao da ih je različita firma napravila!
1) Koliko materijala skine jedno poliranje? Koliko se nakupi uz takvo održavanje 2-3x godišnje, tokom životnog veka vozila, ili puta broj godina koliko vozilima koja nisu Tesla (čak i onim lošijim) treba da im se pojavi rđa? Možda je i zanemarljivo, naprosto sam radoznao.
BTW, ovo mi deluje kao auto koji je kreiran filozofijom "ima da ga napravim baš ovako zato što mi je to dečačka fantazija". Zatim su unajmljeni odlični inženjeri kako bi tako nešto imalo šansu da se makar približi realnosti, no opet se radi o vozilu koje verovatno nikad neće doću u Evropu, jer mu bruto masa prelazi maksimalnu dozvoljenu za B kategoriju i za sada se niko nije ni zamarao crash testovima bezbednosti pešaka (s obzirom na masu, čelik i oštre ivice, bilo bi interesantno pokušati prepoloviti test lutku) 2) U Americi, u kojoj vozila ulaze na tržište i u saobraćaj samo na osnovu zaključka svojih proizvođača da su dovoljno dobri i bezbedni, a broj ljudi koji imaju novca za ispunjavanje svojih (i Elonovih) dečačkih snova je dovoljno veliki, ovo ima smisla. I verovatno samo tamo.
1) manje više uopće ne skine ništa, doslovno par redova atoma ako se ne skida agresivnim krpama (za kaj ni nema neke potrebe) jer skidaš samo sloj koji zapravo strši iznad postojeće površine, tak da nemaš brige, pogotovo kaj je na CT lim i prek 2 mm debljine (3-4 puta deblji od standardnih za autoindustriju).
Veći je problem kaj više nemaš ujednačenu patinu na cijelom vozilu, pa doslovno trebaš sve na autu ispolirat istom granulacijom da ne bi bilo razlike, aonda bi vjerovatno dobio i više "polirani" (zrcalni) izgled, za razliku od tvorničkog (standardna patina za hladno valjani inox, meni osobno prekrasno izgleda).
A opet, to je onda i prilika za modding, isčetkati scothbriteom najgrublje granulacije, to bi bilo totalno fensi.
2) baš to, fascinantni su ameri, vozila im mogu na cestu bez da su tehnički ispravna, tak da im je ovo da proizvođač sam sebe certificira zapravo kamilica u odnosu na kaj sve tam prolazi.
Baš smo neki dan raspravljali na drugoj temi, čak su dozvolili i level 3 autonomnu vožnju
Da ih nema, trebalo bi ih izmislit...
cool fičr
Tehnički, ne hrđa sam Cybertruck, nego oksidiraju čestice željeza koje pokupi s ceste. Tu vrstu kontaminacije mi s običnim vozilima najčešće susrećemo kad peremo alu felge, a na obojanim površinama nije toliko primjetna. Imate sredstva za pranje felgi (npr. Sonax Beast) koji se našprica na felgu, dođe do kemijske reakcije i dobije se onaj efekat "krvarenja" felge. Ako beast pošpricate i po laku auta, desiti će se isto. Cybertruck driveri budu češće prali auto i to je to, nema to veze s hrđanjem panela.
Koliko materijala skine jedno poliranje? Koliko se nakupi uz takvo održavanje 2-3x godišnje, tokom životnog veka vozila, ili puta broj godina koliko vozilima koja nisu Tesla (čak i onim lošijim) treba da im se pojavi rđa? Možda je i zanemarljivo, naprosto sam radoznao.
Pod poliranjem vozila se smatra zaglađivanje sloja laka koji se nalazi iznad sloja boje. Poliranje skida par mikrona laka, ovisno o pasti i spužvi/vuni koja se koristi. Ako ne znaš što radiš, možeš skinuti kompletni sloj laka na jednom mjestu u jednom poliranju. Ako radiš oprezno i ne očekuješ nevjerojatne stvari od poliranja (npr. skidanje duboke ogrebotine koja je prošla kroz lak, boju i bazu), možeš polirati lak jednom godišnje brat bratu 7-8 godina dok se lak ne istanji toliko da bi postojala opasnost da ga probiješ.
E sad, Cybertruck nema klasični lak na sebi i kod ove "hrđe" je glavni naglasak na kemijskoj dekontaminaciji čestica koje se zalijepe na panel vozila i onda oksidiraju - hrđaju. Neće hrđa s njih preći na panel i nećeš s vremenom dobiti rupu u elementu karoserije. Isto tako, poliranjem metala polir pastom nećeš napraviti nikakvo bitno stanjenje debljine istog.
mensčini da vlasnici krivo drže svoj ajfon... ovaj, krivo koriste cybertruck
Dobro pitanje! Pogledah članak na Wikipediji i odgovor je najjednostavniji mogući: "The chassis was coated with epoxy, a material to protect steel against corrosion."
E sad, zašto to nije urađeno kod Cybertrucka? Pa, ima više mogućnosti: nisu znali - malo verovatno; promišljena inženjerska odluka - malo verovatno; Mask nije dao, da mu ne kvari viziju - ne bih bio iznenađen; nešto četvrto - nije isključeno.
Dobro pitanje! Pogledah članak na Wikipediji i odgovor je najjednostavniji mogući: "The chassis was coated with epoxy, a material to protect steel against corrosion."
E sad, zašto to nije urađeno kod Cybertrucka? Pa, ima više mogućnosti: nisu znali - malo verovatno; promišljena inženjerska odluka - malo verovatno; Mask nije dao, da mu ne kvari viziju - ne bih bio iznenađen; nešto četvrto - nije isključeno.
nešto četvrto bi bilo dodatni trošak = manja profitna margina = big NO
Svako ko ima doma inox ogradu zna da hrđa i da ju treba prat. Ružno izgleda ali je i dalje puno otpornije nego drugi materijali + premaz.
To što ne vidiš da ti limarija na autu hrđavi ne znači da se ništa ne događa. Iako volio bi vidjet kako se ponaša u ekstremnim uvjetima tipa na Pagu gdje te bura ispjeskari ili u Švicarskoj di se sole ceste ko lude